Matus ST202
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
- Margo
- Użytkownik
- Posty: 4242
- Rejestracja: 15-07-09, 08:39
bardzo ładny wykres, gratki !
na którym biegu hamowane ? jaka prędkość była ?
Mario2007 te 300 zł to gruuuba przesada, w najdroższym miejscu w Katowicach - 4turbo, tyle biorą za czterołapy, ośka wszędzie jak pisał Matus 100-150 zł
na którym biegu hamowane ? jaka prędkość była ?
Mario2007 te 300 zł to gruuuba przesada, w najdroższym miejscu w Katowicach - 4turbo, tyle biorą za czterołapy, ośka wszędzie jak pisał Matus 100-150 zł
VI Biała SS-III Beams Red Top
viewtopic.php?t=22089
----------------------
grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą
viewtopic.php?t=22089
----------------------
grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
W poznaniu w promocji ostatnio hamowałem ośkę za 50zł - normalna cena to ponoć 80 - 100zł w poznaniu
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
-
- Użytkownik
- Posty: 494
- Rejestracja: 09-10-10, 00:52
Matus pisze:ghost1077, nie zwracałem uwagi na obrotomierz
ale każde info w necie mówi o 7500 rpm
kiedyś na poliftowym ECU miałem powyżej 8krpm odcinkę nawet
potem na przedlifcie jakoś niżej, ale nie zwracam na to w sumie uwagi, bo szczerze mówiąc jazda do odcięcia jest raczej pozbawiona sensu...
A ja sie dalej bede czepiał. Wszyscy na forum posiadający ECU JDM (Bakuu, wwwRobert, mete) maja odcinke 7200. Sprawdz to obrotomierzem, bo przesunięty wykres=błedny pomiar. Denerwuje mnie to bo ja też za każdym razem jak jade na hamownie musze pilnować czy wykres nie jest przesunięty, a pracownicy się do tego nie przykładają.
-
- Użytkownik
- Posty: 3008
- Rejestracja: 09-04-07, 19:55
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
Margo pisze:na którym biegu hamowane ? jaka prędkość była ?
nie pamiętam jak będzie pełny wykres to zobaczysz
dlugi999 pisze:Matus, A ECU JDM normalnie podmieniłeś bez przeróbek?
bez ponieważ miałem wcześniej przedliftowe ECU i tam jest taki sam pinout
JaQb_CK pisze:Jeden pin się przepina
w przypadku posiadania ECU z polifta, ale dochodzi jeszcze VSC do dołożenia (choć nie jest to konieczne na 100%)
ghost1077, będę w aucie rzucę okiem, ale wątpię żeby po wskazówce można było odróżnić 7200 od 7500
poza tym nie chcę się sprzeczać, ale tym bardziej wątpię, aby Maciek, który zajmuje się strojeniem potężnych silników nie potrafił dobrze wykonać pomiaru
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
Margo pisze:Mario2007 te 300 zł
ja 2 lata temu na opolskiej we Wrocku hamowałem za stówkę
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
takie małe co nieco na picasie z okazji nadchodzących modów wizualno-kondycyjnych
opis chyba niepotrzebny gdyby ktoś miał jakieś pytania służę odpowiedzią
http://plus.google.com/photos/107700428 ... uOysbf75QE
opis chyba niepotrzebny gdyby ktoś miał jakieś pytania służę odpowiedzią
http://plus.google.com/photos/107700428 ... uOysbf75QE
-
- Użytkownik
- Posty: 651
- Rejestracja: 06-07-11, 21:29
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
tak auto wyglądało dokładnie 20 dni temu pozostawione samotnie u lakiernika:
a tutaj małe spyfoto z dzisiejszej wizyty
jutro panowie wklejają szybki, po pracy jadę do lakiernika pomontować parę gratów (halogeny, lampy przód i tył, zderzaki), a w sobotę już o własnych siłach autko wraca do garażu na składanie wnętrza
przy okazji do auta trafią maty wygłuszające co by nieco wyciszyć szum podczas jazdy, poprawić audio (już wiem po poprzednim aucie, że nawet seryjne audio po wytłumieniu gra jak bang&olufsen ) i dodać parę kilo
a tutaj małe spyfoto z dzisiejszej wizyty
jutro panowie wklejają szybki, po pracy jadę do lakiernika pomontować parę gratów (halogeny, lampy przód i tył, zderzaki), a w sobotę już o własnych siłach autko wraca do garażu na składanie wnętrza
przy okazji do auta trafią maty wygłuszające co by nieco wyciszyć szum podczas jazdy, poprawić audio (już wiem po poprzednim aucie, że nawet seryjne audio po wytłumieniu gra jak bang&olufsen ) i dodać parę kilo