Czarna Toyota GT na Toyach

Roczniki 1994-1999

Moderator: Moderatorzy Projektow

Awatar użytkownika
Bakuu0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2213
Rejestracja: 08-04-07, 15:32
Lokalizacja: EZD
Kontakt:

Postautor: Bakuu0 » 13-03-17, 10:37

W dolotowym największy syf czynią odmy.

Awatar użytkownika
majster
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: 30-03-12, 00:54
Lokalizacja: Chełm

Postautor: majster » 13-03-17, 15:28

Grzegorz pisze:Ładna szt. felga kozak
ale po co malować kat.?? w ogóle po co Ci kat. :-D :-D
należysz do zielonych?
:eek:


Jeszcze na zimowym setupie, ale już tylko dotknąć jak Braidy wpadną z powrotem :) Kat, żeby był ładny-nie mogę się patrzeć na rdzę, mi on nie przeszkadza, więc po co psuć, do zielonych -no na pewno nie ja :)

Bakuu0 pisze:W dolotowym największy syf czynią odmy.

Tylko oil catch tank ratuje?
Ogrzewania postojowe Webasto i Eberspächer

Moja GT:
viewtopic.php?t=30855

Awatar użytkownika
Bakuu0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2213
Rejestracja: 08-04-07, 15:32
Lokalizacja: EZD
Kontakt:

Postautor: Bakuu0 » 13-03-17, 15:30

majster pisze:Bakuu0 napisał/a:
W dolotowym największy syf czynią odmy.

Tylko oil catch tank ratuje?

Zawsze wyłapie kakao w zbiornik, a nie w dolot.

Awatar użytkownika
majster
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: 30-03-12, 00:54
Lokalizacja: Chełm

Postautor: majster » 01-11-17, 19:09

Posprzątałem trochę w temacie. Odświeżyłem fotki, część udało się odzyskać. Niestety nie wszystkie, bo photobucket przywalił w ch.... i chcą teraz niemałą kasę :eek:

Potrzebuję kupić linkę do ręcznego czy poza ASO, coś godnego polecicie?

Także tarcze na przód wraz z klockami. Wymieniłem swojego czasu na ATE i klocki z ASO, ale nie byłem zadowolony z efektów hamowania od samego początku. Co sprawdzonego macie u siebie?
Ogrzewania postojowe Webasto i Eberspächer



Moja GT:

viewtopic.php?t=30855

Awatar użytkownika
majster
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: 30-03-12, 00:54
Lokalizacja: Chełm

Re: Czarna Toyota GT na Toyach

Postautor: majster » 15-01-19, 13:42

Celica żyje i ma się dobrze. Bardzo mało jeździ ostatnio. Trochę się działo, żadnej poważnej awarii, ale dała mi popalić...
Zacznę od najprzyjemniejszych rzeczy. Ładowarka Quick charge z voltomierzem postanowiłem, po awarii alternatora (później o tym). Działa super, podświetlenie zielone w kolorze OEM , QC działa jak należy. Voltomierz zaniża ok. 0.3-0.4V, podpięty przewodami 1.5mm.2 bezpośrednio do aku (po przkaźniku):
Obrazek

Obrazek

3-drożne głośniki współosiowe TS-A20i131 20cm. średnicy udało mi się wkomponować w oryginalne puszki w drzwiach. Powiem, że ze zwykłym radiem Blaupunkta gra to bardzo zacnie :) W planach jest wzmacniacz 2-kanałowy. Oraz wyciszenie drzwi, ale dopiero jak zrobi się ciepło i sucho:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Tak to wygląda już w drzwiach :)
Obrazek


Stare miały już dość...
Obrazek

Świece platynowe BKR6EP (0.8mm. przerwa)
Obrazek


Walczyłem jakieś 2 tygodnie z wolnymi obrotami, rozkładałem już ręce, a falowanie powstało na drugi dzień po montażu drugiego alternatora. Stary ładował, ale dopiero od ok.1200obr.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wymieniłem szczotki i regulator napięcia. Bez zmian. Zawiozłem do elektryka i mówi od razu, że stojan zjarany... reczywiście wyglądał, jakby dostał dużego prądu. W końcu kupiłem używkę. Wymieniałem bez zaglądania do niego i jest do dzisiaj ok. Stary muszę gdzies wysłać do regeneracji-polecicie jakiś sprawdzony zakład?

Na drugi dzień zaczęły się kłopoty z falowaniem obrotów... czy to miało związek z wymianą alternatora, czy zbieg okoliczności...> Zgodnie z manualem od 3S-GE sprawdziłem wszystkie czujniki, podciśnienia, czyściłem przepustnicę. I zonk. Dalej. Rozebrałem czujnik IACV, nie otwierał i zamykał prawidłowo po podaniu napięcia. Na 2 dni był spokój i falowanie powróciło. Tym razem wywaliło check i błąd silnika nr.33, którego nigdzie nie ma opisanego. Kupiłem 2 przepustnice z przedlifta tylko dla zaworu IACV. Przełożyłem zawór i od 5 dni jest ok. z tym, że tuż po odpaleniu obroty wskakują na pół sek. na jakies 1600, spadają na ok.400-500 na następne pół sek. i dopiero stoją równiutko. Tylko przy pierwszym zimnym uruchomieniu.

cała kolekcja przepustnic :)
Obrazek