ST 202 /kacp/

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
Rzeski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6524
Rejestracja: 10-07-07, 10:37

Postautor: Rzeski » 03-05-12, 19:40

strasznie mi się podobają bydlackie felgi u Rześkiego, ale 18 to już za dużo)

zakladam na nie Potenzy RE70 i sprzedam CI w zayebystej cenie komplet z felgami
jak zainteresowany to wal na PW
WROCLOVE BRADA

kacp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 51
Rejestracja: 02-02-12, 10:36

Postautor: kacp » 03-05-12, 20:33

Rzeski pisze:
strasznie mi się podobają bydlackie felgi u Rześkiego, ale 18 to już za dużo)

zakladam na nie Potenzy RE70 i sprzedam CI w zayebystej cenie komplet z felgami
jak zainteresowany to wal na PW


No ale to 18 cali, jak dla mnie za duże :?

Awatar użytkownika
Rzeski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6524
Rejestracja: 10-07-07, 10:37

Postautor: Rzeski » 03-05-12, 20:42

kacp pisze:No ale to 18 cali, jak dla mnie za duże :?

mysl mysl bo cene Ci zrobie taka ze taniej tylko w Tesco gumy bedziesz mial jak złoto na tym semislicku objedziesz mete jak sie patrzy to oryginalna felga TTE wiec lipy nie wciskamy idealnie pasuje na otwor centrujacy drugie takie ma tylko ZIBI w CC :-D
WROCLOVE BRADA

mario2007
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3008
Rejestracja: 09-04-07, 19:55

Postautor: mario2007 » 03-05-12, 21:42

rzesiu potenza jest RE070 lub RE070A dla ścisłości :D
st 182 90 - sold
st 162 91 - sold
st 202 95 - sold
st 202 97 na spółkę z synem

kacp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 51
Rejestracja: 02-02-12, 10:36

Postautor: kacp » 04-08-12, 17:28

Nie to, że nic się nie dzieje, po prostu nic nie pisałem, aleee... Celica dostała nową skrzynię, nowe sprzęgło, nowe szczęki (tył), przetoczone tarczobębny, szlif koła zamachowego, nowy uszczelniacz wału i nowe osłony przegubów! Nie rozumiem 90% z tego, co napisałem, ale ważne, że chodzi teraz jak szatan :D. Dodatkowo umalowałem jej z przodu zaciski, z czego mam nawet dokumentację fotograficzną, ale nie po drodze jej póki co na kompa. Na pewno z czasem wrzucę. Z mechanicznych rzeczy zostały tylko osłony amortyzatorów z tyłu (oba), oraz poduszka silnika (przegroda).
No i coś ją z lekka telepie na wolnych obrotach, ale póki co Pan Leszek nie ma pojęcia co to może być :).

mario2007
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3008
Rejestracja: 09-04-07, 19:55

Postautor: mario2007 » 04-08-12, 21:21

mycie przepustnicy często pomaga . i tak warto to zrobic .
st 182 90 - sold

st 162 91 - sold

st 202 95 - sold

st 202 97 na spółkę z synem

kacp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 51
Rejestracja: 02-02-12, 10:36

Postautor: kacp » 01-12-12, 15:41

Dzisiaj odebrałem samochód od Pana Lakiernika :). Tak się złożyło, że jakiś ciul wjechał we mnie koło BP przy Połczyńskiej, ale szczęście w nieszczęściu - wjechał w błotnik, który już był uszkodzony :D. Chciał mnie spławić dwiema stówkami ale go wyśmiałem i spisaliśmy oświadczenie. Po krótkich i raczej bezbolesnych oględzinach + jednej reklamacji pzu wypłaciło co należne i samochód dostał odświeżanie blach i lakieru. Wyjątkowo dla siebie zamieszczę kilka zdjęć. Niestety zdjęć 'przed' prawie nie mam, ale każdy kto ma przedlifta wie jak wyglądają drzwi, ranty itp. Wszystkie sprawki które mete narobił są poprawionoe i w zasadzie blacha (oprócz przedniego zderzaka) jest w zadowalającym stanie :)

Poniżej widać w jakim stanie były błotniki i ranty. ma sa kra.
Obrazek

Tutaj fotka z przebiegu prac. W tyle widać też moje drzwi. Przedlifty jak widać :D.
Obrazek

A tutaj zdjęcia już po przełożeniu drzwi, po zrobieniu blach i po lakierowaniu:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Ranciki drzwi (zmienione na polifty zakupione od Tomciusia, błotnik niestety nie nadawał się do założenia - trzeba niektóre elementy delikatniej zdejmować! :) ):
Obrazek

Kawałek zderzaka, niestety tutaj różnica kolorów w rzeczywistości jest aż taka, jak na zdjęciu:

Obrazek


A tutaj fotka całości. Nie wiem, czy to zasługa oświetlenia, ale normalnie aż tak mocno drzwi nie odstają kolorem :D

Obrazek

Zdjęcia jak widać robione profesjonalnym sprzęcikiem Nikona w trybie 'superamator' żebyście nie pospadali z foteli patrząc na moją Celikę :)

Wiem wiem, że felga szału nie robi. Na takiej mam zimówki i jeszcze do końca tej zimy z nimi muszę wytrzymać :). Potem letnie idą do malowania, dodaję nowe nakrętki i będzie gitara.

SEBOL 75
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1311
Rejestracja: 24-07-08, 23:13

Postautor: SEBOL 75 » 01-12-12, 22:42

Wg mnie seryjna felga w tym kolorze fajnie kontrastuje z kolorem nadwozia i pasuje. Jestem na tak! 8)
Sam mam zamiar maznać sobie na taki właśnie kolor felgi, ale czasu brak...
VI AT 200 '98 - R.I.P.

kacp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 51
Rejestracja: 02-02-12, 10:36

Postautor: kacp » 01-12-12, 23:10

SEBOL 75 pisze:Wg mnie seryjna felga w tym kolorze fajnie kontrastuje z kolorem nadwozia i pasuje. Jestem na tak! 8)
Sam mam zamiar maznać sobie na taki właśnie kolor felgi, ale czasu brak...

Mam zamiar umalować na czarno felgi na których mam opony letnie. Jednak 15 to ciut za mało :).

SEBOL 75
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1311
Rejestracja: 24-07-08, 23:13

Postautor: SEBOL 75 » 03-12-12, 21:23

W twoim przypadku przy seryjnych springach 15" to fakt, mało i nieciekawie, bo prześwit w nadkolu duży. Ja nie mam takiego problemu bo mam krótsze sprężynki,w lecie 16" a 15ki mam na zimę. I też nie ma takiej luki jak u ciebie, więc myśl nad inną felgą,a może i nad wymiana sprężyn....
VI AT 200 '98 - R.I.P.

kacp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 51
Rejestracja: 02-02-12, 10:36

Postautor: kacp » 03-12-12, 23:14

SEBOL 75 pisze:W twoim przypadku przy seryjnych springach 15" to fakt, mało i nieciekawie, bo prześwit w nadkolu duży. Ja nie mam takiego problemu bo mam krótsze sprężynki,w lecie 16" a 15ki mam na zimę. I też nie ma takiej luki jak u ciebie, więc myśl nad inną felgą,a może i nad wymiana sprężyn....

No felgi mam inne i na 16 wygląda ok :). Tylko komplet zimówek mam na tych seryjnych. Pewnie na wiosnę je sprzedam i już zostanę z jednym zestawem :)

kacp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 51
Rejestracja: 02-02-12, 10:36

Postautor: kacp » 11-12-12, 22:06

Post pod postem!

Zakupiłem wkładkę filtra powietrza HKS. Na mój słuch i na moją d*&ę nie ma praktycznie żadnej różnicy. Może z K&N jest inaczej?

Awatar użytkownika
Wojtas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2591
Rejestracja: 29-09-05, 16:23

Postautor: Wojtas » 11-12-12, 22:09

nie.

oczom nie wierze, czy naprawde reparaturke masz zrobiona na mosiadz?!
Ostatnio zmieniony 11-12-12, 22:21 przez Wojtas, łącznie zmieniany 1 raz.
TUNING, HAMOWNIA 4x4, STROJENIE, MECHANIKA WWW.GT4.COM.PL
https://www.facebook.com/gt4service

Awatar użytkownika
Margo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4242
Rejestracja: 15-07-09, 08:39

Postautor: Margo » 11-12-12, 22:20

na słuch jest, drze mordę trochę bardziej
VI Biała SS-III Beams Red Top
viewtopic.php?t=22089
----------------------

grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą

kacp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 51
Rejestracja: 02-02-12, 10:36

Postautor: kacp » 12-12-12, 12:59

Wojtas pisze:nie.

oczom nie wierze, czy naprawde reparaturke masz zrobiona na mosiadz?!

Nie znam się na tym, robiłem u (chyba) osoby którą znacie, a która urzęduje w Ożarowie i raczej sprawiała wrażenie osoby z pojęciem :). Wygląda teraz okej, jak coś się posypie to będą poprawiać. Drugi rant też wyglądał okej, ale jednak rdza wychodzi. Zrobili na odpierdol, więc poprawią gratis :).

Margo pisze:na słuch jest, drze mordę trochę bardziej


Jakoś u mnie nie :(. Ale może posłucham bardziej :)

Ps: na mosiądź to dobrze, czy źle? :D

-edit- Sam sobie odpowiem i wygląda na to, że mosiądzem to dobrze :)