GT-Turbo

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
vayato
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: 06-09-07, 15:11

Postautor: vayato » 21-04-12, 14:49

ano powoli się rusza. na przyszły miesiąc z lakiernikiem jestem umówiony, a po tym będzie montaż całego tego badziejstwa co mi pół garażu już zajmuje. cały czas na spokojnie domawiam różne części, żeby mi czegoś nie zabrakło w trakcie :wink:

zdecydowałem też się na 4 zegary razem w kupie (wcześniej miało być 3 z prawej i 1 z lewej) i jako że nie znalazłem żadnej sensownej obudowy, to pomyślałem że sam wyrzeźbie... :)

na razie w wersji bardzo surowej wyszło tak o:

Obrazek

trzeba jeszcze wyrównać tu i ówdzie, podocinać, ale ogólnie nie jest źle, na wykończenie przyjdzie coś czarnego skóropodobnego, żeby ładnie pasowało do celicowego wnętrza.

Awatar użytkownika
vayato
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: 06-09-07, 15:11

Postautor: vayato » 12-06-12, 19:10

część rzeczy co była do wrzucenia:

Obrazek

a na razie tak z glebą wygląda:

Obrazek

z tyłu trochę driftowo, ale się wyreguluje potem:

Obrazek


teraz auto jedzie na robienie przodu na jakiś czas. jak znajdę chwilę to napiszę dokładnie co było robione.

Awatar użytkownika
grzegoslav
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2776
Rejestracja: 29-05-09, 23:08

Postautor: grzegoslav » 12-06-12, 20:43

vayato, w porównaniu z fotkami z pierwszej strony to ładnie usiadła :) gratuluje :D

Awatar użytkownika
mete
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1179
Rejestracja: 26-02-08, 13:30

Postautor: mete » 12-06-12, 23:04

BC Beton?

Awatar użytkownika
BASSI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3168
Rejestracja: 20-04-08, 00:34

Postautor: BASSI » 13-06-12, 10:08

Graty z ASO, kawiorowo ;) :twisted:

Awatar użytkownika
Rzeski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6524
Rejestracja: 10-07-07, 10:37

Postautor: Rzeski » 13-06-12, 10:14

mete pisze:BC Beton?

na to wyglada prawidlowa zwiecha dla VI gen. mnie tez to czeka :) koniecznie opisz dzialanie zawieszenia :-D
WROCLOVE BRADA

Awatar użytkownika
PawelT20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 288
Rejestracja: 12-09-10, 19:22

Postautor: PawelT20 » 13-06-12, 11:50

no wkoncu sie coś ruszyło ;D Moim zdaniem najładniejsza VI w klubie ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
vayato
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: 06-09-07, 15:11

Postautor: vayato » 13-06-12, 13:06

mete pisze:BC Beton?


a wlasnie, ze nie, bo na max soft jest bardzo komfortowe i nawet miekko powiedzialbym, wiec jak na gwint do codziennej jazdy, spokojnie kazdemu polecam :)

Awatar użytkownika
vayato
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: 06-09-07, 15:11

Postautor: vayato » 19-06-12, 20:27

parę zdjęć zrobionych w trakcie roboty:

Obrazek
tarcza zjechana z 315mm na 300mm, co by się do zacisku zmieściła

Obrazek Obrazek
w trakcie się okazało, że osłon w sumie już nie ma i potrzebne były nowe - tutaj wielkie podziękowania dla Bassiego, który ogarnął wszystko w ekspresowym tempie i robota mogła ruszyć dalej :wink:

Obrazek Obrazek Obrazek

co zajęło czas:
- przede wszystkim wywalenie sss
- z przodu nowe łożyska, sworznie, łączniki i tuleje od Pawcia, osłony tarcz, osłony przegubów
- przewody w stalowym oplocie Earl's
- założenie zawieszenia gwintowanego BC Racing
- rzeźbienie związane z dopasowaniem zacisku i tarczy z ST205 do zwykłej zawiechy
- do wymiany poszło też łożysko dłuższej półosi
- klocki przednie mi piszczały, założone teraz ori z aso (wcześniej niby też byly) i jest jeszcze gorzej... chyba kupię jakiś szit i pewnie wtedy będzie cicho
- wspawany przelotowy tłumik środkowy, ale jakoś niewiele (prawie nic?) nie dał, dalej głośno mi, będę z tym kombinował dalej.

na założenie czekają jeszcze wszystkie wskaźniki, składane lusterka, białe ledy na wszystko do wnętrza, dokładki ss-III i bandaż na kolektor. no i przydałoby się spolerować parę hologramów, które po ostatniej polerce zostały...

Awatar użytkownika
Makabra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3232
Rejestracja: 04-03-10, 08:02

Postautor: Makabra » 19-06-12, 23:50

Pritaśnie wygląda :D Daj więcej fotek!

Awatar użytkownika
Rzeski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6524
Rejestracja: 10-07-07, 10:37

Postautor: Rzeski » 20-06-12, 10:04

Czy aby napewno te 15mm skrojenia tarczy Ci wystarczylo ? Nie trze o zacisk ?
Dawales dystans miedzy tarcze a zwrotnice ?
Po zjechaniu tarczy to typowe ze piszczy ale jest bardziej rajdowo :-D
WROCLOVE BRADA

Awatar użytkownika
vayato
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: 06-09-07, 15:11

Postautor: vayato » 20-06-12, 17:06

Rzeski pisze:Czy aby napewno te 15mm skrojenia tarczy Ci wystarczylo ? Nie trze o zacisk ?


jest teraz ładnie ok. 1 mm odstępu, jak w serii, jakby tarło to przecież nie byłoby złożone :)

Rzeski pisze:Dawales dystans miedzy tarcze a zwrotnice ?


nie ma dystansu, jest frez niecałe 2 mm na zacisku, żeby tarcza była w środku.

Rzeski pisze:Po zjechaniu tarczy to typowe ze piszczy ale jest bardziej rajdowo


ale przed zjechaniem też piszczało, teraz tylko jest gorzej. rozwiązaniem jest szybko je zagrzać, wtedy piszczenie ustępuje :P

Makabra, na razie nie ma za bardzo co pokazywać, jak zderzak będzie zrobiony z dokładkami to coś postaram się pstryknąć.

Awatar użytkownika
RedSun
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3976
Rejestracja: 24-04-09, 21:33

Postautor: RedSun » 25-07-12, 13:01

Obrazek
Obrazek

tu też się dorzucę, a co :-D

Awatar użytkownika
PawelT20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 288
Rejestracja: 12-09-10, 19:22

Postautor: PawelT20 » 25-07-12, 19:18

RedSun pisze:Obrazek
Obrazek

tu też się dorzucę, a co :-D


najładniejsza VI z forum!! :D Szacunek :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Makabra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3232
Rejestracja: 04-03-10, 08:02

Postautor: Makabra » 25-07-12, 21:03

Ale wyebiscie wygląda ten przedliftowy zderzak z wlotem i maską :D

Awatar użytkownika
vayato
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: 06-09-07, 15:11

Postautor: vayato » 25-07-12, 21:31

Makabra pisze:Ale wyebiscie wygląda ten przedliftowy zderzak z wlotem i maską


e tam, i tak chcę poliftowy :D

SEBOL 75
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1311
Rejestracja: 24-07-08, 23:13

Postautor: SEBOL 75 » 25-07-12, 21:54

vayato pisze:e tam, i tak chcę poliftowy :D


I co, też będzie wlot z GT4 a la Malpaso z 6GC.net???
VI AT 200 '98 - R.I.P.

Awatar użytkownika
vayato
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: 06-09-07, 15:11

Postautor: vayato » 25-07-12, 22:06

no, już od dawna taki jest plan tylko coś z realizacją słabo... ale może juz niedługo :wink:

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 25-07-12, 22:46

I tak robi robotę, mimo wszystko lepiej mi się widzi takie rozwiązanie z wlotem niż ori GT4 :wink:
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

SEBOL 75
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1311
Rejestracja: 24-07-08, 23:13

Postautor: SEBOL 75 » 26-07-12, 00:47

vayato pisze:no, już od dawna taki jest plan tylko coś z realizacją słabo... ale może juz niedługo :wink:


Mam nadz. że wszystko opiszesz i foty też będą...
VI AT 200 '98 - R.I.P.