Celica VI by JaQb_CK

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
kordos555
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 159
Rejestracja: 27-02-10, 19:24

Postautor: kordos555 » 19-06-17, 14:06

Będziesz żenił graty z E56 i S54 w jednej obudowie?

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4503
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 21-06-17, 22:40

Najs dżob - Dżejkob ;)
[center]JEDZIEMY[/center]

Awatar użytkownika
JaQb_CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1943
Rejestracja: 07-09-09, 19:21

Postautor: JaQb_CK » 22-06-17, 08:33

kutan86 , bartek_asikZewus, KRYSO Dzięki :-D

Grzegorz pisze:taboret fajny
ale ja sie pytam czy som lekciejsze od seriiii??? :roll:


Wiesz co nie ważyłem go ale jak je montowałem to waga była podobna, może troche lżejsze biorąc pod uwagę konstrukcje Recaro. ;-)

kordos555 pisze:Będziesz żenił graty z E56 i S54 w jednej obudowie?


Nie do końca. Ja mam E51 i S54-d i to będę żenił. Może uda mi się to w sierpniu ogarnąć :)

A no i jeszcze ostatnio udało mi się wyrwać gwint Teina. Co prawda bez nakrętek ale już poszły do obróbki. Zdjęcie poglądaowe :P
Obrazek
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A

Awatar użytkownika
Piotrek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3567
Rejestracja: 21-05-07, 23:04

Postautor: Piotrek » 23-06-17, 23:21

Jak dla mnie przy tych Recaro waga nie ma najmniejszego znaczenia. Wszystko rekompensuje ich wygląd i wykończenie! 8) Są kozackie i reszta się nie liczy :-)

Awatar użytkownika
RedSun
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3976
Rejestracja: 24-04-09, 21:33

Postautor: RedSun » 17-08-17, 07:33

Recaro z S3 u mnie ważą po 40kg/szt, myślę, że te to są wręcz wagi piórkowej tak w porównaniu 8)