Matus ST202

Roczniki 1994-1999
Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 23-09-11, 17:04

Comando pisze:
Matus pisze:Comando napisał/a:
Ten wykres można do kosza wywalić. Nie przyłożyli się chłopaki... Do Kreatora jedź.


a to niby czemu do kosza?


bo nie ustawił kompa przed i po pomiarze


tzn? może jaśniej :)

Awatar użytkownika
Comando
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1679
Rejestracja: 30-11-09, 15:30

Postautor: Comando » 23-09-11, 17:13

Może się nie znam ale chyba nie masz odcinki przy 8k...
JDM sucks

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 23-09-11, 17:22

Comando pisze:Może się nie znam ale chyba nie masz odcinki przy 8k...


hmm...
Zazwyczaj jak następuje odcięcie to jeszcze obroty lecą w górę trochę co nie?
Wydaje mi się, że jest ok jeśli o to chodzi.
Zresztą nawet jeśli jest krzywa przesunięta o parę rpm to nie ma żalu, bo bardziej chodziło mi o wartości maksymalne niż przebieg krzywych. Na razie to nie jest najważniejsze, bo pewnie i tak niebawem wskoczy Bakuubox ;)

Awatar użytkownika
Comando
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1679
Rejestracja: 30-11-09, 15:30

Postautor: Comando » 23-09-11, 17:33

Matus pisze:Zazwyczaj jak następuje odcięcie to jeszcze obroty lecą w górę trochę co nie?


nie

Przebieg krzywych jest ważniejszy od "wartości końcowych" bo to on daje przyjemność z jazdy po ulicy. Poza tym nie widać przełożenia na wykresie...

Nie odbierz mnie źle. Kibicuję twojemu projektowi ale goście z hamowni wzięli kasę a się nie przyłożyli...
JDM sucks

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 23-09-11, 17:40

:| no cóż....
może i tak było, to wydałem 100 zł na marne, ale mam za to wspomnienie z tego jak auto ryczy na rolkach ;)

Awatar użytkownika
Comando
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1679
Rejestracja: 30-11-09, 15:30

Postautor: Comando » 23-09-11, 17:43

Jeżeli chcesz sprawdzić moc po modyfikacjach na innej hamowni to jedź na nią teraz żeby przyrost był wiarygodny. A jeżeli chcesz wirtualny przyrost mocy to mogę CI polecić hamownię na której już teraz wyjdzie ze 170km :wink:
JDM sucks

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 23-09-11, 20:22

Comando, muszę Cię rozczarować. Byłem jeszcze dziś z psem na szkoleniu samochodem i stwierdziłem że sprawdzę odcinkę. Efekt jest taki, że poczekałem aż auto się rozgrzeje w trakcie jazdy i po kilku kilometrach żeby nie pałować na zimno sprawdziłem odcięcie na dwa sposoby:
1 - na 2. biegu pała do odcięcia
2 - na wciśniętym sprzęgle gaz w dechę do odcięcia

Może tak nie powinno być, ale odcięcie było właśnie w okolicach 8 krpm, także wykres może nie jest taki zły jak uważasz tylko raczej z autem coś nie tak, bo odcina za późno.
Ja się nie znam, ale zapytam fachowców z GT4JS to się dowiem "o co kaman".

Awatar użytkownika
BASSI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3168
Rejestracja: 20-04-08, 00:34

Postautor: BASSI » 23-09-11, 22:50

ja bym sprawdził czy coś się nie dzieje z zapłonem lub paliwem, bo ten wykres, to bardzie mocowo pasuje pod REV II a nie REV III .

Brakuje ci 20 kucy i tyle samo niutków... a to nie jest dobry prognostyk...

Awatar użytkownika
mete
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1179
Rejestracja: 26-02-08, 13:30

Postautor: mete » 23-09-11, 22:53

BASSISFUN pisze:Brakuje ci 20 kucy i tyle samo niutków... a to nie jest dobry prognostyk...

to polift..polifty tyle w serii mają .. niestety

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 23-09-11, 23:06

mete pisze:
BASSISFUN pisze:Brakuje ci 20 kucy i tyle samo niutków... a to nie jest dobry prognostyk...

to polift..polifty tyle w serii mają .. niestety


Otóż to...
Co do zapłonu i wtrysków wszystko jest ok. Składane i regulowane przez Carsika i Wojtasa, wszystko bangla jak trzeba pod tym względem. Po prostu polift...

Comando pisze:Przebieg krzywych jest ważniejszy od "wartości końcowych" bo to on daje przyjemność z jazdy po ulicy. Poza tym nie widać przełożenia na wykresie...


Ja wiem jak się jeździ moim autem po ulicy :) bardzo fajnie :)
ponieważ chcę modyfikować autko to interesuje mnie przyrost mocy i momentu, a tak naprawdę to dopiero na końcowym setupie będzie ważne żeby krzywe były jak najbardziej proste :)

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 27-09-11, 09:06

hmmmm przebiegi przede wszystkim momentu nie są za ciekawe, nie wiem jak wygląda to w zdrowej serii, ale w przypadku rev 2 nie ma takich odchyłek. Ja na Twoim miejscu przed podnoszeniem mocy poszukałbym w seryjnym silniku tego co uciekło - konie i moment o którym pisał basss, potem bawił bym się w to co ma bakuuu i co poprawia moc seryjną, ponieważ po takich zabiegach okaże się, że dopiero wróciła seria... a pytanie jak wtedy będą wyglądały krzywe ;)
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
carsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5915
Rejestracja: 30-08-06, 13:30

Postautor: carsik » 27-09-11, 09:22

nie ma gdzie tak naprawdę szukać, wszystko chodzi jak należy z małym wyjątkiem, dolot nie jest seryjny. Wydechem też można coś ugrać. Ale jeśli chodzi o moc to jak pisze Matus - polift
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 27-09-11, 11:43

ach no chyba, że tak, zły dolot może usmiercic kilka koników. No to jak włożycie mu bakuboxa i wydech made in wojtas to będzie godnie 8)
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 27-09-11, 12:52

no dolot jest tam na zdjęciu w pierwszym poście, byle co tak naprawdę, bo po prostu ta gumowa rura mi popękała doszczętnie i musiałem takie cudo zrobić :)

Awatar użytkownika
Makabra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3231
Rejestracja: 04-03-10, 08:02

Postautor: Makabra » 15-10-11, 08:52

carsik pisze:nie ma gdzie tak naprawdę szukać, wszystko chodzi jak należy z małym wyjątkiem, dolot nie jest seryjny. Wydechem też można coś ugrać. Ale jeśli chodzi o moc to jak pisze Matus - polift


Czyli nie ma żadnej opcji żeby poliftowi przywrócić zagubione koniki bez jakichś modów? Skoro przedliftowe tak trzymają moc seryjną, to jak by się kalkulował swap silnika z przedliftowego w porównaniu z montowaniem do polifta tych dolotów i bakuboxów ? :)

Awatar użytkownika
undercover19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 455
Rejestracja: 09-01-11, 20:36

Postautor: undercover19 » 15-10-11, 09:21

lMakabra, zmiana kompa np
st 202 sss do sprzedania za 8 tyś !!

Awatar użytkownika
Rzeski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6524
Rejestracja: 10-07-07, 10:37

Postautor: Rzeski » 15-10-11, 18:34

egzemplarze z wloch maja odcine na 7900 rpm a co to za zawiniety w zlotko dolot co tam siedzi ? stozo ?
WROCLOVE BRADA

Awatar użytkownika
Makabra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3231
Rejestracja: 04-03-10, 08:02

Postautor: Makabra » 15-10-11, 19:28

No dobra zmienie kompa i co? Nagle będzie więcej mocy? Przecież różnica polift przedlift to 5km. To czemu wymiana kompa ma przywrócić te kolejne 20 utracone

Awatar użytkownika
Bakuu0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2224
Rejestracja: 08-04-07, 16:32

Postautor: Bakuu0 » 15-10-11, 20:46

Rzeski pisze:egzemplarze z wloch maja odcine na 7900 rpm

Mity
lMakabra pisze:No dobra zmienie kompa i co? Nagle będzie więcej mocy?

Agresywniejsza mapa

Awatar użytkownika
Makabra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3231
Rejestracja: 04-03-10, 08:02

Postautor: Makabra » 15-10-11, 21:13

Agresywniejsza o 5km? Mowa o zmianie kompa na przedliftowy czy na jakiś inny ?