VI Turbo FWD
- BASSI
- Użytkownik
- Posty: 3168
- Rejestracja: 20-04-08, 00:34
- wroobel
- Użytkownik
- Posty: 570
- Rejestracja: 05-01-05, 10:02
Eowin pisze:nie no bez spojlera wyglada dziwnie upodabnia ja to nieco do nowej imprezy czy focusa...
tak juz bedzie?
Tak już pozostanie. To auto było robione z myślą o ulicy a nie o rajdach. I w cale nie jest podobna do nowej imprezy
[ Dodano: 11-08-08, 11:02 ]
Corey pisze:troche ot
wroobel - nie moge nigdzie znalezc opisu twojego bylego auta , gdzies tam czytalem ze szcowales jego moc na 260km , moglbys napisac w skrocie co miales zrobione
Tak w wielkim skrócie to mechanicznie są podobne auta. W Vtce było bardziej nagrzebane w elektronice. Tu póki co seryjny komp, cały wydech 2,5 cala, intercooler. Aha w Vtce miałem sprężyny obniżające, a tu jest gwint.
No właśnie nikt nie zauważył, że przykucnęła!!
1150kg 330KM 4WD
- Marass
- Użytkownik
- Posty: 539
- Rejestracja: 16-01-07, 14:39
- BASSI
- Użytkownik
- Posty: 3168
- Rejestracja: 20-04-08, 00:34
- wroobel
- Użytkownik
- Posty: 570
- Rejestracja: 05-01-05, 10:02
- wroobel
- Użytkownik
- Posty: 570
- Rejestracja: 05-01-05, 10:02
bboy4 pisze:Upsss... Z czego ta skrzynia którą będziesz wkładał...?
Z mr2 Turbo z tym, że z 2giego gena. Dowiedziałem się właśnie, że wszystko jest już OK. Rusza z dwóch kół i zarazem nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków podczas skręcania jak ta z 3ciego gen, która była mocniej spięta.
Little up to date:
2,5" made by KWAS-MET
1150kg 330KM 4WD
- pasqual
- Użytkownik
- Posty: 3053
- Rejestracja: 03-07-06, 21:00
- wroobel
- Użytkownik
- Posty: 570
- Rejestracja: 05-01-05, 10:02
pasqual pisze:Wroobel daj znac jak tam doladowanie sie miewa ?
Wczoraj prawie do pólnocy walczyłem z wymianął pompy, ale są i tego efekty .
Iwszy i IIbieg 0,65, później jest już tylko lepiej IIIbieg już 0,85bara!!!! IV jeszcze nie wiem, bo padało i nie było mozliwości sprawdzenia. Jednak było z ubogo . Wraz z przekładką opon na UG7+ wróciło troche trakcji, co też cieszy .
Muszę to czym prędzej shamować!!
[ Dodano: 19-12-08, 09:26 ]
Po wizytach na dwóch hamowniach (obciążeniowych) sprawa wygląda następująco:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f4d ... abb5c.html
a tu po wymianie pompy
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/edb ... e53ff.html
Ostatnio zmieniony 19-12-08, 09:37 przez wroobel, łącznie zmieniany 1 raz.
1150kg 330KM 4WD
- pasqual
- Użytkownik
- Posty: 3053
- Rejestracja: 03-07-06, 21:00
- przemo_z
- Użytkownik
- Posty: 430
- Rejestracja: 24-11-05, 16:51
Ładnie, ładnie. Chociaż przy 0,85 bara powinno być lepiej. Szczególnie z max momentem obrotowym. Ciekawe jak z osiągami. U mnie to okolice 6.8-7.0 s do setki. Ale mocy na kołach mam ze 142 kucyki a u ciebie jest 175 i lżejsze autko. Jak złapiesz trakcje daj znać jak z osiągami.
Porównując straty 4x4 do fwd to u mnie napęd zabiera 65 KM a u ciebie jest minus 56 KM. Wiem, że przy różnej mocy ale i tak myślałem, że 4wd zabiera więcej.
Podsumowując : cieszę się , że mamy już koleją Celice 3sgte fwd. Ciągnij tak dalej. Powodzenia
Porównując straty 4x4 do fwd to u mnie napęd zabiera 65 KM a u ciebie jest minus 56 KM. Wiem, że przy różnej mocy ale i tak myślałem, że 4wd zabiera więcej.
Podsumowując : cieszę się , że mamy już koleją Celice 3sgte fwd. Ciągnij tak dalej. Powodzenia
Wspomnienie > Celica ST185 turbo 4wd >> 212 KM @ 345,8 NM >> więcej na http://www.toyotaclub.hg.pl/osobie-celica-gt4.htm
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
pasqual pisze:w GT ta pompa zasila wtryski 200cc ..
w GT są wtryski 295 ccm przy 2,5 bara, tak dla porządku.
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
- pasqual
- Użytkownik
- Posty: 3053
- Rejestracja: 03-07-06, 21:00
- wroobel
- Użytkownik
- Posty: 570
- Rejestracja: 05-01-05, 10:02
przemo_z pisze:Ładnie, ładnie. Chociaż przy 0,85 bara powinno być lepiej. Szczególnie z max momentem obrotowym. Ciekawe jak z osiągami. U mnie to okolice 6.8-7.0 s do setki. Ale mocy na kołach mam ze 142 kucyki a u ciebie jest 175 i lżejsze autko. Jak złapiesz trakcje daj znać jak z osiągami.
Porównując straty 4x4 do fwd to u mnie napęd zabiera 65 KM a u ciebie jest minus 56 KM. Wiem, że przy różnej mocy ale i tak myślałem, że 4wd zabiera więcej.
Podsumowując : cieszę się , że mamy już koleją Celice 3sgte fwd. Ciągnij tak dalej. Powodzenia
Dzięki Te wchanięcia przy 3200, 4200 i 5000 rpm to najprawdopodobniej stuki, spowodowane naszym paliwem. Obydwa pomiary były robione na 98 ultimate, lecz to troche za mało i cofnęło nieco zapłon. Fakt faktem moc wzrosła o jakieś 25 koni, lecz nadal moment jest zbyt niski.
1150kg 330KM 4WD
- pasqual
- Użytkownik
- Posty: 3053
- Rejestracja: 03-07-06, 21:00
- MisiekPolarny
- Użytkownik
- Posty: 544
- Rejestracja: 18-06-07, 08:48