"Czarna krowa" według Mietka

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
rusty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 206
Rejestracja: 14-04-09, 08:21

Postautor: rusty » 14-02-12, 12:26

Comando pisze:U mnie wytrzymuje parę miesięcy.



Twój przypadek jest specyficzny dość :-D
Swoją drogą ciekawe ile by u ciebie wytrzymała poduszka z ASO :P

Awatar użytkownika
Wojtas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2591
Rejestracja: 29-09-05, 16:23

Postautor: Wojtas » 14-02-12, 12:40

Hmm.. co do poduszek silniika, to Pawcio zawsze zwracał uwage takze ze jezeli pozostałe sa wyj... to na jednej poduszce silnik sie nie bedzie trzymał i ja wkrotce szlag trafi. Jak silnik ma wszystkie poduszki z poliuretanu to ani nie ma wibracji ani nie rozpadaja sie poduszki.
Wiadomo ASO to komfort.
TUNING, HAMOWNIA 4x4, STROJENIE, MECHANIKA WWW.GT4.COM.PL
https://www.facebook.com/gt4service

Awatar użytkownika
Comando
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1679
Rejestracja: 30-11-09, 15:30

Postautor: Comando » 14-02-12, 14:39

Ja mam obie poli i obie wysrane, ale mój przypadek jest specyficzny :-D

Teraz będę testował poduszki firmy Toyota z nadzieją że mały japoniec z odpowiednią wiedzą lepiej to sobie wykombinował niż biały bez niej...
JDM sucks

Awatar użytkownika
mete
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1179
Rejestracja: 26-02-08, 13:30

Postautor: mete » 14-02-12, 21:34

Hmm.. co do poduszek silniika, to Pawcio zawsze zwracał uwage takze ze jezeli pozostałe sa wyj... to na jednej poduszce silnik sie nie bedzie trzymał i ja wkrotce szlag trafi.


Na szczęście w moim przypadku reszta poduszek (oryginalnych Toyoty) jest w bardzo dobrym stanie i ich wymiana byłaby bezzasadna:)

Poza tym, tak na zdrowy chłopski rozum, to twardsza poduszka powinna osłabiać resztę, a nie na odwrót.

Wojtas pisze:Jak silnik ma wszystkie poduszki z poliuretanu to ani nie ma wibracji ani nie rozpadaja sie poduszki.


Mam szczerą nadzieję, że poliuretany w zawieszeniu przeżyją dłużej niż poliuretanowa poduszka silnika :wink:

Awatar użytkownika
Wojtas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2591
Rejestracja: 29-09-05, 16:23

Postautor: Wojtas » 15-02-12, 00:16

mete pisze:Poza tym, tak na zdrowy chłopski rozum, to twardsza poduszka powinna osłabiać resztę, a nie na odwrót.


Mieciu, no to na twoj rozum, jak masz na jednej osi jeden twardy amortyzator a drugi miekki to ktory dostaje bardziej po d.... ?



Tak, poduszki Pawcia mysle ze zostaja poddane naprawde hardcorowym testom, pojezdzawki i upalania sa dla nich zabawa :wink:
Jak widac na zdjeciach urwało piaste, zacisk itd, wachacze pogiete w chinskie osiem, auto jest całkiem przekoszone tymczasem poduszki całe. Wiec szydere, proszę panowie, schowajcie w kieszeń, bo jeden i drugi jezdzicie na tych poduszkach.


Obrazek

Obrazek
Obrazek
TUNING, HAMOWNIA 4x4, STROJENIE, MECHANIKA WWW.GT4.COM.PL

https://www.facebook.com/gt4service

Awatar użytkownika
Comando
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1679
Rejestracja: 30-11-09, 15:30

Postautor: Comando » 15-02-12, 06:34

Wojtas pisze:Jak widac na zdjeciach urwało piaste, zacisk itd, wachacze pogiete w chinskie osiem, auto jest całkiem przekoszone tymczasem poduszki całe


Reflektor przedni też przetrwał ? Jeżeli tak to zajebisty reflektor :lol:

Wojtas pisze:Wiec szydere, proszę panowie, schowajcie w kieszeń, bo jeden i drugi jezdzicie na tych poduszkach.


Jeden już nie jeździ a drugi czeka na chwile wolnego żeby zmienić wysrane poli na ASO.

Jeżeli Metemu się wysrała przy jego jeździe (spalanie 9 litrów po Warszawie) to pozostawiam jakość tego produktu bez komentarza...

Miłej pracy Panowie i Panie :wink:
JDM sucks

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4503
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 15-02-12, 07:08

O nie - moja była czerwona strzała :eek:
Nowe Bilsteiny, kpl poli, tyle kasy i serca w nią włożyłem - co oni ci bidulko zrobili?
Wracając do tematu - tuleje miały już ok 5 latek więc można by coś już o nich powiedzieć.
[center]JEDZIEMY[/center]

Awatar użytkownika
mete
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1179
Rejestracja: 26-02-08, 13:30

Postautor: mete » 15-02-12, 09:27

Wojtas pisze:Jak widac na zdjeciach


Biedna Celica Krysa :(

Ale wróćmy do meritum:

Wojtas pisze:Mieciu, no to na twoj rozum, jak masz na jednej osi jeden twardy amortyzator a drugi miekki to ktory dostaje bardziej po d.... ?


Być może tak jest. Nigdy nie miałem 4 poliuretanowych poduszek silnika, więc nie sprawdzę wytrzymałości takiego zestawu na polskich drogach. Nie mam tylu pieniędzy na zbyciu, żeby eksperymentować. Taniej wyszło mnie założenie - jednej nowej oryginalnej poduszki, niż wymiana wszystkich na poliuretan.


Wojtas pisze:szydere, proszę panowie, schowajcie w kieszeń, bo jeden i drugi jezdzicie na tych poduszkach.


Wojtku, nikt tu nie szydzi. Został stwierdzony fakt - pojedyncza poliuretanowa poduszka silnika nie wytrzymuje 50 000 km spokojnej jazdy i nie ma sensu jej wkładać, gdy ma się 3 pozostałe oryginalne poduszki.

A wracając jeszcze do zawieszenia - to jak ostatnio nawet rozmawialiśmy - mam wymienione wszystkie oryginalne gumy na poliuretany i na razie nie mogę na nie narzekać. Mam nadzieję, że tak będzie przez dłuższy czas. Ot wszystko w tym temacie :-)

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 15-02-12, 09:35

Przyjacielu Comando,

Dziękuję za zwrócenie uwagi na problem z niektórymi pierwszymi robionymi przeze mnie poduszkami silnika, niestety miały one wady i nie współpracuję już z tym producentem.

Zadzwoń, przyjedź do mnie, dam Ci w ramach gwarancji dwie nowe mocne poduszki, od nowego/innego producenta.

Pozdrawiam, Pawciu

rooty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 121
Rejestracja: 28-05-06, 13:23

Postautor: rooty » 15-02-12, 10:29

Wojtas pisze:Jak silnik ma wszystkie poduszki z poliuretanu to ani nie ma wibracji ani nie rozpadaja sie poduszki


To ciekawe bo Pawciu mowil mi zupelnie co innego odnosnie wibracji tj. ostrzegal mnie przed nimi i wybralismy takie poduszki ktore zniweluja trzesawke do minimum. Nie mowil jednak ze ich nie bedzie :wink: Owszem, nie wiem jak bedzie u mnie, wyglada na to ze kazdy przypadek jest inny
4AGE 20V BT

Awatar użytkownika
Wojtas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2591
Rejestracja: 29-09-05, 16:23

Postautor: Wojtas » 15-02-12, 12:14

rooty pisze:
Wojtas pisze:Jak silnik ma wszystkie poduszki z poliuretanu to ani nie ma wibracji ani nie rozpadaja sie poduszki


To ciekawe bo Pawciu mowil mi zupelnie co innego odnosnie wibracji tj. ostrzegal mnie przed nimi i wybralismy takie poduszki ktore zniweluja trzesawke do minimum. Nie mowil jednak ze ich nie bedzie :wink: Owszem, nie wiem jak bedzie u mnie, wyglada na to ze kazdy przypadek jest inny

Zgadza się Rooty, kazdy przypadek jest inny, Pawcio sprzedaje te poduszki, więc ostrzega, że mogą wystapic.
TUNING, HAMOWNIA 4x4, STROJENIE, MECHANIKA WWW.GT4.COM.PL

https://www.facebook.com/gt4service

Awatar użytkownika
Comando
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1679
Rejestracja: 30-11-09, 15:30

Postautor: Comando » 15-02-12, 13:20

Pawciu, wolę nie ryzykować awarii spowodowanych wibracjami, które w.w. poduszki powodują.
JDM sucks

Awatar użytkownika
mete
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1179
Rejestracja: 26-02-08, 13:30

Postautor: mete » 18-03-12, 00:06

Kilka dni temu przyszła do mnie paczka :-D
Obrazek

Awatar użytkownika
Rzeski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6524
Rejestracja: 10-07-07, 10:37

Postautor: Rzeski » 18-03-12, 12:50

Kilka dni temu przyszła do mnie paczka

mete nie odpuścił zawziął sie i JDM na przód kupił :-D
WROCLOVE BRADA

Awatar użytkownika
mete
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1179
Rejestracja: 26-02-08, 13:30

Postautor: mete » 18-03-12, 15:59

Rzeski pisze:mete nie odpuścił zawziął sie i JDM na przód kupił


Rzesiu, pudło :P

Kupiłbym już dawno soczewki, gdyby nie fakt, że non-stop coś wychodzi :evil:
Tym razem musiałem przeprowadzić remont generalny tylnych hamulców.

Wszystko zaczęło się, gdy zaciągnąłem ręczny...
Szczęki złapały i już nie odpuściły.
Okazał się, że linka z lewej strony postanowiła przejść na emeryturę :( ...więc trzeba ją było wymienić.

Zdecydowałem się kupić 2 nowe linki hamulcowe w ASO:
Obrazek

Do wymiany kwalifikowały się także szczęki - także zestaw z ASO:
Obrazek

To niestety nie koniec historii.
Po rozkręceniu zacisków - okazało się, że w miejscu od dawna stały klocki. Trzeba było użyć dużego młotka i śrubokręta, aby wyciągnąć je z jarzma.
Raz się żyje pomyślałem - i zamówiłem zamiast Kashiyamy - oemowe klocki z ASO:
Obrazek

Klocki nie chodziły prawidłowo - to i powierzchnia tarczy zardzewiała.
O wewnętrznej części nie wspomnę...
No to co...sprawdźmy jakość ASO:
Obrazek

Do tego nowe nowe gumki, śruby i nakładki antypiskowe:
Obrazek
Obrazek

Wszystko zostało dokładnie rozłożone, wyczyszczone, nasmarowane i złożone :)
Wreszcie czuć, że tył zaczął hamować.
:-D :-D :-D
Ostatnio zmieniony 02-06-12, 14:10 przez mete, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Margo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4242
Rejestracja: 15-07-09, 08:39

Postautor: Margo » 18-03-12, 16:02

fiu fiu, zaszalałeś
VI Biała SS-III Beams Red Top
viewtopic.php?t=22089
----------------------

grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą

Awatar użytkownika
Comando
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1679
Rejestracja: 30-11-09, 15:30

Postautor: Comando » 18-03-12, 16:15

To sie nazywa profi naprawa. Jeszcze kilka wizyt u Leszka i bedziesz mial sprawne, nie cieknace auto :wink:
JDM sucks

Awatar użytkownika
BASSI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3168
Rejestracja: 20-04-08, 00:34

Postautor: BASSI » 18-03-12, 16:32

Kawiorowo :)

Awatar użytkownika
mete
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1179
Rejestracja: 26-02-08, 13:30

Postautor: mete » 18-03-12, 16:52

Comando pisze:bedziesz mial sprawne, nie cieknace auto


Na razie jest tip-top :)

Awatar użytkownika
Hassan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 683
Rejestracja: 10-01-10, 15:06

Postautor: Hassan » 18-03-12, 21:55

Comando, przez ten nowy Avatar Cię nie poznałem :wink:
Mete pewnie sie czułeś jak w Święta rozpakowując tą paczkę.
Gdyby Bóg kochał przedni napęd wszyscy chodzilibyśmy na rękach...