BEAMS stage1

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
Szweda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2975
Rejestracja: 16-11-05, 16:39

Postautor: Szweda » 14-01-09, 23:56

pasqual pisze:Szweda a jak ci powiem ze wtryski ktore wlasnie przyszly (440cc z Lotusa 2zz-gze 270hp) za dwa dni beda testowane na wydajnosc ,

Prazyn sie zapyta po co ?? przeciez wiesz ze maja 440cc czyli 41,9 Lbs/Hr
czy chodzi o to, ze maja zadana max wydajnosc przy zalozonym cisnieniu (przeplyw=srednicaxcisnienie) a paqual bedzie kombinowal z regulacja wspomnianego.
Czesio pisze:Nie wiedziałem, że toya toya ma coś wspólnego z lotusem
w elise byly silniki z VII czyli 1zz-fe i 2zz-ge (VVTI i VVTLI). Wspomniany przez pasquala 2zz-gze to znajac nomenklature Toyoty bedzie ukompresozonym VVTLI... nie podejzewam Elisa o to, bardziej Exige, ale to moje domniemania a nie sprawdzone w googlach.

Ja z angielskich wynalazkow to mam motur.
Jezeli pomoglem, zawsze mozesz mi o tym powiedziec klikajac przycisk "pomogl" pod moim postem.

Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

Postautor: pasqual » 15-01-09, 22:09

prazyn pisze:nie ma nigdzie specyfikacji seryjnych wałków tylko mierzyć to trzeba?


Prazynku dzis sie natkanlem pan Grabowski troche w temacie wyjasnia :

http://grabowski.com.pl/uklady_rozrzadu.htm

PS: jak to ja bym ci napisal cos podobnego to bys sie usmiechnal i powiedzial ze wydziwiam i przesadzam .

Awatar użytkownika
carsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5915
Rejestracja: 30-08-06, 13:30

Postautor: carsik » 15-01-09, 22:38

bardzo rozsądne podejście Grabowskiego, ładnie zebrał i przedstawił.
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28

Awatar użytkownika
prazyn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4040
Rejestracja: 21-07-06, 01:21

Postautor: prazyn » 15-01-09, 22:51

pasqual pisze:PS: jak to ja bym ci napisal cos podobnego to bys sie usmiechnal i powiedzial ze wydziwiam i przesadzam .
_________________


Jak byś nie pisał większości swoich postów albo w sposób nie zrozumiały albo sugerujący ułomność intelektualna czytelnika to zapewniam, że nie tylko ja bym je lepiej odbierał. :-)

PS bardzo fajny artykuł, dzięki
PRAZIN Z BAZIN -
Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej
"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 15-01-09, 23:07

prazyn pisze:Jak byś nie pisał większości swoich postów albo w sposób nie zrozumiały albo sugerujący ułomność intelektualna czytelnika

dajmy mu jeszcze trochę czasu, rok, dwa... :wink:

Awatar użytkownika
Szweda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2975
Rejestracja: 16-11-05, 16:39

Postautor: Szweda » 16-01-09, 09:48

Pawciu pisze:dajmy mu jeszcze trochę czasu, rok, dwa... :wink:
złóżmy się na "pedagogike uzupełniającą"
prazyn pisze:Jak byś nie pisał większości swoich postów albo w sposób nie zrozumiały albo sugerujący ułomność intelektualna czytelnika to zapewniam, że nie tylko ja bym je lepiej odbierał. :-)
Z calym szacunkiem, ale u mnie to dziala tak, ze jak pasquala nie rozumiem, to sie staram doedukowac by zrozumiec, a nie, ze jak nie lapie to olewam temat.
Jezeli pomoglem, zawsze mozesz mi o tym powiedziec klikajac przycisk "pomogl" pod moim postem.

Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

Postautor: pasqual » 16-01-09, 10:09

Szweda pisze:prazyn napisał/a:
Jak byś nie pisał większości swoich postów albo w sposób nie zrozumiały albo sugerujący ułomność intelektualna czytelnika to zapewniam, że nie tylko ja bym je lepiej odbierał. :-)
Z calym szacunkiem, ale u mnie to dziala tak, ze jak pasquala nie rozumiem, to sie staram doedukowac by zrozumiec, a nie, ze jak nie lapie to olewam temat.


Szweda nie krepuj sie jak cos to na gg zawsze mozesz dopytac ,zazwyczaj wtedy wyjasniam badz podsylam linka z wyjasnieniem,czasem nawet przeedytuje posta i wrzuce bardziej przystepne wyjasnienie , kilka osob tak czyni i chyba raczej nie spotkali sie z olewka z mojej strony w miare jak mam czas to wyjasniam ,

Awatar użytkownika
Szweda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2975
Rejestracja: 16-11-05, 16:39

Postautor: Szweda » 16-01-09, 10:11

pasqual pisze:Szweda nie krepuj sie jak cos to na gg zawsze mozesz dopytac ,zazwyczaj wtedy wyjasniam badz podsylam linka z wyjasnieniem,czasem nawet przeedytuje posta i wrzuce bardziej przystepne wyjasnienie , kilka osob tak czyni i chyba raczej nie spotkali sie z olewka z mojej strony w miare jak mam czas to wyjasniam ,
Dzieki za support, ale mi GG "ukradli" albo sie zastarzalo i mam ino skype, jakby co to szweda5 to moj identyfikator
Jezeli pomoglem, zawsze mozesz mi o tym powiedziec klikajac przycisk "pomogl" pod moim postem.

Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

Postautor: pasqual » 18-01-09, 14:01

Troche po googlowalem w temacie moich nowych wtryskow DENSO green 440cc (PN#23250-YW201) ,

Pochodza z Lotuse Exige S240 (czyli kompresowany 2zz-g(z)e seryjnie doladowany 0.5bara (7PSI) ~240PS jak tez byly uzywane jako seria w "Lotus Cup" wersji

jak sie okazalo te same wtryski so uzywane w corroli zze123 TS (2zz-gze 215PS ).


Podawane przez producentow StaticFlow (cc/min) jest dla nominalnego 43.5PSI



zastosowanie tych wtryskow w SC (7PSI bost ) :

4 wtryski , 0.6 BSFC dla Compresora

cisnienie na listwie paliwa (43.5PSI + 7PSI bost)= 50.5PSI

przy 80% duty wtrysku ~ 240 PS
przy 95% duty wtrysku ~ 285PS


zastosowania NA dla tych wtryskow:

4 wtryski , 0.5 BSFC dla NA
cisnienie na listwie paliwa 43.5PSI

przy 80% duty wtrysku ~267PS
przy 95% duty wtrysku ~315PS

Niestety Denso jak to pisze na swoim oficjalnym forum nie podaje technicznych informacji o swoich produktach
tak wiec FlowTable jak i detale co do czasow opwarcia wtryskow sa niedostepne.

Jedyne co oficjalnie podje to StaticFlow 440cc/min (~42 Lbs/Hr) @43.5PSI ,
Przy silnikach NA FlowTable nie jest az tak istotne jak dla SC/Turbo gdzie jest wazne jak ten wtrysk sie zachowa przy np:
1 bar (~58PSI na listwie ) czy 2 barach (~70PSI na listwie).

Pozostaje miec nadzieje ze przy wiekszych cisnieniach wtryski DENSO trzymaja parametry :)

Awatar użytkownika
Robert
Site Admin
Site Admin
Posty: 8003
Rejestracja: 19-12-03, 23:41

Postautor: Robert » 23-01-09, 21:21

zamknięte na prośbę autora
Ciekawe, że najbardziej do naruszania zasad namawiają Ci, którzy przed chwilą ścigali ich obchodzenie.