VI Turbo FWD

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
WojtekMR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: 26-01-04, 10:34

Postautor: WojtekMR » 08-05-09, 21:13

hmmm skrzynia z której AutoR podesłał ci (krótszą o ile pamiętam) półoś lezy u Show-a i ewidentnie byłem przekonany że to rev1 (jeżeli to rev2 to Artur będzie miał pewne problemy z załozeniem jej pod swoje półosie).... no chyba że AutoR miał tam jeszcze bardziej zamotane :eek:
ps. myslałem że show załozył porządne sprzęgło

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 08-05-09, 22:08

WojtekMR pisze:hmmm skrzynia z której AutoR podesłał ci (krótszą o ile pamiętam) półoś lezy u Show-a i ewidentnie byłem przekonany że to rev1 (jeżeli to rev2 to Artur będzie miał pewne problemy z załozeniem jej pod swoje półosie).... no chyba że AutoR miał tam jeszcze bardziej zamotane :eek:
ps. myslałem że show załozył porządne sprzęgło


No nie istotne jak to poskładał do kupy, wazne że to jeździ i to gruubo.

P.S. Pownienem poprawic mape, bo dolot wruciłem w nadkole i jest teraz sporo chłodniej.
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

Postautor: pasqual » 17-06-09, 16:33

moze bys sie poichwalil co :)

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 17-06-09, 20:28

pasqual pisze:moze bys sie poichwalil co :)


Nie mam wykresu, :cry: ale kilka rumaków przybyło :lol: .CAI robi jednak swoje jest cłodniej w dolocie to napewno :wink:
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
Szweda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2975
Rejestracja: 16-11-05, 16:39

Postautor: Szweda » 18-06-09, 10:52

wroobel pisze:Nie mam wykresu, :cry: ale kilka rumaków przybyło :lol: .CAI robi jednak swoje jest cłodniej w dolocie to napewno :wink:
pozwole sobie zauwazyc, ze tym zdaniem, spowodowales wypieki na twarzach wszystkich mlodocianych tunerow, ktorzy teraz doznaja obiawienia o cudzie i potedze mitycznego boga "KAJ" i ich przyrosty w NA 1.6 siegna 300 koni :/
Jezeli pomoglem, zawsze mozesz mi o tym powiedziec klikajac przycisk "pomogl" pod moim postem.

Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

Postautor: pasqual » 18-06-09, 10:59

Szweda pisze:potedze mitycznego boga "KAJ" i ich przyrosty


drobne wyjasnienie , wrooblel zrobil CAI z jednego powodu temp w dolocie byla taka ze przy strojeniu wystepowaly peoblemy ,

wiec zamontowal CAI i wystroil jeszcze raz dziek czemu otrzymal stabilniejsza charakterystyke i przyrost z 272 -> 285 hp

tyle w temacie

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 21-06-09, 18:50

W tej chwili pompuje tak ochoczo, że zaciski łączące orurowanie nie dają rady :lol: :lol: :lol:

P.S. 1.2 bara
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
Adi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 243
Rejestracja: 12-06-06, 22:28

Postautor: Adi » 21-06-09, 23:33

Takie techniczne pytanie o ile ten silnik odprężyłeś i na ile niutonom. skręciłeś wszystko.

hin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1298
Rejestracja: 13-05-06, 01:25

Postautor: hin » 22-06-09, 00:33

1. Zdaje się że silnik jest cały czas na seryjnym dole i kompresji i nie był rozbierany
2. cały czas ct20b?
W sprawach PW proszę raczej o kontakt mailowy. Czasami dłużej tu nie zaglądam a i nie zawsze docierają powiadomienia o PW.

Awatar użytkownika
Adi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 243
Rejestracja: 12-06-06, 22:28

Postautor: Adi » 22-06-09, 01:54

1,2 bar bez odprężenia. i na seryjnej uszczelce. To za dużo żeby wytrzymał. Rozumiem 0,5 ale 1,2.

Awatar użytkownika
prazyn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4040
Rejestracja: 21-07-06, 01:21

Postautor: prazyn » 22-06-09, 01:59

Adi pisze:1,2 bar bez odprężenia. i na seryjnej uszczelce. To za dużo żeby wytrzymał. Rozumiem 0,5 ale 1,2.


eeeeee powinien dać rade 1,2 bara spokojnie
PRAZIN Z BAZIN -
Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej
"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 22-06-09, 09:53

Adi pisze:Takie techniczne pytanie o ile ten silnik odprężyłeś i na ile niutonom. skręciłeś wszystko.


Bez odprężania, jakieś 400Nm jest teraz, może trochę więcej.

[ Dodano: 22-06-09, 09:53 ]
hin pisze:1. Zdaje się że silnik jest cały czas na seryjnym dole i kompresji i nie był rozbierany
2. cały czas ct20b?


Seria ct20b.

[ Dodano: 22-06-09, 09:54 ]
Adi pisze:1,2 bar bez odprężenia. i na seryjnej uszczelce. To za dużo żeby wytrzymał. Rozumiem 0,5 ale 1,2.


Wytrzyma. Muszę tylko dać dodatkowe cybanty i obspawać dodatkowo orurowanie.

[ Dodano: 22-06-09, 09:55 ]
prazyn pisze:
Adi pisze:1,2 bar bez odprężenia. i na seryjnej uszczelce. To za dużo żeby wytrzymał. Rozumiem 0,5 ale 1,2.


eeeeee powinien dać rade 1,2 bara spokojnie


Da rade. Dawał rade przez pół soboty, ale niestety pod wieczór jedno z łączeń nie wytrzymało i się rozpięło :eek:

P.S Cayenne Turbo nie dał rady :wink:
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
ELCOYOTE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2254
Rejestracja: 03-11-05, 12:51

Postautor: ELCOYOTE » 22-06-09, 09:59

Adi pisze:1,2 bar bez odprężenia.


a co tu odprężać da rade nawet 2b
Adi pisze:To za dużo żeby wytrzymał. Rozumiem 0,5 ale 1,2.

0.5 to było w seri na 1 biegu da rade 1.2b ale to już granica

wroobel pisze:W tej chwili pompuje tak ochoczo, że zaciski łączące orurowanie nie dają rady


to jakie to zaciski ze puszczają
kup jakieś porządne
u mnie też był okres ze ześlizgiwały się rurki ale przez to ze turbo chlapało olejem

Awatar użytkownika
WojtekMR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: 26-01-04, 10:34

Postautor: WojtekMR » 22-06-09, 10:21

ale może Adi zrozumiał że to uturbione 3sge
czy na 1,2 bara jest te 285 koni?

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 22-06-09, 10:50

WojtekMR pisze:ale może Adi zrozumiał że to uturbione 3sge
czy na 1,2 bara jest te 285 koni?


Teoretycznie tak (ecu master), ale podjade na pomiar jak znajdę chwilę. Tak czy inaczej tak dobrze jeszcze nie było :-D
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
Radek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1286
Rejestracja: 23-02-04, 10:04

Postautor: Radek » 22-06-09, 13:46

WojtekMR pisze:ale może Adi zrozumiał że to uturbione 3sge
czy na 1,2 bara jest te 285 koni?


Ja na serii z 1,04 bar miałem 294 konie. Niutków zazdraszczam bardzo. Wroobel czy przyrost momentu to po wysterowaniu ? Ja mam obecnie coś około 330 i marzy mi się 400.
Robiłeś pomiar przed ECU MASTEREM ?

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 22-06-09, 14:31

Poganin pisze:
WojtekMR pisze:ale może Adi zrozumiał że to uturbione 3sge
czy na 1,2 bara jest te 285 koni?


Wroobel czy przyrost momentu to po wysterowaniu ? Ja mam obecnie coś około 330 i marzy mi się 400.
Robiłeś pomiar przed ECU MASTEREM ?


Tak, po strojeniu. Wykres z pomiaru sprzed ecu jest gdzieś wcześniej w tym wątku.
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
Adi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 243
Rejestracja: 12-06-06, 22:28

Postautor: Adi » 22-06-09, 14:36

WojtekMR pisze:ale może Adi zrozumiał że to uturbione 3sge

Dokładnie tak. Ale to jednak 3sgte.

Awatar użytkownika
Ariel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1822
Rejestracja: 24-04-07, 18:35

Postautor: Ariel » 22-06-09, 16:17

z całego tematu wszystkiego nie ogarniam, ale to:

wroobel pisze:P.S Cayenne Turbo nie dał rady :wink:


przemawia do mnie w 100% :]

Gratz ;]

el_kapitan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 589
Rejestracja: 27-01-08, 22:56

Postautor: el_kapitan » 22-06-09, 16:50

Ariello pisze:z całego tematu wszystkiego nie ogarniam, ale to:

wroobel pisze:P.S Cayenne Turbo nie dał rady :wink:


przemawia do mnie w 100% :]

Gratz ;]


Mina pana w porsche musiała być bezcenna.

Najbardziej w Twoim projekcie podoba mi się, że nie masz maski z "dziurą" - taka niepozorna celica:d