Cichociemna AT200

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
JaQb_CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1943
Rejestracja: 07-09-09, 19:21

Postautor: JaQb_CK » 16-10-14, 07:35

Fajnie przemyślany projekt i każdy kolejny krok ;-)
Chyba musisz spędzać całe dnie na telefonie zbierając kolejne opinie fachowców co :?: :-D
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 16-10-14, 07:49

Markus pisze: tłoki gotowe do założenia :-D
Obrazek

bez pierścieni? :wink:

P.

ghost1077
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: 09-10-10, 00:52

Postautor: ghost1077 » 16-10-14, 09:32

Szukam dla brata głowicy GE, żeby nie zepsuć całej pracy głowicą FE :-D
Ktoś ma BIG PORTA na sprzedaż? :-)

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4503
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 16-10-14, 19:43

Tak jak Carsik wspomniał: Pompa nowa i koniec. To jest pierwszy mod zanim jeszcze przyjdą wszystkie drogie graty ;)
[center]JEDZIEMY[/center]

Awatar użytkownika
Markus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 232
Rejestracja: 20-10-12, 23:21

Postautor: Markus » 16-10-14, 21:24

Pomyślimy pomyślimy.. Chociaż 800zł, po zniżkach może z 600zł za pompę to duży wydatek.. Taką kwotę to wolałbym przeznaczyć na głowicę G.. Przed remontem ciśnienie oleju wg wskaźnika ag było bardzo dobre, hmm...

Awatar użytkownika
Markus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 232
Rejestracja: 20-10-12, 23:21

Postautor: Markus » 22-10-14, 15:10

Czy ktoś mógłby przyblizyc mi różnice między skrzynia biegów 7afe, a 4 age z corolli e9 gti? Opłaca się zmieniać? jest mocniejsza? jak z przelozeniami? polosie, sprzeglo, zamach zostaje od 7afe przy ewentualnym swapie?

Awatar użytkownika
Markus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 232
Rejestracja: 20-10-12, 23:21

Postautor: Markus » 14-11-14, 20:50

Czy ktoś ma informacje jaki aparat zaplonowy nalepiej użyć do podłączenia fajkocewek przy silniku 4age?
Przy mojej głowicy 4age był taki:
i55.photobucket.com/albums/g122/plate2169/4ag%20Distributor%20Rebuild/DistRebuild4.jpg
Ma dwa czujniki.. Czy na takim aparacie jest szansa, że będzie to dobrze chodziło? Czy jedyne słuszne rozwiązanie to dołożyć czujnik położenia wału?

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 14-11-14, 20:55

jak masz aparat to po co dokładać czujnik wału

Awatar użytkownika
Markus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 232
Rejestracja: 20-10-12, 23:21

Postautor: Markus » 14-11-14, 21:17

Mam rozumieć, że czujniki które są w moim aparacie zaplonowym wystarcza do prawidłowej pracy silnika na fajkocewkach i pełnej sekwencji?

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 14-11-14, 21:34

powinieneś najpierw ustalić wersję z osobą która będzie oblatywała EMU,
u mnie jest tylko czujnik wału bez aparatów i innych przylepek.

P.

Awatar użytkownika
Markus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 232
Rejestracja: 20-10-12, 23:21

Postautor: Markus » 14-11-14, 21:41

Ustalić wersję czego? Czujnika położenia wału chyba nie ma oryginalnie u Ciebie? więc dlaczego sygnał z wału a nie z aparatu zaplonowego?

Awatar użytkownika
Markus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 232
Rejestracja: 20-10-12, 23:21

Postautor: Markus » 11-01-15, 17:08

cd
Od ostatniej aktualizacji minęło juz prawie 3 miesiące, a tu silnik dalej nie złożony..
Prace ciągle trwają wszystko idzie gładko, ale ciągle końca nie widać..
Od ostatniej aktualizacji zrobione zostało:
- w miejscu seryjnego ecu siedzi emu
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

- interfejs bluetooth do emu
Obrazek
- wszystkie przeguby wyczyszczone i złożone na nowym smarze
Obrazek
- dawca :D
Obrazek
- głowica po pełnej regeneracji:
uszczelniacze zaworowe reinz,
większe zawory: ssące były 30.5mm są 32.5mm, wydechowe: były 25.5mm sa 27.5mm.
głowica umyta w ultradźwiękach, ale niestety nie przyszło mi do głowy, żeby przed regeneracją ją wyszkiełkować...
Obrazek
Obrazek
Obrazek
- pokrywa zaworów pomalowana na czarny mat z wyszlifowanymi napisami.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek Obrazek
-pokrywa zaworów musiała zostać roznitowana, żeby dostać się do nagaru pod osłoną wyjścia na odmę w pokrywie :D
Obrazek
- regulowane kółka blox
Obrazek
- komora silnika dokładnie oczyszczona z rdzy i pomalowana
Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
- początki składania komory z większym intercoolerem (180x550x65), nową chłodnicą oleju setrab 16 rzedowa.
Przy okazji malowania komory wszystkie elementy które zostały zdemontowane zostały dokładnie umyte, pomalowane proszkowo lub ocynkowane.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
- troche cześci z aso m.in.
pompa oleju od 4age z uszczelkami i uszczelniaczem - sprawdzona podobno najwydajniejsza, poduszki chłodnicy wody, filtr paliwa, troche uszczelek króćców wody, przepustnicy, kolektorów, śrubki swiateł i nakrętki pokrywy zaworów z podkładkami.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
JaQb_CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1943
Rejestracja: 07-09-09, 19:21

Postautor: JaQb_CK » 11-01-15, 17:44

Uwielbiam ten temat. Podejście do sprawy bardzo profesjonalne :wink:
Trzymam kciuki i czekam na końcowy efekt :-D
PS. Zabieram się powoli za jeden z elementów układanki więc powinieneś niedługo mieć ją u siebie ;-)
97` Toyota Celica VI 1.8

90` Toyota Celica V GT-Four A

Awatar użytkownika
Markus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 232
Rejestracja: 20-10-12, 23:21

Postautor: Markus » 11-01-15, 21:02

Dzięki Jakub.
Będę miał do Ciebie jeszcze jedną prośbę, ale to zadzwonie :-)

Awatar użytkownika
Zewus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3062
Rejestracja: 13-03-09, 16:46

Postautor: Zewus » 12-01-15, 08:28

No i to jest kompleksowe podejście. Oby tak dalej

Awatar użytkownika
BASSI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3168
Rejestracja: 20-04-08, 00:34

Postautor: BASSI » 14-01-15, 21:40

Mi by już brakło odwagi... ale trzymam kciuki i to bardzo bardzo mocno, żeby wszystko się powiodło :) z chęcią odwiedzę w wolnym czasie i zerknę " z bliska " :)

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 15-01-15, 21:36

gruuubbooo 8)
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
grzegoslav
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2776
Rejestracja: 29-05-09, 23:08

Postautor: grzegoslav » 15-01-15, 21:51

hmm będzie ciekawie :-) powodzenia w pracach ;)

Awatar użytkownika
Markus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 232
Rejestracja: 20-10-12, 23:21

Postautor: Markus » 15-01-15, 22:33

Dzięki chłopaki :-) A Ty Grzesiu nie myślałeś nad zmianą głowicy ? :P

Awatar użytkownika
grzegoslav
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2776
Rejestracja: 29-05-09, 23:08

Postautor: grzegoslav » 15-01-15, 23:45

Markus,

mam nawet taką w domu z 4age, ale jeszcze nawet się nie nacieszyłem tym co mam ;) póki co moją 1,6 wszystkich robię jak VI stoi na podnośniku :-D