BEAMS stage1

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

BEAMS stage1

Postautor: pasqual » 02-02-08, 09:32

Chyba czas najwyzszy rozpoczac ten watek ..... od swapa minelo juz kilka ladnych miesiecy i 6tys km pozatym juz zaszly w autku zmiany takze nie jest to juz stock BEAMS (co pewnie bylo do przewidzenia biorac pod uwage potencjal tego silnika )

ale po kolei:

stage one obejmuje:
-custom CAI - done

-filtr stozek SARD - done
Obrazek
-izolacja termiczna/wentylacja pod maska (odgrodzenia dolotu od silnika + termo-bandarz na kolektor wydechowy..... przydalo by sie jeszcze wypuscic cieple powietrze z pod maski .... pracuje nad koncepcja) -- 70% done
-poliuretanowe poduszki pod silnika - done
Obrazek
-Apexi RSM-GP +gsensor -done
Obrazek
-LC-1 Wideband Controller +XD-16-gauge -- czeka grzecznie na montaz
Obrazek

-wydech ...
kolektor + Y-pipe jest OK zadnych zmian w tym zakresie nie przewiduje ...problemem jest kolektor (zwezka) i to co za nim ...
....troche z tym problem bo chce RS*R dedykowany pod beams-a.. ciezko znalesc , jest jeszcze KAKIMOTO ale RS*R w porownaniu z tym to przepasc jesli chodzi o przyrost mocy ....

- lekkie kolo zamahowe i przy okazji sprzeglo..... heavy duty

- walki

Billet Cams:
Lift = 13mm
Duration - 257
Intake Cam is VVT-I enabled
Na tych walkach "jeszcze" da sie jezdzic po miescie :) i stocke ecu beamsa poradzi sobie z walkami do270 ....
Obrazek
co dalej ??? :twisted: Standalone ECU

producent wybrany ... w tym temacie ruszamy maly projekcik z Landere-m (ma MR2 z BEAMS-em na pokladzie ,pozatym mieszka blisko 50km odemnie ), bedziemy implementowac najpierw w jego MR2 ...

Konieczne beda zmiany w instalacji paliwowej:

-pompa 255lph (actualnie mam 170lph i jak malo w baku to paliwka brakuje)- priorytet

-regulator cisnienia
-wtryski SARD Denso 530cc -pod alteze SX10(3s-ge black-top vvti) (SR53615)
Obrazek
-SARD FUEL DELIVERY PIPE FOR TOYOTA ALTEZZA 3S-GE 1998-2005
Obrazek
Ostatnio zmieniony 17-05-09, 12:30 przez pasqual, łącznie zmieniany 1 raz.

hin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1298
Rejestracja: 13-05-06, 01:25

Postautor: hin » 02-02-08, 12:02

Sympatycznie. Pozostaje życzyć powodzenia i czekać na relacje z praco oraz wyniki
W sprawach PW proszę raczej o kontakt mailowy. Czasami dłużej tu nie zaglądam a i nie zawsze docierają powiadomienia o PW.

Awatar użytkownika
Rzeski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6524
Rejestracja: 10-07-07, 10:37

Postautor: Rzeski » 02-02-08, 15:42

pasqual gratki :) chcesz miec najlepsza Celine w CC cos mi sie na to zanosi :)
WROCLOVE BRADA

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 02-02-08, 16:15

Po co Ci az takie duze wtryski?? Ladna listwa sarda, ile dałes za wide banda, moze byc na PW.
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

Postautor: pasqual » 02-02-08, 16:52

góral pisze:Po co Ci az takie duze wtryski??


te wtryski to perspektywicznie pod stage2..... natomiast poki co seria wystarczy ...sie okaze dopiero przy strojeniu ecu ....

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 02-02-08, 16:56

takie duze to z ponad 300 kuni wyzywia... A jakie SA??? Aem, Autronic??? czy cus innego?? A z innej paczki - załozyłes te poliuretany pod silnik?? Nie za twarde? Bo Coyot tez ma i strzasznie mu drgania przenosza, ale to kwestia twardosci w tych no... szarach?
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

Postautor: pasqual » 02-02-08, 17:16

góral pisze:takie duze to z ponad 300 kuni wyzywia... A jakie SA??? Aem, Autronic??? czy cus innego?? A z innej paczki - załozyłes te poliuretany pod silnik?? Nie za twarde? Bo Coyot tez ma i strzasznie mu drgania przenosza, ale to kwestia twardosci w tych no... szarach?


tak ~300 kuni ....

... co do wtryskow to podam dokladniejsze dane pozniej ....

co do poliuretanow nie wiem jakie ma Coyot (jakie zrodlo i z czego zrobione ) .

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 02-02-08, 21:15

On chyba sam nie wie, ale strasznie mu te drgania przenosi.... a te wtryski to raczej kolo 400 wyzywia, w suprze 550 tki zywia kolo 500 koni. Przynajmniej sam mam taka nadzieje, bo nie pasujace 680 tki wymieniłem na 550 tki... :?
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

hin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1298
Rejestracja: 13-05-06, 01:25

Postautor: hin » 03-02-08, 13:27

Ale w Suprze jest ich 6....
W sprawach PW proszę raczej o kontakt mailowy. Czasami dłużej tu nie zaglądam a i nie zawsze docierają powiadomienia o PW.

Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

Postautor: pasqual » 05-02-08, 10:34

ok panowie troche wyjasnienia w temacie wtryskow:

http://www.rceng.com/technical.aspx#Fue ... Worksheet_

mam nadzieje ze pomoze ..

tak wiec dla 300hp w NA potrzeba 496cc

jak widzicie ze wzorow dla turbo liczy sie to troche innaczyej

np
dla NA -> 200hp /4 wtryski wychodzi 330cc

dla turbo ->200hp 4 wtryski wychodzi 429cc

dla sc -> 200hp 4 wtryski 396cc

widzicie ze sa roznice w zaleznosci od doladowania ... pozatym wyniki ktore podalem 43,5PSI @fuel rail

wiec jak widzicie dobor wtryskow to nie taka prosta sprawa jak by sie wydawalo

moje seryjne .....na dlugo nie wystarcza dlatego raczej zdecyduje sie na:
wtryski SARD Denso 530cc -pod alteze SX10(3s-ge black-top vvti) (SR53615)

przykleilem link w "techniczne pozyteczne informacje"

Awatar użytkownika
ELCOYOTE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2254
Rejestracja: 03-11-05, 12:51

Postautor: ELCOYOTE » 05-02-08, 14:41

no moje poduchy to chyba z żel betonu porażka
będę miał też z poliuretanu ale twardość seryjnych poduszek cena 50 -80 zl netto za szt

Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

Postautor: pasqual » 05-02-08, 16:37

ELCOYOTE pisze:no moje poduchy to chyba z żel betonu porażka
będę miał też z poliuretanu ale twardość seryjnych poduszek cena 50 -80 zl netto za szt


to co ja kupilem to poliuretanowe ..nakladki/wkladki na seryjne poduchy ... ktore maja za zadanie utwardzic ... w kazdej chwili mozna je zdjac .....

rooty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 121
Rejestracja: 28-05-06, 13:23

Postautor: rooty » 05-02-08, 19:25

Jest grubo, jest milo a mam nadzieje ze bedzie bosko :lol:
4AGE 20V BT

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 06-02-08, 07:12

Ile to jest 43,5 Psi fuel rail..?? Jeszcze ne nauczyłem sie przeliczac..
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

p0lish

Postautor: p0lish » 06-02-08, 08:56

Ja tylko nieśmiało spytam na ile km/nM będzie stage1?

Awatar użytkownika
Bakuu0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2224
Rejestracja: 08-04-07, 16:32

Postautor: Bakuu0 » 06-02-08, 09:57

Ja myśle, ze Pasqual nie "celuje" w dana ilośc KM/Nm. Ja tu przewiduje fun i zeby "dobrze" jeździło, bo chyba bardziej liczy jak to się bedzie zbierać na torze niz to ile ma pod maską i czeka.

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 06-02-08, 15:14

A ja z cisnieniem na listwie? Tzn podnosimy cisnienie za pomoca regulatora cisnienia, na dajmy na to 4 bary..Ile to jest Psi???? Dobra juz znalazłem , kolo 58 psi.No i przy 4 barach jest juz duzo lepiej...
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

Postautor: pasqual » 08-02-08, 16:09

Bakuu0 pisze:Ja myśle, ze Pasqual nie "celuje" w dana ilośc KM/Nm. Ja tu przewiduje fun i zeby "dobrze" jeździło, bo chyba bardziej liczy jak to się bedzie zbierać na torze niz to ile ma pod maską i czeka.


Dokladnie to cos ma fajnie jezdzic ..... juz jezdzi fajnie ..... :twisted: bedzie jeszcze fajniej

Mam tutaj dosc fajny tor pod nosem ..wiec autko jest przygotowywane pod weekend-owe wizyty na torze

Modyfikacje silnika to nie wszystko .... rownolegle przebiegaja inne modyfikacje :

- hamulce ... juz w zasadzie zrobione ..jakby sie okazalo na torze ze jeszcze to za malo to pewnie wsadze hamulce od st205 + aftermarket tarcze i oczywiscie miekkie klocki tylko na tor

- zawiecha : bedzie duzo sztywniej niz jest

-do tego zmiana sprzegla plus lzejsze kolo zamachowe ....

Awatar użytkownika
carsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5915
Rejestracja: 30-08-06, 13:30

Postautor: carsik » 08-02-08, 16:40

góral pisze:A ja z cisnieniem na listwie? Tzn podnosimy cisnienie za pomoca regulatora cisnienia, na dajmy na to 4 bary..Ile to jest Psi???? Dobra juz znalazłem , kolo 58 psi.No i przy 4 barach jest juz duzo lepiej...


hm, obawiam się, że 4 bary wtryski nie pociagną, chyba że to o jakiejś wyprawie weekendowej, to sorry
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 10-02-08, 14:36

Chetnie zobacze to w akcji..
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.