Matus ST202

Roczniki 1994-1999
ghost1077
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: 09-10-10, 00:52

Postautor: ghost1077 » 05-04-13, 23:31

Czy ecu JDM ma odcinke na 7500?

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 05-04-13, 23:47

ghost1077 pisze:Czy ecu JDM ma odcinke na 7500?


dokładnie tak :)

ghost1077
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: 09-10-10, 00:52

Postautor: ghost1077 » 05-04-13, 23:58

Matus pisze:
ghost1077 pisze:Czy ecu JDM ma odcinke na 7500?


dokładnie tak :)

Dziwna sprawa.....na wykresie metego z ecu jdm odcinka jest normalnie na 7200....a co zegary pokazuja? Sprawdzales?

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 06-04-13, 01:33

ghost1077, nie zwracałem uwagi na obrotomierz :)
ale każde info w necie mówi o 7500 rpm

kiedyś na poliftowym ECU miałem powyżej 8krpm odcinkę nawet :-D
potem na przedlifcie jakoś niżej, ale nie zwracam na to w sumie uwagi, bo szczerze mówiąc jazda do odcięcia jest raczej pozbawiona sensu...

Awatar użytkownika
adrianh92
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2192
Rejestracja: 26-03-11, 18:18

Postautor: adrianh92 » 06-04-13, 01:46

gratulacje ;) jutro zakładam serię :-D
ST202 Milka - SOLD
ST185 WB 3S-GTE rev.3 - SOLD
ST205 JDM 98' CASTROL
IMPREZA WRX 04' - SOLD

Awatar użytkownika
Margo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4242
Rejestracja: 15-07-09, 08:39

Postautor: Margo » 06-04-13, 08:57

bardzo ładny wykres, gratki !

na którym biegu hamowane ? jaka prędkość była ?

Mario2007 te 300 zł to gruuuba przesada, w najdroższym miejscu w Katowicach - 4turbo, tyle biorą za czterołapy, ośka wszędzie jak pisał Matus 100-150 zł
VI Biała SS-III Beams Red Top
viewtopic.php?t=22089
----------------------

grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą

Awatar użytkownika
dlugi999
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 240
Rejestracja: 26-01-11, 12:17

Postautor: dlugi999 » 06-04-13, 09:23

Matus, A ECU JDM normalnie podmieniłeś bez przeróbek?
Ile byś nie włożył do tego interesu, to dobre koło podstawą sukcesu :D

Awatar użytkownika
JaQb_CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1943
Rejestracja: 07-09-09, 19:21

Postautor: JaQb_CK » 06-04-13, 09:26

Jeden pin się przepina :)
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 06-04-13, 09:27

W poznaniu w promocji ostatnio hamowałem ośkę za 50zł - normalna cena to ponoć 80 - 100zł w poznaniu ;)
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

ghost1077
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: 09-10-10, 00:52

Postautor: ghost1077 » 06-04-13, 10:08

Matus pisze:ghost1077, nie zwracałem uwagi na obrotomierz :)
ale każde info w necie mówi o 7500 rpm

kiedyś na poliftowym ECU miałem powyżej 8krpm odcinkę nawet :-D
potem na przedlifcie jakoś niżej, ale nie zwracam na to w sumie uwagi, bo szczerze mówiąc jazda do odcięcia jest raczej pozbawiona sensu...


A ja sie dalej bede czepiał. Wszyscy na forum posiadający ECU JDM (Bakuu, wwwRobert, mete) maja odcinke 7200. Sprawdz to obrotomierzem, bo przesunięty wykres=błedny pomiar. Denerwuje mnie to bo ja też za każdym razem jak jade na hamownie musze pilnować czy wykres nie jest przesunięty, a pracownicy się do tego nie przykładają.

mario2007
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3008
Rejestracja: 09-04-07, 19:55

Postautor: mario2007 » 06-04-13, 11:31

ja mam 7200 a nie mam jdm-kompa :D . wyszło nie z obrotomierza tylko z jakiegoś ustrojstwa podłączonego w serwisie toyoty /komputer :D / . na obrotomierzu było 7300 .
st 182 90 - sold
st 162 91 - sold
st 202 95 - sold
st 202 97 na spółkę z synem

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 06-04-13, 11:54

Margo pisze:na którym biegu hamowane ? jaka prędkość była ?

nie pamiętam ;) jak będzie pełny wykres to zobaczysz :D


dlugi999 pisze:Matus, A ECU JDM normalnie podmieniłeś bez przeróbek?

bez ponieważ miałem wcześniej przedliftowe ECU i tam jest taki sam pinout

JaQb_CK pisze:Jeden pin się przepina

w przypadku posiadania ECU z polifta, ale dochodzi jeszcze VSC do dołożenia (choć nie jest to konieczne na 100%)


ghost1077, będę w aucie rzucę okiem, ale wątpię żeby po wskazówce można było odróżnić 7200 od 7500 :)
poza tym nie chcę się sprzeczać, ale tym bardziej wątpię, aby Maciek, który zajmuje się strojeniem potężnych silników nie potrafił dobrze wykonać pomiaru :)

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 06-04-13, 20:15

Margo pisze:Mario2007 te 300 zł

ja 2 lata temu na opolskiej we Wrocku hamowałem za stówkę ;-)
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 27-04-13, 16:30

nowa rura dolotu już zakupiona, zakonserwowana duuuużą ilością wazeliny technicznej, dolot prezentuje się teraz pięknie :)
i działa :-D

Obrazek

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 06-07-13, 18:06

takie małe co nieco na picasie z okazji nadchodzących modów wizualno-kondycyjnych :)
opis chyba niepotrzebny :) gdyby ktoś miał jakieś pytania służę odpowiedzią ;)

http://plus.google.com/photos/107700428 ... uOysbf75QE

wwwrobert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 651
Rejestracja: 06-07-11, 21:29

Postautor: wwwrobert » 06-07-13, 23:10

i ten hak z tyłu jest uwienczeniem sportowego stylu tego auta :D

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 06-07-13, 23:32

wwwrobert, zajrzyj do opisu :) dowiesz się po co on tam jest ;)
pomijam już fakt jak doskonale taki hak sprawdza się zimą na torze, gdy trzeba kogoś wyciągnąć z zaspy lub samemu zostać wyciągniętym :-D

Awatar użytkownika
JaQb_CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1943
Rejestracja: 07-09-09, 19:21

Postautor: JaQb_CK » 07-07-13, 08:50

Ja już się nie mogę doczekać efektu końcowego... tym bardziej, że duża część auta jest zbudowana na gratach kupionych ode mnie :-D
97` Toyota Celica VI 1.8

90` Toyota Celica V GT-Four A

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 07-07-13, 10:14

JaQb_CK, to prawda :) sporo partsów jest od Ciebie.
Tak w ogóle to już będzie prawie 50% auta na innych częściach niż kupiłem 4 lata temu :D

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 25-07-13, 20:20

tak auto wyglądało dokładnie 20 dni temu pozostawione samotnie u lakiernika:

Obrazek


a tutaj małe spyfoto z dzisiejszej wizyty :-D

Obrazek


jutro panowie wklejają szybki, po pracy jadę do lakiernika pomontować parę gratów (halogeny, lampy przód i tył, zderzaki), a w sobotę już o własnych siłach autko wraca do garażu na składanie wnętrza :)

przy okazji do auta trafią maty wygłuszające co by nieco wyciszyć szum podczas jazdy, poprawić audio (już wiem po poprzednim aucie, że nawet seryjne audio po wytłumieniu gra jak bang&olufsen :-D) i dodać parę kilo :D