ELEKTRYCZNA POMARAŃCZA BY SZWAGIER (i LARK)

Roczniki 1994-1999
Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 12-11-12, 18:18

Lark pisze:Matus, a to z doświadczenia mówisz?


nie ze swojego, ale już tu na forum były tematy tej wytrzymałości SSS poruszane :)

Awatar użytkownika
Robert
Site Admin
Site Admin
Posty: 8003
Rejestracja: 19-12-03, 23:41

Postautor: Robert » 12-11-12, 20:56

Matus pisze:
Lark pisze:niech SSS się najpierw wykruszy


to raczej szybciutko nastąpi :)
jeszcze jeden start, góra dwa i będzie po nim :-D

bzdura
Ciekawe, że najbardziej do naruszania zasad namawiają Ci, którzy przed chwilą ścigali ich obchodzenie.

Awatar użytkownika
Szwagier
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 22-02-12, 22:15

Postautor: Szwagier » 12-11-12, 22:40

Nie obraźcie się ale ciut przerobiłem malowanie w okolicach maski i błotników Nic zobowiązującego ale tak bym to widział


nad grafikami jeszcze popracujemy, o takim pomyślę na maskę już myśleliśmy choć jest problem w tym że Celica ma sporo krągłości na blacharce i to zniekształca napisy i linie ...

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 13-11-12, 07:44

nie zapomnijcie o niemodnym już wąsie :P
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
RedSun
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3976
Rejestracja: 24-04-09, 21:33

Postautor: RedSun » 13-11-12, 08:09

kamwu pisze:Jeśli sponsor miałby nie zapłacić grubej kasy, to i swap silnika się zrobi w 10 minut ;)


Fitnes nie ma sponsora, facet sam sobie wszystko ogarnął, włącznie z amorem.

Awatar użytkownika
kamwu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1759
Rejestracja: 05-07-11, 07:41

Postautor: kamwu » 13-11-12, 08:39

RedSun pisze:
kamwu pisze:Jeśli sponsor miałby nie zapłacić grubej kasy, to i swap silnika się zrobi w 10 minut ;)


Fitnes nie ma sponsora, facet sam sobie wszystko ogarnął, włącznie z amorem.
No to szacun dla gościa... :eek:
Obrazek
RIP

Awatar użytkownika
Arkii
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 642
Rejestracja: 10-04-09, 23:54

Postautor: Arkii » 13-11-12, 12:33

Lark pisze:
aha, i bez urazy chopoki, ale na seryjnym zawiasie i seryjnej mocy to ciężko wam będzie coś zdziałać poważniejszego na SuperOesach - sami widzieliście że podtrzymanie turbo i klatka to taki smutny standard... niestety :(


Jesteśmy tego świadomi i jeździmy dla frajdy, nauki techniki i lekkiej adrenalinki niż dla wyniku w generalce. Na superoesie i w miedzianej nie jesteśmy pierwszy raz, choć rzeczywiście pierwszy raz w ST205.

Swoją drogą to superoes za każdym razem mnie zadziwia. Przyjeżdżają całe teamy np. ciężarówkami z pracownikami i zapleczem serwisowym. Kilka kompletów opon, podtrzymanie turbo czy koce grzejące opony przed jazdą (jak w F1) to normalny widok. Ostatnio byliśmy świadkami jak przyjezdny serwis postawił subarę na nogi po takiej awarii że zwykły zjadacz chleba wracałby już do domu - jakby miał lawetę ;) Zabawa dla bardzo bogatych :)


Uuu to fajnie! Może dzięki temu zmieni się coś na lepsze w sportach motorowych.


Robert pisze:
Matus pisze:
Lark pisze:niech SSS się najpierw wykruszy


to raczej szybciutko nastąpi :)
jeszcze jeden start, góra dwa i będzie po nim :-D

bzdura


To jak w końcu z tym? Kto tu pisze prawdę, a kto w błąd innych wprowadza?


Super wygląda w tych bojowych barwach!

Awatar użytkownika
Robert
Site Admin
Site Admin
Posty: 8003
Rejestracja: 19-12-03, 23:41

Postautor: Robert » 13-11-12, 13:48

Arkii pisze:To jak w końcu z tym? Kto tu pisze prawdę, a kto w błąd innych wprowadza?

Superstrut jest awaryjny, nie jest łatwy w serwisowaniu i jego eksploatacja kosztuje więcej niż zwykłych mcpersonów. Zamienników nie ma, nowe części kosztują majątek, regenerować się dają (co prawda nie w nieskończoność).

Jednak, twierdzenie, że dwa-trzy superoesy i jest koniec superstruta to jest bzdura. To co najbardziej mu szkodzi, to jazda po dziurawych drogach na niskoprofilowych oponach i betonowym zawieszeniu. I w takich warunkach zwykle po około 1,5 roku coś tam zaczyna mieć luzy nie takie jak powinno.

Tor w Miedzianej jest asfaltowy, bez dziur (chyba, że ktoś wyjeżdża po za czarne bez przerwy). Jak chłopaki przyjeżdżają na lawecie do Kielc na upalanie, to nie mają czym się martwić zawczasu tylko jeździć i się cieszyć.
Ciekawe, że najbardziej do naruszania zasad namawiają Ci, którzy przed chwilą ścigali ich obchodzenie.

Awatar użytkownika
Arkii
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 642
Rejestracja: 10-04-09, 23:54

Postautor: Arkii » 13-11-12, 14:51

Rober, dzięki za informacje i obalenie mitu!

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 13-11-12, 15:53

Robert, a na jakiej podstawie mamy twierdzić że będą jeździć tylko po aksamitnie gładkiej Miedziance?

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 16-11-12, 08:52

Bo Szwagier Celice szanuje, na SuperOes wozi na lawecie, i w rajdach na wyrypie nie będzie startował?!!! Choćby stad..
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.