MisiekPolarny pisze:Pasqual wróciłeś?! Daj pyska mordo Ty moja
Pasqual )) udzielaj się jak dawniej )
Czesio pisze:MisiekPolarny pisze:Pasqual wróciłeś?! Daj pyska mordo Ty moja
Pasqual )) udzielaj się jak dawniej )
Pawciu pisze:wroobel pisze:Muszę poprosić maćka, żeby mi przesłał mape bo sam jej nie posiadam.
posiadasz w ecumasterze, chyba ze się sam nie podpiąłeś do niego lapkiem...
a jaki masz kąt zapłonu ustawiony na sztywno?
wroobel pisze:BTW po co Ci ta mapa, skoro tworzy się ją pod konkretny setup??
sosna8 pisze:Przeczytałem cały wątek od deski do deski i trzeba sobie jasno powiedzieć SZACUNECZEK WROOBEL!!!
Myślę że powinien na forum zostać przyklejony manual na bazie wiedzy i doświadczeń przeżytych na własnej skórze przez wroobla pod tytułem "Jak zaimplemetować 3s-gte w ST202 " gdzie byłaby umieszczona instrukcja step by step dla tej operacji. Co wy na to?
sosna8 pisze:przeglądałem wykresy które wkleił wroobel i w związku z tym mam ogólne pytanie do wszystkich. Na wykresach dobrze widać że przebieg mocy i momentu nie jest płaski i wyraźnie auto jest "słabsze" przy niższych obrotach. Zatem moja pierwsza myśl to dorzucenie sprężareczki tudzież kompresorka, który by się uaktywniał w niższym zakresie obrotów. Ciekawe czy jest na to miejsce i czy technicznie jest to wykonalne. Jak myślicie?
sosna8 pisze:uuu...brzmi groźnie i zacnie!
Chcesz powiedzieć nie wprost że zamierzasz otrzymać dość płaską charakterystykę momentu w zakresie 2000-7000obr/min poprzez "zrobienie głupka" z ECU?