ELEKTRYCZNA POMARAŃCZA BY SZWAGIER (i LARK)

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
Szwagier
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 22-02-12, 22:15

Postautor: Szwagier » 02-10-12, 00:09

Kurde zawsze kiedy patrzę na Twój nick, to przypomina mi się 'patrz jaki kur** Szwagier" z Forfitera ;P

ile razu zaglądam na CC to też Forfiter mi się przypomina :)

Awatar użytkownika
Szwagier
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 22-02-12, 22:15

Postautor: Szwagier » 02-10-12, 00:17

Szwagier, widziałem Cie ostatnio na obwodnicy KRK, na żywo robi fajne wrażenie

Cieszę się ze ogólnie jest pozytywny odbiór tego dość nietypowego wyglądu Celicy :)

Awatar użytkownika
RedSun
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3976
Rejestracja: 24-04-09, 21:33

Postautor: RedSun » 10-11-12, 17:40

nie wiem czy można się już chwalić, czy jeszcze nie... ale wrzucę wam to tu :)

Obrazek

Awatar użytkownika
Lark
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: 14-10-10, 23:03

Postautor: Lark » 11-11-12, 09:58

SuperOES z 10 listopada 2012 :)

To i ja coś dorzucę..

Pomimo przejściowych kłopotów z samochodem (zdj. 1) udało nam się wystartować i wziąć udział we wszystkich startach oprócz przejazdów testowych (tu tylko jeden).

Generalnie chodziło Szwagrowi o zaznajomienie się z autem i nowymi oponami na torze co w 100% się udało :)

Każdy przejazd był coraz lepszy i kierownik popełniał coraz mniej błędów.

Pozdrawiam wszystkich którzy byli :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Prędkość w km/h widniejąca na znakach drogowych jest jedynie wielkością sugerowaną dla przeciętnych kierowców. Prawdziwy kierowca dopasowuje prędkość do możliwości własnego samochodu. ;)

Awatar użytkownika
Rzeski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6524
Rejestracja: 10-07-07, 10:37

Postautor: Rzeski » 11-11-12, 10:36

Lark pisze:SuperOES z 10 listopada 2012 :)

Na takim torze i i Rzeniu by pojezdzil.
Wyniki ?
WROCLOVE BRADA

Awatar użytkownika
Lark
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: 14-10-10, 23:03

Postautor: Lark » 11-11-12, 10:54

Wyniki ?


Do przewidzenia biorąc pod uwagę że kierownik uczy się auta..

3 miejsce w klasie*

Biorąc pod uwagę że raz udało się nam zwiedzić zielone poza torem to i tak dobrze :)

Najważniejsze że auto sprawowało się dobrze :)





*od końca :-D
Prędkość w km/h widniejąca na znakach drogowych jest jedynie wielkością sugerowaną dla przeciętnych kierowców. Prawdziwy kierowca dopasowuje prędkość do możliwości własnego samochodu. ;)

Awatar użytkownika
RedSun
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3976
Rejestracja: 24-04-09, 21:33

Postautor: RedSun » 11-11-12, 11:33

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

aha, i bez urazy chopoki, ale na seryjnym zawiasie i seryjnej mocy to ciężko wam będzie coś zdziałać poważniejszego na SuperOesach - sami widzieliście że podtrzymanie turbo i klatka to taki smutny standard... niestety :(

i pomyśleć że ja jeszcze pamiętam jak to była impreza dla amatorów.

Awatar użytkownika
Makabra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3232
Rejestracja: 04-03-10, 08:02

Postautor: Makabra » 11-11-12, 11:48

Nie obraźcie się ale ciut przerobiłem malowanie w okolicach maski i błotników :) Nic zobowiązującego ale tak bym to widział

przed/po


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
RedSun
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3976
Rejestracja: 24-04-09, 21:33

Postautor: RedSun » 11-11-12, 12:02

Makabra - faktycznie lepiej!

Awatar użytkownika
Lark
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: 14-10-10, 23:03

Postautor: Lark » 11-11-12, 15:22

aha, i bez urazy chopoki, ale na seryjnym zawiasie i seryjnej mocy to ciężko wam będzie coś zdziałać poważniejszego na SuperOesach - sami widzieliście że podtrzymanie turbo i klatka to taki smutny standard... niestety :(


Jesteśmy tego świadomi i jeździmy dla frajdy, nauki techniki i lekkiej adrenalinki niż dla wyniku w generalce. Na superoesie i w miedzianej nie jesteśmy pierwszy raz, choć rzeczywiście pierwszy raz w ST205.

Swoją drogą to superoes za każdym razem mnie zadziwia. Przyjeżdżają całe teamy np. ciężarówkami z pracownikami i zapleczem serwisowym. Kilka kompletów opon, podtrzymanie turbo czy koce grzejące opony przed jazdą (jak w F1) to normalny widok. Ostatnio byliśmy świadkami jak przyjezdny serwis postawił subarę na nogi po takiej awarii że zwykły zjadacz chleba wracałby już do domu - jakby miał lawetę ;) Zabawa dla bardzo bogatych :)

Jednakże, uważamy że warto brać udział w tych wyścigach. Jak już wspomniałem, doskonalimy technike, uczymy się auta, mamy kolejne pomysły co w nim poprawić. Swoją drogą pewnie i moc się wkrótce podniesie i zawias wymieni choć nie sądzę że zagrozimy wyjadaczom w naszej klasie ;) choć mam nadzieję ze się mylę :)
Prędkość w km/h widniejąca na znakach drogowych jest jedynie wielkością sugerowaną dla przeciętnych kierowców. Prawdziwy kierowca dopasowuje prędkość do możliwości własnego samochodu. ;)

Awatar użytkownika
RedSun
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3976
Rejestracja: 24-04-09, 21:33

Postautor: RedSun » 11-11-12, 16:51

Lark pisze:Przyjeżdżają całe teamy np. ciężarówkami z pracownikami i zapleczem serwisowym. Kilka kompletów opon, podtrzymanie turbo czy koce grzejące opony przed jazdą (jak w F1) to normalny widok.


mówisz pewnie o Vacat - przodkiem całego tego zamieszania jest gość zwany Kilerem, Rafał Grzesiński czyli najszybszy do tej pory zawodnik z Kielc... otworzył swój serwis Evo i generalnie to jest cała paczka osób z Kielc które się trzymają razem, i śpią na tym torze..

ale jak po tym OESie widać - bez podtrzymania i serwisu też da radę wyjąć 1 miejsce w generalce - facet który wygrał to poprzedni właściciel mojej Celiki :)

Awatar użytkownika
Lark
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: 14-10-10, 23:03

Postautor: Lark » 11-11-12, 20:15

No jakby nie było to nie wierzę że zrobił to seryjnym EVem :)

chociaż fajnie że objechał tych "technicznych" :)
Prędkość w km/h widniejąca na znakach drogowych jest jedynie wielkością sugerowaną dla przeciętnych kierowców. Prawdziwy kierowca dopasowuje prędkość do możliwości własnego samochodu. ;)

Awatar użytkownika
RedSun
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3976
Rejestracja: 24-04-09, 21:33

Postautor: RedSun » 11-11-12, 23:56

Lark pisze:No jakby nie było to nie wierzę że zrobił to seryjnym EVem


390hp/550Nm, nie wiem jaki tam zawias, wcześniej jakiś gwint KW był, teraz coś śmisznego siedzi... dyfry seryjne (to US spec więc tylny dyfer otwarty), w każdym razie nie jest to 450/650 z podtrzymaniem jak u niektórych ;P

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 12-11-12, 10:26

Ale Subaru to chyba Fitnessa stawiali na nogi. Coś tam pisał ze sie zepsuło i naprawili . Swoją droga wg mnie jedynym samochodem który mógł by przerwać hegemonie Evo na Kielcach byłby jakiś mocny Lotus. Ostatnio nawet widziałem fajnego jednego do kupienia, z 1,8 Celicowym z kompresorem. 700 coś kilo / 280 kunia :eek:
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Awatar użytkownika
Rzeski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6524
Rejestracja: 10-07-07, 10:37

Postautor: Rzeski » 12-11-12, 10:43

bedziecie cos robic z zawiecha ?
WROCLOVE BRADA

Awatar użytkownika
RedSun
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3976
Rejestracja: 24-04-09, 21:33

Postautor: RedSun » 12-11-12, 11:52

Goral, Fitnes najpierw urwal amortyzator, potem siadlo mu wspomaganie kiery i ABS, a potem jeszcze przerywalo bo bylo malo paliwa. A i tak wyjal chyba 8me miejsce i klase subaru..

I nie sadze zeby jakikolwiek lotus objechal tam evo, za sliski tor..

Awatar użytkownika
Lark
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: 14-10-10, 23:03

Postautor: Lark » 12-11-12, 17:09

bedziecie cos robic z zawiecha ?


jest plan na gwint ale się nie spieszy.. niech SSS się najpierw wykruszy :twisted:

Goral, Fitnes najpierw urwal amortyzator, potem siadlo mu wspomaganie kiery i ABS, a potem jeszcze przerywalo bo bylo malo paliwa. A i tak wyjal chyba 8me miejsce i klase subaru..


Dodajmy że postawili go dosyć szybko. aż sam się zdziwiłem bo właśnie za nim jechaliśmy na rozgrzewce i widzieliśmy co mu się stało..
Prędkość w km/h widniejąca na znakach drogowych jest jedynie wielkością sugerowaną dla przeciętnych kierowców. Prawdziwy kierowca dopasowuje prędkość do możliwości własnego samochodu. ;)

Awatar użytkownika
kamwu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1759
Rejestracja: 05-07-11, 07:41

Postautor: kamwu » 12-11-12, 17:14

Fajnie prezentuje się pomarańcza :) Ale żeby ścigać się elektryczną celicą? A symulator dźwięku silnika zamontowany? :P

Dodajmy że postawili go dosyć szybko. aż sam się zdziwiłem bo właśnie za nim jechaliśmy na rozgrzewce i widzieliśmy co mu się stało..
Jeśli sponsor miałby nie zapłacić grubej kasy, to i swap silnika się zrobi w 10 minut ;)
Obrazek
RIP

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 12-11-12, 17:19

Lark pisze:niech SSS się najpierw wykruszy


to raczej szybciutko nastąpi :)
jeszcze jeden start, góra dwa i będzie po nim :-D

Awatar użytkownika
Lark
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: 14-10-10, 23:03

Postautor: Lark » 12-11-12, 18:06

Fajnie prezentuje się pomarańcza


Dzięki :)

Jeśli sponsor miałby nie zapłacić grubej kasy, to i swap silnika się zrobi w 10 minut


No ale superoes miał być amatorskim wyscigiem a obserwujemy technologie rodem z WRC :-D

jeszcze jeden start, góra dwa i będzie po nim :-D


Matus, a to z doświadczenia mówisz? :)
Prędkość w km/h widniejąca na znakach drogowych jest jedynie wielkością sugerowaną dla przeciętnych kierowców. Prawdziwy kierowca dopasowuje prędkość do możliwości własnego samochodu. ;)