BASS postaram sie odpowiedziec na twoj post po kolei :
1. Moj Beams brak serii ..... Marcin32 ma praktycznie 180 bez modow ....
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
Otorz kolego brak u ciebie zrozumienia tematu czym jest seria .... jak rozumiem mowa o wyniki dla celici st202 SSIII jdm 206Nm@6000rpm i 147kW@7000rpm
moj wynik tego dnia :
to 140,5kW ..... przy 6885rpm
moment 194,6Nm juz przy 5200rpm
i jak widzisz dalej trzyma sie a nawet rosnie do 196,7 przy 6730rpm
z czego 90% tej wartosci osiaga przy 3100rpm .............
mozna powiedziec ze moment od 3 tys zmienias sie w zakresie nie wiekszym jak 10% .... az do odcinki
(pokaz mi taki wykres dowolnej SSIII z beamsem)
teraz roznice miedzy seria jdm ssIII BEAMS a moja europejka po swapie bemsa do niej .......
a)- pompa paliwa w euro jest 175L/h(PN#23220-74021 ta sama jest w 1.
jesli dobrze pamietam i zasila wtryski 4x 200cc (80Lbs/h)
w SSIII jest to pompa 210L/h ktora zasila w beamsie 4x 340cc (razem 130Lbs/h)
w obu przypadkach jest wymagane dokladnie to samo cisnienie na listwie paliwowej .....
jak widzisz pompa ktora kiedys zywila 200cc wtryski w momecie pomiaru na hamowni musiala wyzywic 340cc .........
b)- wydech w SSSII jest wew srednica po calosci jakies 2mm wieksza (problem mozna powiedziec ze rozwiazany .... 60mm OD po calosci od cata)
c) - przedluzana wiazka .... jest kolka sygnalow ktore potrzebuja dokladnych odczytow rzedu mV:
sonda lambda 0d 200mV do 1200 mV .. przy czym 450mV jest uwazane jako optimum dla lambda 1 ,
i wystarczy 150mV i ecu mysli ze mieszanka jest ablo za bogata albo za uboga .....
wystarczy ze ekran przewodu do sondy nie jest odpowiednio uziemiony roznica potencjalu na uziomach rzedu 0.2V
wszystko zmienia
Aktualnie mam szerokopasmowke LC-1 podpieta bezposrednio do ecu ... wiec problem wyeliminowany (dodatkowo lambda=0.9) ....
(podobnie czuly jest odczyt z knock sensora ...
jak i wrazliwy na zmiane czestotliwosci sygnal dla VVT-i (zmiana szerokosci impulsu o kilka ms decyduje czy mamy przesuniecie +/- na walku....)
Jak widzisz sam swap silnika nie gwarantuje tego ze bedzie to seria ...... na wszystko potrzebny jest czas zeby doprowadzic to do porzadku ....
d) - JDM ecu ......... strojone pod 100 oktanowe paliwo ..... jakos nikt nie zapytal na jakim paliwie bylo hamowane ....
e) - pomijam fakt ze mialem jajowata opone w momecie pomiaru (wstapilem na hamownie nie przygotowany po drodze z Polski innych kolek nie mialem ze soba) ....
tak wiec podczas pomiaru mialem efekt plywania na rolkach .....
Tak wiec BASS przykro mi ze moj swap cie rozczarowal
naprawde mi wstyd ze mi zabraklo 6.5kW do twojego idealu serii .......
Wiesz ja naprawde sie tym przejalem do tego stopnia ze najpierw caly tydzien plakalem w kaciku a potem pilem na umor 3 tygodnie ....
Nie spodziewam sie ze zrozumiesz chodz polowe tego co tu napisalem ........ niemniej jednak staralem sie odpowiedziec w sposob rzeczowy ...
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%