Matus ST202
- Bakuu0
- Użytkownik
- Posty: 2224
- Rejestracja: 08-04-07, 16:32
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
Rzeski pisze:egzemplarze z wloch maja odcine na 7900 rpm a co to za zawiniety w zlotko dolot co tam siedzi ? stozo ?
Ja mam odcinkę w okolicach 8kprm, a auto jest z Włoch, to wcale nie musi być mit
W sreberko jak już i jest to stożek Fujita, ale już go tam nie ma. Chwilowo Fujita po 4 latach jest już tak brudna, że nie da się wyczyścić, więc na miejsce wróciła oryginalna puszka z filtrem Filtrona papierowym, bez rezonatorów. W planach jest wkładka K&N, bo stożki to dla mnie jednak lipa, głośne i wcale szału nie ma.
Co do wymiany kompa to nie jest tak że z polifta i hop.
Co do bakuboxa to tajemnica, więc nie powiem, bo mi nie wolno ;P
Ale generalnie trzeba pozbyć się EGR, potem pomyśleć nad wydechem i dolotem, a na końcu Bakubox i powinien być miód.
Jak na razie muszę kupić nową szybę przednią, bo już mam porysowaną bardzo, poza tym wciąga mi płyn chłodniczy i nie wiem czy to wina dziurki gdzieś w układzie czy uszczelka puszcza...
- Makabra
- Użytkownik
- Posty: 3232
- Rejestracja: 04-03-10, 08:02
- Bakuu0
- Użytkownik
- Posty: 2224
- Rejestracja: 08-04-07, 16:32
lMakabra pisze:Bakuu0 pisze:Nie chce brudzić koledze w Jego temacie o st202.
Różnic jest o wiele więcej niż komputer i są one oczywiste i nie trzeba tutaj o tym pisać. Polifty przeszły większa restrykcje i kastracje.
B.
I ile sobie liczą fachowcy z naszego forum za takie "odkastrowanie" poliofta?
Takie pytania to już indywidualnie musisz zadawać. Ja nie będę pisał gdzie możesz pytać, bo to wiadomo co napiszę i polece.
B.
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
podbijam, bo w pierwszym poście aktualizacja mała się wdała
- inny dolot (brak zdjęcia, bo w sumie nic ciekawego), który poprawił zbieranie się wg. mojej dupohamowni
- cooling plate wykonany przez JaQb_CK, zdjęcie w pierwszym poście, tutaj dwie fotki z montażu (wymagał małych poprawek, ale pasuje jak ulał, a zajęło mi to jakieś dwa łyki piwa i wymagało trzykrotnego użycia siłownika kinetycznego z naprowadzaniem ręcznym )
tutaj maska zachaczała, 3 uderzenia przez gumę i już nie zachacza
tutaj wygina się samo, można pomóc delikatnie ręką
- inny dolot (brak zdjęcia, bo w sumie nic ciekawego), który poprawił zbieranie się wg. mojej dupohamowni
- cooling plate wykonany przez JaQb_CK, zdjęcie w pierwszym poście, tutaj dwie fotki z montażu (wymagał małych poprawek, ale pasuje jak ulał, a zajęło mi to jakieś dwa łyki piwa i wymagało trzykrotnego użycia siłownika kinetycznego z naprowadzaniem ręcznym )
tutaj maska zachaczała, 3 uderzenia przez gumę i już nie zachacza
tutaj wygina się samo, można pomóc delikatnie ręką
- JaQb_CK
- Użytkownik
- Posty: 1943
- Rejestracja: 07-09-09, 19:21
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
JaQb_CK pisze:Matus nie zdążyłem Ci napisać dokładnie jak go zakłada krok po kroku i nic by nie haczyło .
Ale ciesze się że Ci się podoba
Za szybko te paczki dochodzą
Pokaż jak wygląda cała.
PS: Podkładki z nierdzewki dołożyłeś?
spoko spoko podkładki są i założyłem tak jak napisałeś mi potem w PW, tylko tak jak mówię, coś jest u mnie nie halo z maską chyba po prosu, bo troszeczkę nie pasował ten element maski, który trzyma zamek, gdy maska jest zamknięta (nie to uszko z pręta, tylko taki grubszy hak), ale tak jak mówię, to jest minimalny prroblem, już w zasadzie nie istniejący
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
Rzeski pisze:Matus jezdziles 4 lata na stozku bez jego czyszczenia ???
Nie nie nie !!!
Czyściłem go co 10 kkm spokojnie
Ale jednak po pewnym czasie się zasyfił dokumentnie i tyle (kwestia tego że w poprzednim aucie go używałem i tam był przez chwilę w zderzaku, a potem w Celice też dałem go przy samej ziemi na 2 miesiące i zbierał brud porządnie).
Zresztą i tak teraz jest przyjemniej, ciszej, bardziej słychać silnik i wydech niż "zasys: Myślę, że z wkładką K&N zacznie latać jeszcze lepiej.
- Rzeski
- Użytkownik
- Posty: 6524
- Rejestracja: 10-07-07, 10:37
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
Przepustnica i lampy EJDM
Nowy post, krok dalej w modyfikcjach i poprawkach
Dzisiaj wyczyściłem przepustnicę, cała zabawa to 5 minut na odkręcenie jej i odpięcie przewodów i drugie 5 na przykręcenie oraz czas potrzebny na czyszczenie. Mi zajęło to ok 45 minut, bo położyłem przepustnicę na papierze i ostro zalałem wnętrze środkiem do czyszczenia gaźników. Potem poszorowałem szczoteczką do zębów i znów zalałem na jakiś czas, a na końcu wytarłem wszystko papierem do końca. Finał był taki, że zamiast czarnej smoły mam teraz piękne lśniące wnętrze przepustnicy, a klapka jest złota Nie wiedziałem, że to może tak wyglądać
Oczywiście dodawanie gazu teraz to jest po prostu czysta przyjemność, reakcja na wciśnięcie pedału jest kolosalnie inna od wcześniejszej. Polecam każdemu ten zabieg.
Zdjęć nie ma, bo w sumie co tu fotografować
Druga dzisiejsza modyfikacja to przerobienie lamp na a'la JDM, a raczej EJDM
Do tego zabiegu użyłem oprawek dwuwłóknowych z V gena. Trzeba je troszeczkę przyciąć aby pasowały, bo są niższe niż te z VI i nie da się zapiąć ich z uszczelką, aby więc uszczelka była, trzeba zatrzaski zwężyć. Tak czy owak, widać co trzeba zrobić jak się wszystko otworzy.
Potem prosta kabelkologia, jedno włókno pod pozycję seryjną, drugie pod przeciwmgłowe, masa pod jakąś masę i tyle. Oczywiście jak głupi wsadziłem dobre żarówki, ale w międzyczasie podpiąłem pod zasilacz ustawiony na 20V i popaliłem ale w końcu się udało sprawę zamknąć.
Nieoceniona była pomoc mojej ukochanej, bo lampy montowaliśmy na dworze o godzinie 19:00 i już było ciemno, więc świeciła mi latareczką
Poniżej zdjęcia gotowego produktu (robiłem komórą - słaba jakość, nie wyłączyłem lampy - świeci się odblask):
pozycje:
pozycje i stop:
pozycje i przeciwmgłowe:
wszystko naraz :
Dzisiaj wyczyściłem przepustnicę, cała zabawa to 5 minut na odkręcenie jej i odpięcie przewodów i drugie 5 na przykręcenie oraz czas potrzebny na czyszczenie. Mi zajęło to ok 45 minut, bo położyłem przepustnicę na papierze i ostro zalałem wnętrze środkiem do czyszczenia gaźników. Potem poszorowałem szczoteczką do zębów i znów zalałem na jakiś czas, a na końcu wytarłem wszystko papierem do końca. Finał był taki, że zamiast czarnej smoły mam teraz piękne lśniące wnętrze przepustnicy, a klapka jest złota Nie wiedziałem, że to może tak wyglądać
Oczywiście dodawanie gazu teraz to jest po prostu czysta przyjemność, reakcja na wciśnięcie pedału jest kolosalnie inna od wcześniejszej. Polecam każdemu ten zabieg.
Zdjęć nie ma, bo w sumie co tu fotografować
Druga dzisiejsza modyfikacja to przerobienie lamp na a'la JDM, a raczej EJDM
Do tego zabiegu użyłem oprawek dwuwłóknowych z V gena. Trzeba je troszeczkę przyciąć aby pasowały, bo są niższe niż te z VI i nie da się zapiąć ich z uszczelką, aby więc uszczelka była, trzeba zatrzaski zwężyć. Tak czy owak, widać co trzeba zrobić jak się wszystko otworzy.
Potem prosta kabelkologia, jedno włókno pod pozycję seryjną, drugie pod przeciwmgłowe, masa pod jakąś masę i tyle. Oczywiście jak głupi wsadziłem dobre żarówki, ale w międzyczasie podpiąłem pod zasilacz ustawiony na 20V i popaliłem ale w końcu się udało sprawę zamknąć.
Nieoceniona była pomoc mojej ukochanej, bo lampy montowaliśmy na dworze o godzinie 19:00 i już było ciemno, więc świeciła mi latareczką
Poniżej zdjęcia gotowego produktu (robiłem komórą - słaba jakość, nie wyłączyłem lampy - świeci się odblask):
pozycje:
pozycje i stop:
pozycje i przeciwmgłowe:
wszystko naraz :
- adrianh92
- Użytkownik
- Posty: 2192
- Rejestracja: 26-03-11, 18:18
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
Można tak zrobić, żaden problem, ale wtedy stop i przeciwmgłowe będą tym samym, a to psuje sprawę na przeglądzie już tak konkretnie...
Bo wystarczy włókno 21W podpiąć pod stop i pod przeciwmgłowe jednocześnie. Możesz tak zrobić, ale tak jak mówię, nie wiem czy to dobry pomysł z uwagi na przeglądy.
A poza tym mi tak się podoba bardziej, bo trochę byłaby lipa jakbym hamując świecił na cały świat na czerwono. Zwróć uwagę, że jak się jeździ po mieście i samochody w korku przed Tobą hamują wieczorem to bardzo oczy się męczą. Ja i tak jak stoję to na ręcznym, ale hamowanie musi zapalać lampy no i wtedy z tyłu ktoś kur*ami rzuca, że mu wypalam oczęta
Innymi słowy, nie rób drugiemu co Tobie niemiłe
Bo wystarczy włókno 21W podpiąć pod stop i pod przeciwmgłowe jednocześnie. Możesz tak zrobić, ale tak jak mówię, nie wiem czy to dobry pomysł z uwagi na przeglądy.
A poza tym mi tak się podoba bardziej, bo trochę byłaby lipa jakbym hamując świecił na cały świat na czerwono. Zwróć uwagę, że jak się jeździ po mieście i samochody w korku przed Tobą hamują wieczorem to bardzo oczy się męczą. Ja i tak jak stoję to na ręcznym, ale hamowanie musi zapalać lampy no i wtedy z tyłu ktoś kur*ami rzuca, że mu wypalam oczęta
Innymi słowy, nie rób drugiemu co Tobie niemiłe
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
no i to mi się podoba Lepsze niż JDM fajnie że dałeś sobie rade W sumie prosta sprawa ale ja tam wole nie tykać
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
Wszyscy robią swoim Celicom prezenty to i ja :
http://gt4.istore.pl/pl/chlodnica-ciecz ... ca-vi.html
Chociaż prezent lekko wymuszony, bo sama z siebie stwierdziła, że pęknie w drodze o Ołtarzewa żeby się załapać na bonus... Tak jakby nowy termostat i linka ręcznego jej nie wystarczyły
http://gt4.istore.pl/pl/chlodnica-ciecz ... ca-vi.html
Chociaż prezent lekko wymuszony, bo sama z siebie stwierdziła, że pęknie w drodze o Ołtarzewa żeby się załapać na bonus... Tak jakby nowy termostat i linka ręcznego jej nie wystarczyły
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
ale masz wymagającą kobietę
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17