7A-FE + KOMPRESOR by BASSI

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
BASSI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3168
Rejestracja: 20-04-08, 00:34

Postautor: BASSI » 09-03-11, 07:44

Tzimisc pisze:Porysowane przez zużycie, czy komuś się nie spodobało?


to drugie niestety...

Tzimisc pisze:* usunięcie tylnej wycieraczki


masa twoim wrogiem, poza tym efekt wizualny lepszy, nie wspomne już że mam przyciemnione szyby wiec w zasadzie nie potrzebuje wycieraczki :wink:

Pawciu pisze:Bassi pewnie czeka na lekką klapę tylną z laminatu

musiałbym mieć karte Mastercard, która płaci za wszystko inne :-D

Awatar użytkownika
Rzeski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6524
Rejestracja: 10-07-07, 10:37

Postautor: Rzeski » 09-03-11, 11:08

na jakim jezdziles oleju do tej pory ?
WROCLOVE BRADA

Awatar użytkownika
BASSI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3168
Rejestracja: 20-04-08, 00:34

Postautor: BASSI » 09-03-11, 11:13

Castrol Magnatec 10w40 i nie zamierzam zmieniać na żaden inny...
Olej jest zmieniany co 6-7 tyś Km. Mam wtedy pewność, że nie jest przepracowany.

siewcu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 796
Rejestracja: 18-02-11, 17:33

Postautor: siewcu » 09-03-11, 11:24

Szkoda Ci na coś lepszego czy żyjesz w przekonaniu, że Castrol to świetny olej i lepszego nie ma ? A może coś innego ?
Pomoc poszkodowanym w wypadkach drogowych - Biuro Pomocy Poszkodowanym w Wypadkach RES

Awatar użytkownika
BASSI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3168
Rejestracja: 20-04-08, 00:34

Postautor: BASSI » 09-03-11, 11:38

Czy szkoda, to napewno nie, natomiast od ok 60 tyś jeżdze na tym oleju i jestem z niego zadowolony, zużycie jest praktycznie minimalne ( biorąc pod uwagę mój styl jazdy ).
Toyota poza tym od dawna współpracuje z Castrolem i jakoś mam zaufanie :)

Awatar użytkownika
Rzeski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6524
Rejestracja: 10-07-07, 10:37

Postautor: Rzeski » 09-03-11, 12:01

Jaka benzynka po modach ? bedzie zasilać auto ?
WROCLOVE BRADA

Awatar użytkownika
BASSI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3168
Rejestracja: 20-04-08, 00:34

Postautor: BASSI » 09-03-11, 12:22

98 stardardowo :twisted: A jak będzie problem ze stukami, to najwyżej Vpower Racing :wink:

mario2007
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3008
Rejestracja: 09-04-07, 19:55

Postautor: mario2007 » 09-03-11, 17:06

a mówią że gaz ma ponad 100 oktan ... czemu nie zagazujeta swoich furmanek ? :D :D :D . nie bić , żartowałem :D
st 182 90 - sold
st 162 91 - sold
st 202 95 - sold
st 202 97 na spółkę z synem

Awatar użytkownika
BASSI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3168
Rejestracja: 20-04-08, 00:34

Postautor: BASSI » 10-03-11, 13:55

Mały update :
Po 18 godzinach pracy zrobione:

- wydech
- uszczelniacze
- filtr paliwa
- osłony przegubów
- wyciągnieta wiązka Turbotimera ( podłączenia Turbotimera jak wszystko będzie złożone )

Dzisiaj zostaje do zrobienia :

- tylne zawieszenie - poliuretany i wszystkie osłony, gumy itp
- poduszki silnika
- przerobienie mocowania kompresora
- zmiana mocowania osuszacza ( nie będzie to łatwe )
- dorobienie napinacza na pasek kompresora

Wczoraj było tyle roboty, że nawet nie miałem czasu strzelić jakiś sensownych fotek...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jak widac na ostatnim zdjęciu była zagrycha więc robota szłaaaaa :twisted: :twisted:

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 10-03-11, 14:06


wow, widzę że dwa słoje po ogórkach już puste, nieźle łoicie :D

Awatar użytkownika
Sznaps
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 98
Rejestracja: 21-09-08, 20:55

Postautor: Sznaps » 10-03-11, 14:12

A mógłbyś zamieścić jakieś fotki tych mocowań do kompresora?

Awatar użytkownika
SAINZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 202
Rejestracja: 04-02-06, 23:09

Postautor: SAINZ » 10-03-11, 21:15

Basii

Powiem jedno " JA PIE..................."

A ja tu szukam po Polsce pomocy w modach TURBO

Jak skończysz swojego, to się zamienimy i zajmiesz się moim???

POWODZENIA!!!

P.S. Nadal uważam, że brakuje mu spojlera. maski i zderzaka od GTFOUR, a najlepszy kolor to 040, ale ja się nie znam więć czekam na Twoje dzieło.
CARLOS SAINZ

Awatar użytkownika
Asci
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1032
Rejestracja: 12-05-07, 00:38

Postautor: Asci » 10-03-11, 22:11

SAINZ pisze:Nadal uważam, że brakuje mu spojlera. maski i zderzaka od GTFOUR

Eee tam po co upodabniać się do czegoś co już jest :D Potwór Bassiego będzie jedyny w swoim rodzaju.
BASSISFUN, jaki koszt takich tarcz?

Awatar użytkownika
BASSI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3168
Rejestracja: 20-04-08, 00:34

Postautor: BASSI » 10-03-11, 23:42

SAINZ pisze:P.S. Nadal uważam, że brakuje mu spojlera. maski i zderzaka od GTFOUR, a najlepszy kolor to 040, ale ja się nie znam więć czekam na Twoje dzieło.


E tam, ma być seria + TRD , w końcu to 1.8 :twisted:

Asci pisze: jaki koszt takich tarcz?


Coś ok 400zł wyszło.../ kpl

Awatar użytkownika
Comando
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1679
Rejestracja: 30-11-09, 15:30

Postautor: Comando » 10-03-11, 23:48

BASSISFUN pisze:Coś ok 400zł wyszło.../ kp


Rozumiem że za oś ?
JDM sucks

Awatar użytkownika
BASSI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3168
Rejestracja: 20-04-08, 00:34

Postautor: BASSI » 11-03-11, 00:13

No pewno, że sa oś :)
z tyłu mam założone zwykłe ATE ( wszystko w tym roku robione na nowe) - szczęki, tłoczki, tarczobębny, klocki itp...

Awatar użytkownika
Comando
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1679
Rejestracja: 30-11-09, 15:30

Postautor: Comando » 11-03-11, 00:24

A jaki płyn zalewasz ?
JDM sucks

Awatar użytkownika
BASSI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3168
Rejestracja: 20-04-08, 00:34

Postautor: BASSI » 11-03-11, 00:41

Ferodo 5.1, aczkolwiek jeżdząc na DOT 4 nigdy nie zaobserwowałem, aby hamulce nie dawały rady...

Awatar użytkownika
BASSI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3168
Rejestracja: 20-04-08, 00:34

Postautor: BASSI » 11-03-11, 20:17

Mału update :

Wzieliśmy się za budowę mocowań do kompresora oraz zmianę miejsca osuszacza.
Nie udało się tego dzisiaj skończyć, może jutro z rana dokończymy walkę :)

Zostało jeszcze podłączenie sondy, turbotimera, fotele i ogólna kosmetyka :)

Niestety okazało się , że przewody haulcowe w stalowym oplocie nie pasują.
Gwint końcówki za płytko wchodzi w oryginalną końcówke na aucie, poza tym blaszka ustalająca przewód nie jest możliwa do założenia, przez inne rozmieszczenie nacięć na głowce przewodu... :(

Także przewody zostaja na chwilę obecną oryginalne, później pomyślę co z tym zrobić :)

Awatar użytkownika
bboy4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3706
Rejestracja: 05-11-05, 16:53

Postautor: bboy4 » 11-03-11, 20:21

Bassi - Wszystko dokładnie przeczytałem , obejrzałem fotki i brak mi słów :twisted:

Mega Szacun Stary - Trzymam Kciuki Nam Maxa i Czekam na przejażdżkę :twisted:


Ps: Jedyne czego bym nie robił to malowanie - Rysy masz mało widoczne , po malowaniu zawsze powstaną nowe odpryski i rysy - To moje zdanie a i tak zrobisz po swojemu.
2005r: V-Gen GTi
2007r: VII-gen 1ZZ
2020r: VI-Gen 2.0GT :D