no nie jest źle na wyłączonym kompresorze biorąc pod uwagę to że podciśnienie musi zakręcić rotorami
natomiast na włączonym pozazdrościć
co prawda moment nie jest płaski cały czas, ale i tak ładnie to wygląda, a tak jak carsik mówi - to nie turbo, że coraz więcej da
Bracia pizza boys odwalili kawał dobrej roboty i co najważniejsze własnymi rękoma w przerwach przy robieniu pizzy
Co jakiś czas wpadałem po swojej pracy żeby zobaczyć postępy, aż w końcu doczekałem się przejażdżki MASAKRA! Cichociemne 7AFE daje ogromną frajdę z jazdy
Szkoda, że w 3sge nie ma tyle miejsca pod maską dla kompresora
jest to prototyp mocowania:D trzyma się na śrubie alternatora, śrubie mocowania alternatora, śrubie osłony kolektora i zapiera się o kolektor. Wbrew pozorom kompresor jest stabilny i trzyma się bardzo dobrze.
www.gt4serwis.pl Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
To autko jest mojego brata. Ja mam st182, które na hamowni pokazalo seryjne 184nm. Moze i 7afze nie jest wyraźnie szybsze od mojego, ale przyjemnosc z jazdy jest duuuzo wieksza w kompresorze. Samochod przyspiesza na kazdym biegu,a dzwiek...piekny. Kombinujcie mocowanie do 2.0 to w przyszlym sezonie zakładam
Doładowanie jest do 3500 ok 0.3 bara i od 4000 jest max 0.4 bara.
Za krótko jeżdżę, żebym mógł powiedzieć czy alternator się nie grzeje ale na strojeniu zrobiłem ok 250km ostrej jazdy i ładowanie było bardzo dobre.
Karkiler, chyba wolę mieć kompresor z możliwością włączania/wyłączania, a zmienić na większe koło pasowe;)
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
U mnie jest to trochę inaczej rozwiązane..AFR do ok 5500 od jest stały ok.11-11.5 od 5500 jest 11.5-10.8 Dołek który jest przy 4300 jest spowodowany przejściem na sygnał z innego czujnika. Było wystrojone tak jak Ty masz BASSI ale wydawało nam się, że mniej zauważalny spadek mocy jest właśnie w tej wersji.