Czarna Toyota GT na Toyach
- Bakuu0
- Użytkownik
- Posty: 2224
- Rejestracja: 08-04-07, 16:32
- majster
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: 30-03-12, 01:54
Grzegorz pisze:Ładna szt. felga kozak
ale po co malować kat.?? w ogóle po co Ci kat.
należysz do zielonych?
Jeszcze na zimowym setupie, ale już tylko dotknąć jak Braidy wpadną z powrotem Kat, żeby był ładny-nie mogę się patrzeć na rdzę, mi on nie przeszkadza, więc po co psuć, do zielonych -no na pewno nie ja
Bakuu0 pisze:W dolotowym największy syf czynią odmy.
Tylko oil catch tank ratuje?
- Bakuu0
- Użytkownik
- Posty: 2224
- Rejestracja: 08-04-07, 16:32
- majster
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: 30-03-12, 01:54
Posprzątałem trochę w temacie. Odświeżyłem fotki, część udało się odzyskać. Niestety nie wszystkie, bo photobucket przywalił w ch.... i chcą teraz niemałą kasę
Potrzebuję kupić linkę do ręcznego czy poza ASO, coś godnego polecicie?
Także tarcze na przód wraz z klockami. Wymieniłem swojego czasu na ATE i klocki z ASO, ale nie byłem zadowolony z efektów hamowania od samego początku. Co sprawdzonego macie u siebie?
Potrzebuję kupić linkę do ręcznego czy poza ASO, coś godnego polecicie?
Także tarcze na przód wraz z klockami. Wymieniłem swojego czasu na ATE i klocki z ASO, ale nie byłem zadowolony z efektów hamowania od samego początku. Co sprawdzonego macie u siebie?
- majster
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: 30-03-12, 01:54
Re: Czarna Toyota GT na Toyach
Celica żyje i ma się dobrze. Bardzo mało jeździ ostatnio. Trochę się działo, żadnej poważnej awarii, ale dała mi popalić...
Zacznę od najprzyjemniejszych rzeczy. Ładowarka Quick charge z voltomierzem postanowiłem, po awarii alternatora (później o tym). Działa super, podświetlenie zielone w kolorze OEM , QC działa jak należy. Voltomierz zaniża ok. 0.3-0.4V, podpięty przewodami 1.5mm.2 bezpośrednio do aku (po przkaźniku):
3-drożne głośniki współosiowe TS-A20i131 20cm. średnicy udało mi się wkomponować w oryginalne puszki w drzwiach. Powiem, że ze zwykłym radiem Blaupunkta gra to bardzo zacnie W planach jest wzmacniacz 2-kanałowy. Oraz wyciszenie drzwi, ale dopiero jak zrobi się ciepło i sucho:
Tak to wygląda już w drzwiach
Stare miały już dość...
Świece platynowe BKR6EP (0.8mm. przerwa)
Walczyłem jakieś 2 tygodnie z wolnymi obrotami, rozkładałem już ręce, a falowanie powstało na drugi dzień po montażu drugiego alternatora. Stary ładował, ale dopiero od ok.1200obr.
Wymieniłem szczotki i regulator napięcia. Bez zmian. Zawiozłem do elektryka i mówi od razu, że stojan zjarany... reczywiście wyglądał, jakby dostał dużego prądu. W końcu kupiłem używkę. Wymieniałem bez zaglądania do niego i jest do dzisiaj ok. Stary muszę gdzies wysłać do regeneracji-polecicie jakiś sprawdzony zakład?
Na drugi dzień zaczęły się kłopoty z falowaniem obrotów... czy to miało związek z wymianą alternatora, czy zbieg okoliczności...> Zgodnie z manualem od 3S-GE sprawdziłem wszystkie czujniki, podciśnienia, czyściłem przepustnicę. I zonk. Dalej. Rozebrałem czujnik IACV, nie otwierał i zamykał prawidłowo po podaniu napięcia. Na 2 dni był spokój i falowanie powróciło. Tym razem wywaliło check i błąd silnika nr.33, którego nigdzie nie ma opisanego. Kupiłem 2 przepustnice z przedlifta tylko dla zaworu IACV. Przełożyłem zawór i od 5 dni jest ok. z tym, że tuż po odpaleniu obroty wskakują na pół sek. na jakies 1600, spadają na ok.400-500 na następne pół sek. i dopiero stoją równiutko. Tylko przy pierwszym zimnym uruchomieniu.
cała kolekcja przepustnic
Zacznę od najprzyjemniejszych rzeczy. Ładowarka Quick charge z voltomierzem postanowiłem, po awarii alternatora (później o tym). Działa super, podświetlenie zielone w kolorze OEM , QC działa jak należy. Voltomierz zaniża ok. 0.3-0.4V, podpięty przewodami 1.5mm.2 bezpośrednio do aku (po przkaźniku):
3-drożne głośniki współosiowe TS-A20i131 20cm. średnicy udało mi się wkomponować w oryginalne puszki w drzwiach. Powiem, że ze zwykłym radiem Blaupunkta gra to bardzo zacnie W planach jest wzmacniacz 2-kanałowy. Oraz wyciszenie drzwi, ale dopiero jak zrobi się ciepło i sucho:
Tak to wygląda już w drzwiach
Stare miały już dość...
Świece platynowe BKR6EP (0.8mm. przerwa)
Walczyłem jakieś 2 tygodnie z wolnymi obrotami, rozkładałem już ręce, a falowanie powstało na drugi dzień po montażu drugiego alternatora. Stary ładował, ale dopiero od ok.1200obr.
Wymieniłem szczotki i regulator napięcia. Bez zmian. Zawiozłem do elektryka i mówi od razu, że stojan zjarany... reczywiście wyglądał, jakby dostał dużego prądu. W końcu kupiłem używkę. Wymieniałem bez zaglądania do niego i jest do dzisiaj ok. Stary muszę gdzies wysłać do regeneracji-polecicie jakiś sprawdzony zakład?
Na drugi dzień zaczęły się kłopoty z falowaniem obrotów... czy to miało związek z wymianą alternatora, czy zbieg okoliczności...> Zgodnie z manualem od 3S-GE sprawdziłem wszystkie czujniki, podciśnienia, czyściłem przepustnicę. I zonk. Dalej. Rozebrałem czujnik IACV, nie otwierał i zamykał prawidłowo po podaniu napięcia. Na 2 dni był spokój i falowanie powróciło. Tym razem wywaliło check i błąd silnika nr.33, którego nigdzie nie ma opisanego. Kupiłem 2 przepustnice z przedlifta tylko dla zaworu IACV. Przełożyłem zawór i od 5 dni jest ok. z tym, że tuż po odpaleniu obroty wskakują na pół sek. na jakies 1600, spadają na ok.400-500 na następne pół sek. i dopiero stoją równiutko. Tylko przy pierwszym zimnym uruchomieniu.
cała kolekcja przepustnic
- majster
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: 30-03-12, 01:54
Re: Czarna Toyota GT na Toyach
Do tematu podszedłem profesjonalnie. Zaciski do kompletnej regeneracji.
Wszystkie nadkola zostały zrzucone, cały syf dokładnie wyczyściłem i zabezpieczyłem antykorozyjnie. Polrust, podkład epoksydowy i na to baran z APP. Elementy zawieszenia zamiast APP potraktowane chlorokauczukiem.
OEM zestaw naprawczy za duże $ w końcu się doczekał montażu. Miałem obawy, co do szczelności, ale jest git. Pompa suchutka jak z fabryki. Miała trochę zapoceń i puszczała tu i ówdzie
Zaciski wróciły z piaskowania i malowania. W niechcianych miejscach proszek jest twardy jak skała... Jeszcze sporo pracy przy nich.
Kompletne zestawy naprawcze zacisków. Wszystko porządnie wyczyszczone. Tłoczki nasmarowane odpowiednim smarem. 4 przewody elastyczne Hel. Płyn ATE 200.
Klocki Hamulcowe EBC GREEN STUFF na przód i tył:
Tarcze Hamulcowe ATE STANDARD na tył. Przód idealnie prosty i ma się caąłkiem dobrze. Oraz nowa piasta lewy tył.
Śruby mocowań prawie wszystkie kwasowe-ma być na lata
Hamulce nigdy dotąd nie były tak skuteczne
Szukam porządnego warsztatu, który zajmie się resztą. Chodzi o porządna konserwację podwozia oraz ogarnięcie kilku wykwitów rdzy, w zasadzie to wokół przedniej szyby i z tyłu pod chlapaczami. Chyba dach będzie do malowania niestety i przedni błotnik. Jskaś menda wjechała pod marketem i spieprzyła Reszta trzyma się całkiem nieźle.
Miało być tylko porządne mycie, a Poorboy`s black hole glaze poszedł na maszynie. Lakier po 21 latach prezentuje się zacnie. Samochód miał tylko jeden element lakierowany powtórnie. Tylni zderzak i prawy tylni błotnik.
Tak teraz mniej więcej wygląda auto.
Ktoś coś słyszał lub miał styczność z firmą Race Rush z Lublina (Turystyczna)? Mają fanpage na FB i ogólnie zajmują się renowacją/restaurowaniem youngtimerów i zabytków.
Wszystkie nadkola zostały zrzucone, cały syf dokładnie wyczyściłem i zabezpieczyłem antykorozyjnie. Polrust, podkład epoksydowy i na to baran z APP. Elementy zawieszenia zamiast APP potraktowane chlorokauczukiem.
OEM zestaw naprawczy za duże $ w końcu się doczekał montażu. Miałem obawy, co do szczelności, ale jest git. Pompa suchutka jak z fabryki. Miała trochę zapoceń i puszczała tu i ówdzie
Zaciski wróciły z piaskowania i malowania. W niechcianych miejscach proszek jest twardy jak skała... Jeszcze sporo pracy przy nich.
Kompletne zestawy naprawcze zacisków. Wszystko porządnie wyczyszczone. Tłoczki nasmarowane odpowiednim smarem. 4 przewody elastyczne Hel. Płyn ATE 200.
Klocki Hamulcowe EBC GREEN STUFF na przód i tył:
Tarcze Hamulcowe ATE STANDARD na tył. Przód idealnie prosty i ma się caąłkiem dobrze. Oraz nowa piasta lewy tył.
Śruby mocowań prawie wszystkie kwasowe-ma być na lata
Hamulce nigdy dotąd nie były tak skuteczne
Szukam porządnego warsztatu, który zajmie się resztą. Chodzi o porządna konserwację podwozia oraz ogarnięcie kilku wykwitów rdzy, w zasadzie to wokół przedniej szyby i z tyłu pod chlapaczami. Chyba dach będzie do malowania niestety i przedni błotnik. Jskaś menda wjechała pod marketem i spieprzyła Reszta trzyma się całkiem nieźle.
Miało być tylko porządne mycie, a Poorboy`s black hole glaze poszedł na maszynie. Lakier po 21 latach prezentuje się zacnie. Samochód miał tylko jeden element lakierowany powtórnie. Tylni zderzak i prawy tylni błotnik.
Tak teraz mniej więcej wygląda auto.
Ktoś coś słyszał lub miał styczność z firmą Race Rush z Lublina (Turystyczna)? Mają fanpage na FB i ogólnie zajmują się renowacją/restaurowaniem youngtimerów i zabytków.
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Re: Czarna Toyota GT na Toyach
Cholerka, pięknie się to ogląda, chciałbym tak zrobić z moimi elementami, ale za cholerę czasu nie znajdę
- Rzeski
- Użytkownik
- Posty: 6524
- Rejestracja: 10-07-07, 10:37
Re: Czarna Toyota GT na Toyach
Panowie mgiełka olejowa w kolektorze dolotowym pełni bardzo ważna funkcję. Mianowicie smaruje dodatkowo trzonki zaworów i gniazda zaworowe. Usuwanie tego porównalbym do usuwania EGRu.Bakuu0 pisze:majster pisze:Bakuu0 napisał/a:
W dolotowym największy syf czynią odmy.
Tylko oil catch tank ratuje?
Zawsze wyłapie kakao w zbiornik, a nie w dolot.
Wysłane z mojego LDN-L21 przy użyciu Tapatalka
- majster
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: 30-03-12, 01:54
Re: Czarna Toyota GT na Toyach
A tego nie wiedziałem odnośnie mgiełki w dolocie
EGR mam zaślepiony, jakie są uboczne skutki?
EGR mam zaślepiony, jakie są uboczne skutki?
-
- Użytkownik
- Posty: 469
- Rejestracja: 30-05-17, 14:21
Re: Czarna Toyota GT na Toyach
jeśli szukasz namiary na kogoś uczciwego i rzetelnego, dokładnego, który nie skasuję Cię jak za złoto w sprawie konserwacji podwozia, to napisałem Ci kontakt na priv. Oczywiście cena zawsze zależy od tego czy będzie dużo spawania, ale polecam mimo wszystko. Napisz mi swój email na priv to podeślę fotki różnych aut: Celica VI , 200SX, wojskowy Scott i inne