GT-Turbo

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 12-05-11, 06:52

no musisz pozbyć się tych błędów, przynajmniej dwóch ostatnich, najlepiej jak najszybciej

Awatar użytkownika
carsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5915
Rejestracja: 30-08-06, 13:30

Postautor: carsik » 12-05-11, 07:29

25 to nie knk, ale może czeski błąd
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28

Awatar użytkownika
Rzeski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6524
Rejestracja: 10-07-07, 10:37

Postautor: Rzeski » 12-05-11, 08:46

5-2 to knock
fakt zeby nie zajechać silnika skup sie na bledach na jakim paliwku testy ?
w kazdym badz razie wynik bardzo ladny. Moment ora każde pole.
WROCLOVE BRADA

Awatar użytkownika
jones
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1128
Rejestracja: 24-11-09, 21:45

Postautor: jones » 12-05-11, 08:50

Rzeski, to nie jest ładny wynik. Jak może wynik byc dobry skoro błędy go skastrowały?

Awatar użytkownika
Rzeski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6524
Rejestracja: 10-07-07, 10:37

Postautor: Rzeski » 12-05-11, 08:54

jones pisze:Jak może wynik byc dobry skoro błędy go skastrowały?

tylko pytanie brzmi na ile jestesmy w stanie oszacowac chociazby % ze aktualny wynik zostal pomniejszony o bledy ?
w kazdym badz razie skoro bledy zostana skorygowane to wynik powinien byc lepszy
jakby nie patrzec na delikatnym dmuchnieciu 0,25Bara jest bezpiecznie.
WROCLOVE BRADA

Awatar użytkownika
jones
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1128
Rejestracja: 24-11-09, 21:45

Postautor: jones » 12-05-11, 09:46

Rzeski pisze:
jones pisze:Jak może wynik byc dobry skoro błędy go skastrowały?

tylko pytanie brzmi na ile jestesmy w stanie oszacowac chociazby % ze aktualny wynik zostal pomniejszony o bledy ?
w kazdym badz razie skoro bledy zostana skorygowane to wynik powinien byc lepszy
jakby nie patrzec na delikatnym dmuchnieciu 0,25Bara jest bezpiecznie.


nie jesteśmy w stanie

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 12-05-11, 10:18

Jak na ta sprezarke to wynik marny, natomiast jak na doładowanie 0,25 to niuton i koń całkiem niezły tylko szkoda ze od 5 tysi niuton spada. Z tej turbiny to bara mozna dmuchnac z palcem w pupie, powinno wypluc w granicach 300 koni i momentu ponad 400, zdaje sie ze czeka Cie podstrojenie tego ustrojstwa. Kasuj błedy i wtedy zhamuj jeszczce raz. :P Na jakim oleju jezdzisz? Jak sie okazuje Ballberingi czyli własnie 28 RS nie na kazdym oleju powinna jezdzic, były projektowane podobno do 10W40 albo 20W50. Tu link do komunikatu Garretta w sprawie gwarancji na BB i oleju ZALECANEGO!!!lINKA MOTO REMO
Polecam lekture o olejach..
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 12-05-11, 10:39

Rzeski jest hardkorem, jeździł dłuuuuugo bez knock-sensora 8)

Awatar użytkownika
vayato
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: 06-09-07, 15:11

Postautor: vayato » 12-05-11, 10:50

ostatnio wlałem valvoline racing 10w60.

co do doładowania - 0,25(low) i 0,4(hi) pokazuje hks przy ustawianiu doładowania ręcznie , w czasie jazdy jest już 1 bar...

co do błędu, to zgadza się, miało być 5-2.

W sumie to żaden pomiar, bo jak pisałem, po przekroczeniu 4k auto przestaje jechać, przerywa, jakby odcinkę miał i nie wkręca się ładnie, stąd moment leci na łeb i mocy nie przybywa.

jakieś sugestie, dlaczego wywaliło błąd 3-4? podciśnienia są na miejscu, jedyna zmiana to taka, że na zewnątrz cieplej się zrobiło :?

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 12-05-11, 10:55

vayato pisze:co do błędu, to zgadza się, miało być 5-2.

W sumie to żaden pomiar, bo jak pisałem, po przekroczeniu 4k auto przestaje jechać, przerywa, jakby odcinkę miał i nie wkręca się ładnie, stąd moment leci na łeb i mocy nie przybywa.

jakieś sugestie, dlaczego wywaliło błąd 3-4? podciśnienia są na miejscu, jedyna zmiana to taka, że na zewnątrz cieplej się zrobiło :?

pozbądź się najpierw 52
no i miałeś sprawdzić dwa miesiące temu połączenie pomiędzy sondą lambda a ecu lub sa, miałeś w ogóle posprawdzać do czego ona jest podpięta...

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 12-05-11, 11:14

Z tym szarpaniem to troche wrózenie z fusów, moze byc cos z tym SA, we Wrocławiu masz jednego z najlepszych fachowców od strojenia w Polsce- Bobika z Jetronica. Szerokopasmówka podpieta tylko do kompa czy jakis zegar do niej jest?
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 12-05-11, 11:27

góral pisze:Z tym szarpaniem to troche wrózenie z fusów

wyrzuca mu przecież błąd 52 więc nie ma tu żadnego wróżenia, jeżeli padł knock to trzeba go wymienić na sprawny

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 12-05-11, 12:12

A nie było tak ze wczesniej szapało? Wiadomo, knock i tak cza wymienic..
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Awatar użytkownika
vayato
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: 06-09-07, 15:11

Postautor: vayato » 12-05-11, 13:55

góral pisze:A nie było tak ze wczesniej szapało? Wiadomo, knock i tak cza wymienic..


Wyskakiwał knock i sonda jak kręciłem powyżej 2,5 tys. jeżdżąc 5-10 min. Jak z kolei pojeździłem 15-25 min kręcąc do max 2500 i dopiero potem wkręcałem wyżej to już nie wyskakiwały żadne błędy i było ok.

Szerokopasmówka jest pod sa podpięta, od seryjnej przewody idą normalnie wiązką, więc prawdopodobnie normalnie do ecu idzie - to jeszcze muszę potwierdzić.

jeszcze jedna sprawa jest taka, że po podpięciu lapa znalazłem, że sa startuje od 4000. Czy możliwe jest więc, że jeśli seryne ecu wywala błędy, to wtedy sa się nie załącza?

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 12-05-11, 14:23

TZN co startuje od 4000? Stand Alone? Dobra juz kumam. Tzn ze to nie jest SA skoro dalej zawiaduje seryjny komp, raczej cos w stylu Piggy, Ecumastera itd..?!
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 12-05-11, 14:30

vayato pisze:
góral pisze:A nie było tak ze wczesniej szapało? Wiadomo, knock i tak cza wymienic..


Wyskakiwał knock i sonda jak kręciłem powyżej 2,5 tys. jeżdżąc 5-10 min. Jak z kolei pojeździłem 15-25 min kręcąc do max 2500 i dopiero potem wkręcałem wyżej to już nie wyskakiwały żadne błędy i było ok.

Szerokopasmówka jest pod sa podpięta, od seryjnej przewody idą normalnie wiązką, więc prawdopodobnie normalnie do ecu idzie - to jeszcze muszę potwierdzić.

jeszcze jedna sprawa jest taka, że po podpięciu lapa znalazłem, że sa startuje od 4000. Czy możliwe jest więc, że jeśli seryne ecu wywala błędy, to wtedy sa się nie załącza?

hej, tak jak Ci napisałem kiedyś na gg, masz nieźle przekombinowaną wiązkę, bez ogarnięcia całościowego się chyba nie obejdzie

Awatar użytkownika
Rzeski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6524
Rejestracja: 10-07-07, 10:37

Postautor: Rzeski » 14-05-11, 23:08

w razie co mam 2 uzywane knocki sprawne od 3S-GE i 3S-GTE rev.3 :-D
WROCLOVE BRADA

Awatar użytkownika
Bimbeer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 40
Rejestracja: 05-03-11, 12:51

Postautor: Bimbeer » 18-05-11, 19:52

Piękne autkoooo mmm. Zazdroszczę ci^^
love Celica, this car have soul!
At160l

Awatar użytkownika
vayato
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: 06-09-07, 15:11

Postautor: vayato » 06-06-11, 15:48

w międzyczasie doszły progi i dokładki:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 06-06-11, 15:53 przez vayato, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
jones
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1128
Rejestracja: 24-11-09, 21:45

Postautor: jones » 06-06-11, 15:52

suuuuuukaaaaaa!