Celica 2.0 GT by Frugo

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
Grzegorz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2039
Rejestracja: 06-01-04, 18:26

Postautor: Grzegorz » 14-04-17, 18:53

No i fajnie :-D
430hp/580Nm
480hp/610Nm
6xxhp/6xxNm in progres

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 14-04-17, 22:17

bardzo propsuję :) :smt023

Awatar użytkownika
Marcin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1098
Rejestracja: 19-01-08, 20:07

Postautor: Marcin » 14-04-17, 23:18

Frugo, pokaż zdjęcia z instalacji :)
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM

Awatar użytkownika
Frugo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2581
Rejestracja: 08-07-11, 00:17

Postautor: Frugo » 24-04-17, 12:22

Grzegorz pisze:No i fajnie

Matus pisze:bardzo propsuję


Dzięki Panowie :mrgreen:

Marcin pisze:Frugo, pokaż zdjęcia z instalacji


Mówisz i masz :-D

Trochę się bawiłem w sobotę żywicą w garażu 8)

Najpierw wstępne przymiarki na oko i taśmę klejącą :-D :
Obrazek Obrazek Obrazek


Po przymiarkach przyszedł czas na podcinanie słupka, aby zegary nie wystawały za bardzo na szybę - dobry widok to podstawa. Wstępnie kubeczki montażowe przyłapane na klej cyjano-akrylowy (czyt. Kropelka :D ):

Obrazek Obrazek Obrazek

Kubeczki montażowe sztywno przyklejone i widok był dla mnie ok, więc przyszedł czas na prace w garażu. Bawełniany stary T-shirt, klamerki, Kropelka i żywica poliestrowa:

Obrazek Obrazek Obrazek

Przymiarka jeszcze przed nasączaniem żywicą - zawsze w tym momencie jest jeszcze droga odwrotu :-D i czas na poprawki:

Obrazek Obrazek

Pasuje więc nasączamy żywicą:

Obrazek Obrazek Obrazek

Pusta przestrzeń widoczna od przodu zostanie wypełniona pianką i również nasączona żywicą, jak tylko znajdę wolną chwilę. Pewnie majowy weekend :P. Na sam koniec cienka warstwa szpachlówki i szlifowanie.

Ostatni krok nad którym myślę, to Alcantara czy Flokowanie 8) :?:
Ostatnio zmieniony 24-04-17, 14:03 przez Frugo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
conrad_hopper
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 677
Rejestracja: 17-04-12, 00:33

Postautor: conrad_hopper » 24-04-17, 13:46

Frugo pisze:
Grzegorz pisze:No i fajnie

Matus pisze:bardzo propsuję


Dzięki Panowie :mrgreen:

Marcin pisze:Frugo, pokaż zdjęcia z instalacji


Mówisz i masz :-D

Trochę się bawiłem w sobotę żywicą w garażu 8)

Najpierw wstępne przymiarki na oko i taśmę klejącą :-D :
Obrazek Obrazek Obrazek


Po przymiarkach przyszedł czas na podcinanie słupka, aby zegary nie wystawały za bardzo na szybę - dobry widok to podstawa. Wstępnie kubeczki montażowe przyłapane na klej cyjano-akrylowy (czyt. Kropelka :D ):

Obrazek Obrazek Obrazek

Kubeczki montażowe sztywno przyklejone i widok był dla mnie ok, więc przyszedł czas na prace w garażu. Bawełniany stary T-shirt, klamerki, Kropelka i żywica poliestrowa:

Obrazek Obrazek Obrazek

Przymiarka jeszcze przed nasączaniem żywicą - zawsze w tym momencie jest jeszcze droga odwrotu :-D i czas na poprawki:

Obrazek Obrazek

Pasuje więc nasączamy żywicą:

Obrazek

Pusta przestrzeń widoczna od przodu zostanie wypełniona pianką i również nasączona żywicą, jak tylko znajdę wolną chwilę. Pewnie majowy weekend :P. Na sam koniec cienka warstwa szpachlówki i szlifowanie.

Ostatni krok nad którym myślę, to Alcantara czy Flokowanie 8) :?:


zdolna bestia :twisted:
electric vehicles technician, hobby: ST162, ST205 :wink:

Awatar użytkownika
Frugo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2581
Rejestracja: 08-07-11, 00:17

Postautor: Frugo » 01-08-17, 17:48

slyfter pisze:zdolna bestia


Zdolna bestia potrzebuje pomocy :oops:

Wrzuciłem w końcu sobie na Celinę zaciski dwu-tłoczkowe (tak te co leżą już ze 2,5 roku - lepiej późno niż wcale :P ), tarcza pasuje, klocki leżą ja wacław na hiszpana :roll: , jarzma (w końcu - k...urwał, bo były niewłaściwe i mnie to tak zniechęciło, że rzuciłem to w cholerę w kont i dlatego tyle to trwa) też pasują i nawet zestawy naprawcze idealnie dopasowane i wszystko byłoby ok - gdyby nie węże :| :| :| :|

Od GT mi nie pasują - długością i końcówką, od SS-III, które nawiasem mówiąc dostałem z zaciskami są już w kiepskiej kondycji, to po pierwsze a po drugie, i tu pytanie do znawców. Górny koniec tych węży będzie mi pasował do rurki hamulcowej? Wydaje mi się, że jest zupełnie inne niż to, co mam na samochodzie.

No właśnie i teraz: kupować nowe od SS-III czy dać lepiej do zakucia tak, żeby mi wszystko pasowało i do zacisku i do rurki?

Ktoś przerabiał temat i może się wiedzą podzielić?

Bo się narobiłem i już mnie to drażni:

Obrazek Obrazek Obrazek

Jeszcze nic nie odkręciłem - stary zacisk wisi :P:

Obrazek
Po prostu Frugo

Awatar użytkownika
Frugo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2581
Rejestracja: 08-07-11, 00:17

Postautor: Frugo » 01-08-17, 19:40

Myślałem nad HEL

Tylko które konkretnie, żeby pasowało?

http://pl.helperformance.com/samochody# ... uct=79&p=2

No chyba, że na wymiar - tylko jakie końcówki?

http://pl.helperformance.com/przewody-na-wymiar
Po prostu Frugo

Awatar użytkownika
krrizz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2343
Rejestracja: 07-05-06, 13:40

Postautor: krrizz » 01-08-17, 22:49

słyszałem o przecierających się stalowych przewodach w st20X własnie hel'ach, nawet ostatnio Klaudii się przetarły, Angole piszą że lepsze są Goodridge , pamiętaj tylko o dobrym ich zamocowaniu

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 01-08-17, 22:55

Frugo, olej te wszystkie węże, dorób porządnie takie jakie potrzebujesz - pamiętaj, że przy odkręcaniu możesz ukręcić rurkę - potrzebować będziesz wtedy nowego zakucia i od Ciebie zależy jak zakujesz - grzybek lub stożek. W Japońcach jak i celice masz zakucie stożkowe. Ja robiłem cały układ na nowo według mojego pomysłu, znalazłem firmy w których dostałem wszystko co do szczęścia trzeba (PW) :wink:
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
Frugo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2581
Rejestracja: 08-07-11, 00:17

Postautor: Frugo » 01-08-17, 23:06

krrizz pisze:słyszałem o przecierających się stalowych przewodach w st20X własnie hel'ach, nawet ostatnio Klaudii się przetarły, Angole piszą że lepsze są Goodridge , pamiętaj tylko o dobrym ich zamocowaniu


Może niewłaściwy montaż?

bartek_asik pisze:Frugo, olej te wszystkie węże, dorób porządnie takie jakie potrzebujesz - pamiętaj, że przy odkręcaniu możesz ukręcić rurkę - potrzebować będziesz wtedy nowego zakucia i od Ciebie zależy jak zakujesz - grzybek lub stożek. W Japońcach jak i celice masz zakucie stożkowe. Ja robiłem cały układ na nowo według mojego pomysłu, znalazłem firmy w których dostałem wszystko co do szczęścia trzeba (PW)


Jestem tego świadom. Już się zastanawiam czy nie zamawiać praski i rurek miedzianych, żebym mógł chociaż przód już wymienić :-D

W Toruniu podjadę do firmy, która zakuwa takie rzeczy - jak tylko obluzuję nakrętkę między rurką a wężem :P, żeby nie wywalać kasy w błoto :D

P.S. Odpisałem na PW
Po prostu Frugo

Awatar użytkownika
Makabra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3231
Rejestracja: 04-03-10, 08:02

Postautor: Makabra » 06-05-18, 18:58

Kufaaa, Frugo, WTF?? Co to się pojawiło i zniknęło w dziale sprzedam? Ja chce opony sprzedać i co widzę?

Awatar użytkownika
Frugo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2581
Rejestracja: 08-07-11, 00:17

Postautor: Frugo » 07-05-18, 08:26

Makabra pisze:Kufaaa, Frugo, WTF?? Co to się pojawiło i zniknęło w dziale sprzedam? Ja chce opony sprzedać i co widzę?


Nie mam pojęcia co Ty tam widziałeś :-D 8)
Po prostu Frugo