VI Turbo FWD
- WojtekMR
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: 26-01-04, 10:34
hmmm skrzynia z której AutoR podesłał ci (krótszą o ile pamiętam) półoś lezy u Show-a i ewidentnie byłem przekonany że to rev1 (jeżeli to rev2 to Artur będzie miał pewne problemy z załozeniem jej pod swoje półosie).... no chyba że AutoR miał tam jeszcze bardziej zamotane
ps. myslałem że show załozył porządne sprzęgło
ps. myslałem że show załozył porządne sprzęgło
- wroobel
- Użytkownik
- Posty: 570
- Rejestracja: 05-01-05, 10:02
WojtekMR pisze:hmmm skrzynia z której AutoR podesłał ci (krótszą o ile pamiętam) półoś lezy u Show-a i ewidentnie byłem przekonany że to rev1 (jeżeli to rev2 to Artur będzie miał pewne problemy z załozeniem jej pod swoje półosie).... no chyba że AutoR miał tam jeszcze bardziej zamotane
ps. myslałem że show załozył porządne sprzęgło
No nie istotne jak to poskładał do kupy, wazne że to jeździ i to gruubo.
P.S. Pownienem poprawic mape, bo dolot wruciłem w nadkole i jest teraz sporo chłodniej.
1150kg 330KM 4WD
- pasqual
- Użytkownik
- Posty: 3053
- Rejestracja: 03-07-06, 21:00
- Szweda
- Użytkownik
- Posty: 2975
- Rejestracja: 16-11-05, 16:39
pozwole sobie zauwazyc, ze tym zdaniem, spowodowales wypieki na twarzach wszystkich mlodocianych tunerow, ktorzy teraz doznaja obiawienia o cudzie i potedze mitycznego boga "KAJ" i ich przyrosty w NA 1.6 siegna 300 koni :/wroobel pisze:Nie mam wykresu, ale kilka rumaków przybyło .CAI robi jednak swoje jest cłodniej w dolocie to napewno
Jezeli pomoglem, zawsze mozesz mi o tym powiedziec klikajac przycisk "pomogl" pod moim postem.
- pasqual
- Użytkownik
- Posty: 3053
- Rejestracja: 03-07-06, 21:00
Szweda pisze:potedze mitycznego boga "KAJ" i ich przyrosty
drobne wyjasnienie , wrooblel zrobil CAI z jednego powodu temp w dolocie byla taka ze przy strojeniu wystepowaly peoblemy ,
wiec zamontowal CAI i wystroil jeszcze raz dziek czemu otrzymal stabilniejsza charakterystyke i przyrost z 272 -> 285 hp
tyle w temacie
- prazyn
- Użytkownik
- Posty: 4040
- Rejestracja: 21-07-06, 01:21
- wroobel
- Użytkownik
- Posty: 570
- Rejestracja: 05-01-05, 10:02
Adi pisze:Takie techniczne pytanie o ile ten silnik odprężyłeś i na ile niutonom. skręciłeś wszystko.
Bez odprężania, jakieś 400Nm jest teraz, może trochę więcej.
[ Dodano: 22-06-09, 09:53 ]
hin pisze:1. Zdaje się że silnik jest cały czas na seryjnym dole i kompresji i nie był rozbierany
2. cały czas ct20b?
Seria ct20b.
[ Dodano: 22-06-09, 09:54 ]
Adi pisze:1,2 bar bez odprężenia. i na seryjnej uszczelce. To za dużo żeby wytrzymał. Rozumiem 0,5 ale 1,2.
Wytrzyma. Muszę tylko dać dodatkowe cybanty i obspawać dodatkowo orurowanie.
[ Dodano: 22-06-09, 09:55 ]
prazyn pisze:Adi pisze:1,2 bar bez odprężenia. i na seryjnej uszczelce. To za dużo żeby wytrzymał. Rozumiem 0,5 ale 1,2.
eeeeee powinien dać rade 1,2 bara spokojnie
Da rade. Dawał rade przez pół soboty, ale niestety pod wieczór jedno z łączeń nie wytrzymało i się rozpięło
P.S Cayenne Turbo nie dał rady
1150kg 330KM 4WD
- ELCOYOTE
- Użytkownik
- Posty: 2254
- Rejestracja: 03-11-05, 12:51
Adi pisze:1,2 bar bez odprężenia.
a co tu odprężać da rade nawet 2b
Adi pisze:To za dużo żeby wytrzymał. Rozumiem 0,5 ale 1,2.
0.5 to było w seri na 1 biegu da rade 1.2b ale to już granica
wroobel pisze:W tej chwili pompuje tak ochoczo, że zaciski łączące orurowanie nie dają rady
to jakie to zaciski ze puszczają
kup jakieś porządne
u mnie też był okres ze ześlizgiwały się rurki ale przez to ze turbo chlapało olejem
- WojtekMR
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: 26-01-04, 10:34
- Radek
- Użytkownik
- Posty: 1286
- Rejestracja: 23-02-04, 10:04
- wroobel
- Użytkownik
- Posty: 570
- Rejestracja: 05-01-05, 10:02
Poganin pisze:WojtekMR pisze:ale może Adi zrozumiał że to uturbione 3sge
czy na 1,2 bara jest te 285 koni?
Wroobel czy przyrost momentu to po wysterowaniu ? Ja mam obecnie coś około 330 i marzy mi się 400.
Robiłeś pomiar przed ECU MASTEREM ?
Tak, po strojeniu. Wykres z pomiaru sprzed ecu jest gdzieś wcześniej w tym wątku.
1150kg 330KM 4WD
-
- Użytkownik
- Posty: 589
- Rejestracja: 27-01-08, 22:56