"Czarna krowa" według Mietka

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
Makabra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3232
Rejestracja: 04-03-10, 08:02

Postautor: Makabra » 11-06-12, 20:28

Jaka cena tego filtra powietrza w aso?

Awatar użytkownika
mete
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1179
Rejestracja: 26-02-08, 13:30

Postautor: mete » 11-06-12, 22:43

Nie pamiętam dokładnie, ale ok. 90-100 zł.

Awatar użytkownika
mete
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1179
Rejestracja: 26-02-08, 13:30

Postautor: mete » 14-08-12, 21:54

Celica przeszła duży przegląd:

- Wymiana oleju (MOTUL 5w40 X-CESS)
- Wymiana filtra oleju (ASO TOYOTA)
- Wymiana filtra powietrza (ASO TOYOTA)
- Wymiana płynu hamulcowego i płynu sprzęgłowego (MOTUL DOT4)
- Wymiana klocków z przodu (ASO TOYOTA)
- Regeneracja zacisków z przodu (TOYOTA ASO)
- Toczenie tarcz z przodu
- Wymiana amortyzatorów z tyłu (ASO TOYOTA)
- Wymiana odbojów (ASO TOYOTA)

A oto dokumentacja zdjęciowa :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zostały do zrobienia drobiazgi :)
Nic tylko cieszyć się bezawaryjną pracą!

Awatar użytkownika
Balbek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1031
Rejestracja: 18-01-11, 13:43

Postautor: Balbek » 14-08-12, 21:57

Zabawki na bogato :D

Awatar użytkownika
jones
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1128
Rejestracja: 24-11-09, 21:45

Postautor: jones » 15-08-12, 08:55

skoro ASO to dlaczego nie Mobil1 ?
:-D
robisz downgrade mojej byłej :(

Awatar użytkownika
mete
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1179
Rejestracja: 26-02-08, 13:30

Postautor: mete » 15-08-12, 09:30

jones pisze:skoro ASO to dlaczego nie Mobil1 ?

nazwa motul mi się bardziej podoba 8)

jones pisze:robisz downgrade mojej byłej

kaszijamy wytrzymywały niespełna 20k lajtowego wożenia dupska po mieście :oops:
bilstein b4 padł po niecałych 70k - też nie był wyjątkowo mocno eksploatowany. :oops:

na pewno zdam relację, czy opłaca się dopłacić kilka groszy i zainwestować w ASO.

Awatar użytkownika
jones
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1128
Rejestracja: 24-11-09, 21:45

Postautor: jones » 15-08-12, 09:54

Myślisz, że zrobisz kolejne 70k tym autem żeby porównać?
btw miałem zajebisty sen pare dni wstecz
odkupiłem od Ciebie auto :d

Awatar użytkownika
mete
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1179
Rejestracja: 26-02-08, 13:30

Postautor: mete » 15-08-12, 10:24

jones pisze:Myślisz, że zrobisz kolejne 70k tym autem żeby porównać?

mam takie plany :P

jones pisze:odkupiłem od Ciebie auto :d

może jeszcze tak się zdarzyć :D

kacp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 51
Rejestracja: 02-02-12, 10:36

Postautor: kacp » 17-08-12, 20:41

mete pisze:
jones pisze:Myślisz, że zrobisz kolejne 70k tym autem żeby porównać?

mam takie plany :P

jones pisze:odkupiłem od Ciebie auto :d

może jeszcze tak się zdarzyć :D


Jak by co, to wówczas odsprzedam Ci białą :D.

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 17-08-12, 21:54

mete pisze:bilstein b4 padł po niecałych 70k

ja robię ok 10tysi rocznie, jeżdżąc do pracy i załatwiając sprawy,
jak dla mnie to rewelacyjny wynik,
mówiący, że amortyzatory wytrzymają 7 lat jazdy, głównie po kartoflisku :D

Awatar użytkownika
mete
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1179
Rejestracja: 26-02-08, 13:30

Postautor: mete » 26-09-12, 13:17

Dzieje się.
Wymieniłem sprzęgło - budżetowo - wpadł oryginalny AISIN.
Skoro wytrzymał 190 tysięcy - to uznałem, że to rozsądny wybór!
Dla potomnych - 440 złotych z odbiorem w Warszawie.
Z tego linku:
http://allegro.pl/aisin-sprzeglo-camry- ... 10898.html

Do tego zabrałem się za wszystkie uszczelki, oringi, gumki, gumeczki, osłony i inne duperele w silniku - wszystko kupione w ASO - tak jak Bozia przykazała. Nie ruszałem uszczelki pod głowicą, bo nie było takiej potrzeby.

Nadszedł także czas na reanimację pompy wspomagania (to chyba pięta achillesowa 202-jek), bo się pociła. Została rozebrana, wyczyszczona i złożona na nowych gratach. Zestaw naprawczy w ASO naprawdę nie zabija.

Jeżdżę dalej.
Mietek

Awatar użytkownika
Rzeski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6524
Rejestracja: 10-07-07, 10:37

Postautor: Rzeski » 26-09-12, 13:30

mete pisze:Jeżdżę dalej.
Mietek

Daj zdjecie z czuba to teraz w modzie :P
WROCLOVE BRADA

Awatar użytkownika
mete
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1179
Rejestracja: 26-02-08, 13:30

Postautor: mete » 26-09-12, 14:15

Rzeski pisze:Daj zdjecie z czuba to teraz w modzie :P


brudna morda, brudne fele.
gdzie ja będę z forumowymi asami konkurował.

Awatar użytkownika
mete
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1179
Rejestracja: 26-02-08, 13:30

Postautor: mete » 15-10-12, 20:50

Kolejny upgrade (albo jak tam kto woli - downgrade) 8)
Obrazek

Nowe tylne łączniki stabilizatorów prosto z ASO, oczywiście z nakrętkami :D

Cukierkowo-poliuretanowe łączniki wylądowały w koszu.
Niestety nie są wieczne! Może trafiła mi się zła partia, może źle jeździłem, albo jeździłem za dużo... nie wiem...

Wiem tylko tyle, że po przebiegu 55 tysięcy zaczęły paskudnie skrzypieć na garbach i innych nierównościach. W każdym razie był to bardzo irytujący odgłos.
Podkręcenie radia nie było wyjściem :P

Teraz - po wymianie na oryginalne - jest cisza jak makiem zasiał!

No i jeszcze przed zimą nowa Varta wskoczyła pod machę:
Obrazek

Jeżdżę dalej.
Ostatnio zmieniony 15-10-12, 20:59 przez mete, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Piotrek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3567
Rejestracja: 21-05-07, 23:04

Postautor: Piotrek » 15-10-12, 20:56

Chyba nie ma w Polsce egzemplarza VI bliższego salonowej nówce :-D

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 15-10-12, 21:59

mete pisze:Wiem tylko tyle, że po przebiegu 55 tysięcy zaczęły paskudnie skrzypieć na garbach i innych nierównościach.


temat był już przerabiany na forum, wypłukało smar i trzeba było dowalić smaru więcej i byłoby w porządku :)

Awatar użytkownika
Qub@
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1638
Rejestracja: 21-10-06, 16:34

Postautor: Qub@ » 16-10-12, 11:02

Czyli wniosek z tego taki, że cukierki niezniszczalne nie są. Coraz bardziej nieśmiało przychylam się ku ASOwych...
ST202: 02.2007-03.2014
Next: ? (chwilowo panzerwagen w dieslu)

Awatar użytkownika
RedSun
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3976
Rejestracja: 24-04-09, 21:33

Postautor: RedSun » 16-10-12, 11:27

Qub@ pisze:Czyli wniosek z tego taki, że cukierki niezniszczalne nie są. Coraz bardziej nieśmiało przychylam się ku ASOwych...


pierdoły ;) z tego co ja się spotkałem to każdy poli skrzypi mniej lub bardziej, co wcale, w żadnym wypadku, nie oznacza że jest zużyty. U mnie też skrzypi z przodu, a jedyny luz minimalny jaki mam to na łącznikach staba - czyli tam gdzie poli akurat nie założyłem jako do jedynego elementu.

Awatar użytkownika
JaQb_CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1943
Rejestracja: 07-09-09, 19:21

Postautor: JaQb_CK » 16-10-12, 11:53

RedSun, a ile km zrobiłeś po założeniu już ? :-)
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 16-10-12, 11:53

Zamiast rozebrać, wyczyścić i nasmarować to wyrzuciłeś do kosza dobre łączniki.
Ja też miałem kiedyś chęć posiadania wszystkiego a ASO, tylko że moje łączniki z aso po pół roku się wybiły, może trafiła mi się zła partia, może źle jeździłem, albo jeździłem za dużo... nie wiem...

P.