Wykas'owe ST205

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
rychuuu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 176
Rejestracja: 27-06-11, 22:07

Postautor: rychuuu » 07-07-13, 15:04

Co z tymi obiecanymi relacjami?
GT4 żyje? :twisted:
GT-FOUR

Awatar użytkownika
Wykas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1196
Rejestracja: 03-06-09, 16:50

Postautor: Wykas » 08-07-13, 02:06

gt4 stoi pod kocem i czeka na lepsze czasy ;)

sss'a nie ma, turbo już niedomaga.
pare partsów czeka na założenie,

kasa teraz jest zbierana na sierpniowy wyjazd :)
[you] Sprzedam:
- Boczki drzwi premium
- tweetery
- ramka 2din
- sanki GT4, wał GT4 -porządki w garażu

Awatar użytkownika
Rzeski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6524
Rejestracja: 10-07-07, 10:37

Postautor: Rzeski » 08-07-13, 09:43

Wykas pisze:gt4 stoi pod kocem i czeka na lepsze czasy

sss'a nie ma, turbo już niedomaga.
pare partsów czeka na założenie,

Sie ma ST205 sie nie ma na nic innego :wink:
ST205 potrafi nauczyc cierpliwosci 8)

no to czekamy dalej :P
WROCLOVE BRADA

Awatar użytkownika
Wykas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1196
Rejestracja: 03-06-09, 16:50

Postautor: Wykas » 03-09-13, 14:58

Mój stworek, który sobie siedzi grzecznie w garazu już od 2 miesiecy doczekał się kolejnych partsów, niby nic takiego ale zawsze:


Trafiło się zawieszenie JDM Gab suspension pod SSS jak i drugi zestaw zawieszenia SSS :)
Regulowane amorki siedzą ze spręzynami TRD

Muszę jeszcze zamówić zestaw Poliuretanów na tył- wtedy składamy wszystko do kupy i badamy jak się to zawieszenie zachowuje..

Dżejkop namawia mnie na zmiane turbo- no i mnie namówił

Kupię używane turbo w dobrym stanie, ct20b albo coś lepsiejszego i stosunkowo niedrogiego


Może uda się jakieś zdjęcia wstawić ;) i Mam nadzieję, że jak czasu i kasy starczy to już w październiku siądzie przednia dokładka C-one, która musi się poprawić u blacharza-lakiernika :)



na tę chwilę tyle..
jeśli ktoś ma jakieś fajne propozycje co do modzenia itp itd, to zapraszam do dyskusji bądź PW itp itd


WYKAS
[you] Sprzedam:
- Boczki drzwi premium
- tweetery
- ramka 2din
- sanki GT4, wał GT4 -porządki w garażu

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 03-09-13, 18:41

Co do turbo to zależy czy chcesz coś P&P czy rozwazasz tez opcje np Garretta na Ballbearingu? Co prawda trzeba by wycinać/ spawac przejsciówke pod kolektor wydechowy i robić nowego downpipea , ale da się :twisted:
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Awatar użytkownika
Wykas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1196
Rejestracja: 03-06-09, 16:50

Postautor: Wykas » 03-09-13, 18:41

może być coś innego, kolektor się wyspawa i DP też się wyspawa :)
[you] Sprzedam:
- Boczki drzwi premium
- tweetery
- ramka 2din
- sanki GT4, wał GT4 -porządki w garażu

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 03-09-13, 18:42

No to pomysl nad Garretrem 28 RS. Do 350 koni spokojnie wyda, wstaje koło 2-2,5 tys obrotów, miałem i byłem zadowolny. Niestety rozlecial się od braku smarowania/ zastania. Kupiłem na szybko chińska podrobke, ale wrócę do niego albo do 2871 r na pewno.
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Awatar użytkownika
rychuuu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 176
Rejestracja: 27-06-11, 22:07

Postautor: rychuuu » 03-09-13, 18:47

Ja tam ostatnio słyszałem o turbo od evo X :-D ....
GT-FOUR

Awatar użytkownika
Wykas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1196
Rejestracja: 03-06-09, 16:50

Postautor: Wykas » 03-09-13, 18:56

góral pisze:No to pomysl nad Garretrem 28 RS. Do 350 koni spokojnie wyda, wstaje koło 2-2,5 tys obrotów, miałem i byłem zadowolny. Niestety rozlecial się od braku smarowania/ zastania. Kupiłem na szybko chińska podrobke, ale wrócę do niego albo do 2871 r na pewno.


dzięki wielkie za podpowiedzi :)
[you] Sprzedam:
- Boczki drzwi premium
- tweetery
- ramka 2din
- sanki GT4, wał GT4 -porządki w garażu

Awatar użytkownika
Wojtas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2591
Rejestracja: 29-09-05, 16:23

Postautor: Wojtas » 03-09-13, 19:03

28 wychodzi kiepsko cena/jakosc, td05 od evo lepiej wstaje i mozna wyrwac w dobrej kasie.
TUNING, HAMOWNIA 4x4, STROJENIE, MECHANIKA WWW.GT4.COM.PL
https://www.facebook.com/gt4service

Awatar użytkownika
Wykas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1196
Rejestracja: 03-06-09, 16:50

Postautor: Wykas » 03-09-13, 19:08

Wojtas pisze:28 wychodzi kiepsko cena/jakosc, td05 od evo lepiej wstaje i mozna wyrwac w dobrej kasie.



czy to mniej wiecej to samo??

http://allegro.pl/turbosprezarka-td05h- ... 63481.html


oraz czy ewentualnie tymczasowe dostrojenie na ecu master det3 wystarczy czy juz pod taki setup będzie potrzebne jakies EMU??
[you] Sprzedam:
- Boczki drzwi premium
- tweetery
- ramka 2din
- sanki GT4, wał GT4 -porządki w garażu

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 03-09-13, 19:11

Masz racje , podobno fajnie wstaje, ale kupisz nowe turbo z Evo za ile? Bo Garretta już za 3800 wyrwiesz.
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 03-09-13, 19:14

Wykas pisze:
Wojtas pisze:28 wychodzi kiepsko cena/jakosc, td05 od evo lepiej wstaje i mozna wyrwac w dobrej kasie.



czy to mniej wiecej to samo??

http://allegro.pl/turbosprezarka-td05h- ... 63481.html


oraz czy ewentualnie tymczasowe dostrojenie na ecu master det3 wystarczy czy juz pod taki setup będzie potrzebne jakies EMU??
Toz to Chinol ;) Det 3 wystraczy:)
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Awatar użytkownika
Wykas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1196
Rejestracja: 03-06-09, 16:50

Postautor: Wykas » 03-09-13, 19:21

hmm, na ebaju znalazłem jeszcze coś takiego:

napisane niby, ze in good condition natomiast czy wg. Was nie wygląda na zmęczone??

http://www.ebay.com/itm/2003-2004-MITSU ... 1199652378


i jeszcze coś takiego:

http://www.ebay.com/itm/02-06-Subaru-WR ... 1139251377
[you] Sprzedam:
- Boczki drzwi premium
- tweetery
- ramka 2din
- sanki GT4, wał GT4 -porządki w garażu

Awatar użytkownika
rychuuu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 176
Rejestracja: 27-06-11, 22:07

Postautor: rychuuu » 03-09-13, 22:10

Aktualnie widzę nowe nowe turbo evo X za 4tysie :-D
GT-FOUR

Awatar użytkownika
DZIK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1055
Rejestracja: 23-09-05, 22:18

Postautor: DZIK » 03-09-13, 22:29

No Rychuu idziesz do przodu to najwazniejsze , nie wazne kiedy co i jak wazne ze reaktywujesz Celine :)
Bylo:
AT180
ST202
ST205
ST185 Carlos

Awatar użytkownika
JaQb_CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1943
Rejestracja: 07-09-09, 19:21

Postautor: JaQb_CK » 03-09-13, 22:31

DZIK pisze:No Rychuu idziesz do przodu to najwazniejsze , nie wazne kiedy co i jak wazne ze reaktywujesz Celine :)


To jest auto Wykasa :-D
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A

Awatar użytkownika
Wojtas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2591
Rejestracja: 29-09-05, 16:23

Postautor: Wojtas » 03-09-13, 23:35

z evo X kosztuje w aso ok 4300, ale można spokojnie uzywke brac. Stawiasz na det3 i swieto.
TUNING, HAMOWNIA 4x4, STROJENIE, MECHANIKA WWW.GT4.COM.PL

https://www.facebook.com/gt4service

Awatar użytkownika
Rzeski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6524
Rejestracja: 10-07-07, 10:37

Postautor: Rzeski » 04-09-13, 11:39

u nas jezdzi 3S-GTE z turbo od EVO X i robi straszna robote :wink:
jak bedziesz potrzebował szczegóły daj znac
WROCLOVE BRADA

Awatar użytkownika
RedSun
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3976
Rejestracja: 24-04-09, 21:33

Postautor: RedSun » 04-09-13, 11:51

Rzeski pisze:u nas jezdzi 3S-GTE z turbo od EVO X i robi straszna robote


poka które :-D