Jesteś w posiadaniu tajnych informacji Marianie ?
Masz nagrania świadków ?
Prażynowóz
- g.mario
- Użytkownik
- Posty: 3013
- Rejestracja: 28-11-08, 23:02
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
- RedSun
- Użytkownik
- Posty: 3976
- Rejestracja: 24-04-09, 21:33
- prazyn
- Użytkownik
- Posty: 4040
- Rejestracja: 21-07-06, 01:21
Ogrzewamy kotleta
Z racji inwestycji w inny ciągle rosnący kapitałochłonny "projekt" musiałem sobie zrobić trochę przerwy z Celina.
Ale cały czas coś tam sobie dłubie.
Ponieważ zbliża się zlot to się zmobilizowałem i zacząłem montować przygotowane graty.
Silnikowo póki co bez zmian. Rozwiązałem problem przewalania oleju odmą na ostrych zakrętach - Jeździ sobie. Czeka nowa głowica ze zrobionymi portami, jeszcze muszę dobrać większe zawory, ale to raczej będę robił na jesień już po zlocie, plus jeszcze mam jeden pomysł, więc pewnie wytargam silnik na chwilę.
Wrzuciłem ostatnio E56 z krótkim przełożeniem z rav4 (E250F). Nie to samo auto. Pseudo szpere visco czuć o dziwo nawet na suchym asfalcie.
Natomiast co się nawkurzałem z podmianą to moje. Skrzynie miałem bez mocowań i dokupić póżniej same mocowania to masakra, to samo z linkami do biegów.
Także w tym miejscu podziękowanie dla Tomciusia Który wytrzasnął gdzieś graty w UK. Wrzuciłem też nowa chłodnica oleju, bo bez sensu zakładać fabryczną używkę.
Kilka fotek dyferencjału do którego się chciałem dobrać.
Ostatnio też trochę z przymusu podmieniłem bak i poprawiłem konserwacje podwozia.
Podstroję, przeglądnę heble, serwis olejowy i jestem gotowy względnie na zlot
Z racji inwestycji w inny ciągle rosnący kapitałochłonny "projekt" musiałem sobie zrobić trochę przerwy z Celina.
Ale cały czas coś tam sobie dłubie.
Ponieważ zbliża się zlot to się zmobilizowałem i zacząłem montować przygotowane graty.
Silnikowo póki co bez zmian. Rozwiązałem problem przewalania oleju odmą na ostrych zakrętach - Jeździ sobie. Czeka nowa głowica ze zrobionymi portami, jeszcze muszę dobrać większe zawory, ale to raczej będę robił na jesień już po zlocie, plus jeszcze mam jeden pomysł, więc pewnie wytargam silnik na chwilę.
Wrzuciłem ostatnio E56 z krótkim przełożeniem z rav4 (E250F). Nie to samo auto. Pseudo szpere visco czuć o dziwo nawet na suchym asfalcie.
Natomiast co się nawkurzałem z podmianą to moje. Skrzynie miałem bez mocowań i dokupić póżniej same mocowania to masakra, to samo z linkami do biegów.
Także w tym miejscu podziękowanie dla Tomciusia Który wytrzasnął gdzieś graty w UK. Wrzuciłem też nowa chłodnica oleju, bo bez sensu zakładać fabryczną używkę.
Kilka fotek dyferencjału do którego się chciałem dobrać.
Ostatnio też trochę z przymusu podmieniłem bak i poprawiłem konserwacje podwozia.
Podstroję, przeglądnę heble, serwis olejowy i jestem gotowy względnie na zlot
PRAZIN Z BAZIN -
Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej
"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"
Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej
"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"
- prazyn
- Użytkownik
- Posty: 4040
- Rejestracja: 21-07-06, 01:21
Wszystko jest rozbieralne, niektóre rzeczy tylko poźniej ciężko poskładać
Sprawdziłem na stole jak spina i odpuścilem, a skoro jest duza roznica na suchym to dobrze sprawdziłem
Ale koncept byl taki, żeby nawiercić kulki a potem nabic nowe.
Tak czy siak, kupuje jeszcze jeden dyfer i będę go na płytke przerabiał bo to jedyna sluszna droga.
Sprawdziłem na stole jak spina i odpuścilem, a skoro jest duza roznica na suchym to dobrze sprawdziłem
Ale koncept byl taki, żeby nawiercić kulki a potem nabic nowe.
Tak czy siak, kupuje jeszcze jeden dyfer i będę go na płytke przerabiał bo to jedyna sluszna droga.
PRAZIN Z BAZIN -
Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej
"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"
Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej
"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17