GT-Turbo
- vayato
- Użytkownik
- Posty: 384
- Rejestracja: 06-09-07, 15:11
GT-Turbo
Samochód: Celica ST202
Silnik:
- ecu i instalacja 3S-GTE + Stand Alone Perfect Power XMS-4B4A
- turbo Garrett GT2871R
- sonda szerokopasmowa Bosch LSU4
- Blow-off
- HKS EVC IV
- kute tłoki
- pompa Walbro 255
- Turbo Timer
Przeniesienie napędu:
- skrzynia E56 ze szperą
- wytrzymalsze sprzęgło
Zawieszenie:
- wywalony SSS
- gwint BC Racing
- wszystkie przednie tuleje i łączniki na poliuretanie (jedynie tuleje wachaczy tylnych seria)
- wszystko inne wymienione na nowe (łożyska, sworznie, osłony, itp.)
- ori rozpórki przednia i tylna
Hamulce:
- przednie zaciski z ST205, tarcze 300mm z Imprezy WRX
- przewody w stalowym oplocie Earl's
- tył zrobiony na nowo na częściach z aso
Wydech:
- 2,5'' z przelotowym tłumikiem środkowym
- kolektor baran w bandażu
Dolot:
- FMIC
- stożek AEM DRYFLOW
Koła:
- 18''Inovit STVI Gunmetal
- opony ContiSportContact3 225/35
Wnętrze:
- zegary z ST205
- oryginalna ogrzewana skóra
- gałka TRD
- panel 2 DIN
- polerowane nakładki na progi z SS-III
- wskaźniki stri boost, oil temp. & pressure, egt
Audio:
- stacja multimedialna z navi Clarion NX409
- z przodu i z tyłu Rainbow SLX Deluxe
- subwoofer DLS W312
- piec Infinity 5350A
- kable AUDISON
- auto wytłumione gąbką i matami
Body:
- lampy jdm przód i tył
- maska i spojler z ST205
- zderzak hybryda poliftowy z wlotem z ST205
- owiewki
- oryginalne progi i jdmowe dokładki SS-III
- dystans z przodu 10mm, tył 25mm
- kierunki przednie clear
- składane lusterka
Auto kupione w listopadzie 2010. Nigdy nie miało żadnej przygody, wszędzie oryginalny lakier, robiona na częściach aso Toyota, wnętrze w idealnym stanie.
Wiosna 2011:
Lato 2011:
Lato 2012:
Parę fotek ze zlotu w Gostyniu:
Wiosna 2013:
Lato 2013:
Wiosna 2014:
Silnik:
- ecu i instalacja 3S-GTE + Stand Alone Perfect Power XMS-4B4A
- turbo Garrett GT2871R
- sonda szerokopasmowa Bosch LSU4
- Blow-off
- HKS EVC IV
- kute tłoki
- pompa Walbro 255
- Turbo Timer
Przeniesienie napędu:
- skrzynia E56 ze szperą
- wytrzymalsze sprzęgło
Zawieszenie:
- wywalony SSS
- gwint BC Racing
- wszystkie przednie tuleje i łączniki na poliuretanie (jedynie tuleje wachaczy tylnych seria)
- wszystko inne wymienione na nowe (łożyska, sworznie, osłony, itp.)
- ori rozpórki przednia i tylna
Hamulce:
- przednie zaciski z ST205, tarcze 300mm z Imprezy WRX
- przewody w stalowym oplocie Earl's
- tył zrobiony na nowo na częściach z aso
Wydech:
- 2,5'' z przelotowym tłumikiem środkowym
- kolektor baran w bandażu
Dolot:
- FMIC
- stożek AEM DRYFLOW
Koła:
- 18''Inovit STVI Gunmetal
- opony ContiSportContact3 225/35
Wnętrze:
- zegary z ST205
- oryginalna ogrzewana skóra
- gałka TRD
- panel 2 DIN
- polerowane nakładki na progi z SS-III
- wskaźniki stri boost, oil temp. & pressure, egt
Audio:
- stacja multimedialna z navi Clarion NX409
- z przodu i z tyłu Rainbow SLX Deluxe
- subwoofer DLS W312
- piec Infinity 5350A
- kable AUDISON
- auto wytłumione gąbką i matami
Body:
- lampy jdm przód i tył
- maska i spojler z ST205
- zderzak hybryda poliftowy z wlotem z ST205
- owiewki
- oryginalne progi i jdmowe dokładki SS-III
- dystans z przodu 10mm, tył 25mm
- kierunki przednie clear
- składane lusterka
Auto kupione w listopadzie 2010. Nigdy nie miało żadnej przygody, wszędzie oryginalny lakier, robiona na częściach aso Toyota, wnętrze w idealnym stanie.
Wiosna 2011:
Lato 2011:
Lato 2012:
Parę fotek ze zlotu w Gostyniu:
Wiosna 2013:
Lato 2013:
Wiosna 2014:
Ostatnio zmieniony 30-03-14, 21:38 przez vayato, łącznie zmieniany 14 razy.
- RedSun
- Użytkownik
- Posty: 3976
- Rejestracja: 24-04-09, 21:33
szacun stary, ten projekt jest dziki, masz u mnie duży +
właśnie zauważyłem - kurna masz oryginalne podgrzewanie pupy, to jest dopiero fajna sprawa i trochę rarytas chyba
właśnie zauważyłem - kurna masz oryginalne podgrzewanie pupy, to jest dopiero fajna sprawa i trochę rarytas chyba
Ostatnio zmieniony 20-04-11, 11:11 przez RedSun, łącznie zmieniany 1 raz.
- jones
- Użytkownik
- Posty: 1128
- Rejestracja: 24-11-09, 21:45
- Rzeski
- Użytkownik
- Posty: 6524
- Rejestracja: 10-07-07, 10:37
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
sam sex Jest piękna i tyle
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- wslawex
- Użytkownik
- Posty: 784
- Rejestracja: 12-11-09, 23:52
- vayato
- Użytkownik
- Posty: 384
- Rejestracja: 06-09-07, 15:11
JaQb_CK pisze:A powiedz mi vayato, tylko szczerze... lepiej chodzi niż 1.8 ?
No głośniejsza jest
A tak na poważnie to jeszcze nie ogarniam tego auta, szybko przyczepność traci i trochę czasu minie zanim będzie można coś bardziej poszaleć... tu już nie ma, że gaz w podłogę i wyprzedzamy
OmegaPL bo wcześniej była zwykła maska, teraz jest z ST205 i trzeba trochę wlot w zderzaku poprawić, aby wyeliminować tą szparę... uprzedzając pytania - na 99% zderzaka ori z ST205 nie będzie, będzie rzeźba jak u kolegi Malpaso zza południowej granicy... tyle że zderzak przedliftowy
- vayato
- Użytkownik
- Posty: 384
- Rejestracja: 06-09-07, 15:11
hamownia się złożyła z wyskoczeniem błędów 2-1(sondy) i 3-4(MAP) i 2-5 (knk) - wcześniej po wykasowaniu przez dłuższy czas nic się nie pojawiało, ale w trakcie hamowania pojawiały się już cały czas... Powyżej 4k przerywa i traci moc - zresztą widać na wykresie. W niedługim czasie spróbuję ogarnąć te błędy i zobaczę czy zacznie normalnie chodzić. Ew. jakieś sugestie, że to coś innego może być?