AT 200 Mackowóz
- RedSun
- Użytkownik
- Posty: 3976
- Rejestracja: 24-04-09, 21:33
-
- Użytkownik
- Posty: 651
- Rejestracja: 06-07-11, 21:29
- wenclubmx
- Użytkownik
- Posty: 234
- Rejestracja: 16-06-10, 20:53
ta rura idzie pod aku kolo haka holowniczego i konczy sie w zderzaku,tak wiec lapie ladnie zimne powietrze;)i jest to udowodnione bo po jezdzie stozek jest zimny:P co do przyrostu mocy,nagralem film jak przyspiesza przed stozkiem i po i okolo 1s szybciej jest ze stozkiem,wiec albo slabo jechalem za pierwszym razem albo cos sie poprawilo,i tak jakby bardziej elastyczny jest:)
- wenclubmx
- Użytkownik
- Posty: 234
- Rejestracja: 16-06-10, 20:53
-
- Użytkownik
- Posty: 651
- Rejestracja: 06-07-11, 21:29
wenclubmx pisze:Nie wiem czemu na forum lata taki hejt odnośnie stożków....
bo nawet na swoim przykładzie mogę powiedzieć że jak miałem stożek to miałem spadek mocy co było udowodnione na hamowni
więc jeżeli faktycznie w Twoim przypadku jest poprawa to musisz dokonać 2 pomiarów na hamowni: jeden na seryjnym dolocie a drugi na stożku
wtedy możemy dyskutować
- wenclubmx
- Użytkownik
- Posty: 234
- Rejestracja: 16-06-10, 20:53
-
- Użytkownik
- Posty: 651
- Rejestracja: 06-07-11, 21:29
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
wenclubmx pisze:Nie wiem czemu na forum lata taki hejt odnośnie stożków....
stożek zamontowany z głową nie jest zły
tu niestety mamy druciarstwo
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally