GT4 - Stage 1.5

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
Radek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1286
Rejestracja: 23-02-04, 10:04

Postautor: Radek » 03-10-08, 21:58

Pawciu pisze:to co, więcej mięsiwa na grill mam przyprawić i sałatki dokupić?


:-D :airborne: :absolute:

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 03-10-08, 23:14

Poganin pisze:
Pawciu pisze:to co, więcej mięsiwa na grill mam przyprawić i sałatki dokupić?


:-D :airborne: :absolute:

no k*&a, jak pawciu przyprawi mięso to niema bata ;-)
taka biba mnie ominie 8)
st182 gtb

TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Postautor: TomPoz » 04-10-08, 18:48

Miś w domu, grilla nie było bo Pawciu w końcu nie przywiózł mięsa i sałatki. :P
Zapalilim, pogadalim.

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 04-10-08, 20:48

TomPoz pisze:Miś w domu, grilla nie było bo Pawciu w końcu nie przywiózł mięsa i sałatki. :P
Zapalilim, pogadalim.


hehe, była cała misa karkowego i udek z kury, spóźniłeś się o godzinę :P
najadło się 5 osób

a ogólnie jak sie jechało w drodze powrotnej?
nieźle śmiga nie, no i zawiecha szacuneczek.

rooty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 121
Rejestracja: 28-05-06, 13:23

Postautor: rooty » 05-10-08, 15:51

"Pawciu Catering" naprawde wymiata.

Z prezesem Carsikiem doszlismy do wniosku ze zawieszenie rzadzi. Niesamowicie wybiera nierownosci. Nie jest twardo, nie jest miekko. Jest idealnie wg. mnie. Gratulacje, auto niesamowicie sie prowadzi.

pzdr
4AGE 20V BT

TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Postautor: TomPoz » 06-10-08, 10:30

Śmiga pięknie, łza mi się w oku zakręciła jak na Wirażowej na trójce doszedłem do 160 km/h (pewnie do 150 km/h biorąc pod uwagę przekłamania speedo). Zawieszenie świetnie wybiera, przechył w zakręcie jest większy niż na D2 ale absolutnie akceptowalny. Kierownica trochę wibruje ale to kwestia zrobienia geometrii. No i te hamulce - muszę w końcu wymienić tarcze bo jednak biją.

Awatar użytkownika
carsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5915
Rejestracja: 30-08-06, 13:30

Postautor: carsik » 06-10-08, 10:41

Przechył nieco większy bo masz bardziej miękko, ale za to nie skaczesz jak piłka od nierówności do nierówności i zapewniam CIę, że jak się przyzwyczaisz to prędkośći z jakimi pokonujesz zakręt mogą być większe. Po prostu koła nie odrywają się od nawierzchni. Można by to poprawić jakimś sztywniejszym stabilzatorem z przodu. Seryjny od GT4 wygląda jak drucik, a od ST202 nie jest zbyt sztywny dla GT4. Tarcze, tak jak mówiliśmy niestety do wymiany. Wibracje spore i najbardziej wyczuwalne przy lekkich dohamowaniach. Przyznam nieskromnie, że nasza autorska koncepcja wyszła nad wyraz dobrze. No a poza tym pierwszy poza WRC GT4 na McPhersonie bezcenne :)
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28

TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Postautor: TomPoz » 07-10-08, 11:13

Kolejne kroki w projekcie:
- geometria zawieszenia
- uprać tapicerkę foteli :roll:
- zdjąć progi TRD (troche są już zmęczone, w kilku miejscach bardzo)
- założyć seryjne progi (muszę je odkopać w piwnicy, mam nadzieję, że się jeszcze nadają)
- a na koniec zderzak C-One (zakupiony już w US)

Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

Postautor: pasqual » 07-10-08, 17:44

- a na koniec zderzak C-One (zakupiony już w US)


eh sklerozo ... miales dac znac jak bedziesz zamawiac ...... zawsze to koszty mniejsze na 2

TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Postautor: TomPoz » 07-10-08, 19:28

pasqual pisze:
- a na koniec zderzak C-One (zakupiony już w US)


eh sklerozo ... miales dac znac jak bedziesz zamawiac ...... zawsze to koszty mniejsze na 2

Nie dało rady więcej - kupuje mi kuzyn, a przywiezie ojciec (w kabinie B767 :lol: ).

TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Postautor: TomPoz » 08-10-08, 00:46

Progi TRD zdjęte, seria odkopana i też nadaje się do wyrzucenia. :(
Za 7 godzin geometria i wyjeżdżam brudasem na miasto, tymczasowo z dziurami do montażu progów zamiast samych progów. :?

Awatar użytkownika
bboy4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3706
Rejestracja: 05-11-05, 16:53

Postautor: bboy4 » 08-10-08, 09:38

carsik pisze: No a poza tym pierwszy poza WRC GT4 na McPhersonie bezcenne :)

Ooooo prosze.... To jest jedyny GT4 w Klubie na McPhersonie??
2005r: V-Gen GTi
2007r: VII-gen 1ZZ
2020r: VI-Gen 2.0GT :D

Awatar użytkownika
carsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5915
Rejestracja: 30-08-06, 13:30

Postautor: carsik » 08-10-08, 10:25

bboy4 pisze:
carsik pisze: No a poza tym pierwszy poza WRC GT4 na McPhersonie bezcenne :)

Ooooo prosze.... To jest jedyny GT4 w Klubie na McPhersonie??


eee tam w klubie, na świecie !!! :)
www.gt4serwis.pl

Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28

Awatar użytkownika
bdn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1057
Rejestracja: 25-02-05, 22:41

Postautor: bdn » 08-10-08, 23:56

Mis to prawdopodobnie najbardziej customowy daily drive, GT4 jakiego przyjedzie Nam ogladac ;)
st202 aka "Ruda" :) - Było mineło

TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Postautor: TomPoz » 10-10-08, 17:14

Czy ktoś mógłby mi tutaj wrzucić print screen z JDM EPC, pokazujący wszystkie elementy seryjnego progu 96-99? Nr prawego progu to 76911-20090, lewy zaczyna się od 76912.
Z góry dzięki.

Awatar użytkownika
ryba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 600
Rejestracja: 01-12-05, 11:31

Postautor: ryba » 11-10-08, 00:21

TomPoz pisze:Czy ktoś mógłby mi tutaj wrzucić print screen z JDM EPC, pokazujący wszystkie elementy seryjnego progu 96-99? Nr prawego progu to 76911-20090, lewy zaczyna się od 76912.
Z góry dzięki.

Nie wiem czy dokładnie oto Ci chodziło!!!
klik

TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Postautor: TomPoz » 11-10-08, 08:42

ryba12xx pisze:Nie wiem czy dokładnie oto Ci chodziło!!!
klik

Dokładnie o to, dzięki. I jeszcze raz dzięki za tak przydatny adres - EPC online, fiu, fiu.

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 11-10-08, 11:31

TomPoz pisze:
ryba12xx pisze:Nie wiem czy dokładnie oto Ci chodziło!!!
klik

Dokładnie o to, dzięki. I jeszcze raz dzięki za tak przydatny adres - EPC online, fiu, fiu.

tylko nie sugerujcie się podanymi cenami ponieważ są nieaktualne na polski rynek, niektóre trzeba mnożyć przez 2 :cry:

TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Postautor: TomPoz » 11-10-08, 13:38

Zgadza się - próg prawie 900 PLN netto, z mocowaniami i uszczelką wyjdzie pewnie z 1400 PLN brutto. Sprawdzę jakie są aktualnie ceny w US, może opłaci mi się ściągnąć.

BTW - ślady kleju po starych progach usunięte. Nawet fajnie GT4 wygląda bez progów ale jakoś tak jakby był w krótkich spodniach. :wink:

TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Postautor: TomPoz » 24-11-08, 11:27

Mała aktualizacja - w związku z wibracjami kierownicy przy prędkości ponad 80 km/h i przy hamowaniu zostały zmienione przednie tarcze i wszystkie klocki. I jest git, trzeba tylko coś poprawić w lewym przednim kole bo coś lekko obciera.

Nawiązując do ostatnich dyskusji nt. tuningu zewnętrznego - mogę sobie teraz na samochód nakleić nalepkę EBC. :P