JaQb_CK pisze:Ale w UK można je wyrwać za śmieszne pieniądze.
Co do tych przepustnic/ motylków to jest to TVIS.
Otwiera się powyżej chyba 4.5 tys obr/min.
Jest pełno tematów po co on jest wystarczy wpisać w szukajkę TVIS.
Uwierz, że polowałem na nie od dobrych kilku miechów i powiedziałem sobie, powyżej 300 funtów nie kupię-ale jest to niemożliwe.
Co do TVIS to z grubsza się dowiedziałem. Czy jest możliwe, że się załącza dopiero od 5500obr.? Miałem przez chwilę stożek K&N włożony-ale wywaliłem-wtedy wyraźnie było słychać potężniejszy RRRRRRyk z silnika ale powyżej 5500obr.
JacQb przerabiałeś chyba ostatnio soczewki-będę potrzebował pomocy
. Muszę jeszcze zrobić tu przegląd na nie przerobionych lampach-potem przeróbka i włożę lampy ksenonowe. Jest tam żarówka H1 z adapterem-na chyba H4
...normalne lampy na H1 trzeba zakupić, czy jestem w błędzie?
Oprócz chińszczyzny nic innego nie znalazłem. Co polecacie?
Tak to wygląda:
mario2007 pisze:te przepustnice zamyka zawór t-vis i skraca się kolektor ssący - koniec ekologii , teraz już jedziemy
. bardzo popularne w czasie powrotu ze zlotu zimowego w toruniu . rzeski mówi że już teraz to wie jak to działa - wielokrotnie doświadczył
witaj w naszym klubie gładkich ładnych lampek ...
aha - zapomniałem zapytać . sprężyny siadły czy nie koniecznie ? jakieś foto ?
rozjaśnia mi się temat TVIS
Teiny siadły - jest dużo lepij niż było-jestem zadowolony z efektu. Autko mam całe uj...ane-jak sie zrobi deko cieplej i umyję to wstawię nowsze foty.