3S-GE -> 3S-GTE JDM SWAP Projekt

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
groohaa1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 977
Rejestracja: 31-05-12, 22:41

Postautor: groohaa1 » 21-03-13, 23:32

jakbyś chciał odciążyć samochód to ja audio biorę od ręki :P

Awatar użytkownika
Makabra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3231
Rejestracja: 04-03-10, 08:02

Postautor: Makabra » 22-03-13, 08:59

Przemmo pisze:pasażera- dlaczego pytasz? Brzmi podejrzanie :wink:


Bo zapomniałem gdzie powinien być :) Ale ciekawi mnie czy jest

Awatar użytkownika
Przemmo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: 02-10-06, 22:25

Postautor: Przemmo » 22-03-13, 10:51

Jest rozrząd, nowe uszczelnienia, pompa wody. Napinacz został stary- nie cieknie, suchy.
Pompa oleju ok, wymienione uszczelki.

Obrazek

Awatar użytkownika
Przemmo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: 02-10-06, 22:25

Postautor: Przemmo » 22-03-13, 13:03

potrzebny mi jest ten kawałek wydechu, może ktoś z kolegów posiada luźny :D
pierwsza rura pozioma.

Obrazek

tego potrzebuję...

Obrazek

Awatar użytkownika
majster
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: 30-03-12, 01:54

Postautor: majster » 22-03-13, 22:57

Przemmo pisze:Napinacz został stary- nie cieknie, suchy.

Żeby ci się tylko nie zemściła ta oszczędność.... masz nadzieję, że wytrzyma 2x tyle co producent przewiduje? :twisted:
Ogrzewania postojowe Webasto i Eberspächer

Moja GT:
viewtopic.php?t=30855

Awatar użytkownika
Przemmo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: 02-10-06, 22:25

Postautor: Przemmo » 22-03-13, 23:47

Toyota nie zaleca wymiany, sprawdzenie i jeśli jest ok to zakładać. Rozmawiałem też z kimś z gt4 i to samo mi powiedzeli. Nie oszczędzam na tym projekcie, ale jeśli ktoś kto się zna mi mówi, że to nadgorliwość to nie wymieniam.
Po za tym, wyglądał całkiem zdrowo, pracuje płynnie, sprawdzony na prasie, nie skacze, nie cieknie...

Awatar użytkownika
Wojtas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2591
Rejestracja: 29-09-05, 16:23

Postautor: Wojtas » 23-03-13, 00:52

Zrob nowa rure wydechowa od gt4 slabo podpasuje . :wink:
TUNING, HAMOWNIA 4x4, STROJENIE, MECHANIKA WWW.GT4.COM.PL
https://www.facebook.com/gt4service

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 23-03-13, 02:40

kurfa, 20 letnia słomka jest taka słaba, wąska, wątła, warto je...ć coś z kwasówki.
Ostatnio zmieniony 24-03-13, 10:27 przez budolf, łącznie zmieniany 1 raz.
st182 gtb

Awatar użytkownika
Przemmo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: 02-10-06, 22:25

Postautor: Przemmo » 23-03-13, 09:59

tak też jest, środek jest Blitz, tylko brakuje mi końcowego i początku. Początek jest teraz NAJWAŻNIEJSZY. Ktoś to dorabiał- namiary na firmę która to robiła i ma wymiary?

Awatar użytkownika
kutan86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: 02-04-11, 10:28

Postautor: kutan86 » 23-03-13, 18:48

Fajny projekt... Ciekawy jestem efektu koncowego :P
Na pewno będę śledził postępy :wink:

Awatar użytkownika
mlodzik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1109
Rejestracja: 24-02-08, 16:00

Postautor: mlodzik » 24-03-13, 13:06

uderz do Wojtasa z GT4 nie jedna cele w ten kawałek już zaopatrywał.

Tak ogólnie rzecz biorąc nie wiem czy sam to robisz czy ogarnia ci to jakiś mechanik ale widze fuszere i paproctwo. Jak można było nie umyć silnika, a zwłaszcza okolic wymiany uszczelniaczy ( syf z gilem leży na misce olejowej !!! ). Tym bardziej, że silnik miałeś na wierzchu.
2.0 ST182 3SGE (w ) Catalyze- Medium blue pearl R.I.P.
2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE RC :D:D
2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D:D

Awatar użytkownika
Przemmo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: 02-10-06, 22:25

Postautor: Przemmo » 24-03-13, 14:38

mlodzik pisze: widze fuszere i paproctwo


wypraszam sobie, myty wacikami dokładnie. Miska jeszcze nie była myta. Zresztą, po zakonczeniu prac nad silnikiem wrzucę Ci foto do akceptacji. Tymasamym zapewniam o wysokiej jakości wykonywanych prac oraz najwyższej kulturze technicznej jaką mój mechanik (a jest świetny) prezentuje :!:

Awatar użytkownika
mlodzik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1109
Rejestracja: 24-02-08, 16:00

Postautor: mlodzik » 24-03-13, 19:49

Mam nadzieje, że się nie obraziłeś za tą uwagę. Podejrzewam, że spora część osób sobie tak pomyślała :p

A tu takie małe poglądowe foto :-D

Obrazek

Obrazek
2.0 ST182 3SGE (w ) Catalyze- Medium blue pearl R.I.P.

2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.

2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.

2.0 ST185 3SGTE RC :D:D

2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D:D

Awatar użytkownika
Przemmo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: 02-10-06, 22:25

Postautor: Przemmo » 24-03-13, 20:19

mlodzik pisze:Mam nadzieje, że się nie obraziłeś za tą uwagę.

Pewnie, że się nie obraziłem. Ale biorąc pod uwagę, że wykonuję remont tego silnika na najwyższym poziomie, pozwalając pracować przy nim tylko osobie, którą uważam za właściwą, pakując tylko oryginalne podzespoły chciałem wyjaśnić Twoje przeoczenie :D

Zamierzam skończyć ten samochód w ładnym stylu, póki co wciąga OGROMNE ilości kasy.

Problem mam tylko z wydechem, nie chcę żeby był zbyt głośny. Co polecacie? Obecnie mam środek Blitz. Zastanawiam się czy szukać reszty Blitz'a czy czegoś zupełnie innego- ale tu opcje są raczej małe.

Awatar użytkownika
mlodzik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1109
Rejestracja: 24-02-08, 16:00

Postautor: mlodzik » 24-03-13, 20:40

ja w swojej turbawce mam blitza koncowy i srodek + downpipe-a aussina, a srodek seryjny i w środku dzwięk nie dokucza, gorzej na zewnątrz.
2.0 ST182 3SGE (w ) Catalyze- Medium blue pearl R.I.P.

2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.

2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.

2.0 ST185 3SGTE RC :D:D

2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D:D

Awatar użytkownika
DZIK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1055
Rejestracja: 23-09-05, 22:18

Postautor: DZIK » 24-03-13, 20:55

Mody mody :) skoro masz silnik na zew. wyczysc ladnie jego elementy a moze nawet prysnij blok w kolorek :)

p.s

wymien sobie od razu uszczelki przy rurce powrotnej oleju od turbiny, jest z tym troche roboty gdy nie ma sie silnika na zew. , od razu nowe weze wodne i podcisnienia...
Bylo:
AT180
ST202
ST205
ST185 Carlos

Awatar użytkownika
Przemmo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: 02-10-06, 22:25

Postautor: Przemmo » 24-03-13, 21:02

spełnia to normy emisji hałasu? Napisałeś:
mlodzik pisze: mam blitza koncowy i srodek + downpipe-a aussina, a srodek seryjny


to masz środek seryjny czy Blitz? Jak połączyłeś Blitz'a do katalizatora? Na seryjnej front pipe'ie?

Awatar użytkownika
mlodzik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1109
Rejestracja: 24-02-08, 16:00

Postautor: mlodzik » 24-03-13, 21:09

Idąc od turbo. Downpipe Aussin, seryjny srodek ( ten z łącznikiem elastycznym ), środkowy tłumik Blitz i końcowy tłumik Blitz. Tak jak napisałem, seryjnego mam tylko "middle pipe-a " , ale wkrótce też go wywalę i zrobię z kwasa.
2.0 ST182 3SGE (w ) Catalyze- Medium blue pearl R.I.P.

2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.

2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.

2.0 ST185 3SGTE RC :D:D

2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D:D

Awatar użytkownika
Przemmo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: 02-10-06, 22:25

Postautor: Przemmo » 24-03-13, 21:12

Właśnie taki zestaw ma, brakuje mi tylko końcowego.
Dzięki. Nie wiesz kto może mieć końcowy Blitz?
Najchętniej to bym założył seryjny wydech...

Awatar użytkownika
mlodzik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1109
Rejestracja: 24-02-08, 16:00

Postautor: mlodzik » 24-03-13, 21:18

nie mam pojęcia, nie pomogę :?
2.0 ST182 3SGE (w ) Catalyze- Medium blue pearl R.I.P.

2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.

2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.

2.0 ST185 3SGTE RC :D:D

2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D:D