Cichociemna AT200
- AlliedXaphon
- Użytkownik
- Posty: 179
- Rejestracja: 22-07-12, 17:06
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
Wszystko ładnie pięknie ale czy długość rur w dobrym kolektorze nie powinna być jednakowa? Mam wrażenie że środkowe rury są zdecydowanie krótsze. Jak to się ma do opróżniania komory spalania ze spalin? Czy nie ma to znaczenia? Wszędzie, gdzie bym nie patrzył na jakieś końskie projekty to rury są tak kombinowane, żeby tylko długość była jednakowa.
np:
np:
- Markus
- Użytkownik
- Posty: 232
- Rejestracja: 20-10-12, 23:21
Gdzie mojemu projektowi do końskiego Tak, wiem, że teoria mówi o jednakowej długości każdego z runnerów, ale mi bardziej zależało na upchnięciu tej turbiny kosztem właśnie idealnego kolektora. Zmieścić tę turbine z całym dolotem, dp, spływem i filtrem na swoim miejscu nie było łatwo, dlatego też nie mam pretensji, że kolektor jest jaki jest. Mam nadzieję, że nie odczuje tego. Patrząc na inne projekty mam wrażenie, że jednak znacznie przeważają kolektory bez równych runnerow nie wspominając już o jakości wykonania.
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
Markus pisze:Gdzie mojemu projektowi do końskiego Tak, wiem, że teoria mówi o jednakowej długości każdego z runnerów, ale mi bardziej zależało na upchnięciu tej turbiny kosztem właśnie idealnego kolektora. Zmieścić tę turbine z całym dolotem, dp, spływem i filtrem na swoim miejscu nie było łatwo, dlatego też nie mam pretensji, że kolektor jest jaki jest. Mam nadzieję, że nie odczuje tego. Patrząc na inne projekty mam wrażenie, że jednak znacznie przeważają kolektory bez równych runnerow nie wspominając już o jakości wykonania.
Mnie to nie przeszkadza . Chciałem rozwiać swoje wątpliwości i ciekawość.
Jak dla mnie dobrze to wygląda i mam nadzieje, że będzie się też dobrze sprawować i będziesz zadowolony .
Czekam na dalsze kroki i relacje.
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
Krzychu pisze:Frugo, luknij na oryginalne kolektory z st185/205. Nie ma tam mowy o jednakowej długości kanałów wylotowych
Markus, zajebista robota, wiadomo kogo
Nie miałem okazji dokładnie przyglądać się silnikom z st185/205 dlatego zapytałem.
Skoro jest to ok, to ja nie mam więcej pytań i dalej kibicuję Markusowi w projekcie Zawsze po cichu marzę o turbo w mojej Celinie
- Markus
- Użytkownik
- Posty: 232
- Rejestracja: 20-10-12, 23:21
Frugo, dokładnie analizując wszystkie rury w kolektorze który podesłałeś jako przykład kolektora z równymi runnerami też nie jest tak kolorowo
Czy moj kolektor jest ok tego na 100% nie wiem, chętnie usłyszę jakieś słowo krytyki kogoś kto się zna, może wyciągne wnioski na przyszłość..
Krzychu, Arni skończył już cały kolektor, dolot, węże i dp, w sobote odbieram
Czy moj kolektor jest ok tego na 100% nie wiem, chętnie usłyszę jakieś słowo krytyki kogoś kto się zna, może wyciągne wnioski na przyszłość..
Krzychu, Arni skończył już cały kolektor, dolot, węże i dp, w sobote odbieram
- Markus
- Użytkownik
- Posty: 232
- Rejestracja: 20-10-12, 23:21
Auto jeździ i ma się dobrze:) Ciągle docieram.. w sumie mógłbym już stroić na jakieś wstępne 0.8 bara, ale jeszcze mam troche rzeczy do ogarnięcia.
A tymczasem takie frykasy się trafiły
Visior roof
Akcesoryjna kierownica MOMO dedykowana do celicy st202
Kierownica nie potrzebuje naby, gotowa do założenia.
Zdjęcie podglądowe
http://www.6gc.net/forums/lofiversion/index.php?t47436.html
A tymczasem takie frykasy się trafiły
Visior roof
Akcesoryjna kierownica MOMO dedykowana do celicy st202
Kierownica nie potrzebuje naby, gotowa do założenia.
Zdjęcie podglądowe
http://www.6gc.net/forums/lofiversion/index.php?t47436.html
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
- Markus
- Użytkownik
- Posty: 232
- Rejestracja: 20-10-12, 23:21
http://panoramafirm.pl/pomorskie,,gda%C ... r_prx.html
Tarcza obita kewlarem , koszt ok 150zł z wygładzeniem koła zamachowego
Tarcza obita kewlarem , koszt ok 150zł z wygładzeniem koła zamachowego