Toyota Celica 2.0GT 1994 Srebrna

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
OZER1987
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 144
Rejestracja: 01-12-12, 20:19

Postautor: OZER1987 » 12-01-13, 18:50

Na tą informacje zapewne wszyscy długo czekali jak i ja sam celica została odpalona i chodzi jeszcze tylko parę drobnych poprawek ją czeka w warsztacie jak np: wymiana sprzęgła na exedy,wymiana przegubów :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Moje autko

Awatar użytkownika
mlodzik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1109
Rejestracja: 24-02-08, 16:00

Postautor: mlodzik » 12-01-13, 18:57

Fajnie, że tak szybko odżyla :) Życzę cierpliwości w docieraniu :wink:
2.0 ST182 3SGE (w ) Catalyze- Medium blue pearl R.I.P.
2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE RC :D:D
2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D:D

Awatar użytkownika
Margo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4242
Rejestracja: 15-07-09, 08:39

Postautor: Margo » 12-01-13, 19:05

prawie jak beams :wink:
VI Biała SS-III Beams Red Top
viewtopic.php?t=22089
----------------------

grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą

Awatar użytkownika
_zulw007_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1492
Rejestracja: 09-09-06, 22:17

Postautor: _zulw007_ » 12-01-13, 20:44

Gratulacje :) wygląda ładnie

Awatar użytkownika
Rzeski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6524
Rejestracja: 10-07-07, 10:37

Postautor: Rzeski » 12-01-13, 20:54

Bardzo ladnie wyglada czarny z czerwonym zawsze idealnie do siebie pasuja
Twoj 3S-GE bedzie taki red-black top YAMAHA :wink:
Powodzenia w docieraniu

Prysnij alternator i przepustnice do kompletu kolorystycznego
WROCLOVE BRADA

MAREECKI
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 14-08-11, 08:48

Postautor: MAREECKI » 17-01-13, 15:28

mam takie pytanie czy wymieniałes rozrzad kompletny czy do wymiany trzeba wyciagnac silnik czy da rade bez wyciagania

Mimek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 746
Rejestracja: 13-02-10, 14:51

Postautor: Mimek » 17-01-13, 16:31

spokojnie robisz to bez wyciągania motoru
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale.

Celica AT180 Wittman Editionn
Celica ST202 (zielona)
Celica ST205 JDM (czarna) - sold
Celica ST205 JDM (granatowa) - in progress
Celica TA40 (czerwona babcia) - sold
Celica TA40B (brązowa)
Celica ST185 WB (czerwona) - in progress
AUDI A6 C6 3.0TDI QUATTRO ( dupowóz)

WWW.SERWISMIMEK.PL

Awatar użytkownika
OZER1987
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 144
Rejestracja: 01-12-12, 20:19

Postautor: OZER1987 » 12-04-13, 20:07

Dawno nic nie zamieszczałem trzeba to nadrobić.

Lampy ponownie były przerabiane bo metoda z klejem spaw na zimno się okazała totalną porażką. Klej pod wpływem temperatury zaczął odparowywać mimo że był suchy przez co miałem brązowy osad na odbłyśnikach i soczewkach soczewki dało się wyczyścić a odbłyśniki niestety ponownie napylane musiały być.

Teraz przeróbka wygląda tak:

Obrazek
Obrazek
Moje autko

Awatar użytkownika
dlugi999
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 240
Rejestracja: 26-01-11, 12:17

Postautor: dlugi999 » 11-09-13, 17:27

Dzieje sie cos w temacie?? Żyje auto wogóle?
Ile byś nie włożył do tego interesu, to dobre koło podstawą sukcesu :D

Awatar użytkownika
OZER1987
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 144
Rejestracja: 01-12-12, 20:19

Postautor: OZER1987 » 13-10-13, 13:45

Stara gałeczka zmiany biegów się przetarła teraz jest nowa i jestem z niej bardzo zadowolony :)

Obrazek

Efekty mycia i wosku nakładanego ręcznie :)

Obrazek
Obrazek

Kolega wyżej pytał jak autko bo dawno nic nie wklejałem ani nie pisałem no to muszę powiedzieć że jestem bardzo rozczarowany pracą mechaników i tym jak mi naprawili silnik bo auto nie ma takiej mocy jak powinno mieć i to jest naprawdę duża różnica bo sam to odczuwam mimo że jestem amatorem w tych sprawach.
Autko klekotało jak diesel bo po remoncie zawory były ustawione chwilowo na dotarcie inaczej. Po 9 tyś pojechałem olej wymienili mi w warsztacie uszczelkę i zapewniają że autko ma książkowo zawory ustawione a on dalej klekocze jak diesel.

Pomijając już to że silnik jest źle zrobiony z czym muszę poczekać jeszcze troszkę bo pierwsze w kolejce jest zawieszenie do zrobienia i całe zawieszenie z Super Strat będę zmieniał na standard bo części do Super Strat są bardzo drogie i ciężko dostępne.

Wracając do silnika już mnie cała sprawa tak męczy że powoli myślę o zmianie tego silnika na ST205 ale w tej sprawie chciał bym dokładnie by ktoś mi opisał czy taką zmianę da się przeprowadzić w tym autku jeśli tak to prócz silnika od ST205 co muszę jeszcze zrobić, kupić i wymienić?? Wiem że seryjnie w GT4 jest napęd 4x4 i czy po zmianie silnika z ST202 na ST 205 autko będzie dobrze pracowało z napędem na przód??
No i jakie mogą być koszta (mniej, więcej) całej takiej zabawy.
Gdzieś na forum już chyba był taki temat jednak bardzo by mi zależało by było to opisane w moim temacie bo myślę o całej takiej przeróbce poważnie.

Po zimie będę zmieniał drzwi z obu stron (powody korozja), oraz klapę bagażnika ponieważ irytuje mnie brak wycieraczki bo poprzedni właściciel wolał ją wyjąć i otwór zaszpachlować :/

Jak już z tym wszystkim się uporam to na sam koniec maska od GT4 i spojler z tyłu od GT4 oraz parę drobiazgów :)


P.S. Może nie które z tych pytań są dla was śmieszne ale jak już pisałem jestem amatorem w sprawach mechanicznych dla tego wiedzy na ten temat chce zasięgnąć u osób ze sporym doświadczeniem w sprawach związanych z Celiną.


Czekam na wasze informacje i opinie na ten temat.
Pozdrawiam cały Celica Club i pozdrawiam :)
OZER
Moje autko

mario2007
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3008
Rejestracja: 09-04-07, 19:55

Postautor: mario2007 » 13-10-13, 15:41

jak amator w sprawach mechanicznych ma zamiar dalej brnąć w remonty/swapy , to niech sobie kupi gt86 w salonie bo wyjdzie tyle samo . to nie jest zabawa dla amatorów i nigdy nie będzie ... . chłopie jak ci ktoś tłumaczy że ustawił na dotarcie inne luzy zaworowe , to on nie wie o czym mówi i tym samym nie ma pojęcia o tym co zrobił . kup sobie szczelinomierz , poczytaj jak się to mierzy , zdejmij pokrywę zaworów i sobie zmierz sam luzy zaworowe . to nie jest filozowiczne zadanie , nie wymaga skończenia politechniki . przy okazji zobaczysz czy masz nową uszczelkę pokrywy zaworów i poznasz budowę góry silnika toyoty . potem jak wyjdzie że nie jest ok , wsadź mechanikowi szczelinomierz w d@#$ę i każ mu oddać kasę .
st 182 90 - sold
st 162 91 - sold
st 202 95 - sold
st 202 97 na spółkę z synem

Awatar użytkownika
OZER1987
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 144
Rejestracja: 01-12-12, 20:19

Postautor: OZER1987 » 13-10-13, 16:33

mario2007 dla tego właśnie was pytam o rady żeby się nauczyć wszystkiego :)
Moje autko

Awatar użytkownika
JaQb_CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1943
Rejestracja: 07-09-09, 19:21

Postautor: JaQb_CK » 13-10-13, 16:49

Masz do mnie numer.. czemu nie zadzwonisz? ja Ci od poczatku mowilem ze Ci mechanicy nie maja pojecia o czym mowia. :wink:
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A

Awatar użytkownika
OZER1987
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 144
Rejestracja: 01-12-12, 20:19

Postautor: OZER1987 » 13-10-13, 17:01

Widzisz Kuba myślałem że po regulacji zaworów wszystko się poprawi a tu lipa dalej to samo a po klekotaniu twierdze że nie tknęli nawet tych zaworów.
Moje autko

Awatar użytkownika
Qub@
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1638
Rejestracja: 21-10-06, 16:34

Postautor: Qub@ » 13-10-13, 20:54

Na przyszłość troszke zmień rozdzielczość wstawianych zdjęc bo niektórym może zamulać ładowanie ;-)

Popełniłeś istotny błąd, jak się okazało, że silnik to kibel - trzeba było swapować u Tomciusia, dzis nie miałbyś problemów a i pare tysi by się zaoszczędziło... tym bardziej, że tez mieszkasz w Łodzi...
ST202: 02.2007-03.2014
Next: ? (chwilowo panzerwagen w dieslu)

Awatar użytkownika
OZER1987
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 144
Rejestracja: 01-12-12, 20:19

Postautor: OZER1987 » 13-10-13, 21:55

Teraz właśnie bardzo poważnie nad tym myślę by właśnie tak zrobić jak mówisz :)
Moje autko

Awatar użytkownika
OZER1987
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 144
Rejestracja: 01-12-12, 20:19

Postautor: OZER1987 » 27-04-14, 21:35

Silnik zakupiłem u Tomciusia wyjęty z automatu i sprawuje się znakomicie auto odzyskało moc i teraz aż chce się nim jeździć :).
Aktualnie autko przechodzi całkowitą wymianę zawieszenia z ss na MCpherson na poliuretanach w przyszłości będą niewielkie koszta przy robieniu tego zawieszenia.


Co do autka planuje je sprzedać i zainwestować w coś znacznie mocniejszego i większego :)
Moje autko

Awatar użytkownika
OZER1987
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 144
Rejestracja: 01-12-12, 20:19

Postautor: OZER1987 » 21-07-14, 20:54

Długo nic nie pisałem bo myślałem że autko będę sprzedawał ale jednak zmieniłem zdanie bo to było autko o którym marzyłem w które wsadziłem bardzo dużo serca, czasu i pieniędzy więc postanowiłem dalej dopieszczać swoje autko i oto efekty :)


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

No i oczywiście nowy projekt zegarów do mojej celiny (zdjęcia są robione w dzień więc słabo widać jak się ładnie świecą jak zrobię foty wieczorem to dorzucę)

Obrazek

Na zdjęciach widać że progi doszły i chlapacze :)
Moje autko

Awatar użytkownika
rider016
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 661
Rejestracja: 03-05-12, 20:15

Postautor: rider016 » 21-07-14, 21:04

ale widać tylko 2 pierwsze zdjęcia....
AT180

Awatar użytkownika
OZER1987
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 144
Rejestracja: 01-12-12, 20:19

Postautor: OZER1987 » 21-07-14, 21:09

a to nie wiem czemu ja widzę wszystkie może odśwież stronę
Moje autko