GT4 - Stage 1.5

Roczniki 1994-1999
TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

GT4 - Stage 1.5

Postautor: TomPoz » 31-05-08, 17:39

Po rezygnacji ze stage 2, biorę się za modyfikacje, które mają poprawić istniejące zalety mojego Misia, tzn.:
- wymiana wydechu na nowy, full 3"
- wymiana sprzęgła na mocniejsze niż seria (która powoli się kończy)
- wymiana zawieszenia z SSS na McPhersony

Dodatkowo muszę coś zrobić z przednim zderzakiem gdyż: 1) był on kiedyś klejony i zaczyna się sypać na łączeniach, 2) "pękłem" dokładkę C-One i muszę wykombinować coś zamiast. Opcje są:
- cały zderzak C-One
- nowy seryjny zderzak i dokładki TRD
Skłaniam się do tej drugiej żeby zachować linię: przód - progi - tył.

Na razie zamówiłem wydech (Blitz Nur Spec-R), o kolejnych krokach będę informował na /w miarę/ bieżąco.

Awatar użytkownika
Robert
Site Admin
Site Admin
Posty: 8003
Rejestracja: 19-12-03, 23:41

Postautor: Robert » 31-05-08, 18:46

A klimy nie zamierzasz zrobić? ;) Taki fajny gadżecol tuningowy by był :D
Ciekawe, że najbardziej do naruszania zasad namawiają Ci, którzy przed chwilą ścigali ich obchodzenie.

TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Postautor: TomPoz » 31-05-08, 19:18

Robert pisze:A klimy nie zamierzasz zrobić? ;) Taki fajny gadżecol tuningowy by był :D

W końcu zrobię też klimę ale nie jest ona dla mnie niezbędna. :P

kozlowski21

Postautor: kozlowski21 » 31-05-08, 22:13

Witam GT FORCOW :) mam pytanie do Pana TomPoz jak sie nazywaja dokladki na przedni zderzak progi i tylny zderzak w tej pieknym bialym GT4??

TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Postautor: TomPoz » 01-06-08, 10:15

Przód to C-One, progi i tył to TRD.

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Re: GT4 - Stage 1.5

Postautor: wroobel » 01-06-08, 11:09

TomPoz pisze:Po rezygnacji ze stage 2, biorę się za modyfikacje, które mają poprawić istniejące zalety mojego Misia, tzn.:
- wymiana wydechu na nowy, full 3"
- wymiana sprzęgła na mocniejsze niż seria (która powoli się kończy)
- wymiana zawieszenia z SSS na McPhersony

Dodatkowo muszę coś zrobić z przednim zderzakiem gdyż: 1) był on kiedyś klejony i zaczyna się sypać na łączeniach, 2) "pękłem" dokładkę C-One i muszę wykombinować coś zamiast. Opcje są:
- cały zderzak C-One
- nowy seryjny zderzak i dokładki TRD
Skłaniam się do tej drugiej żeby zachować linię: przód - progi - tył.

Na razie zamówiłem wydech (Blitz Nur Spec-R), o kolejnych krokach będę informował na /w miarę/ bieżąco.


A gdzie jakiś program na 400km??
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

Postautor: pasqual » 01-06-08, 11:43

wroobel pisze:A gdzie jakiś program na 400km??


to bylo w stage 2 :)

a tak apropo zawiechy to co zamierzasz wrzucic w miejsce SSS .... jakie amory ???
.... czy moze zestaw D?? ?? :twisted:

TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Postautor: TomPoz » 01-06-08, 19:54

Co do programu na 400 KM - nie ma to sensu. Chcę zrezygnować z samochodu służbowego, wziąć kasę w zamian i zamienić GT4 w "daily driver". Na ulicach 400 KM oznaczałoby informatyczne (0 - 1) sprzęgło, potworne spalanie (teraz w mieście robię 350-400 km na jednym baku) i brak możliwości wykorzystania tego potencjału. Na torze 300 KM wystarczy.
Co do zawiechy, szczerze mówiąc to mam dość D2 - twardo jak sto diabłów i daje w d..ę zawieszeniu. Główny problem to chyba sprężyny, które mają bardzo mały prześwit między zwojami - na naszych drogach regularnie sprężyny dobijają do końca co przenosi cały impet uderzenia na zawiechę i kielichy. Albo sprężyny o tej samej charakterystyce ale mniejszej ilości zwojów albo po prostu w miarę normalne amory.

Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

Postautor: pasqual » 01-06-08, 20:15

jakbys zamawial c-one przod to daj znac .. :) moze nie tylko ja bede zainteresowany ...

TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Postautor: TomPoz » 01-06-08, 22:53

pasqual pisze:jakbys zamawial c-one przod to daj znac .. :) moze nie tylko ja bede zainteresowany ...

Na razie w perspektywie są dokładki TRD ale jak się zmieni to dam znać.

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 02-06-08, 08:59

TomPoz pisze:Co do programu na 400 KM - nie ma to sensu. Chcę zrezygnować z samochodu służbowego, wziąć kasę w zamian i zamienić GT4 w "daily driver". Na ulicach 400 KM oznaczałoby informatyczne (0 - 1) sprzęgło, potworne spalanie (teraz w mieście robię 350-400 km na jednym baku) i brak możliwości wykorzystania tego potencjału. Na torze 300 KM wystarczy.
Co do zawiechy, szczerze mówiąc to mam dość D2 - twardo jak sto diabłów i daje w d..ę zawieszeniu. Główny problem to chyba sprężyny, które mają bardzo mały prześwit między zwojami - na naszych drogach regularnie sprężyny dobijają do końca co przenosi cały impet uderzenia na zawiechę i kielichy. Albo sprężyny o tej samej charakterystyce ale mniejszej ilości zwojów albo po prostu w miarę normalne amory.


GT4 jako auto służbowe ?? A nie szkoda Ci?? Ciągłe stanie w korkach i przycierki na parkingach :roll:
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
krrizz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2343
Rejestracja: 07-05-06, 13:40

Postautor: krrizz » 02-06-08, 09:57

czyli odklejamy gt-stwora z działu sprzedam :-D

TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Postautor: TomPoz » 02-06-08, 13:18

@wroobel: Nie szkoda - mało jeżdżę (w ciągu 2,5 roku zrobiłem służbowym 28 tys. km), a parkuję głównie w garażu podziemnym.
@krrizz: Nie odklejamy, jak się znajdzie kupiec to pójdzie.

Awatar użytkownika
Szweda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2975
Rejestracja: 16-11-05, 16:39

Postautor: Szweda » 02-06-08, 14:39

oposc troche cene, lub system ratalny a wezme, w niedziele widzialem Sainz'owego GT4 looka i ja tez chce, a potem obkleje w barwy wojenne :D
Jezeli pomoglem, zawsze mozesz mi o tym powiedziec klikajac przycisk "pomogl" pod moim postem.

JPD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: 26-05-04, 15:24

Postautor: JPD » 02-06-08, 20:19

TomPoz pisze:Co do zawiechy, szczerze mówiąc to mam dość D2 - twardo jak sto diabłów i daje w d..ę zawieszeniu. Główny problem to chyba sprężyny, które mają bardzo mały prześwit między zwojami - na naszych drogach regularnie sprężyny dobijają do końca co przenosi cały impet uderzenia na zawiechę i kielichy. Albo sprężyny o tej samej charakterystyce ale mniejszej ilości zwojów albo po prostu w miarę normalne amory.


Dokładnie to samo miałem na RSRach ... nie szło na tym jeździć.
Linux is like a wigwam : no Gates, no Windows, Apache inside.

Awatar użytkownika
bdn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1057
Rejestracja: 25-02-05, 22:41

Postautor: bdn » 03-06-08, 12:23

Tomka GT4 to już legnda ;) Ale bardzo się ciieszę, że wziołeś się Tomku za Niego ;)
st202 aka "Ruda" :) - Było mineło

Awatar użytkownika
ELCOYOTE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2254
Rejestracja: 03-11-05, 12:51

Postautor: ELCOYOTE » 03-06-08, 12:28

TomPoz pisze:Na razie zamówiłem wydech (Blitz Nur Spec-R)


z midipipem czy tylko 2 części
pytam bo tez mam nur speca
jak kupowałem myslałem ze tylk dp kupie i mam wszystko
a okazało sie ze MD mi brakuje
ale kupiłem z grupowego zakupu
ale i tak okazalo sie ze brakuje mi jakies 60cm do kompletu
ale już dorobiłem i jet cacy

TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Postautor: TomPoz » 13-07-08, 14:20

GT4 od wczoraj stoi u dr'a carsika. Na pierwszy ogień diagnoza co skopałem w układzie przeniesienia napędu, potem ciąg dalszy.
Wydech po półtora miesiąca od zamówienia gdzieś utknął na trasie JP-IE-PL i próbuję odzyskać pieniądze.

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 14-07-08, 12:41

Tak, tak widzielismy u dr Carsika.. Jak wychodzilismy to wystawał troche tył z tej noooo ....fontanny :P :-D .A na powaznie to skrzyn ci u Wojtasa dostatek, se zmień.. :D
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Awatar użytkownika
warp9
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2272
Rejestracja: 30-09-05, 15:55

Postautor: warp9 » 14-07-08, 15:14

góral pisze:Tak, tak widzielismy u dr Carsika.. Jak wychodzilismy to wystawał troche tył z tej noooo ....fontanny :P :-D .A na powaznie to skrzyn ci u Wojtasa dostatek, se zmień.. :D

Na automat :lol:
TomPoz, nie lam sie, te rzeczy po prostu sie zuzywaja (wlasnie czekam na nowa wiskoze do Subaraka :wink: )
[you],jeśli masz jakieś pytania o VII generację kliknij tutaj !
Lancer Evo VIII