Prażynowóz

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 27-10-11, 19:08

roman pisze:prazyn napisał/a:
w st205 ? bez sensu :-D

no właśnie w 205...
twoja już pozostanie fwd, a fwd w sportowych samochodach to tylko focus rs :lol:


uuuu.... Panieee... pojedź sobie kiedyś na oesyy lub kjs'y lub inne sprinty i przekonasz się, jak na zakrętach dobra ośka NA pożera turbo 4x4 ;) By z dobrą 200KM ośką wygrać na oesach, musisz w 4x4 mieć choćby ze 100KM więcej ;) lub mega obytego i szalonego drivera :-D z życia wiem, że dobry kierowca objedzie ośką FWD czy RWD mocniejsze nawet o dwa razy turbo czterołapki ;)
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
roman
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 992
Rejestracja: 05-03-07, 15:51

Postautor: roman » 27-10-11, 19:37

Piszesz chyba o jakiś kręciołkach między pachołkami na parkingu pod obi :lol:

Poza tym mi chodzi bardziej o przyjemność z jazdy awd/rwd vs fwd... czasy to zależą od zajebiście dużej ilości czynników!

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 27-10-11, 20:03

Fakt na Kielcach na SuperOesie zawsze pudło do 8-9 miejsca : Evo zwykle. Nawet sie żadne STI nie zawieruszy. Ale na kretych oski takie jak Commando cieżko objechac. A Prazyn przeca w III ligę celuje!
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Awatar użytkownika
RedSun
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3976
Rejestracja: 24-04-09, 21:33

Postautor: RedSun » 27-10-11, 20:06

Góral, Grzesiński który ewką zawsze wyjmował podium raz wystartował Clio II Sport. Zajął 7 miejsce, wyżej od kilkunastu evo.

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 27-10-11, 20:26

Mam znajomego, który zajął I miejsce w generalce BMW 318is pokonując sporo EVO, Subaru itp ;) Nie piszę o kręciołkach pod OBI czy TESCO, kajtki może i tak wyglądają, ale już nie oes'y ;) a co do czynników jest sporo - fakt, także wiadome jest jedno, na prostej turbawka spierdziela, na krętych mocna ośka bez turbo robi robotę ;) Przyjemności z jazdy FWD też są, sąbardziej stabilne i dobrze czasy urywają, a tu oto właśnie chodzi a nie jakieś boki pod czy kręciołki OBI :P
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
roman
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 992
Rejestracja: 05-03-07, 15:51

Postautor: roman » 27-10-11, 22:37

Nie wiem co wy za nowe światy odkrywacie, bo zasady są raczej niezmienne od wielu wielu lat - prosta rwd, pachołki fwd, wszystko pomiędzy awd...

góral pisze:A Prazyn przeca w III ligę celuje!

a tam to rządzi ctr :twisted:

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 28-10-11, 08:01

Nikt nie każe od razu wygrywać! Myśle ze Prazyn robi to bardziej dla funu, z reszta pozyjemy, zobaczymy..
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Awatar użytkownika
prazyn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4040
Rejestracja: 21-07-06, 01:21

Postautor: prazyn » 28-10-11, 14:07

To chyba nie jest tajemnica, że Celicą w bardziej poważnych zawodach nie porządzisz. Nie specjalnie odkrywcze.

Jeździć się trzeba nauczyć i tyle, ja sie na nic nie nastawiam poza funem.

A poza tym, dobrze spięty dyfer(patrz płytka) w FWD robi robotę i nazwać taki samochód nudnym to czysta ignorancja :-D Ośka będzie szybszy na twardym zwłaszcza jak będzie dużo ciasnych łuków i tyle.

Pozatym uważam że st202 będzie dużo bardziej konkurencyjna niż st205( nawet 400habet), ze względu na konkurencje w klasach...

Także robisz właściwie to samo co ja, budujesz taki a nie inny samochód bo tak chciałeś, a już na starcie masz gorzej, więc po co ? (btw. jak progres?)
PRAZIN Z BAZIN -
Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej
"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 28-10-11, 14:49

prazyn pisze:Pozatym uważam że st202 będzie dużo bardziej konkurencyjna niż st205( nawet 400habet), ze względu na konkurencje w klasach...

Także robisz właściwie to samo co ja, budujesz taki a nie inny samochód bo tak chciałeś, a już na starcie masz gorzej, więc po co ? (btw. jak progres?)
:handshake:
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
roman
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 992
Rejestracja: 05-03-07, 15:51

Postautor: roman » 29-10-11, 09:16

prazyn pisze:Także robisz właściwie to samo co ja, budujesz taki a nie inny samochód bo tak chciałeś

hehe... no dobra - przekonałeś mnie :)

prazyn pisze:a już na starcie masz gorzej,

myślę, że będzie nam dane to zweryfikować...

nie odpowiedziałeś na pytanie - co ma się kręcić pod maską? 3sge w jakim zestawieniu?

Awatar użytkownika
prazyn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4040
Rejestracja: 21-07-06, 01:21

Postautor: prazyn » 29-10-11, 15:53

Narazie rev III które poskładałem i zobaczymy ile wypluje, docelowo chyba będę musiał kupić beamsa i zrobić tylko tyle na pozwala homologacja N-kowa

aktualne rev III

Kute Tłoki Wossner na stopień sprężania 12,4:1 do 3sge
Kute względnie lekkie korbowody
Panewki ALC
Odelżony i wyważony z zamachem i dociskiem wał korbowy
Koło zamachowe z Beamsa
Uszczelka Cometic
Na śrubkach ARP skrecone
Wałki 280stopni z 11,2mm lifte oba takie same
Kolektor wydechowy HKS'a do 3sge

I to wszytsko na MegaSquircie ma działać
PRAZIN Z BAZIN -

Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej

"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"

Awatar użytkownika
Comando
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1679
Rejestracja: 30-11-09, 15:30

Postautor: Comando » 29-10-11, 19:42

Będzie żreć :twisted: Żeby tylko nie miała takiego słabego dołu jak moja...
JDM sucks

6Gexidge
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 552
Rejestracja: 28-11-09, 23:49

Postautor: 6Gexidge » 29-10-11, 20:22

Commando, już widze Twoj słaby dół :-D
Prażynek, dobre mody, czekam na fotoseszyn
ST202

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 29-10-11, 21:31

Eee, zaspawany szyberdach, trzeba by okleic żeby zrobić jakieś foty..
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Jedza
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1155
Rejestracja: 16-02-07, 23:02

Postautor: Jedza » 29-10-11, 23:16

bartek_asik pisze:lub mega obytego i szalonego drivera z życia wiem, że dobry kierowca objedzie ośką FWD czy RWD mocniejsze nawet o dwa razy turbo czterołapki

bardziej pod tym sie podpisuje... znaczy sie dobry driver

ciekawe jak wyglada zaspawany szyberdach ... :?: :twisted:
.

Awatar użytkownika
prazyn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4040
Rejestracja: 21-07-06, 01:21

Postautor: prazyn » 30-10-11, 00:50

Jak zakleję folią to zrobię zdjęcie :P

Wyprułem dzisiaj wszystkie przewody hamulcowe i pompę ABS (ponad 5kg), na początku tygodnia położę nowe z regulatorem siły hamowania, zastanawiam się jeszcze nad hydraulicznym ręcznym skoro już to wszystko teraz robię.

Przytnę deskę i zawiozę do floku.

Robię kuweto - dywaniki z blachy ryflowanej wieś tańczy i śpiewa :lol:

Aha i pokoloruje klatkę bo metaliczno - rdzawy kolorek średnio mi odpowiada

Silnik prawie gotowy do wrzucenia.


Mocowania foteli muszę sobie zrobić, Kierowcy leci do podłogi na płytkach oporowych a potem aluminiowe mocowania do kubłaa dla polita będzie dedykowane mocowanie i też alu do kubła.

Nie sięgam w takim ustawieniu do pedałów i będę musiał je trochę wydłużyć :-D

Robiłem szablon na boczki zawiozę i wyprodukują.

Generalnie kupa niewdzięcznej roboty customowej z przewagą kupy(przynajmniej ja nie przepadam za takimi pracami)

Comando ona nigdy z dołu nie muliła mialem 170Nm w 3 tyś rpm, gorzej było z górą, głównie dlatego że trochę bałem sie tam zapłonem grzebać, ale teraz na SAEcu powinno się poprawić.

Z silnika na tłokach i korbach jest 0,5 kg mniej, na zamachu 1kg, na wale 1kg.
Jeszcze bym sobie podmienił koło pasowe na alu, wychodzi kolejny kg mniej, muszę się do Pawcia odezwać czy ma. (na alternator już mam :lol: )

Zdjęcia będę dorzucał sukcesywnie jak będzie co fotografować narazie jest obraz nędzy i rozpaczy. :-)
PRAZIN Z BAZIN -

Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej

"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"

Awatar użytkownika
prazyn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4040
Rejestracja: 21-07-06, 01:21

Postautor: prazyn » 06-11-11, 21:22

Po dyskusjach z lakiernikami typu. "Panie ja już ze sportu wyrosłem, rurek nie maluje"
pomalowałem sam. Zeszło mi prawie tydzień z przygotowaniem. Jest nieźle myślę :)


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
PRAZIN Z BAZIN -

Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej

"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 06-11-11, 22:44

Dobra robota Panie!!!
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
Lark
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: 14-10-10, 23:03

Postautor: Lark » 07-11-11, 23:12

Widziałem klatkę na żywo po malowaniu.
Za ładnie to wygląda :) Chłopak ściemnia, oddał pracę do profesjonalnego lakiernika i pisze że sam malował jakimiś szprejami z puszki :P

A tak serio, full profeska. Na prawdę ładnie. Można śmiało zlecać Prażynowi prace lakiernicze :P
Prędkość w km/h widniejąca na znakach drogowych jest jedynie wielkością sugerowaną dla przeciętnych kierowców. Prawdziwy kierowca dopasowuje prędkość do możliwości własnego samochodu. ;)

Awatar użytkownika
prazyn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4040
Rejestracja: 21-07-06, 01:21

Postautor: prazyn » 07-11-11, 23:29

Już mówiłem to Góralowi między innymi, nigdy więcej :lol: za dużo nerwów mnie taka praca kosztowała :-D


A tak w ogóle to dziękuję nie spodziewałem się, że tak dobrze wyjdzie z puszki :)
PRAZIN Z BAZIN -

Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej

"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"