VI Turbo FWD

Roczniki 1994-1999
Czesio
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 550
Rejestracja: 26-06-07, 19:06

Postautor: Czesio » 28-03-09, 21:37

MisiekPolarny pisze:Pasqual wróciłeś?! Daj pyska mordo Ty moja

Pasqual :))) udzielaj się jak dawniej :))

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 30-03-09, 11:59

Czesio pisze:
MisiekPolarny pisze:Pasqual wróciłeś?! Daj pyska mordo Ty moja

Pasqual :))) udzielaj się jak dawniej :))


Co to za burdel??

Auto teraz naprawde zbiera się fajnie- tak jak powinno. Po wielu rozmysleniach zdecydowałem się na Ecu Mastera. Póki co po przejechaniu 500km wszystko jest ok. Silnik pompuje w tej chwili max 1,2bara, lecz nie jest to doładownie stabilne bo spada do 1. Wrócił długo oczekiwany niutonometr (382) i auto zaczęło się całkiem przyjemnie odpychać.
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 30-03-09, 12:11

wroobel pisze:zdecydowałem się na Ecu Mastera

czy możesz mi przesłać mapy afr?

czy ekumasterem ruszali ci zapłon czy tylko afrem stroili?

P.

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 30-03-09, 12:19

Pawciu pisze:
wroobel pisze:zdecydowałem się na Ecu Mastera

czy możesz mi przesłać mapy afr?

czy ekumasterem ruszali ci zapłon czy tylko afrem stroili?

P.


Muszę poprosić maćka, żeby mi przesłał mape bo sam jej nie posiadam.
Zapłon jak najbardziej też był "ruszany".
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 30-03-09, 12:24

wroobel pisze:Muszę poprosić maćka, żeby mi przesłał mape bo sam jej nie posiadam.

posiadasz w ecumasterze, chyba ze się sam nie podpiąłeś do niego lapkiem...

a jaki masz kąt zapłonu ustawiony na sztywno?

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 07-04-09, 15:45

Pawciu pisze:
wroobel pisze:Muszę poprosić maćka, żeby mi przesłał mape bo sam jej nie posiadam.

posiadasz w ecumasterze, chyba ze się sam nie podpiąłeś do niego lapkiem...

a jaki masz kąt zapłonu ustawiony na sztywno?


Będe poprawiał mapę, bo robie nowy dolot to wtedy wezmę ją dla Ciebie. BTW po co Ci ta mapa, skoro tworzy się ją pod konkretny setup??
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
ELCOYOTE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2254
Rejestracja: 03-11-05, 12:51

Postautor: ELCOYOTE » 07-04-09, 16:18

zaadoptuje ją do swojego autka potem poprawi
zawsze to chyba łatwiej :P

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 07-04-09, 17:51

wroobel pisze:BTW po co Ci ta mapa, skoro tworzy się ją pod konkretny setup??

Chciałbym zobaczyć jak wyglądają mapy det2 dla 3 gen 3sgte, obejrzeć chcę, nie importować.
Pewnie też podstawię się do Maćka ale na razie kilka innych rzeczy wymaga poprawki.

A właśnie, jaki koszt takiej poprawki po zmienionym dolocie?
Możesz na PW.

P.

Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

Postautor: pasqual » 25-04-09, 20:31

Doszly mnie wiesci ze potworek Wroobla robi 13.6 s na 1/4 :)

do tego zloil kilka civicow :)

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 26-04-09, 13:45

pasqual pisze:Doszly mnie wiesci ze potworek Wroobla robi 13.6 s na 1/4 :)

do tego zloil kilka civicow :)


Dokładnie 4 sztuki. Było całkiem sympatycznie.
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 26-04-09, 13:56

wroobel pisze:
pasqual pisze:Doszly mnie wiesci ze potworek Wroobla robi 13.6 s na 1/4 :)

do tego zloil kilka civicow :)


Dokładnie 4 sztuki. Było całkiem sympatycznie.


jakiś może update wątku co? wieść gminna niesie, że jest dużo i dobrze :-D

Awatar użytkownika
bboy4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3706
Rejestracja: 05-11-05, 16:53

Postautor: bboy4 » 27-04-09, 09:37

No właśnie - wroobel - jakiś filmik bardzo mile widziany....
2005r: V-Gen GTi
2007r: VII-gen 1ZZ
2020r: VI-Gen 2.0GT :D

Awatar użytkownika
sosna8
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 165
Rejestracja: 19-01-07, 15:49

Postautor: sosna8 » 27-04-09, 16:24

Przeczytałem cały wątek od deski do deski i trzeba sobie jasno powiedzieć SZACUNECZEK WROOBEL!!!

Myślę że powinien na forum zostać przyklejony manual na bazie wiedzy i doświadczeń przeżytych na własnej skórze przez wroobla pod tytułem "Jak zaimplemetować 3s-gte w ST202 " gdzie byłaby umieszczona instrukcja step by step dla tej operacji. Co wy na to?
I'm in love...wybaczam te 12l/100km

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 28-04-09, 08:52

sosna8 pisze:Przeczytałem cały wątek od deski do deski i trzeba sobie jasno powiedzieć SZACUNECZEK WROOBEL!!!

Myślę że powinien na forum zostać przyklejony manual na bazie wiedzy i doświadczeń przeżytych na własnej skórze przez wroobla pod tytułem "Jak zaimplemetować 3s-gte w ST202 " gdzie byłaby umieszczona instrukcja step by step dla tej operacji. Co wy na to?


No może kiedyś, któryś z Adminów przeniesie mnie z tym całym "burdelem" do projektów :wink: - tak w drodze wyjątku :wink:

P.S. czekam na zdjęcia i filmy z imprezy napewno je tu wkleje
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
bboy4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3706
Rejestracja: 05-11-05, 16:53

Postautor: bboy4 » 28-04-09, 08:53

wroobel pisze: zdjęcia i filmy z imprezy napewno je tu wkleje

....o właśnie!! :)
2005r: V-Gen GTi
2007r: VII-gen 1ZZ
2020r: VI-Gen 2.0GT :D

Awatar użytkownika
sosna8
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 165
Rejestracja: 19-01-07, 15:49

Postautor: sosna8 » 28-04-09, 11:46

przeglądałem wykresy które wkleił wroobel i w związku z tym mam ogólne pytanie do wszystkich. Na wykresach dobrze widać że przebieg mocy i momentu nie jest płaski i wyraźnie auto jest "słabsze" przy niższych obrotach. Zatem moja pierwsza myśl to dorzucenie sprężareczki tudzież kompresorka, który by się uaktywniał w niższym zakresie obrotów. Ciekawe czy jest na to miejsce i czy technicznie jest to wykonalne. Jak myślicie?
I'm in love...wybaczam te 12l/100km

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 28-04-09, 12:10

sosna8 pisze:przeglądałem wykresy które wkleił wroobel i w związku z tym mam ogólne pytanie do wszystkich. Na wykresach dobrze widać że przebieg mocy i momentu nie jest płaski i wyraźnie auto jest "słabsze" przy niższych obrotach. Zatem moja pierwsza myśl to dorzucenie sprężareczki tudzież kompresorka, który by się uaktywniał w niższym zakresie obrotów. Ciekawe czy jest na to miejsce i czy technicznie jest to wykonalne. Jak myślicie?


Jest to kwestią strojenia/oszukania seryjnego ECU. Te wykresy, które oglądałeś są już nieaktualne.
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
sosna8
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 165
Rejestracja: 19-01-07, 15:49

Postautor: sosna8 » 28-04-09, 12:49

uuu...brzmi groźnie i zacnie!

Chcesz powiedzieć nie wprost że zamierzasz otrzymać dość płaską charakterystykę momentu w zakresie 2000-7000obr/min poprzez "zrobienie głupka" z ECU?
I'm in love...wybaczam te 12l/100km

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 28-04-09, 14:50

sosna8 pisze:uuu...brzmi groźnie i zacnie!

Chcesz powiedzieć nie wprost że zamierzasz otrzymać dość płaską charakterystykę momentu w zakresie 2000-7000obr/min poprzez "zrobienie głupka" z ECU?


Chce powiedzieć, że wysoka wartość momentu w dolnej partii obrotów jest mi niepotrzebna. Autem jeżdże na codzień po mieście. Dlatego właśnie zdecydowałem się, aby moc i moment zaczynała się powyżej powiedzmy 3- 4000rpm. W takim przypadku podczas wyścigu ciągne obroty prawie do odcinki. Po czym zmieniam bieg na wyższy tak, aby obroty nie spadły mi poniżej 4000rpm, bo tylko wtedy mam odpowiedni boost do dyspozycji.

EDIT: http://picasaweb.google.pl/lukiroman/UEzIRunda2009#
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
bboy4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3706
Rejestracja: 05-11-05, 16:53

Postautor: bboy4 » 29-04-09, 08:08

Fajna Impreza - Czarną MR2 widziałem w niedziele w Poznaniu jak ścigała się na torze z Porshe ,Integrą i Suprą :twisted:
2005r: V-Gen GTi
2007r: VII-gen 1ZZ
2020r: VI-Gen 2.0GT :D