VI Turbo FWD

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
BASSI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3168
Rejestracja: 20-04-08, 00:34

Postautor: BASSI » 02-08-08, 22:43

bez spoilera z leksza wygląda jak supra... ;P :P felgi rewelacja... 8) " z moich snów " :-D

Awatar użytkownika
Qub@
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1638
Rejestracja: 21-10-06, 16:34

Postautor: Qub@ » 03-08-08, 18:00

Co do felg super, VI jest takim autem, w którym niektore felgi nie pasuja stylistycznie, akuret te idealnie sie uzupelniaja, charakter JDM zachowany :-D
ST202: 02.2007-03.2014
Next: ? (chwilowo panzerwagen w dieslu)

Corey
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 79
Rejestracja: 30-04-06, 21:44

Postautor: Corey » 06-08-08, 09:57

troche ot

wroobel - nie moge nigdzie znalezc opisu twojego bylego auta , gdzies tam czytalem ze szcowales jego moc na 260km , moglbys napisac w skrocie co miales zrobione :?:
FW motorsport

Awatar użytkownika
Eowin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1095
Rejestracja: 07-06-06, 02:05

Postautor: Eowin » 06-08-08, 18:46

nie no bez spojlera wyglada dziwnie :D upodabnia ja to nieco do nowej imprezy czy focusa...

tak juz bedzie?
CS

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 11-08-08, 11:00

Eowin pisze:nie no bez spojlera wyglada dziwnie :D upodabnia ja to nieco do nowej imprezy czy focusa...

tak juz bedzie?


Tak już pozostanie. To auto było robione z myślą o ulicy a nie o rajdach. I w cale nie jest podobna do nowej imprezy :P

[ Dodano: 11-08-08, 11:02 ]
Corey pisze:troche ot

wroobel - nie moge nigdzie znalezc opisu twojego bylego auta , gdzies tam czytalem ze szcowales jego moc na 260km , moglbys napisac w skrocie co miales zrobione :?:


Tak w wielkim skrócie to mechanicznie są podobne auta. W Vtce było bardziej nagrzebane w elektronice. Tu póki co seryjny komp, cały wydech 2,5 cala, intercooler. Aha w Vtce miałem sprężyny obniżające, a tu jest gwint.
No właśnie nikt nie zauważył, że przykucnęła!!
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
FANKI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2907
Rejestracja: 28-02-06, 19:10

Postautor: FANKI » 11-08-08, 11:19

bez spojlera piękna - obła taka :!: -tak trzymać

Awatar użytkownika
Marass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 539
Rejestracja: 16-01-07, 14:39

Postautor: Marass » 11-08-08, 16:07

wroobel pisze:Tak już pozostanie. To auto było robione z myślą o ulicy a nie o rajdach.


FANKI pisze:bez spojlera piękna


Mi też się podoba bez spoilera...i takową też posiadam...a nie wiedzieć czemu większość się śmieje, że z gołą d**ą jeżdżę... :D
...4doors for more whores ;-p...

Awatar użytkownika
BASSI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3168
Rejestracja: 20-04-08, 00:34

Postautor: BASSI » 11-08-08, 18:07

ja tez mam bez... obnizona do tego takze mi sie podoba... kwestia szerokosci opon i koloru nadwoziam bo wg mnie nie kazda z gołą dupą wyglada tak samo... to jak z kobietami :P

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 13-08-08, 23:59

Po jazdach testowych okazało się, że skrznia 3-ciego gena nie naaje się do fwd. Seryjna szpera okazała się zbyt mocno spięta i uniemozliwała skęcanie w miejscu. Na prostej jest zaj...a :-D . W drodze jest już kolejna skrzynia, również z LSD- podobno mniej hardcorowa :roll:
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
bboy4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3706
Rejestracja: 05-11-05, 16:53

Postautor: bboy4 » 14-08-08, 00:07

Upsss... Z czego ta skrzynia którą będziesz wkładał...?
2005r: V-Gen GTi
2007r: VII-gen 1ZZ
2020r: VI-Gen 2.0GT :D

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 14-08-08, 18:46

bboy4 pisze:Upsss... Z czego ta skrzynia którą będziesz wkładał...?


Z mr2 Turbo z tym, że z 2giego gena. Dowiedziałem się właśnie, że wszystko jest już OK. Rusza z dwóch kół i zarazem nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków podczas skręcania jak ta z 3ciego gen, która była mocniej spięta.

Little up to date:

Obrazek

Obrazek

2,5" made by KWAS-MET
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

Postautor: pasqual » 18-12-08, 00:22

Wroobel daj znac jak tam doladowanie sie miewa ? :P

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 18-12-08, 08:21

pasqual pisze:Wroobel daj znac jak tam doladowanie sie miewa ? :P


Wczoraj prawie do pólnocy walczyłem z wymianął pompy, ale są i tego efekty .
Iwszy i IIbieg 0,65, później jest już tylko lepiej IIIbieg już 0,85bara!!!! IV jeszcze nie wiem, bo padało i nie było mozliwości sprawdzenia. Jednak było z ubogo :( . Wraz z przekładką opon na UG7+ wróciło troche trakcji, co też cieszy :D .
Muszę to czym prędzej shamować!!

[ Dodano: 19-12-08, 09:26 ]
Po wizytach na dwóch hamowniach (obciążeniowych) sprawa wygląda następująco:

Obrazek

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f4d ... abb5c.html

a tu po wymianie pompy

Obrazek

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/edb ... e53ff.html
Ostatnio zmieniony 19-12-08, 09:37 przez wroobel, łącznie zmieniany 1 raz.
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

Postautor: pasqual » 19-12-08, 09:33

poprostu pompa paliwa w st202 to nieporozumienie :) dokladnie ta samo (porownywalem numery ) wsadzaja do 1.8

w GT ta pompa zasila wtryski 200cc ..

do mr2 nawet z 3s-ge wsadzali juz lepsze wydajnosciowo pompy

Awatar użytkownika
przemo_z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: 24-11-05, 16:51

Postautor: przemo_z » 19-12-08, 19:41

Ładnie, ładnie. Chociaż przy 0,85 bara powinno być lepiej. Szczególnie z max momentem obrotowym. Ciekawe jak z osiągami. U mnie to okolice 6.8-7.0 s do setki. Ale mocy na kołach mam ze 142 kucyki a u ciebie jest 175 i lżejsze autko. Jak złapiesz trakcje :lol: daj znać jak z osiągami.

Porównując straty 4x4 do fwd to u mnie napęd zabiera 65 KM a u ciebie jest minus 56 KM. Wiem, że przy różnej mocy ale i tak myślałem, że 4wd zabiera więcej.

Podsumowując : cieszę się , że mamy już koleją Celice 3sgte fwd. Ciągnij tak dalej. Powodzenia
Wspomnienie > Celica ST185 turbo 4wd >> 212 KM @ 345,8 NM >> więcej na http://www.toyotaclub.hg.pl/osobie-celica-gt4.htm

Awatar użytkownika
carsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5915
Rejestracja: 30-08-06, 13:30

Postautor: carsik » 19-12-08, 20:11

pasqual pisze:w GT ta pompa zasila wtryski 200cc ..


w GT są wtryski 295 ccm przy 2,5 bara, tak dla porządku.
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28

Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

Postautor: pasqual » 20-12-08, 00:57

Te 200cc wydawalo mi sie za malo ale sprawdzalem w 2 raznych dokumentacjach jdm i stoi tam 200 cc przy czym nie bylo podane cisnienie .

to 295 ma sens
315 cc ma 2zz-fe
340 cc redtop
365 cc blacktop
tyle ze w tej samej dokumentacji mamy dla 3s-ge rev3 200 cc
czyzby blad w druku :(

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 20-12-08, 09:44

przemo_z pisze:Ładnie, ładnie. Chociaż przy 0,85 bara powinno być lepiej. Szczególnie z max momentem obrotowym. Ciekawe jak z osiągami. U mnie to okolice 6.8-7.0 s do setki. Ale mocy na kołach mam ze 142 kucyki a u ciebie jest 175 i lżejsze autko. Jak złapiesz trakcje :lol: daj znać jak z osiągami.

Porównując straty 4x4 do fwd to u mnie napęd zabiera 65 KM a u ciebie jest minus 56 KM. Wiem, że przy różnej mocy ale i tak myślałem, że 4wd zabiera więcej.

Podsumowując : cieszę się , że mamy już koleją Celice 3sgte fwd. Ciągnij tak dalej. Powodzenia


Dzięki :wink: Te wchanięcia przy 3200, 4200 i 5000 rpm to najprawdopodobniej stuki, spowodowane naszym paliwem. Obydwa pomiary były robione na 98 ultimate, lecz to troche za mało i cofnęło nieco zapłon. Fakt faktem moc wzrosła o jakieś 25 koni, lecz nadal moment jest zbyt niski.
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

Postautor: pasqual » 28-03-09, 19:51

No mam newsa , dzis juz Wroobel smiga po strojeniu pokonal pierwsze dluzszy odcinek na suchym

FWD+LSD ponad 270 konikow i ponad 380 Nm@4500 rpm :)

jeszcze kilka poprawek go czeka :)

Awatar użytkownika
MisiekPolarny
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 544
Rejestracja: 18-06-07, 08:48

Postautor: MisiekPolarny » 28-03-09, 20:39

Pasqual wróciłeś?! Daj pyska mordo Ty moja :-D :P