Czarna Toyota GT na Toyach

Roczniki 1994-1999
Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 10-12-12, 23:51

mario2007 pisze:matus czy ja ci na odcisk nastąpiłem ? mogę jeżeli chcesz :D

gbur jako pierwszy cię poparł w głosowaniu , widac niewdzięczność i frustracja jest w modzie :D . idź na piwo i ochłoń troszeczkę .


nie mario, nie nastąpiłeś, dziękuję że głosowałeś (można wciąż, bo zmienili regulamin :( )
ale po prostu nie wiem po co udawać że się coś wie najlepiej, szczególnie że w tym temacie tkwisz w błędzie :)

Awatar użytkownika
Makabra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3232
Rejestracja: 04-03-10, 08:02

Postautor: Makabra » 11-12-12, 00:27

Matus pisze:pisałem też że mam 215/45/17 u siebie i polecam, Margo też tak ma, nie jest to stockowy rozmiar, ale na Teinach auto wygląda świetnie i wcale nie przejeżdża nad żywymi policjantami, powiem wręcz że mało nad czym da się spokojnie przejechać


Helloooł, ja też mam taki zestaw i czuję się pominięty :cry: x

Awatar użytkownika
kamwu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1759
Rejestracja: 05-07-11, 07:41

Postautor: kamwu » 11-12-12, 07:41

Dołożę swoje 3 grosze, bo obserwuję temat i widzę jasno w czym problem.
mario2007, z całym szacunkiem, ale wygląda na to, że to Ty masz uraz do DCG. Bo pomimo tego, że z każdej wypowiedzi DCG wynika, że chodzi mu o zwiększenie średnicy koła poprzez zwiększenie rozmiaru felgi, to uparcie próbujesz tego nie dostrzegać. Oczywiście DCG w pierwszym poście dotyczącym zwiększania koła użył niefortunnego sformułowania "powiększenie średnicy opony". Przy czym powiększyć średnicę opony można zarówno przez zwiększenie profilu, jak i zwiększenie felgi. A Ty przez n kolejnych wpisów próbujesz udowodnić, że o co innego mu chodziło, pomimo tego, że z każdego postu DCG widać wyraźnie, że mu chodzi o zmianę felg na 17. Więc zrozum, doświadczenie doświadczeniem, wiek wiekiem, ale czasem odrobina pokory każdemu dobrze służy...
Obrazek
RIP

Awatar użytkownika
vayato
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: 06-09-07, 15:11

Postautor: vayato » 11-12-12, 09:51

pomijajac powyzsze dywagacje, baloniasty wyglad jest tez z powodu wzoru samych felg, gruba krawedz rantu, ciemny srodek i to wszystko sprawia ze to nie wyglada na 16. jestem pewien, ze gdyby zostawic obecny setup, tylko zmienic wzor feli na cos "bezrantowego" i w jasnym kolorze to calkiem inaczej by to wygladalo.

Awatar użytkownika
Margo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4242
Rejestracja: 15-07-09, 08:39

Postautor: Margo » 11-12-12, 13:05

pomijając te Wasze 2 stronicowe wywody to auto po "obniżeniu" stoi wyjątkowo wysoko, ja wiem , że powinno się "uleżeć" ale coś kurde jest za wysoko i tak>

Majster daj fote po 2 tygodniach, zobaczymy

U mnie po założeniu obniżających springów siadło od razu a w ciągu paru dni dobiło się już konkretnie.
VI Biała SS-III Beams Red Top
viewtopic.php?t=22089
----------------------

grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą

Awatar użytkownika
adrianh92
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2192
Rejestracja: 26-03-11, 18:18

Postautor: adrianh92 » 11-12-12, 14:29

vayato pisze:pomijajac powyzsze dywagacje, baloniasty wyglad jest tez z powodu wzoru samych felg, gruba krawedz rantu, ciemny srodek i to wszystko sprawia ze to nie wyglada na 16. jestem pewien, ze gdyby zostawic obecny setup, tylko zmienic wzor feli na cos "bezrantowego" i w jasnym kolorze to calkiem inaczej by to wygladalo.

+1, na pierwszy rzut oka myślałem, że to 14 :D ta felga nie pasi zmień felge
ST202 Milka - SOLD
ST185 WB 3S-GTE rev.3 - SOLD
ST205 JDM 98' CASTROL
IMPREZA WRX 04' - SOLD

Awatar użytkownika
majster
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: 30-03-12, 01:54

Postautor: majster » 11-12-12, 23:36

Margo pisze:auto po "obniżeniu" stoi wyjątkowo wysoko, ja wiem , że powinno się "uleżeć" ale coś kurde jest za wysoko i tak>

Majster daj fote po 2 tygodniach, zobaczymy


tak sobie pomyślałem, że może ma to związek z amortyzatorami? Ale nic nie było kombinowane przy nich -stare jeszcze siedzą.
Fotkę dopiero po nowym roku dam radę wrzucić bo moja niunia sama prawie 4 tygodnie będzie stała na parkingu w erporcie :(



adrianh92 pisze:ta felga nie pasi zmień felge

Nie zmienię. Pisałem wcześniej.



Póki co uszczeleczki nowe przyszły pod przepustnicę i "surge tank" (będzie polerka dekielka :P)
Obrazek
Ta główna pod przepustnicę ma zabójczą cenę: £0.87 Szarpnąłem się i kupiłem dwie :-D



.
Ogrzewania postojowe Webasto i Eberspächer

Moja GT:
viewtopic.php?t=30855

Awatar użytkownika
majster
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: 30-03-12, 01:54

Postautor: majster » 12-01-13, 01:13

Uszczeleczki pod przepustnicą wymienione tak jak trzeba :)

Przyszedł czas na termostat. Po lewej stary- w zasadzie bez wewn. uszczelki-nie dawał już rady:

Obrazek


Ktoś może mi wytłumaczyć jak te 4 "przepustnice" działają? Ponad nimi jest pusta komora poj. może 0.5 litra, bez żadnego dopływu/odpływu. Rezonansowy system ssący..


Korzystając z wiosennego słoneczka. +12`C częściowa polerka :-D
Przed i po:
Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 14-08-18, 09:56 przez majster, łącznie zmieniany 5 razy.
Ogrzewania postojowe Webasto i Eberspächer



Moja GT:

viewtopic.php?t=30855

Awatar użytkownika
majster
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: 30-03-12, 01:54

Postautor: majster » 25-02-13, 19:09

Sam sobie podbijam,
Szkoda, że nikt nie wie jak te przepustnice (powyżej) działają :(

przyszedł czas pochwalić się małym co nieco :-D
Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 14-08-18, 09:57 przez majster, łącznie zmieniany 3 razy.
Ogrzewania postojowe Webasto i Eberspächer



Moja GT:

viewtopic.php?t=30855

Awatar użytkownika
JaQb_CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1943
Rejestracja: 07-09-09, 19:21

Postautor: JaQb_CK » 25-02-13, 19:16

Ładnie.
Soczewki są, jest OK-ejka :)
Ale w UK można je wyrwać za śmieszne pieniądze. :P
Co do tych przepustnic/ motylków to jest to TVIS.
Otwiera się powyżej chyba 4.5 tys obr/min.
Jest pełno tematów po co on jest wystarczy wpisać w szukajkę TVIS. :wink:
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A

mario2007
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3008
Rejestracja: 09-04-07, 19:55

Postautor: mario2007 » 25-02-13, 19:31

te przepustnice zamyka zawór t-vis i skraca się kolektor ssący - koniec ekologii , teraz już jedziemy :D . bardzo popularne w czasie powrotu ze zlotu zimowego w toruniu . rzeski mówi że już teraz to wie jak to działa - wielokrotnie doświadczył :D

witaj w naszym klubie gładkich ładnych lampek ...

aha - zapomniałem zapytać . sprężyny siadły czy nie koniecznie ? jakieś foto ?
st 182 90 - sold
st 162 91 - sold
st 202 95 - sold
st 202 97 na spółkę z synem

Awatar użytkownika
majster
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: 30-03-12, 01:54

Postautor: majster » 25-02-13, 20:02

JaQb_CK pisze:Ale w UK można je wyrwać za śmieszne pieniądze. :P
Co do tych przepustnic/ motylków to jest to TVIS.
Otwiera się powyżej chyba 4.5 tys obr/min.
Jest pełno tematów po co on jest wystarczy wpisać w szukajkę TVIS. :wink:


Uwierz, że polowałem na nie od dobrych kilku miechów i powiedziałem sobie, powyżej 300 funtów nie kupię-ale jest to niemożliwe.
Co do TVIS to z grubsza się dowiedziałem. Czy jest możliwe, że się załącza dopiero od 5500obr.? Miałem przez chwilę stożek K&N włożony-ale wywaliłem-wtedy wyraźnie było słychać potężniejszy RRRRRRyk z silnika ale powyżej 5500obr.
JacQb przerabiałeś chyba ostatnio soczewki-będę potrzebował pomocy :D . Muszę jeszcze zrobić tu przegląd na nie przerobionych lampach-potem przeróbka i włożę lampy ksenonowe. Jest tam żarówka H1 z adapterem-na chyba H4
...normalne lampy na H1 trzeba zakupić, czy jestem w błędzie?
Oprócz chińszczyzny nic innego nie znalazłem. Co polecacie?

Tak to wygląda:
ObrazekObrazek

mario2007 pisze:te przepustnice zamyka zawór t-vis i skraca się kolektor ssący - koniec ekologii , teraz już jedziemy :D . bardzo popularne w czasie powrotu ze zlotu zimowego w toruniu . rzeski mówi że już teraz to wie jak to działa - wielokrotnie doświadczył :D

witaj w naszym klubie gładkich ładnych lampek ...

aha - zapomniałem zapytać . sprężyny siadły czy nie koniecznie ? jakieś foto ?


rozjaśnia mi się temat TVIS :)

Teiny siadły - jest dużo lepij niż było-jestem zadowolony z efektu. Autko mam całe uj...ane-jak sie zrobi deko cieplej i umyję to wstawię nowsze foty.
Ostatnio zmieniony 06-12-15, 20:06 przez majster, łącznie zmieniany 1 raz.
Ogrzewania postojowe Webasto i Eberspächer



Moja GT:

viewtopic.php?t=30855

mario2007
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3008
Rejestracja: 09-04-07, 19:55

Postautor: mario2007 » 25-02-13, 20:07

olej przejściówki , załóż zenona - tylko 4300k nie więcej bo niebiesko się robi - o niebo lepiej to świeci . w celinie nie ma h4 , to hb3 jak pamiętam .
st 182 90 - sold

st 162 91 - sold

st 202 95 - sold

st 202 97 na spółkę z synem

Awatar użytkownika
majster
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: 30-03-12, 01:54

Postautor: majster » 25-02-13, 20:27

mario2007 pisze:olej przejściówki , załóż zenona - tylko 4300k nie więcej bo niebiesko się robi - o niebo lepiej to świeci . w celinie nie ma h4 , to hb3 jak pamiętam

właśnie o 4300k myślałem-chcę 100% białego światła;
hb3 jest na długich; pisząc o H4 miałem na myśli przejściówkę widoczną na zdjęciu
Ogrzewania postojowe Webasto i Eberspächer



Moja GT:

viewtopic.php?t=30855

mario2007
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3008
Rejestracja: 09-04-07, 19:55

Postautor: mario2007 » 25-02-13, 20:48

kupujesz zestaw zenonów na h1 /tylko nie najtańszy bo radia i telefonu już nie posłuchasz.../ i potrzebujesz jakoś podłączyć swoją instalację hb3 do zasilania zakupionej przetwornicy ...
st 182 90 - sold

st 162 91 - sold

st 202 95 - sold

st 202 97 na spółkę z synem

Awatar użytkownika
JaQb_CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1943
Rejestracja: 07-09-09, 19:21

Postautor: JaQb_CK » 25-02-13, 21:12

Pamiętajcie, że w tych lampach nie ma auto regulacji.
Jak jeździsz dużo w nocy to nie zakładaj, ponieważ co chwile będą Ci z naprzeciwka walić długimi, że ich razisz
97` Toyota Celica VI 1.8

90` Toyota Celica V GT-Four A

mario2007
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3008
Rejestracja: 09-04-07, 19:55

Postautor: mario2007 » 25-02-13, 21:27

jak będą poprawnie założone /ustawione / i nie będzie pełnego bagariana to nikt nie ma pretensji - używam od kilku miesięcy i nie ma migania . ale jeżdżę sam , góra dwie osoby.
st 182 90 - sold

st 162 91 - sold

st 202 95 - sold

st 202 97 na spółkę z synem

Awatar użytkownika
kamwu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1759
Rejestracja: 05-07-11, 07:41

Postautor: kamwu » 25-02-13, 22:18

Półtora roku jeżdżę z xenonami z uwalonym czujnikiem autopoziomowania i jeszcze nikt mi nigdy nie migał. Wystarczy raz dobrze ustawić i ma się i całkiem dobre pole widzenia i nikogo nie oślepia. Celina to nie tapczan, aż tak nie zmienia wysokości świecenia, w zależności od obciążenia.
Obrazek

RIP

mario2007
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3008
Rejestracja: 09-04-07, 19:55

Postautor: mario2007 » 25-02-13, 22:19

jeden na forum ciąga łódkę - on nie może :D
st 182 90 - sold

st 162 91 - sold

st 202 95 - sold

st 202 97 na spółkę z synem

Awatar użytkownika
kamwu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1759
Rejestracja: 05-07-11, 07:41

Postautor: kamwu » 25-02-13, 22:30

Ta, ten jeden to nawet haka zamontował do celyny... :smt104
Obrazek

RIP