bdn VI GT aka "Ruda" :)

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
kamwu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1759
Rejestracja: 05-07-11, 07:41

Postautor: kamwu » 20-09-11, 19:59

bdn pisze:
carsik pisze:
bdn pisze:w postaci kloców AISIN


ciekawe bo nie ma takich


Klik
Na tej stronie jak wół napisane jest: "AISIN, DENSO, and Sumitomo Electric, the premier original equipment brake system manufacturers in the world, have joined forces to produce ADVICS brand premium brake pads.". Więc chyba nie ma się co kłócić. A najważniejsze, żeby były dobre, a kto i jak się pod nimi podpisał to sprawa drugo- czy nawet trzeciorzędna.
Obrazek
RIP

Awatar użytkownika
RedSun
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3976
Rejestracja: 24-04-09, 21:33

Postautor: RedSun » 20-09-11, 20:21

mówisz nie mogłeś znaleźć tarcz na tył? ja kupowałem coś od ony'ego, to chyba ATE było, albo coś z takich kategorii

Awatar użytkownika
mete
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1179
Rejestracja: 26-02-08, 13:30

Postautor: mete » 20-09-11, 21:17

Firestone to koncern bridestone'a. jedna marka a dwie różne jakościowo opony.

Awatar użytkownika
bdn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1057
Rejestracja: 25-02-05, 22:41

Postautor: bdn » 05-12-11, 19:27

Mikołaj był prezenty zostawił :)

Ruda dostała komplet poliuretanów.

Projekt generalnie cały czas żyje, mam pewne plany co do poprawy osiągów ale są one daleko wzroczne i narazie nie będę ich zdradzał.

W między czasie zrobiliśmy audio, wleciał dwudrożny zostaw Alpine na przód 200mm + gwizdki, i plastiki zostały pomalowane w czarny mat.
st202 aka "Ruda" :) - Było mineło

Awatar użytkownika
murach
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 796
Rejestracja: 29-10-08, 08:47

Postautor: murach » 05-12-11, 22:04

moze jakies fotki panie

Awatar użytkownika
bdn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1057
Rejestracja: 25-02-05, 22:41

Postautor: bdn » 31-03-12, 18:46

Update:

Po ciężkiej zimie czas się wziąć do roboty :) Na pierwszy ogień idzie blaszka. Samochód obecnie stoi u blacharza, wymieniamy co się da wymienić (drzwi zaczeły rdzewieć więc wlatuję nowe), zakładamy dokładki TRD przód i tył + poprawiamy to co było do poprawienia. W następnej kolejności lakiernik, samochód będzie zabezpieczony przed rdzą, a następnie cały polakierowany na kolor fabryczny.

Doszedłem do wniosku, że oponki 215/40 to za niski profil więc w sezonie letnim planuje 215/50.

Jeżeli chodzi o osiągi, to zgodnie z tym co pisałem wcześniej, pod maską ląduje 3S-GTE od zaprzyjaźnionego, europejskiego GT-FOUR-a. Dodatkowo też klimatyzacja której nie było i webasto które jest :)

W miarę postępu prac postaram się uzupełniać opis i dodać jakieś foto.

W tym miejscu pytnie, uparłem się, że nie chcę zdeżaka i maski od GT-FOUR-a. Widziałem jedną Celicę po swapie na 3S-GTE gdzie był wodny IC i standardowa maska od GT. Czy ktoś wie, jak wygląda sprawa z upchnięciem tego pod maską? Druga opcja to FMCI, ale tego należy odwrócić turbinę i orurować całość, jeżeli ktoś ma jakieś doświadczenia w tej kwestji proszę dać znać.

Czekam też na pewną paczkę z bardzo daleka z pewnymi przez wielu bardzo pożądanymi częściami, niebawem więcej :)

Pozdrawiam
st202 aka "Ruda" :) - Było mineło

Awatar użytkownika
Comando
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1679
Rejestracja: 30-11-09, 15:30

Postautor: Comando » 31-03-12, 18:54

Będzie cichociemny morderca hond :twisted:
JDM sucks

Awatar użytkownika
jones
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1128
Rejestracja: 24-11-09, 21:45

Postautor: jones » 31-03-12, 19:01

morderca wolnossących hond :D

Awatar użytkownika
bdn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1057
Rejestracja: 25-02-05, 22:41

Postautor: bdn » 31-03-12, 19:53

Comando pisze:Będzie cichociemny morderca hond :twisted:


Główną idą jest aby ruda cały czas pozostała samochodem klasy GT, wygodny, szybki samochód do pokonywania mniejszych i większych odległości dysponujący zadowalającą mocą. Cichociemny to on taki znowu nie będzie tym bardziej, że jestem zakochany w dzwięku bov-a hks ssqv :)
st202 aka "Ruda" :) - Było mineło

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 31-03-12, 19:57

bdn pisze: że oponki 215/40 to za niski profil więc w sezonie letnim planuje 215/50.

215/50/17? taka opona nie nadaje się do celiki
trzeba trzymać się zasady, duża felga-niski profil, albo mała felga-wysoki profil
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally

Awatar użytkownika
Bakuu0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2224
Rejestracja: 08-04-07, 16:32

Postautor: Bakuu0 » 31-03-12, 20:03

215/45 siądą bosko

Awatar użytkownika
bdn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1057
Rejestracja: 25-02-05, 22:41

Postautor: bdn » 31-03-12, 21:26

DCG pisze:
bdn pisze: że oponki 215/40 to za niski profil więc w sezonie letnim planuje 215/50.

215/50/17? taka opona nie nadaje się do celiki
trzeba trzymać się zasady, duża felga-niski profil, albo mała felga-wysoki profil


215/50/16 Dawid, mam lekki, białe 16 Volk i nie mam zamiaru się ich pozbywać :)
st202 aka "Ruda" :) - Było mineło

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 31-03-12, 22:24

bdn pisze:215/50/16 Dawid

to będzie dobrze :-)
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:

https://www.facebook.com/DCG.Rally

Awatar użytkownika
bdn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1057
Rejestracja: 25-02-05, 22:41

Postautor: bdn » 01-04-12, 12:41

Ktoś wie jak wygląda sprawa z odwróceniem turbiny? Czy jest to bardzo skomplikowana operacja?
st202 aka "Ruda" :) - Było mineło

mario2007
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3008
Rejestracja: 09-04-07, 19:55

Postautor: mario2007 » 01-04-12, 13:38

DCG pisze:
bdn pisze:215/50/16 Dawid

to będzie dobrze :-)



prawie dobrze .... . oryginal to 205/50/16 zamiana na 215/45/16 .

w 17 - ce 215/40/17 i nic innego . 215/50/17 to koła z wozu drabiniastego :D

jak sa zuzyte lekko 215/50/16 to bedzie prawie ok , jak nowe to troche nie halo :D

ja na 215/45/16 jeżdzę rok w sti/gt i nic sie złego nie dzieje - koła są proste jak strzała a wężykiem między dziurami raczej nie jeżdżę . powiększenie rozmiaru moim zdaniem burzy sylwetkę auta i powoduje chęć zamaskowania tego przednimi dokładkami i progami jak ktoś nie ma jeszcze w 6-genie np . ale kazdy ma prawo do własnej wersji auta ....
st 182 90 - sold
st 162 91 - sold
st 202 95 - sold
st 202 97 na spółkę z synem

Awatar użytkownika
Rzeski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6524
Rejestracja: 10-07-07, 10:37

A

Postautor: Rzeski » 02-04-12, 17:09

masz skrzynie ze szperą ?? ze chcesz turbo na przedniej osi ??
WROCLOVE BRADA

Awatar użytkownika
Bakuu0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2224
Rejestracja: 08-04-07, 16:32

Postautor: Bakuu0 » 02-04-12, 17:11

Rzeski pisze:masz skrzynie ze szperą ?? ze chcesz turbo na przedniej osi ??

Rzesiu do 3sgte i tak trza zmienić na e56.

Awatar użytkownika
Rzeski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6524
Rejestracja: 10-07-07, 10:37

Postautor: Rzeski » 02-04-12, 17:13

ok poprostu nie wiedzialem czy kolega to wie :-D
WROCLOVE BRADA

Awatar użytkownika
Bakuu0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2224
Rejestracja: 08-04-07, 16:32

Postautor: Bakuu0 » 02-04-12, 17:15

BTW. Zrób 3sgte na zwykłej masce i zderzaku z wodnym IC. Będzie malinowo w pyte.

Awatar użytkownika
Qub@
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1638
Rejestracja: 21-10-06, 16:34

Postautor: Qub@ » 02-04-12, 19:53

Bakuu0 pisze:BTW. Zrób 3sgte na zwykłej masce i zderzaku z wodnym IC. Będzie malinowo w pyte.


Też tak uważam, przednionapędowych GT4looków jest za dużo... ;-)

Projekt konkretny, powodzenia życzę.
ST202: 02.2007-03.2014
Next: ? (chwilowo panzerwagen w dieslu)