Rymcym Wurcym 1.8 by Pattryk
- Pattryk
- Użytkownik
- Posty: 102
- Rejestracja: 24-07-11, 19:32
Rymcym Wurcym 1.8 by Pattryk
Witam! Już jakiś czas jestem zarejestrowany na forum ale dopiero teraz się zebrałem żeby przedstawić mój samochód
Samochód:
*Toyota Celica AT200
Silnik:
*7A-FE LPG
*Przewody NGK
Przeniesienie napędu:
*Seria
Zawieszenie:
*Seria
Hamulce:
*Seria
Układ wydechowy:
*Końcowy tłumik a'la Mugen ;p
Układ dolotowy:
*Wkładka K&N
Koła:
*felgi stalowe 15"
Wnętrze:
*Nakładki na pedały (złochane ;p)
*Były zagramaniczne tarcze zegarów ale już wyleciały bo były rzeźbione i nie działało podświetlenie ;p
Audio:
*Z tyłu jakieś głośniki Infinity (elipsy)
Body:
*Seria
Krótki opis/historia samochodu:
Autko kupione w sierpniu 2011r. w Poznaniu. Do 2010r jeździło w Niemczech. Udokumentowany przebieg do 2008r. ( średnie przebiegi roczne ok 8tys. - podobno jeździła jakaś niewiasta ;p). Do Polski sprowadził go Pan z Gniezna, a od niego odkupił właściciel komisu w Poznaniu i ponoć samochód jeździł jako reklama tego komisu.
Krótki opis planów zmian:
-nowe kable i świece (założone)
-tłumik końcowy (założony)
-alufelgi 16" + nowe opony
-gleba
-radio
-odświeżyć polerke klawiatury albo maznąć na czerwono ( czekam na rady)
-zastanawiam się nad przyciemnieniem szybek
Zdjęcia:
Sory za jakość zdjęć.
Po kupnie
Kable i świece
Pump the hood! ;p
Nie świeciło to zrobiłem ;p przycisk podgrzewania tylnej szyby był oporny ;/
Raziło w oczy...
Spray i jazda
Pozdrawiam Pattryk
Samochód:
*Toyota Celica AT200
Silnik:
*7A-FE LPG
*Przewody NGK
Przeniesienie napędu:
*Seria
Zawieszenie:
*Seria
Hamulce:
*Seria
Układ wydechowy:
*Końcowy tłumik a'la Mugen ;p
Układ dolotowy:
*Wkładka K&N
Koła:
*felgi stalowe 15"
Wnętrze:
*Nakładki na pedały (złochane ;p)
*Były zagramaniczne tarcze zegarów ale już wyleciały bo były rzeźbione i nie działało podświetlenie ;p
Audio:
*Z tyłu jakieś głośniki Infinity (elipsy)
Body:
*Seria
Krótki opis/historia samochodu:
Autko kupione w sierpniu 2011r. w Poznaniu. Do 2010r jeździło w Niemczech. Udokumentowany przebieg do 2008r. ( średnie przebiegi roczne ok 8tys. - podobno jeździła jakaś niewiasta ;p). Do Polski sprowadził go Pan z Gniezna, a od niego odkupił właściciel komisu w Poznaniu i ponoć samochód jeździł jako reklama tego komisu.
Krótki opis planów zmian:
-nowe kable i świece (założone)
-tłumik końcowy (założony)
-alufelgi 16" + nowe opony
-gleba
-radio
-odświeżyć polerke klawiatury albo maznąć na czerwono ( czekam na rady)
-zastanawiam się nad przyciemnieniem szybek
Zdjęcia:
Sory za jakość zdjęć.
Po kupnie
Kable i świece
Pump the hood! ;p
Nie świeciło to zrobiłem ;p przycisk podgrzewania tylnej szyby był oporny ;/
Raziło w oczy...
Spray i jazda
Pozdrawiam Pattryk
Ostatnio zmieniony 05-01-12, 21:47 przez Pattryk, łącznie zmieniany 2 razy.
Nic na siłę, lewy pas, gaz i płynę...
- Markus_ST
- Użytkownik
- Posty: 826
- Rejestracja: 01-08-09, 17:01
Bryczka niczego sobie, całkiem daje rade Ciekawy kolorek, nieczęsto spotykany v VI Trochę kują w oczy te czerwone paski na pokrywie zaworów
AT200 94' 05.2008 - 09.2012 Sold
W210 C180 96' 03.2013 - 12.2013 Sold
Leon 03' 12.2013 - 04.2015 Sold
ST202 98' 07.15 - 09.16 Sold
Focus MK1 01' 09.16 - 08.17 Sold
ST202 95' Now:)
W210 C180 96' 03.2013 - 12.2013 Sold
Leon 03' 12.2013 - 04.2015 Sold
ST202 98' 07.15 - 09.16 Sold
Focus MK1 01' 09.16 - 08.17 Sold
ST202 95' Now:)
- Pattryk
- Użytkownik
- Posty: 102
- Rejestracja: 24-07-11, 19:32
Markus_ST pisze:Bryczka niczego sobie, całkiem daje rade
Dzięki
Markus_ST pisze:Trochę kują w oczy te czerwone paski na pokrywie zaworów
No właśnie mnie denerwują te paski i jak będę miał czas to się tym zajmę tylko mam dylemat czy poprawić tą polerkę i zostawić 'świecące' czy pomalować całą pokrywę na czerwono...
Nic na siłę, lewy pas, gaz i płynę...
- Rzeski
- Użytkownik
- Posty: 6524
- Rejestracja: 10-07-07, 10:37
Pattryk pisze:No właśnie mnie denerwują te paski i jak będę miał czas to się tym zajmę tylko mam dylemat czy poprawić tą polerkę i zostawić 'świecące' czy pomalować całą pokrywę na czerwono...
na czarny mat chyba
kup jej ladne 18 pomaluj na bialo do tego gleba -50/-50 wieksza pyta z tylu i bedzie lans
WROCLOVE BRADA
- Pattryk
- Użytkownik
- Posty: 102
- Rejestracja: 24-07-11, 19:32
- Markus_ST
- Użytkownik
- Posty: 826
- Rejestracja: 01-08-09, 17:01
Racja, 16 cali to max dla 1.8, na 18-stkach to już by w ogóle nie jechałaPattryk pisze:Lans lansem ale jechać też jakoś musi, a na 18 to by mnie Seicento 900 objeżdżało
WM Sporta też masz? W mojej też mam taką i właśnie dokonała żywota po dwóch latachPattryk pisze:Pyta już jest założona i "ryczy"
AT200 94' 05.2008 - 09.2012 Sold
W210 C180 96' 03.2013 - 12.2013 Sold
Leon 03' 12.2013 - 04.2015 Sold
ST202 98' 07.15 - 09.16 Sold
Focus MK1 01' 09.16 - 08.17 Sold
ST202 95' Now:)
W210 C180 96' 03.2013 - 12.2013 Sold
Leon 03' 12.2013 - 04.2015 Sold
ST202 98' 07.15 - 09.16 Sold
Focus MK1 01' 09.16 - 08.17 Sold
ST202 95' Now:)
- RedSun
- Użytkownik
- Posty: 3976
- Rejestracja: 24-04-09, 21:33
- Pattryk
- Użytkownik
- Posty: 102
- Rejestracja: 24-07-11, 19:32
Jak zdjąłem te główne plastiki z panelu środkowego to trzeba było się uporać z linkami od 'pokrętła' ciepłe/zimne i z tym jest w sumie największy problem bo trzeba je wyczepić z gniazd a tam jest słabe podejście ( ja sobie pomogłem małym lusterkiem żeby widzieć od spodu ;p). Jak już się uporałem z linkami to cała ta skrzyneczka wychodzi łatwo, wystarczy ją rozkręcić i dostać się do płytki
W miejsca gdzie były żaróweczki wmontowałem czerwone diody na 12V (nie potrzebne już były oporniki) i pozostała kwestia ukierunkowania światła tak żeby padało na szkiełko i gotowe. Później tylko wszystko poskładać
Dokładnie
No właśnie chętnie bym wpadł na jakiegoś spota
W miejsca gdzie były żaróweczki wmontowałem czerwone diody na 12V (nie potrzebne już były oporniki) i pozostała kwestia ukierunkowania światła tak żeby padało na szkiełko i gotowe. Później tylko wszystko poskładać
Markus_ST pisze:WM Sporta też masz?
Dokładnie
RedSun pisze:wpadaj do Kielc czasem co?
No właśnie chętnie bym wpadł na jakiegoś spota
Nic na siłę, lewy pas, gaz i płynę...
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
Pattryk pisze:z tym jest w sumie największy problem bo trzeba je wyczepić z gniazd a tam jest słabe podejście ( ja sobie pomogłem małym lusterkiem żeby widzieć od spodu ;p)
polecam odpiąć jedną linkę w komorze silnika na górze na ścianie grodziowej a drugą po prawo od nóg kierowcy i wyjąć to wszystko z linkami sprawnie szybko i nie ma strachu że się połamie to białe cudeńko
- Pattryk
- Użytkownik
- Posty: 102
- Rejestracja: 24-07-11, 19:32
lMakabra pisze:Zegary czemu są z usdm?
A bo tak sobie wymyślił któryś z poprzednich właścicieli i nakleił te na oryginalne europejskie. I do tego one miały swoje oddzielne podświetlanie, milion jakichś kabli do nich szło tylko, że wszystkie pourywane więc wyrzuciłem to ustrojstwo i zostawiłem te europejskie ;p Przynajmniej teraz działa podświetlenie i widzę ile jadę Niestety koło kierownicy zostały mi jakieś przełączniki od tamtych i teraz wygląda jakbym miał neony
Z założonym 'Marianem Pierdziochem'
Nic na siłę, lewy pas, gaz i płynę...
-
- Użytkownik
- Posty: 1155
- Rejestracja: 16-02-07, 23:02
Pattryk pisze:Rzeski pisze:kup jej ladne 18 pomaluj na bialo do tego gleba -50/-50 wieksza pyta z tylu i bedzie lans
Lans lansem ale jechać też jakoś musi, a na 18 to by mnie Seicento 900 objeżdżało
Nie sluchaj Rzesia ....łon bierze kolorowe pastylki co dzien rano
Pattryk....przedewszystkim nowe fele ,.... po kiego Ci grzyba gleba
.