Rzeski ST205 WRC
- Rzeski
- Użytkownik
- Posty: 6524
- Rejestracja: 10-07-07, 10:37
Rzeski ST205 WRC
Witam Wszystkich
To ze marzenia sie spelniaja uczono mnie od dziecka a podobno faceci w wieku 30 lat staja sie wlasnie dziecmi i kupuja sobie zabawki.
Wiec kupilem ST205 WRC, wyprodukowany na rynek JDM. Krotka historia auta:
Model 03/1994 jeden z 2500szt. zdefiniowanych jako WRC (produkcja 2500 szt. dopuscila Toyote do startow WRC w Grupie A)
ale auto musialo spelnic ponizsze wymagania:
- ALS (anti Lag system) system minimalizujacy turbo dziure (podtrzymanie turbo) Robert mnie pewnie poprawi
- natrysk wody na intercooler
- tylny spojler na raiser blockach
Dalej z opisu auta wynika:
- ABS jako opcja moj fabrycznie nie ma pozdrawiam prazyna i pasquala
- climatronic w standardzie na rynek JDM niesamowita zabawka
- skladane lusterka
- aluminowa maska (tu moje mile zaskoczenie moja jest strasznie lekka)
Auto posiada udokumentowana historie (bo przeciez Rzesiu innej by nie kupil) a wiec od poczatku:
Jezdzila w miescie Nagoya w Japonii gdzie zrobila 65 000 mil i po 10 latach przyplynela do UK.
Tu w 2005 roku kupiona za 7000 funtow stala sie posiadaniem Pana Richarda, ktory jezdzil nia
do 15 stycznia 2010 roku. Zaraz po zakupie wlasciciel kupil w Fensporcie wydech Mongoose 4 cale za 400 funciakow
i byla to jedyna modyfikacja przeprowadzona przez wlasciciela. Cala reszta pozostala seryjna
z czego sie bardzo ciesze. Kupilem ja z przebiegiem 118 tys mil gdzie caly przebieg moge
odtworzyc na podstawie faktur badan technicznych ktorych mam cala japonska teczke
Caly czas jezdzona na oleju Valvoline Synpower 5W40. Calkowity koszt eksploatacji auta w przeciagu tych 5 lat w UK
wyniosl 1500 funtow; tarcze klocki oleje plyny zarowki wycieraczki filtry swiece opony wszystkie pierdolki, ktore
pozwolily sie cieszyc z jazdy tym autkiem. Wszystkie badania przechodzila celujaco. Dostalem
wraz z nia komplet 2 kluczykow.Jedyne co ja boli to SSS pozdrawiam tu GT4 japan serwis, ale to jak wiecie jest normalne.
SSS do regeneracji, a tak hamulce nowe, plyn hamulcowy nowy, plyn chlodniczy nowy,
sprzeglo po wymianie, filtr powietrza nowy. W gratisie dostalem 3/4 baku anglielskiego paliwa
zostalo juz niestety 1/4 baku
Kilka zdjec:
GT-Four WRC 5 osobowy
dokumenten
a tu zagadka dla znawcow co to jest (dodam ze to wyposazenie standardowe).
o wrazenie z jazdy mnie nie pytajce bo kuce tam jeszcze zyja i jest ich sporo nogi dalej mi sie trzesa a jezdzilem nim 1h temu
co do mocy to celujemy z Mlodym grubo ponad 400PS wiec bedzie szeroko.
To ze marzenia sie spelniaja uczono mnie od dziecka a podobno faceci w wieku 30 lat staja sie wlasnie dziecmi i kupuja sobie zabawki.
Wiec kupilem ST205 WRC, wyprodukowany na rynek JDM. Krotka historia auta:
Model 03/1994 jeden z 2500szt. zdefiniowanych jako WRC (produkcja 2500 szt. dopuscila Toyote do startow WRC w Grupie A)
ale auto musialo spelnic ponizsze wymagania:
- ALS (anti Lag system) system minimalizujacy turbo dziure (podtrzymanie turbo) Robert mnie pewnie poprawi
- natrysk wody na intercooler
- tylny spojler na raiser blockach
Dalej z opisu auta wynika:
- ABS jako opcja moj fabrycznie nie ma pozdrawiam prazyna i pasquala
- climatronic w standardzie na rynek JDM niesamowita zabawka
- skladane lusterka
- aluminowa maska (tu moje mile zaskoczenie moja jest strasznie lekka)
Auto posiada udokumentowana historie (bo przeciez Rzesiu innej by nie kupil) a wiec od poczatku:
Jezdzila w miescie Nagoya w Japonii gdzie zrobila 65 000 mil i po 10 latach przyplynela do UK.
Tu w 2005 roku kupiona za 7000 funtow stala sie posiadaniem Pana Richarda, ktory jezdzil nia
do 15 stycznia 2010 roku. Zaraz po zakupie wlasciciel kupil w Fensporcie wydech Mongoose 4 cale za 400 funciakow
i byla to jedyna modyfikacja przeprowadzona przez wlasciciela. Cala reszta pozostala seryjna
z czego sie bardzo ciesze. Kupilem ja z przebiegiem 118 tys mil gdzie caly przebieg moge
odtworzyc na podstawie faktur badan technicznych ktorych mam cala japonska teczke
Caly czas jezdzona na oleju Valvoline Synpower 5W40. Calkowity koszt eksploatacji auta w przeciagu tych 5 lat w UK
wyniosl 1500 funtow; tarcze klocki oleje plyny zarowki wycieraczki filtry swiece opony wszystkie pierdolki, ktore
pozwolily sie cieszyc z jazdy tym autkiem. Wszystkie badania przechodzila celujaco. Dostalem
wraz z nia komplet 2 kluczykow.Jedyne co ja boli to SSS pozdrawiam tu GT4 japan serwis, ale to jak wiecie jest normalne.
SSS do regeneracji, a tak hamulce nowe, plyn hamulcowy nowy, plyn chlodniczy nowy,
sprzeglo po wymianie, filtr powietrza nowy. W gratisie dostalem 3/4 baku anglielskiego paliwa
zostalo juz niestety 1/4 baku
Kilka zdjec:
GT-Four WRC 5 osobowy
dokumenten
a tu zagadka dla znawcow co to jest (dodam ze to wyposazenie standardowe).
o wrazenie z jazdy mnie nie pytajce bo kuce tam jeszcze zyja i jest ich sporo nogi dalej mi sie trzesa a jezdzilem nim 1h temu
co do mocy to celujemy z Mlodym grubo ponad 400PS wiec bedzie szeroko.
Ostatnio zmieniony 22-02-10, 16:39 przez Rzeski, łącznie zmieniany 5 razy.
WROCLOVE BRADA
- Mlody Rzeski
- Użytkownik
- Posty: 1428
- Rejestracja: 13-08-08, 22:23
Bracie gratuluje swojego pierwszego ST205!!!!
Autko jest niesamowite, codziennie po pracy jeżdzę sobie ją oglądąć, wciaż nie mogę ogarnąć, że masz Gt-Foura w wersji WRC, samo stanie blisko już wywołuję emocję, a co dopiero jazda takim potworem
Gwizd turbo i odgłos silnika wkręcającego się na obroty - MIAZGA, napęd na 4 - koła
Mam nadzieję, że przejdziemy przez cały projekt bez większych problemów
Autko jest niesamowite, codziennie po pracy jeżdzę sobie ją oglądąć, wciaż nie mogę ogarnąć, że masz Gt-Foura w wersji WRC, samo stanie blisko już wywołuję emocję, a co dopiero jazda takim potworem
Gwizd turbo i odgłos silnika wkręcającego się na obroty - MIAZGA, napęd na 4 - koła
Mam nadzieję, że przejdziemy przez cały projekt bez większych problemów
Ostatnio zmieniony 17-02-10, 22:25 przez Mlody Rzeski, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rzeski
- Użytkownik
- Posty: 6524
- Rejestracja: 10-07-07, 10:37
Mlody Rzeski pisze:Bracie gratuluje swojego pierwszego ST205!!!!
Autko jest niesamowite, codziennie po pracy jeżdzę sobie ją oglądąć, wciaż nie mogę ogarnąć, że masz Gt-Foura w wersji WRC, samo stanie blisko już wywołuję emocję, a co dopiero jazda takim potworem
Gwizd turbo i odgłos silnika wkręcającego się na obroty - MIAZGA, napęd na 4 - koła
Mam nadzieję, że przejdziemy przez cały projekt bez większych problemów
bracie czytam i lzy mi sie cisna na oczy jak ogladalismy po nocach na youtube filmiki z ST205 a tu masz Celica Celica i tylko Celica dzieki za wsparcie duchowe i oby do zlotu letniego.
Jedza pisze:no oczywiscie gratuluje
dzieki dzieki Jedza teraz juz Cie dogonie
KRYSO pisze:Czyli grubo. Na zlot zabierasz?
niestety poczeka do letniego narazie sobie wsiadam i siedze i ocieram lzy z radosci
Ostatnio zmieniony 17-02-10, 22:29 przez Rzeski, łącznie zmieniany 2 razy.
WROCLOVE BRADA
- Rzeski
- Użytkownik
- Posty: 6524
- Rejestracja: 10-07-07, 10:37
- RedSun
- Użytkownik
- Posty: 3976
- Rejestracja: 24-04-09, 21:33
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
- roman
- Użytkownik
- Posty: 992
- Rejestracja: 05-03-07, 15:51
- Rzeski
- Użytkownik
- Posty: 6524
- Rejestracja: 10-07-07, 10:37
Żyrafa pisze:Rzesiu - szacun
hi taki resoraczek dziekuje
Zewus pisze:nie będzie problemu z rejestracją?
inni dali rade Rzesiu nie da ?
budolf pisze:graty rzesio
budi dzieki ale znowu mam czarne klamki
Ostatnio zmieniony 17-02-10, 22:39 przez Rzeski, łącznie zmieniany 1 raz.
WROCLOVE BRADA