Wykas'owe ST205
- adrianh92
- Użytkownik
- Posty: 2192
- Rejestracja: 26-03-11, 18:18
gt4 to nie jakaś fura dla pospolitych tunerów, to jest czysta historia, która prezentuje na każdym stworze rase, więc proszę nie kalecz olbrzyma rajdów... przynajmniej ja tak postrzegam dżitifora, możesz dodawać dzidowe kolorki i bajerki w preludach czy innych spoko-jdmowych furach ale tutaj NIE WOLNO!
ST202 Milka - SOLD
ST185 WB 3S-GTE rev.3 - SOLD
ST205 JDM 98' CASTROL
IMPREZA WRX 04' - SOLD
ST185 WB 3S-GTE rev.3 - SOLD
ST205 JDM 98' CASTROL
IMPREZA WRX 04' - SOLD
- rychuuu
- Użytkownik
- Posty: 176
- Rejestracja: 27-06-11, 22:07
Każdy ma swoją wizję.
Jednemu podoba się seryjny gt4, innemu podoba się oklejony na rajdowo,
a ja mam ochotę na ładną biel z pstrokatymi dodatkami.
A ten kolor który mam obecnie jest chyba najbrzydszym z możliwych
Jednemu podoba się seryjny gt4, innemu podoba się oklejony na rajdowo,
a ja mam ochotę na ładną biel z pstrokatymi dodatkami.
A ten kolor który mam obecnie jest chyba najbrzydszym z możliwych
Ostatnio zmieniony 27-02-12, 20:27 przez rychuuu, łącznie zmieniany 1 raz.
- RedSun
- Użytkownik
- Posty: 3976
- Rejestracja: 24-04-09, 21:33
- rychuuu
- Użytkownik
- Posty: 176
- Rejestracja: 27-06-11, 22:07
Galeria podupadła, a więc czas na małe info.
Natchniony tematem napisanego przez Rzeskiego postanowiłem coś zrobić.
Szpiegowskie fotki - cały czas in progres.
Po umyciu APC (AUTOSMART G 101
AUTOSMART G 101), Iron-x, AUTOSMART Plus - 10, woda + szampon.
i wychodzi taki oto efekt:
Procedura startu korekty lakieru:
Mycie wstępne.
- Psikamy Iron-x (do usuwania resztek metalicznych) na dolnych częściach samochodu (drzwi, zderzak tylny, koła)
- Myjemy zakamarki drzwi, klapy, wlewu paliwa itp. środkiem APC.
Płuczemy, natryskujemy pianę i zaczynamy myć rękawicami z mikrofibry.
Następnie płuczemy i zaczynamy zabawę z glinką BILT-HAMBER Auto Clay Regular oraz dla poślizgu używamy szamponu z wodą.
Potem mycie i suszenie ręcznikiem z mikrofibry.
Zaopatrzeni w polerkę obrotową wraz mocowaniami pod gąbki i różnego rodzaju gąbki oraz pasty do polerki możemy brać się do pracy.
W moim przypadku papier ścierny, wodny też jest niezbędny (1500, 3000).
Aktualnie autko w trakcie prac, ale wkleję kilka fotek:
Taki tam kawałem dachu po pierwszym stopniu korekty
O! maska 50/50
Drzwi kierowcy
Klapka wlewu paliwa
Kierunkowskaz przedni
Rysy na tylnym panelu
Gdzie te rysy...
CDN.
Natchniony tematem napisanego przez Rzeskiego postanowiłem coś zrobić.
Szpiegowskie fotki - cały czas in progres.
Po umyciu APC (AUTOSMART G 101
AUTOSMART G 101), Iron-x, AUTOSMART Plus - 10, woda + szampon.
i wychodzi taki oto efekt:
Procedura startu korekty lakieru:
Mycie wstępne.
- Psikamy Iron-x (do usuwania resztek metalicznych) na dolnych częściach samochodu (drzwi, zderzak tylny, koła)
- Myjemy zakamarki drzwi, klapy, wlewu paliwa itp. środkiem APC.
Płuczemy, natryskujemy pianę i zaczynamy myć rękawicami z mikrofibry.
Następnie płuczemy i zaczynamy zabawę z glinką BILT-HAMBER Auto Clay Regular oraz dla poślizgu używamy szamponu z wodą.
Potem mycie i suszenie ręcznikiem z mikrofibry.
Zaopatrzeni w polerkę obrotową wraz mocowaniami pod gąbki i różnego rodzaju gąbki oraz pasty do polerki możemy brać się do pracy.
W moim przypadku papier ścierny, wodny też jest niezbędny (1500, 3000).
Aktualnie autko w trakcie prac, ale wkleję kilka fotek:
Taki tam kawałem dachu po pierwszym stopniu korekty
O! maska 50/50
Drzwi kierowcy
Klapka wlewu paliwa
Kierunkowskaz przedni
Rysy na tylnym panelu
Gdzie te rysy...
CDN.
- rychuuu
- Użytkownik
- Posty: 176
- Rejestracja: 27-06-11, 22:07
Rzeski, Cały czas Stwor śpi w garażu nie skończony.
Co prawda robimy to we 2-óch z kolegą, ale jest roboty niesamowicie dużo. Na fotkach widać pierwszy etap -
jeszcze trzeba zrobić drugą połówkę auta i następnie pastą o mniejszej ziarnistości, ażeby nabrała większego blasku..
Na sam koniec wosk - zainspirowani filmem:
http://www.youtube.com/watch?v=Flm5VlkZ4eU
od 6:08
mamy taki specjalny co można 'rączkami' nakładać.. tzn. głaskać..
Jak nam wyjdzie GT4 i będzie lux look to zapraszam do Krakowa do naszej dziupli
A SSS hm.. zanoszę się z zamiarem odwiedzenia serwisu, żeby go wyszarpali..
Chyba jest ok, ale czasem coś słyszę dziwnego (może to wina tych wielkich felg).
mario2007,
Ja kupiłem zestaw początkującego do ręcznej korekty.. ale później z kolegą postanowiliśmy kupić jeszcze polerkę, karcher'a,
środki, szmatki itp. itd. Nagle się robi sporo 'stuffu' i sporo mniej w portfelu.
Co prawda robimy to we 2-óch z kolegą, ale jest roboty niesamowicie dużo. Na fotkach widać pierwszy etap -
jeszcze trzeba zrobić drugą połówkę auta i następnie pastą o mniejszej ziarnistości, ażeby nabrała większego blasku..
Na sam koniec wosk - zainspirowani filmem:
http://www.youtube.com/watch?v=Flm5VlkZ4eU
od 6:08
mamy taki specjalny co można 'rączkami' nakładać.. tzn. głaskać..
Jak nam wyjdzie GT4 i będzie lux look to zapraszam do Krakowa do naszej dziupli
A SSS hm.. zanoszę się z zamiarem odwiedzenia serwisu, żeby go wyszarpali..
Chyba jest ok, ale czasem coś słyszę dziwnego (może to wina tych wielkich felg).
mario2007,
Ja kupiłem zestaw początkującego do ręcznej korekty.. ale później z kolegą postanowiliśmy kupić jeszcze polerkę, karcher'a,
środki, szmatki itp. itd. Nagle się robi sporo 'stuffu' i sporo mniej w portfelu.
-
- Użytkownik
- Posty: 3008
- Rejestracja: 09-04-07, 19:55
wiem... . makita kosztuje klocka , wszystkie te ustrojstwa chemiczne drugiego klocka , końca nie widać..... . ale czego się nie robi dla własnego auta . mnie wstrzymuje tylko to że nie mam wody w garażu . latanie z wiaderkiem 100 metrów niestety nie napawa optymizmem ... . mam prąd na szczęście więc jestem na tyle zaopatrzony w narzędzia elektryczne , na ile jest mi to potrzebne - ostatnio myślę nad sprężarką i polerką - jak wpadnie parę złotych to się nie powstrzymam .
st 182 90 - sold
st 162 91 - sold
st 202 95 - sold
st 202 97 na spółkę z synem
st 162 91 - sold
st 202 95 - sold
st 202 97 na spółkę z synem