Rymcym Wurcym 1.8 by Pattryk

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
Pattryk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 102
Rejestracja: 24-07-11, 19:32

Postautor: Pattryk » 17-07-12, 17:02

Frugo_Toronto, dzięki :)
Markus_ST, ja właśnie też nie wiem o co chodzi z tymi Jamexami. Twardsze są od serii ale przecież chyba o to chodzi. Krążyła taka opinia, że to ble i fuj ale później kilka osób wypróbowało i okazało się, że nie ma wcale takiej tragedii. Sam pytałem przed zakupem jak się sprawują i opinia była pozytywna więc nie wiem o co chodzi :P Wiadomo, że klasa to jest Tein i Eibach ale też konkretnie kosztują, a ja użytkuje samochód do jazdy na co dzień po mieście, a nie na tor czy jakieś wystawy więc nie potrzeba mi sprzętu z najwyższej półki :P Po za tym póki co nie stać mnie na taki hehe
Nic na siłę, lewy pas, gaz i płynę...

Awatar użytkownika
Bokken
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 780
Rejestracja: 18-05-10, 16:04

Postautor: Bokken » 17-07-12, 17:35

Chodzi tylko o to, że "Jamex" kilka osób na forum miało i jeszcze złej opinii nie czytałem.

Usiadła wystarczająco na Polskie warunki :) Juz wiem jakby moja wyglądała :-D Jak garby i krawężniki duża różnica? Bo moje sprężyny od roku w kartonie . . . no nie mogę się przełamać :roll:


P.s zazdraszczam szyberdachu :-D
Siła płynie z krwią, duma razem z nią.

Awatar użytkownika
Pattryk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 102
Rejestracja: 24-07-11, 19:32

Postautor: Pattryk » 17-07-12, 17:49

Bokken, też tak mi się wydaje, że jak na polskie drogi to jest wystarczająco tylko, że te tjunery ode mnie z 'miasta' cały czas mi głowę nabijają, że za wysoko stoi "tnij te sprężyny, musi być gleba! Będzie mega tjuning" hahah :D

Garby znośnie, jeszcze o żaden nie zahaczyłem tak, ze nie jest źle. Co do krawężników to zależy jakie są, do jednego z przyzwyczajenia za blisko dojechałem przodem i trochę przytarło więc lepiej parkować trochę dalej od krawężnika :P

A no, jest szyber lekko uchylony to jest i lans :twisted:
Nic na siłę, lewy pas, gaz i płynę...

Awatar użytkownika
vayato
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: 06-09-07, 15:11

Postautor: vayato » 17-07-12, 18:34

Markus_ST pisze:Co jest nie tak z tym Jamexami? Za twarde czy co?


m. in. z nimi nie tak jest to:

Obrazek Obrazek

czerwone to jamexy, niebieskie to springi germany SportFahrwerke (jakoś tak się to pisało :wink: - po założeniu nawet większa gleba).
Jebmexy do założenia nawet nie potrzebowały ściągacza. Jak się ugniotły to po podniesieniu auta był luz 2-3 cm, sprężynę można było sobie wytrzepać z brudu nie zdejmując z auta, chyba dalej pisać nie trzeba...
Do tego wydawało się, że auto jakoś równo nie stało.
O charakterystyce pracy nawet nie ma co pisać, trzeba z jebmexów przesiąść się na coś normalnego, żeby stwierdzić, że to 5 kg drutu a nie sprężyna.

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 17-07-12, 19:40

O charakterystyce pracy nawet nie ma co pisać, trzeba z jebmexów przesiąść się na coś normalnego, żeby stwierdzić, że to 5 kg drutu a nie sprężyna.
_________________


:lol: Chciałbym widzieć jak auto lata po hopach a te springi wylatują za nim :eek: dobra uwaga vayato 8)
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
Bokken
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 780
Rejestracja: 18-05-10, 16:04

Postautor: Bokken » 17-07-12, 20:32

Ale Celica nie jest od skakania po hopkach nie? :-D Jak ktoś tam kiedyś gdzieś napisał "Bassi miał Jamexy i kręcił niezłe czasy na torze" :D

Ale to nie temat o sprężynach, a wasze posty umacniają mnie w niezakładaniu nowych sprężyn :(
Siła płynie z krwią, duma razem z nią.

SEBOL 75
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1311
Rejestracja: 24-07-08, 23:13

Postautor: SEBOL 75 » 17-07-12, 21:00

Chodzi tylko o to, że "Jamex" kilka osób na forum miało i jeszcze złej opinii nie czytałem.


vayato pisze:czerwone to jamexy, niebieskie to springi germany SportFahrwerke (jakoś tak się to pisało :wink: - po założeniu nawet większa gleba).
Jebmexy do założenia nawet nie potrzebowały ściągacza. Jak się ugniotły to po podniesieniu auta był luz 2-3 cm, sprężynę można było sobie wytrzepać z brudu nie zdejmując z auta, chyba dalej pisać nie trzeba...
Do tego wydawało się, że auto jakoś równo nie stało.
O charakterystyce pracy nawet nie ma co pisać, trzeba z jebmexów przesiąść się na coś normalnego, żeby stwierdzić, że to 5 kg drutu a nie sprężyna.


Chyba więcej pisać nie trzeba. Temat wałkowany był do wyrzygania...
Może krótko jestem na tym forum,ale pamiętam jakiś czas temu kiedy tylko wspominano o nich, większość odradzała i wiadomo było że to pseudosprężyny. Teraz znowu pytania co z nimi nie tak....
Pattryk to twoje auto i ty nim jeździsz. Czasem trzeba samemu sprawdzić by powiedzieć potem no tak, racja.Mówili mi a ja nie słuchałem....
VI AT 200 '98 - R.I.P.

Awatar użytkownika
Pattryk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 102
Rejestracja: 24-07-11, 19:32

Postautor: Pattryk » 17-07-12, 22:02

Ja się spodziewałem, że to nie będą jakieś wysokiej klasy sprężyny bo i cena nie powala... wykonanie Jamexów wartych 350zł nijak się ma do Tein-ów czy Eibach-ów kosztujących 900-1000zł. Była potrzeba posadzenia Celi bo na serii wyglądała jak z du** ale w tym momencie wchodziły w grę tylko Jamexy albo cięcie seryjnych. Wolałem tą pierwszą propozycję więc wypróbuje, przekonam się na własnej skórze, a jak Bóg da i wpadnie trochę miedziaków to pomyśli się o czymś lepsiejszym :D
Nic na siłę, lewy pas, gaz i płynę...

Awatar użytkownika
Markus_ST
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 826
Rejestracja: 01-08-09, 17:01

Postautor: Markus_ST » 17-07-12, 22:53

Pattryk pisze:albo cięcie seryjnych.
To już te Jamexy lepsze od skróconych seryjnych springów :lol: Zbieraj hajsiwo i w przyszłości zainwestuj w Teiny lub Eibachy i przy okazji w nowe amorki :D W mojej mam Eibachy z serii Pro-Kit i jest bosko na nich :-D Niezbyt przesadnie twardo a prowadzi się jak marzenie.
AT200 94' 05.2008 - 09.2012 Sold
W210 C180 96' 03.2013 - 12.2013 Sold
Leon 03' 12.2013 - 04.2015 Sold
ST202 98' 07.15 - 09.16 Sold
Focus MK1 01' 09.16 - 08.17 Sold
ST202 95' Now:)

Awatar użytkownika
Pattryk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 102
Rejestracja: 24-07-11, 19:32

Postautor: Pattryk » 13-08-12, 14:49

Żeby sztywna była furka, w furce musi być rozpórka :D

Prezent od ojca na urodziny :)

Obrazek
Nic na siłę, lewy pas, gaz i płynę...

Awatar użytkownika
Markus_ST
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 826
Rejestracja: 01-08-09, 17:01

Postautor: Markus_ST » 13-08-12, 16:55

Pattryk pisze:Żeby sztywna była furka, w furce musi być rozpórka :D
Nie wygląda mi na OEM-ową rozpórę :-D Fajny kolor tej rozpórki :-D
AT200 94' 05.2008 - 09.2012 Sold

W210 C180 96' 03.2013 - 12.2013 Sold

Leon 03' 12.2013 - 04.2015 Sold

ST202 98' 07.15 - 09.16 Sold

Focus MK1 01' 09.16 - 08.17 Sold

ST202 95' Now:)

Awatar użytkownika
RedSun
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3976
Rejestracja: 24-04-09, 21:33

Postautor: RedSun » 13-08-12, 17:17

ładnie pomalowany oem robi robotę :)

Awatar użytkownika
Pattryk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 102
Rejestracja: 24-07-11, 19:32

Postautor: Pattryk » 13-08-12, 17:29

Markus_ST pisze: Nie wygląda mi na OEM-ową rozpórę :-D

No oryginał to nie jest... mój ojciec pracuje w zakładzie metalurgicznym więc nie był to dla niego problem żeby ją zrobić ale mniej więcej wzorował się na oryginalnej 3- punktowej :)
Nic na siłę, lewy pas, gaz i płynę...