Celica VI by DCG
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
długi weekend sprzyja... pracy
uszczelka pokrywy zaworów miała już dość, popuszczała i syfiła silnik z każdej strony
zaczynamy:
niezbędne akcesoria:
po zdjęciu pokrywy:
w trakcie:
kolektor i pokrywa zostały wymyte:
przy okazji komora silnika też została wysprzątana
gotowe:
wymienione części:
uszczelka pokrywy zaworów z ASO, świece Denso, olej Gulf 10w40, termostat ASO, no i kilka płynów i filtrów...
na koniec małe porównanie,
przed:
po:
uszczelka pokrywy zaworów miała już dość, popuszczała i syfiła silnik z każdej strony
zaczynamy:
niezbędne akcesoria:
po zdjęciu pokrywy:
w trakcie:
kolektor i pokrywa zostały wymyte:
przy okazji komora silnika też została wysprzątana
gotowe:
wymienione części:
uszczelka pokrywy zaworów z ASO, świece Denso, olej Gulf 10w40, termostat ASO, no i kilka płynów i filtrów...
na koniec małe porównanie,
przed:
po:
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
-
- Użytkownik
- Posty: 51
- Rejestracja: 02-02-12, 10:36
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
mam problem ze świecami, dotychczas w aucie siedziały DENSO PK20R8
po wykręceniu wyglądają tak:
kupiłem Irydowe DENSO VK20K
po montażu i odpaleniu auta zaczęły się cuda, silnik chodzi nie równo, przerywa, przygasa, obroty falują, brak mocy
po 3 minutach pracy, nowe świece wyglądają tak:
założyłem stare świece, wszystko wróciło do normy
ktoś ma jakiś pomysł co może być nie tak? źle dobrane świece?
po wykręceniu wyglądają tak:
kupiłem Irydowe DENSO VK20K
po montażu i odpaleniu auta zaczęły się cuda, silnik chodzi nie równo, przerywa, przygasa, obroty falują, brak mocy
po 3 minutach pracy, nowe świece wyglądają tak:
założyłem stare świece, wszystko wróciło do normy
ktoś ma jakiś pomysł co może być nie tak? źle dobrane świece?
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
-
- Użytkownik
- Posty: 3008
- Rejestracja: 09-04-07, 19:55
na kablach jest data produkcji - lepiej załóż te które chcesz sprzedać jeżeli okaże się że mają tyle lat co auto . czasem jest tak że wszystko razem zużyte do końca działa , a jak wywalamy po sztuce gruz z auta to się cuda dzieją .... .
st 182 90 - sold
st 162 91 - sold
st 202 95 - sold
st 202 97 na spółkę z synem
st 162 91 - sold
st 202 95 - sold
st 202 97 na spółkę z synem
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Dawid, sprawdź auto pod względem wypadania zapłonów. Prosty test, jedziesz spokojnie na 2 biegu, wciskasz 5 bieg i papeć w podłogę. Jak auto przerywa (wypada zapłon) to problem dotyczy tylko wysokiego napięcia. Sprawdź (nie miałem okazji dłubać 3sge rev 3, siedzi tam kopułka, czy mamy już cewkę i kable, a reszta po czujnikach?? - nie mam przed nosem schematu) kopułkę, palec, przewody. W zależności co tam siedzi - sprawdź to lub podmień. Masz przecież z czego Po zdjęciu świecy można wnioskować, że platynowa miała bogatą mieszankę, jednak była w stanie ją przepalić - prawdopodobnie słaba energia iskry. Jednak do prawidłowego porównania powinieneś sprawdzić po dłuższej pracy stan wszystkich 4 świec, bo jeżeli mamy problem z wypadaniem to po nich powinno być widać (świece z wypadaniem bardziej zakopcone lub mokre od benzyny)
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
bartek_asik pisze:jedziesz spokojnie na 2 biegu, wciskasz 5 bieg i papeć w podłogę. Jak auto przerywa (wypada zapłon) to problem dotyczy tylko wysokiego napięcia.
robiłem ten test na starych świecach, było ok, nie przerywało
bartek_asik pisze:Jednak do prawidłowego porównania powinieneś sprawdzić po dłuższej pracy stan wszystkich 4 świec, bo jeżeli mamy problem z wypadaniem to po nich powinno być widać (świece z wypadaniem bardziej zakopcone lub mokre od benzyny)
zdjęcie jest zrobione po chwili pracy, ale świece jeszcze wkręciłem i silnik trochę pracował, wszystkie 4 świece są identycznie zakopcone i suche)
- Rzeski
- Użytkownik
- Posty: 6524
- Rejestracja: 10-07-07, 10:37
Dawid VK20K sa do camry 2.4 i maja za duzy odstep bo 1.1 mm
Ja mialem to samo w ASO maja jakis blad w katalogu
http://www.globaldenso.com/PLUG/search/ ... obile.html
PK20R8 to bardzo dobra dlugodystansowa swieca nie wiem dlaczego wymieniales swoje na zdjeciu wygladaja idealnie taki nalot jest jak najbardziej w porzadku.
Ja mialem to samo w ASO maja jakis blad w katalogu
http://www.globaldenso.com/PLUG/search/ ... obile.html
PK20R8 to bardzo dobra dlugodystansowa swieca nie wiem dlaczego wymieniales swoje na zdjeciu wygladaja idealnie taki nalot jest jak najbardziej w porzadku.
WROCLOVE BRADA
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
- BASSI
- Użytkownik
- Posty: 3168
- Rejestracja: 20-04-08, 00:34
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
a wogóle pytanie, czy Dawid dotarł do domu z imprezy
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!