GT-Turbo
- vayato
- Użytkownik
- Posty: 384
- Rejestracja: 06-09-07, 15:11
ano powoli się rusza. na przyszły miesiąc z lakiernikiem jestem umówiony, a po tym będzie montaż całego tego badziejstwa co mi pół garażu już zajmuje. cały czas na spokojnie domawiam różne części, żeby mi czegoś nie zabrakło w trakcie
zdecydowałem też się na 4 zegary razem w kupie (wcześniej miało być 3 z prawej i 1 z lewej) i jako że nie znalazłem żadnej sensownej obudowy, to pomyślałem że sam wyrzeźbie...
na razie w wersji bardzo surowej wyszło tak o:
trzeba jeszcze wyrównać tu i ówdzie, podocinać, ale ogólnie nie jest źle, na wykończenie przyjdzie coś czarnego skóropodobnego, żeby ładnie pasowało do celicowego wnętrza.
zdecydowałem też się na 4 zegary razem w kupie (wcześniej miało być 3 z prawej i 1 z lewej) i jako że nie znalazłem żadnej sensownej obudowy, to pomyślałem że sam wyrzeźbie...
na razie w wersji bardzo surowej wyszło tak o:
trzeba jeszcze wyrównać tu i ówdzie, podocinać, ale ogólnie nie jest źle, na wykończenie przyjdzie coś czarnego skóropodobnego, żeby ładnie pasowało do celicowego wnętrza.
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
vayato, w porównaniu z fotkami z pierwszej strony to ładnie usiadła gratuluje
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- BASSI
- Użytkownik
- Posty: 3168
- Rejestracja: 20-04-08, 00:34
- vayato
- Użytkownik
- Posty: 384
- Rejestracja: 06-09-07, 15:11
parę zdjęć zrobionych w trakcie roboty:
tarcza zjechana z 315mm na 300mm, co by się do zacisku zmieściła
w trakcie się okazało, że osłon w sumie już nie ma i potrzebne były nowe - tutaj wielkie podziękowania dla Bassiego, który ogarnął wszystko w ekspresowym tempie i robota mogła ruszyć dalej
co zajęło czas:
- przede wszystkim wywalenie sss
- z przodu nowe łożyska, sworznie, łączniki i tuleje od Pawcia, osłony tarcz, osłony przegubów
- przewody w stalowym oplocie Earl's
- założenie zawieszenia gwintowanego BC Racing
- rzeźbienie związane z dopasowaniem zacisku i tarczy z ST205 do zwykłej zawiechy
- do wymiany poszło też łożysko dłuższej półosi
- klocki przednie mi piszczały, założone teraz ori z aso (wcześniej niby też byly) i jest jeszcze gorzej... chyba kupię jakiś szit i pewnie wtedy będzie cicho
- wspawany przelotowy tłumik środkowy, ale jakoś niewiele (prawie nic?) nie dał, dalej głośno mi, będę z tym kombinował dalej.
na założenie czekają jeszcze wszystkie wskaźniki, składane lusterka, białe ledy na wszystko do wnętrza, dokładki ss-III i bandaż na kolektor. no i przydałoby się spolerować parę hologramów, które po ostatniej polerce zostały...
tarcza zjechana z 315mm na 300mm, co by się do zacisku zmieściła
w trakcie się okazało, że osłon w sumie już nie ma i potrzebne były nowe - tutaj wielkie podziękowania dla Bassiego, który ogarnął wszystko w ekspresowym tempie i robota mogła ruszyć dalej
co zajęło czas:
- przede wszystkim wywalenie sss
- z przodu nowe łożyska, sworznie, łączniki i tuleje od Pawcia, osłony tarcz, osłony przegubów
- przewody w stalowym oplocie Earl's
- założenie zawieszenia gwintowanego BC Racing
- rzeźbienie związane z dopasowaniem zacisku i tarczy z ST205 do zwykłej zawiechy
- do wymiany poszło też łożysko dłuższej półosi
- klocki przednie mi piszczały, założone teraz ori z aso (wcześniej niby też byly) i jest jeszcze gorzej... chyba kupię jakiś szit i pewnie wtedy będzie cicho
- wspawany przelotowy tłumik środkowy, ale jakoś niewiele (prawie nic?) nie dał, dalej głośno mi, będę z tym kombinował dalej.
na założenie czekają jeszcze wszystkie wskaźniki, składane lusterka, białe ledy na wszystko do wnętrza, dokładki ss-III i bandaż na kolektor. no i przydałoby się spolerować parę hologramów, które po ostatniej polerce zostały...
- vayato
- Użytkownik
- Posty: 384
- Rejestracja: 06-09-07, 15:11
Rzeski pisze:Czy aby napewno te 15mm skrojenia tarczy Ci wystarczylo ? Nie trze o zacisk ?
jest teraz ładnie ok. 1 mm odstępu, jak w serii, jakby tarło to przecież nie byłoby złożone
Rzeski pisze:Dawales dystans miedzy tarcze a zwrotnice ?
nie ma dystansu, jest frez niecałe 2 mm na zacisku, żeby tarcza była w środku.
Rzeski pisze:Po zjechaniu tarczy to typowe ze piszczy ale jest bardziej rajdowo
ale przed zjechaniem też piszczało, teraz tylko jest gorzej. rozwiązaniem jest szybko je zagrzać, wtedy piszczenie ustępuje
Makabra, na razie nie ma za bardzo co pokazywać, jak zderzak będzie zrobiony z dokładkami to coś postaram się pstryknąć.
- RedSun
- Użytkownik
- Posty: 3976
- Rejestracja: 24-04-09, 21:33
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
I tak robi robotę, mimo wszystko lepiej mi się widzi takie rozwiązanie z wlotem niż ori GT4
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"