AT 200 Mackowóz

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
wenclubmx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 234
Rejestracja: 16-06-10, 20:53

Postautor: wenclubmx » 08-11-12, 18:11

a tu taki bajer ktory ulatwia zycie,nie raz uratowal mi buty przed blotem;)

Obrazek

zdjecie troche slabe ale widac o co chodzi;)podloczylem pod ta czerwona lampe ostrzegawcza.

Awatar użytkownika
JaQb_CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1943
Rejestracja: 07-09-09, 19:21

Postautor: JaQb_CK » 08-11-12, 18:19

Bardzo dobrze wygląda czarna blenda na białym kolorze ;)
Tylko zdejmij te naklejki i lampy tył zmień na ST204 i będzie miodzik :wink:
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A

Awatar użytkownika
wenclubmx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 234
Rejestracja: 16-06-10, 20:53

Postautor: wenclubmx » 08-11-12, 18:24

naklejki juz wychodza,a co do lamp to chyba zostawie te,moze ew w przyszlym roku pomysle o tych z st204 faktycznie:)

Awatar użytkownika
kamwu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1759
Rejestracja: 05-07-11, 07:41

Postautor: kamwu » 08-11-12, 19:34

Czarna blenda jest idealna do białej szósteczki. Brilliant move, my lord!
Świateło pod drzwiami, też dobry pomysł. Jak się nie obrazisz, to go skopiuję ;)

I zdejmij te naklejki...
Obrazek
RIP

Awatar użytkownika
wenclubmx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 234
Rejestracja: 16-06-10, 20:53

Postautor: wenclubmx » 08-11-12, 20:06

kamwu, po to wrzucam zdjecia,zeby ktos cos moze podlapal:)bajer banalny w wykonaniu a ulatwia zycie.haha juz dajcie spokoj z tymi naklejkami:P zdejme zdejme:)choc ta I<3srbija to bym zostawil:)

Awatar użytkownika
RedSun
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3976
Rejestracja: 24-04-09, 21:33

Postautor: RedSun » 08-11-12, 20:35

a na sesję zapraszamy do Wro :D

Awatar użytkownika
wenclubmx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 234
Rejestracja: 16-06-10, 20:53

Postautor: wenclubmx » 08-11-12, 20:40

najpierw doprowadze samochod do stanu ktory bedzie mnie zadowalal,wtedy na pewno chetnie ogarnie sie jakas sesje:)

Awatar użytkownika
wenclubmx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 234
Rejestracja: 16-06-10, 20:53

Postautor: wenclubmx » 09-11-12, 19:00

a tak mniej wiecej wyglada turbo stożek dajacy super przyrost mocy i wrrrum spod maski;)
Obrazek

wwwrobert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 651
Rejestracja: 06-07-11, 21:29

Postautor: wwwrobert » 09-11-12, 19:37

coś tu mi nie pasuje hmmm.... dokąd ta rurka z nadmuchem zimnego powietrza prowadzi?

wenclubmx pisze:dajacy super przyrost mocy


raczej spadek ale podprogowo jest więcej ;)

wenclubmx pisze:wrrrum spod maski;)

z tym się zgodzę :D

Awatar użytkownika
wenclubmx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 234
Rejestracja: 16-06-10, 20:53

Postautor: wenclubmx » 09-11-12, 20:04

ta rura idzie pod aku kolo haka holowniczego i konczy sie w zderzaku,tak wiec lapie ladnie zimne powietrze;)i jest to udowodnione bo po jezdzie stozek jest zimny:P co do przyrostu mocy,nagralem film jak przyspiesza przed stozkiem i po i okolo 1s szybciej jest ze stozkiem,wiec albo slabo jechalem za pierwszym razem albo cos sie poprawilo,i tak jakby bardziej elastyczny jest:)

SEBOL 75
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1311
Rejestracja: 24-07-08, 23:13

Postautor: SEBOL 75 » 09-11-12, 21:22

wwwrobert pisze:wenclubmx napisał/a:
dajacy super przyrost mocy


raczej spadek ale podprogowo jest więcej ;)


Popieram.... 8)
VI AT 200 '98 - R.I.P.

Awatar użytkownika
wenclubmx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 234
Rejestracja: 16-06-10, 20:53

Postautor: wenclubmx » 09-11-12, 21:59

Nie łapiecie chyba ironii jeśli chodzi o ten "super przyrost mocy"...moje, i nie tylko bo dałem jeździć kumplowi przed i po wymianie nie mówiąc mu o tym,odczucia są takie,że działa to lepiej.Nie wiem czemu na forum lata taki hejt odnośnie stożków....

wwwrobert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 651
Rejestracja: 06-07-11, 21:29

Postautor: wwwrobert » 10-11-12, 10:51

wenclubmx pisze:Nie wiem czemu na forum lata taki hejt odnośnie stożków....


bo nawet na swoim przykładzie mogę powiedzieć że jak miałem stożek to miałem spadek mocy co było udowodnione na hamowni :)

więc jeżeli faktycznie w Twoim przypadku jest poprawa to musisz dokonać 2 pomiarów na hamowni: jeden na seryjnym dolocie a drugi na stożku :)

wtedy możemy dyskutować :)

Awatar użytkownika
wenclubmx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 234
Rejestracja: 16-06-10, 20:53

Postautor: wenclubmx » 10-11-12, 11:00

tutaj jest dużo rzeczy składowych.ja mam gaz,więc może to powoduje odczuwalną różnice,może na seryjnym dolocie gaz który ma więcej oktanów niż pb nie dostawał tyle powietrza ile potrzebował.Sporo tu może,chyba faktycznie wpadnę do wro na hamownie:)

wwwrobert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 651
Rejestracja: 06-07-11, 21:29

Postautor: wwwrobert » 10-11-12, 11:16

pewno że wpadaj na hamownie, nawet dla samego siebie zrób pomiar :)

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 10-11-12, 18:47

wenclubmx pisze:Nie wiem czemu na forum lata taki hejt odnośnie stożków....

stożek zamontowany z głową nie jest zły :-)
tu niestety mamy druciarstwo
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally

Awatar użytkownika
wenclubmx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 234
Rejestracja: 16-06-10, 20:53

Postautor: wenclubmx » 12-11-12, 16:03

DCG, zrób lepiej i się pochwal :wink:
dziś siadła gleba,przód poszedł bardzo ładnie natomiast tył prawie nic,czemu tak jest?
Obrazek

Awatar użytkownika
Asci
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1032
Rejestracja: 12-05-07, 00:38

Postautor: Asci » 12-11-12, 16:46

wenclubmx, A powiedz jakie masz springi? Z reguły na tanich sprezynach bardziej idzie przod do dolu bo jest ciezszy a d&%a w VIgen jest lekka

Awatar użytkownika
wenclubmx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 234
Rejestracja: 16-06-10, 20:53

Postautor: wenclubmx » 12-11-12, 16:49

Odpowiedziałeś mi na pytanie,Jamexy.jak już się wsiądzie jest ok,ale na postoju tyłek siedzi wyżej.worek ziemniaków do bagażnika i będzie jak nowa;P

Awatar użytkownika
kamwu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1759
Rejestracja: 05-07-11, 07:41

Postautor: kamwu » 12-11-12, 17:01

Spokojnie, cierpliwości, obsiądą jeszcze.
Obrazek

RIP