st202+ BaQ
- Bakuu0
- Użytkownik
- Posty: 2224
- Rejestracja: 08-04-07, 16:32
- Bakuu0
- Użytkownik
- Posty: 2224
- Rejestracja: 08-04-07, 16:32
Sezon rusza. Nie posiadałem opon na ewentualność deszczu, więc zawiozłem stare profile na docinanie bieżnika w zakładzie dla tirów. Chyba nie często mają tam takiego klienta jak ja.
z ciekawostek 205/50/16 jest szersze od 215/45/17: wtf
Dzięki temu mam 4 miękkie mieszanki na krótką trasę i ewentualnie 16" docięte na deszcze.
BQ.
z ciekawostek 205/50/16 jest szersze od 215/45/17: wtf
Dzięki temu mam 4 miękkie mieszanki na krótką trasę i ewentualnie 16" docięte na deszcze.
BQ.
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
docięte na deszcz w jakiej mieszance?
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally
- Bakuu0
- Użytkownik
- Posty: 2224
- Rejestracja: 08-04-07, 16:32
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
Bakuu0 pisze:Została mi zużyta średnia, więc dociąłem. Wiem, że powinna być miękka.
w deszcz w cieplejsze dni przód powinien kleić, tył pewnie będzie się odrywał
Bakuu0 pisze:btw. Kiedyś Kryso wytknął mi faila o zbyt daleko zamontowanej na trytytki gaśnicy i kłopotach przy BK.
Teraz na stałe założyłem 2kg.
to jeszcze ja się przyczepię powinny być do tego niepalne (czyli najlepiej metalowe) obejmy. Bo tak jak jest luzem jak na zdjęciu, to bankowo zrobią problem na BK.
Ja mam takie dwie gaśnice:
https://inter-rally.pl/product-pol-6151 ... zal-J.html
i jest jak załącznik przykazał
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Co do gasnic to Dawid ma rację. W załączniku jest o tym wzmianka. Też mam taką z obejmami. Taka jak u ciebie powinna wisieć na ścianie - poszukaj może samego uchwytu bo gaśnice masz ok - musi być ABC.
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- Bakuu0
- Użytkownik
- Posty: 2224
- Rejestracja: 08-04-07, 16:32
- Bakuu0
- Użytkownik
- Posty: 2224
- Rejestracja: 08-04-07, 16:32
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
- Bakuu0
- Użytkownik
- Posty: 2224
- Rejestracja: 08-04-07, 16:32
Zacznijmy od początku.
Zapisałem się na Drive Cup tak o z doopy, a pojadę sobie rekreacyjnie, bo puchar toyoty mają. Wpisałem się do klasy Performance 2000, czyli modyfikowane auta do 2.0L. W klasie Integry po 260KM, bety po 250, klatki, slicki, szpery i walenie konia, w tym też poklatkowane i wybebeszone inne celice.
Jeźdząc i krążąc między namiotami, lawetami, zapleczami serwisowymi innych załóg pomyślałem, że co ja tu kur.. robię. Wypakowałem się z mieszanymi uczuciami.
BK, 2 zapoznawcze. Wszystko ok. Teraz czas na 6 prób, które razem sumują się na wynik końcowy.
Miałem o tyle wyyebane podejście, że zapakowałem swoją pilotkę (a wiecie jakie mam podejście do masy auta na torze) i na chillu zrobiłem czas OS1 w okolicach 2:02 bez napięcia i ryzykowania.
Okazało się, że taki czas z doopy dał mi 2 miejsce po OS1 w Pucharze Toyoty.
Już poczułem błysk fleszy i smak szampana. Napiąłem się.
OS2 pojechałem z pianą na ustach. Przestrzeliłem jeden zakręt chcąc za bardzo.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=XBwlS_-Jx34[/video].
Czas 2:05.
Spadłem na 5 w toyotach.
Generalnie strata nie do odrobienia.
Pozmieniałem ciśnienia opon (okolice 2.9 na przodzie i 2.1 tył), zmiękczyłem BC przód niwelując podsterowność, wyrzuciłem pasażera.
Cały czas szukałem odpowiedniej linii jazdy.
W międzyczasie gościu strzelił dacha BMW, renówka rajdówka urwała zawias przód, jakiś mercedes wyleciał bokiem, urwał koło przód. No nie powiem, nogi mi zmiękły.
OS3 2:03,6 - pojechałem zachowawczo jak piz*a.
OS4 2:01,9 - pojechałem inną linią, raz mnie wypłużyło
OS5 2:00,8 - ta sama linia, ale odważniej opóźniając hamowanie e.t.c z jednym błędem na końcu.
W tym momencie pomyślał, że 2 minuty są do złamania.
OS6 pojechałem wreszcie po swojemu. Pokręciłem się w kółko po placu dogrzewając profile.
Jechałem bardzo ciasno i na krótko. Generalnie w swoim stylu czasami na cm mijając pachołki (5s kary każdy). Przy tym przejeździe też mnie raz wypłużyło, ale szybko ratowałem.
1:59,8.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=5IW2C7cAXps[/video]
Jako jedyna toyota zszedłem poniżej 2.
Podsumowując byłem chyba 6 w klasie Performance 2000.
Dwudzieste której w generalce (celem była górna połowa).
1 miejsce w Pucharze Toyoty na Drive Cup.
Auto spisało się rewelacyjnie. Nie zawiodło mnie nawet przez chwilę.
BQ.
Ostatnio zmieniony 10-04-18, 09:51 przez Bakuu0, łącznie zmieniany 2 razy.
- budolf
- Użytkownik
- Posty: 4851
- Rejestracja: 08-12-06, 23:31
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
- Bakuu0
- Użytkownik
- Posty: 2224
- Rejestracja: 08-04-07, 16:32
- Bakuu0
- Użytkownik
- Posty: 2224
- Rejestracja: 08-04-07, 16:32