Prażynowóz
- Margo
- Użytkownik
- Posty: 4242
- Rejestracja: 15-07-09, 08:39
Gratulacje !!! podokręcaj dobrze wszystkie śrubki i w drogę !!!!!!!
VI Biała SS-III Beams Red Top
viewtopic.php?t=22089
----------------------
grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą
viewtopic.php?t=22089
----------------------
grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą
- prazyn
- Użytkownik
- Posty: 4040
- Rejestracja: 21-07-06, 01:21
Musiałem pompę wody wyciągnąć bo sie lało, i urwałem jedną śrubkę Dzisiaj wieczorem strojenie, przerobiliśmy jeszcze elektronikę, i to w dosyć ciekawy sposób zobaczymy co powie ECU na to
PRAZIN Z BAZIN -
Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej
"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"
Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej
"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"
- prazyn
- Użytkownik
- Posty: 4040
- Rejestracja: 21-07-06, 01:21
Dzisiaj trochę pojeździłem zacząłem strojenie, 3 dni straciłem na dojście dlaczego chodzi na 3 gary, pękła ceramika świecy, nie była mocno dokręcona*(wg. manuala 18Nm), włożona delikatnie, nie wrzucona, nie wiem dlaczego.
Do 5 tys. względnie AFR już siedzi, kiedy zapina się T-VIS zaczyna się prawdziwy kosmos , zapłon tylko delikatnie wyprzedziłem(względem serii) i chyba narazie tak zostanie, zobaczymy co hamownia pokaże
BTW Brzmi jak by sie wrota piekieł otwierały (tak wiem że sie zbyt egzaltuje )
Z ciekawych rzeczy, przy AFR 14 z hakiem samochód jeszcze szarpie, co trochę martwi bo można zapomnieć o strojeniu na ekonomie w zakresie mała przepustnica i tak do 3-3,5 tys rpm
Prawdopodobnie przez kompresje, w tym momencie CR 12,1:1, pewnie gdybym zamiast 98 lał V-Power Racing to by sie dało
Do 5 tys. względnie AFR już siedzi, kiedy zapina się T-VIS zaczyna się prawdziwy kosmos , zapłon tylko delikatnie wyprzedziłem(względem serii) i chyba narazie tak zostanie, zobaczymy co hamownia pokaże
BTW Brzmi jak by sie wrota piekieł otwierały (tak wiem że sie zbyt egzaltuje )
Z ciekawych rzeczy, przy AFR 14 z hakiem samochód jeszcze szarpie, co trochę martwi bo można zapomnieć o strojeniu na ekonomie w zakresie mała przepustnica i tak do 3-3,5 tys rpm
Prawdopodobnie przez kompresje, w tym momencie CR 12,1:1, pewnie gdybym zamiast 98 lał V-Power Racing to by sie dało
PRAZIN Z BAZIN -
Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej
"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"
Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej
"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"
- Kajtoszek
- Użytkownik
- Posty: 101
- Rejestracja: 05-07-09, 19:00
- pasqual
- Użytkownik
- Posty: 3053
- Rejestracja: 03-07-06, 21:00
prazyn pisze:Do 5 tys. względnie AFR już siedzi, kiedy zapina się T-VIS zaczyna się prawdziwy kosmos , zapłon tylko delikatnie wyprzedziłem(względem serii) i chyba narazie tak zostanie, zobaczymy co hamownia pokaże
doskonale wiesz ze na swini za duzo z zaplonem nie zakombinujesz
prazyn pisze:Z ciekawych rzeczy, przy AFR 14 z hakiem samochód jeszcze szarpie, co trochę martwi bo można zapomnieć o strojeniu na ekonomie w zakresie mała przepustnica i tak do 3-3,5 tys rpm
to ze ARF sonda wskazuje ci 14 w zakresie do 3000RPM(male TPS) to wcale nie oznacza ze tyle jest , niezapomnij o paliwie w wydechu ktore nie bralo udzialu w spalaniu (overlaping),tak wiec rzeczywiste AFR po spalaniu w komorze jest wyzsze jakies 14.4 ......
sugerowal bym max AFR 13.5 przy malej przepustnicy i 13 przy medium , powyzej 50% TPS juz 12.5
jesli pojdziesz 13.5 i wiecej w 10-40% TPS to na bank EGT bedzie roslo ..... z autopsji
prazyn pisze:w tym momencie CR 12,1:1,
masz 12.2 i lej 98oktan
- jeere
- Użytkownik
- Posty: 100
- Rejestracja: 14-11-09, 17:54
- prazyn
- Użytkownik
- Posty: 4040
- Rejestracja: 21-07-06, 01:21
pasqual pisze:sugerowal bym max AFR 13.5 przy malej przepustnicy i 13 przy medium , powyzej 50% TPS juz 12.5
az tak sie rozdrabniać nie będę, 13,5 w zakresie do turlania sie po trasie, cała reszta 12,5
pasqual pisze:doskonale wiesz ze na swini za duzo z zaplonem nie zakombinujesz
eeee 5 stopni po całości to nie był by problem, ale przespałem sie z tematem i boje sie knock knock jednak
pasqual pisze:to ze ARF sonda wskazuje ci 14 w zakresie do 3000RPM(male TPS) to wcale nie oznacza ze tyle jest , niezapomnij o paliwie w wydechu ktore nie bralo udzialu w spalaniu (overlaping),tak wiec rzeczywiste AFR po spalaniu w komorze jest wyzsze jakies 14.4 ......
wiem ze przekłamuje, niemniej jednak na poprzednim setupie pzy 14 w tym zakresie juz nie szarpała
pasqual pisze:masz 12.2 i lej 98oktan
musiałem źle policzyć leje 98
PRAZIN Z BAZIN -
Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej
"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"
Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej
"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"
- Bob Buttafruco
- Użytkownik
- Posty: 95
- Rejestracja: 27-10-09, 15:26
prazyn pisze:kiedy zapina się T-VIS zaczyna się prawdziwy kosmos
czego wczoraj doświadczyliśmy
prazyn pisze:Brzmi jak by się wrota piekieł otwierały
bez wazeliny, piekło to ona wciąga nosem
tak ogólnie to Wujku Prażynie stworzyłeś sobie chyba pierwszą w PL Celicę w specyfikacji S2000.
Gratki mnie się takie podoba.
- prazyn
- Użytkownik
- Posty: 4040
- Rejestracja: 21-07-06, 01:21
Bob Buttafruco pisze:stworzyłeś sobie chyba pierwszą w PL Celicę w specyfikacji S2000.
do S2000 dużo brakuje(nie ta kompresja, nie te wałki, nie ten budżet), i takim ustrojstwem to sie już nacodzien jeździć nie da, zresztą żywotność mała ale jest taki niecny plan.....
Bob Buttafruco pisze:Gratki mnie się takie podoba.
dziękuje nie wiedzieć czemu mi też sie podoba
Ostatnio zmieniony 18-06-10, 16:32 przez prazyn, łącznie zmieniany 1 raz.
PRAZIN Z BAZIN -
Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej
"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"
Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej
"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"
-
- Użytkownik
- Posty: 1155
- Rejestracja: 16-02-07, 23:02
- Witch
- Użytkownik
- Posty: 1952
- Rejestracja: 14-04-06, 17:46