7A-FE + KOMPRESOR by BASSI
- Comando
- Użytkownik
- Posty: 1679
- Rejestracja: 30-11-09, 15:30
- BASSI
- Użytkownik
- Posty: 3168
- Rejestracja: 20-04-08, 00:34
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 16-01-11, 22:16
Witam serdecznie. Bardzo fajny projekcik, otóż ja robię taki sam tylko że w Corolli E10 ( 7A-FE + kompresor M45 )
Doładowanie jakie otrzymałem na seryjnych kołach to także 0.25 bara. niestety nie mierzyłem na hamowni jakie przyrosty doszły ale na pewno odczuwalne
Zwiększyłem koło na wale na 17cm aluminiowe i zmniejszyłem koło zamachowe ( ważyło jakieś 8kg a mam teraz 4,5 )
Wszystko czeka na złożenie i na wiosnę strojenie , docelowo chciałbym uzyskać 0.4-0.5 bara, jednam mam troszkę mniejsze wtryski od twoich , u mnie są 295cc z Celica GT.
Jeżeli chcesz więcej poczytać to wejdź na stronkę ( wymaga rejestracji )
http://www.sf4k.pl/viewtopic.php?t=175
I zastanawiam się nad kupnem regulatora ciśnienia paliwa bo widziałem że też takowy posiadasz, tylko pytanie czy jest to praktyczne urządzenie czy tylko dodatkowy bajer ?
Pozdrawiam
Doładowanie jakie otrzymałem na seryjnych kołach to także 0.25 bara. niestety nie mierzyłem na hamowni jakie przyrosty doszły ale na pewno odczuwalne
Zwiększyłem koło na wale na 17cm aluminiowe i zmniejszyłem koło zamachowe ( ważyło jakieś 8kg a mam teraz 4,5 )
Wszystko czeka na złożenie i na wiosnę strojenie , docelowo chciałbym uzyskać 0.4-0.5 bara, jednam mam troszkę mniejsze wtryski od twoich , u mnie są 295cc z Celica GT.
Jeżeli chcesz więcej poczytać to wejdź na stronkę ( wymaga rejestracji )
http://www.sf4k.pl/viewtopic.php?t=175
I zastanawiam się nad kupnem regulatora ciśnienia paliwa bo widziałem że też takowy posiadasz, tylko pytanie czy jest to praktyczne urządzenie czy tylko dodatkowy bajer ?
Pozdrawiam
Power Is Nothing Without Control
7A-FZE - Projekt w realizacji... -->> http://www.sf4k.pl/viewtopic.php?t=175
7A-FZE - Projekt w realizacji... -->> http://www.sf4k.pl/viewtopic.php?t=175
- BASSI
- Użytkownik
- Posty: 3168
- Rejestracja: 20-04-08, 00:34
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 16-01-11, 22:16
Dzięki i życzę powodzenia w dalszych modach, będę śledził temat może coś ciekawego wymyślisz
Power Is Nothing Without Control
7A-FZE - Projekt w realizacji... -->> http://www.sf4k.pl/viewtopic.php?t=175
7A-FZE - Projekt w realizacji... -->> http://www.sf4k.pl/viewtopic.php?t=175
- Sznaps
- Użytkownik
- Posty: 98
- Rejestracja: 21-09-08, 20:55
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 16-01-11, 22:16
Sznaps pisze:Może byście chcieli pobawić się SC12. Być może będzie dostępne za jakiś czas w Polszy w bdb stanie od ręki
A możesz rozwinąć temat bardziej ?
Power Is Nothing Without Control
7A-FZE - Projekt w realizacji... -->> http://www.sf4k.pl/viewtopic.php?t=175
7A-FZE - Projekt w realizacji... -->> http://www.sf4k.pl/viewtopic.php?t=175
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
- BASSI
- Użytkownik
- Posty: 3168
- Rejestracja: 20-04-08, 00:34
Z racji tego, że za tydzień urlop, zabieram się za Stage 2 ( wkrótce opis ).
Na chwilę obecną chciałbym uzyskać następującą informację:
Z racji zwiększenia mocy chce wymienić " zapobiegawczo " kpl panewek korbowodowych i prawdopodobnie głównych firmy ACL.
Pytanie 1) : Czy w 7a-fe nalezy wyjąć wał do wymiany głównyc, czy można dostać się bez wyjmowania.
Pytanie 2 ) : czy wymiana panewek wymaga jeszcze jakiś zabiegów przy silniku np docieranie, inny olej, itp.
Patanie 3) : Czy stosować panewki nominalne?
Na chwilę obecną chciałbym uzyskać następującą informację:
Z racji zwiększenia mocy chce wymienić " zapobiegawczo " kpl panewek korbowodowych i prawdopodobnie głównych firmy ACL.
Pytanie 1) : Czy w 7a-fe nalezy wyjąć wał do wymiany głównyc, czy można dostać się bez wyjmowania.
Pytanie 2 ) : czy wymiana panewek wymaga jeszcze jakiś zabiegów przy silniku np docieranie, inny olej, itp.
Patanie 3) : Czy stosować panewki nominalne?
- BASSI
- Użytkownik
- Posty: 3168
- Rejestracja: 20-04-08, 00:34
- BASSI
- Użytkownik
- Posty: 3168
- Rejestracja: 20-04-08, 00:34
Sugerujesz, żeby nie ruszać panewek bez pomiarów wału ?
Absolutnie nic się z wałem nie działo, po prostu w większości przypadków zwiększenia mocy, obciążony układ korbowy nie sprostał i kończyło się to " przekręconą " panewką.
W większości przypadków były to właśnie panewki korbowe. Chce to ryzyko zminimalizować wymieniając na nowe.
Absolutnie nic się z wałem nie działo, po prostu w większości przypadków zwiększenia mocy, obciążony układ korbowy nie sprostał i kończyło się to " przekręconą " panewką.
W większości przypadków były to właśnie panewki korbowe. Chce to ryzyko zminimalizować wymieniając na nowe.