bdn VI GT aka "Ruda" :)

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
g.mario
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3013
Rejestracja: 28-11-08, 23:02

Postautor: g.mario » 15-01-11, 00:26

jovi pisze:morze szerzej

to chyba ocean :-D
Sorki, nie mogłem się powstrzymać

Wojtas pisze:"bakubox"

zobacz projekt Bakuu0

jovi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 127
Rejestracja: 17-09-10, 12:39

Postautor: jovi » 15-01-11, 00:29

to takie nasze morze baku ... a pudełko zawsze można dopasować :oops:
CZARNY

Awatar użytkownika
bdn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1057
Rejestracja: 25-02-05, 22:41

Postautor: bdn » 15-01-11, 13:02

Qub@ pisze:bdn, przynajmniej żal nie będzie jak swapniesz na 3sgte lub beamsa ;-) szkoda kasy na bawienie sie z tym silnikiem...


Może coś wyjaśnię, bo mamy tutaj chyba jakieś niejasności. Silnik jest w zajebistej kondycji, jakoś specjalnie się nie przejąłem wynikiem, bo można się było tego spodziewać (patrz projekt Baka i ile jemu wyszło). 3S-GE zostaje, myślę, że jak co po niektórzy zobaczą wykres to zrozumieją pewne kwestie których dobrze same cyferki nie odzwierciedlają. Życzę wszystkim aby ich silniki były w takiej kondycji jak mój :)
st202 aka "Ruda" :) - Było mineło

Awatar użytkownika
g.mario
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3013
Rejestracja: 28-11-08, 23:02

Postautor: g.mario » 15-01-11, 13:22

bez przesady 7 KM gdzieś znikło, nie ma tragedii :-)

Awatar użytkownika
Arkii
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 642
Rejestracja: 10-04-09, 23:54

Postautor: Arkii » 15-01-11, 16:39

bdn pisze:
Qub@ pisze:bdn, przynajmniej żal nie będzie jak swapniesz na 3sgte lub beamsa ;-) szkoda kasy na bawienie sie z tym silnikiem...


Może coś wyjaśnię, bo mamy tutaj chyba jakieś niejasności.


bdn pisze:
Lestat pisze:
bdn pisze:usunięty egr

Zawsze to kg mniej z przodu i czystszy dolot.
Co planujesz w zakresie poszukiwania mocy?


Jest kilka koncepcji w zależności od dostępnej gotówki i chęci. Narazie chyba zostanę przy 3S-GE ale generalnie 3S-GTE w planach


:roll:

Awatar użytkownika
bdn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1057
Rejestracja: 25-02-05, 22:41

Postautor: bdn » 15-01-11, 17:59

Nie rozumiem Arkii. Chętnie wsadzę 3S-GTE ale to druga połowa roku, a 3S-GE zostaje narazie i zobaczymy co się da z tego uzyskać.
st202 aka "Ruda" :) - Było mineło

Awatar użytkownika
mete
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1179
Rejestracja: 26-02-08, 13:30

Postautor: mete » 15-01-11, 18:06

bdn pisze:Chętnie wsadzę 3S-GTE ale to druga połowa roku


Trochę nie rozumiem :? Masz, jak sam mówisz, zajebisty silnik, chodzący jak igiełką i w ciągu roku chcesz wkładać 3S-GTE? Nie moje pieniądze i nie moja sprawa. Ale czy nie lepiej nauczyć się dobrze ogarniać to auto, które ma 160 kunia, wjeździć się w nie porządnie, pojeździć na track day'e i być zadowolonym. Ewentualnie przeprowadzać jakieś małe mody podnoszące moc w tym silniku?

Jak już będziesz czuł, że mocy Ci braknie, to ew. dopiero wtedy przejść na silnik z turbiną.
Zdajesz sobie sprawę, że w klasie turbo już nie jest tak łatwo jak w n/a :)
No chyba, że planujesz auto na tylko na ulicę, które lata od świateł do świateł i leczy kierowników w Hondzinach (oczywiście nie wszystkich).

Awatar użytkownika
Arkii
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 642
Rejestracja: 10-04-09, 23:54

Postautor: Arkii » 15-01-11, 18:15

bdn pisze:Nie rozumiem Arkii. Chętnie wsadzę 3S-GTE ale to druga połowa roku, a 3S-GE zostaje narazie i zobaczymy co się da z tego uzyskać.


Czyli, tak czy siak to będzie swap :P

Awatar użytkownika
bdn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1057
Rejestracja: 25-02-05, 22:41

Postautor: bdn » 15-01-11, 18:46

Arkii pisze:
bdn pisze:Nie rozumiem Arkii. Chętnie wsadzę 3S-GTE ale to druga połowa roku, a 3S-GE zostaje narazie i zobaczymy co się da z tego uzyskać.


Czyli, tak czy siak to będzie swap :P


Myślę, że przyjdzie taki moment kiedy będę jednak chciał ośkę turbo. Kiedy, dokładnie nie wiem. Mete oczywiście zgadzam się z tym co napisałeś, ale często takie decyzje podejmuje się pod wpływem impulsu więc trudno przewidzieć kiedy to nastąpi :) Narazie jest i zostaje 3S-GE, fajnie by było do wiosny uzyskać 200HP co dalej, tego nie wie nawet komisja śledcza ;)
st202 aka "Ruda" :) - Było mineło

Awatar użytkownika
mete
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1179
Rejestracja: 26-02-08, 13:30

Postautor: mete » 15-01-11, 18:48

bdn pisze:ajnie by było do wiosny uzyskać 200HP


chyba będą jakieś ostre wałki? bo grzybkiem czy innym gadżetem tego nie załatwisz!

Awatar użytkownika
Comando
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1679
Rejestracja: 30-11-09, 15:30

Postautor: Comando » 15-01-11, 19:52

Arki nie czepiaj się. Twoje 178 koni nigdy nie będzie taką igiełką jak te 160 :lol:
JDM sucks

Awatar użytkownika
Draxan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 926
Rejestracja: 23-04-09, 23:12

Postautor: Draxan » 15-01-11, 21:12

qrde to ten zapyzialy EGR az tak spieprzyl ten silnik ?

Awatar użytkownika
carsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5915
Rejestracja: 30-08-06, 13:30

Postautor: carsik » 15-01-11, 22:10

Co ma EGR do tego?
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28

Jedza
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1155
Rejestracja: 16-02-07, 23:02

Postautor: Jedza » 16-01-11, 00:14

ja nie rozumiem :roll: ....
czego sie spodziewaliscie po aucie z 99 roku , toz to dla mnie normalny ubytek mocy ....wezcie pod uwage zuzycie materialu i czesci w badz co badz 11 letnim autku .... i tak jak bdn pisze ze silnik jest oki i to po dwoch włascicielach bez zadnych modow mechanicznych ....to tylko jezdzic i sie cieszyc :wink:

no a za jakis czas uzbierac kasy .... mozna startowac z 3S-GTE lub jesio wyzej :P
.

Awatar użytkownika
Wojtas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2591
Rejestracja: 29-09-05, 16:23

Postautor: Wojtas » 16-01-11, 01:11

W celicach praktycznie nie wystepuje taki ubytek, sa tacy co maja mocno zajechane te silniki i mozna na nich po 190koni powyciagac. Nie wiem skad ten silnik miałby miec braki?! Co kompresje stracił?!
W przypadku bdn'a silnik jest w bardzo ładnej kondycji. Moc ktora wypluł wynika z pewnych braków. Spokojnie mozna podobnie jak u bakuu zrobic ponad serie. A roznica jest odczuwalna nawet na dupochamowni.
TUNING, HAMOWNIA 4x4, STROJENIE, MECHANIKA WWW.GT4.COM.PL
https://www.facebook.com/gt4service

Awatar użytkownika
Draxan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 926
Rejestracja: 23-04-09, 23:12

Postautor: Draxan » 16-01-11, 09:11

carsik pisze:Co ma EGR do tego?


no wlasnie o to mi chodzi, czemuz to niby takie normalne ze polifty nie maja seri a przedlifty mimo ze starsze to pluja niby po 180KM... A tak kazdy mowi ze tylko EGR dodali w silniku

Awatar użytkownika
carsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5915
Rejestracja: 30-08-06, 13:30

Postautor: carsik » 16-01-11, 09:35

przecież bdn hamował bez EGR
www.gt4serwis.pl

Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28

mikpol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 518
Rejestracja: 18-03-08, 14:07

Postautor: mikpol » 16-01-11, 12:49

Draxan pisze:a przedlifty mimo ze starsze to pluja niby po 180KM..


niestety jest to prawdą
Mikołaj

Awatar użytkownika
Comando
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1679
Rejestracja: 30-11-09, 15:30

Postautor: Comando » 16-01-11, 12:51

Większość przedliftów wypluwa poniżej 170 koni.
JDM sucks

mikpol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 518
Rejestracja: 18-03-08, 14:07

Postautor: mikpol » 16-01-11, 13:26

ale sporo wypluwa powyżej 175 KM.
Mikołaj