Cichociemna AT200

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
g.mario
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3013
Rejestracja: 28-11-08, 23:02

Postautor: g.mario » 25-10-12, 18:20

Markus pisze:Na wyłączonym kompresorze jest padaka

ale kto by go chciał wyłączać :-D

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 25-10-12, 18:33

no nie jest źle na wyłączonym kompresorze biorąc pod uwagę to że podciśnienie musi zakręcić rotorami ;)
natomiast na włączonym pozazdrościć :)
co prawda moment nie jest płaski cały czas, ale i tak ładnie to wygląda, a tak jak carsik mówi - to nie turbo, że coraz więcej da ;)

gratulacje

P.S. pokaż jeszcze mocowanie :)

Awatar użytkownika
Krzychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1413
Rejestracja: 07-07-09, 19:46

Postautor: Krzychu » 25-10-12, 18:37

Bracia pizza boys odwalili kawał dobrej roboty i co najważniejsze własnymi rękoma w przerwach przy robieniu pizzy :-D
Co jakiś czas wpadałem po swojej pracy żeby zobaczyć postępy, aż w końcu doczekałem się przejażdżki :-D MASAKRA! Cichociemne 7AFE daje ogromną frajdę z jazdy :-)
Szkoda, że w 3sge nie ma tyle miejsca pod maską dla kompresora ;-)

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 25-10-12, 18:42

karkiler pisze:Szkoda, że w 3sge nie ma tyle miejsca pod maską dla kompresora


spoko, spoko znajdzie się ;)

Awatar użytkownika
Mlody Rzeski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1428
Rejestracja: 13-08-08, 22:23

Postautor: Mlody Rzeski » 25-10-12, 18:49

Szacun za budżet w którym się zmiesćiłeś i zapał. Trzymam kciuki żeby działało na 110%, a wiedzę która zdobyłeś trzymaj dla potomnych :-D

Awatar użytkownika
Markus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 232
Rejestracja: 20-10-12, 23:21

Postautor: Markus » 25-10-12, 18:56

Obrazek
jest to prototyp mocowania:D trzyma się na śrubie alternatora, śrubie mocowania alternatora, śrubie osłony kolektora i zapiera się o kolektor. Wbrew pozorom kompresor jest stabilny i trzyma się bardzo dobrze.

Obrazek
a to projekt do wycięcia laserowego

Awatar użytkownika
Markus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 232
Rejestracja: 20-10-12, 23:21

Postautor: Markus » 25-10-12, 19:00

W kosztorysie nie jest uwzględniona jedna rzecz bo za tą rzecz mam ogromny dług wdzięczności u BASSIego:)

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 25-10-12, 19:01

Markus pisze:W kosztorysie nie jest uwzględniona jedna rzecz bo za tą rzecz mam ogromny dług wdzięczności u BASSIego:)


porady? :-D

Awatar użytkownika
Krzychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1413
Rejestracja: 07-07-09, 19:46

Postautor: Krzychu » 25-10-12, 19:02

Trójmiasto rośnie w niuta! :-D sorry, nie mogłem się powstrzymać :P

Awatar użytkownika
Markus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 232
Rejestracja: 20-10-12, 23:21

Postautor: Markus » 25-10-12, 19:05

Matus pisze:
Markus pisze:W kosztorysie nie jest uwzględniona jedna rzecz bo za tą rzecz mam ogromny dług wdzięczności u BASSIego:)


porady? :-D

też;)

Awatar użytkownika
carsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5915
Rejestracja: 30-08-06, 13:30

Postautor: carsik » 25-10-12, 19:34

a jakie masz doładowanie w porównaniu do obrotów?
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28

Awatar użytkownika
Piotrek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3567
Rejestracja: 21-05-07, 23:04

Postautor: Piotrek » 25-10-12, 19:52

Alternator nie ma za ciepło?

Awatar użytkownika
Krzychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1413
Rejestracja: 07-07-09, 19:46

Postautor: Krzychu » 25-10-12, 20:02


ghost1077
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: 09-10-10, 00:52

Postautor: ghost1077 » 25-10-12, 21:17

To autko jest mojego brata. Ja mam st182, które na hamowni pokazalo seryjne 184nm. Moze i 7afze nie jest wyraźnie szybsze od mojego, ale przyjemnosc z jazdy jest duuuzo wieksza w kompresorze. Samochod przyspiesza na kazdym biegu,a dzwiek...piekny. Kombinujcie mocowanie do 2.0 to w przyszlym sezonie zakładam :-D

Awatar użytkownika
adrianh92
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2192
Rejestracja: 26-03-11, 18:18

Postautor: adrianh92 » 25-10-12, 21:20

wrzuć jakiś filmik żebyśmy się mogli pokoniować
ST202 Milka - SOLD
ST185 WB 3S-GTE rev.3 - SOLD
ST205 JDM 98' CASTROL
IMPREZA WRX 04' - SOLD

Awatar użytkownika
Markus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 232
Rejestracja: 20-10-12, 23:21

Postautor: Markus » 25-10-12, 21:23

Doładowanie jest do 3500 ok 0.3 bara i od 4000 jest max 0.4 bara.
Za krótko jeżdżę, żebym mógł powiedzieć czy alternator się nie grzeje ale na strojeniu zrobiłem ok 250km ostrej jazdy i ładowanie było bardzo dobre.
Karkiler, chyba wolę mieć kompresor z możliwością włączania/wyłączania, a zmienić na większe koło pasowe;)

Awatar użytkownika
Krzychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1413
Rejestracja: 07-07-09, 19:46

Postautor: Krzychu » 25-10-12, 21:29

Markus, ghost1077, w sobotę wpadniemy do Was z DCG także grzejcie blachę :-D

Awatar użytkownika
carsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5915
Rejestracja: 30-08-06, 13:30

Postautor: carsik » 25-10-12, 21:46

Markus pisze:Doładowanie jest do 3500 ok 0.3 bara i od 4000 jest max 0.4 bara.


no to faktycznie masz dziwny spadek niuta a nie przekombinowaliście coś z paliwem albo zapłonem? Jaki macie AFR od 4krpm?
www.gt4serwis.pl

Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28

Awatar użytkownika
BASSI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3168
Rejestracja: 20-04-08, 00:34

Postautor: BASSI » 25-10-12, 21:57

Carsik u mnie jet podobnie...

Ten co mi stroił mówił, że nie da rady tego " ogarnąć " i wtedy od 4 tyś musiał ustawić 10.9 AFR.

ghost ma podobny wykres do mojego :

viewtopic.php?t=20894&postdays=0&postorder=asc&start=220

Awatar użytkownika
Markus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 232
Rejestracja: 20-10-12, 23:21

Postautor: Markus » 25-10-12, 22:15

U mnie jest to trochę inaczej rozwiązane..AFR do ok 5500 od jest stały ok.11-11.5 od 5500 jest 11.5-10.8 Dołek który jest przy 4300 jest spowodowany przejściem na sygnał z innego czujnika. Było wystrojone tak jak Ty masz BASSI ale wydawało nam się, że mniej zauważalny spadek mocy jest właśnie w tej wersji.