3S-GE -> 3S-GTE JDM SWAP Projekt

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4503
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 24-03-13, 22:30

Przemmo pisze:Najchętniej to bym założył seryjny wydech...

Chyba mam gdzieś seryjny tył. Był OK tylko wywaliłem przez "tescowe" końcówki założone przez poprzednika. Cały przód i środek zostawiłem ostatnio u GT4JS na złomie, raczej nie był mistrzem świata... Aczkolwiek sama flansza może jeszcze żyła. Mam też gdzieś włoski końcowy. Polookaj sobie ;)

Obrazek

oraz nierdzewka:

viewtopic.php?t=21082&postdays=0&postorder=asc&start=120
[center]JEDZIEMY[/center]

Awatar użytkownika
Przemmo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: 02-10-06, 22:25

Postautor: Przemmo » 25-03-13, 11:59


Awatar użytkownika
bdn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1057
Rejestracja: 25-02-05, 22:41

Postautor: bdn » 25-03-13, 12:07

Przemmo pisze:ktoś sprawdzał taki wydech:
http://www.ebay.co.uk/itm/TOYOTA-CELICA ... 231f731b2f


Taki wydech nie wejdzie do st202. Nie opłaca się kompletnie kombinować. Rób z kwasówki.
st202 aka "Ruda" :) - Było mineło

Awatar użytkownika
Przemmo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: 02-10-06, 22:25

Postautor: Przemmo » 25-03-13, 12:14

gdzie, u kogo?

Awatar użytkownika
Cyberx162
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: 18-01-12, 00:36

Postautor: Cyberx162 » 27-03-13, 15:37

Fajny projekt, będzie zabawa :twisted:

Awatar użytkownika
Przemmo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: 02-10-06, 22:25

Postautor: Przemmo » 27-03-13, 18:10

Póki co jest kupa wydatków na nowe części. W ASO już mnie lubią :wink:

Teraz robi się wydech, zastanawiam się jaki tłumik końcowy?

Ktoś coś widział ciekawego (o nur psec nie mówić), to ma być tanie i ciche

Awatar użytkownika
bdn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1057
Rejestracja: 25-02-05, 22:41

Postautor: bdn » 28-03-13, 11:07

Przemmo pisze:Póki co jest kupa wydatków na nowe części. W ASO już mnie lubią :wink:

Teraz robi się wydech, zastanawiam się jaki tłumik końcowy?

Ktoś coś widział ciekawego (o nur psec nie mówić), to ma być tanie i ciche


Do Wojtasa napisz albo Pawcia.
st202 aka "Ruda" :) - Było mineło

Awatar użytkownika
Przemmo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: 02-10-06, 22:25

Postautor: Przemmo » 28-03-13, 21:44

Chętnie kupię nakładki na progi i podkładki pod zderzak. No i maskę oraz zderzak z ST205.

Awatar użytkownika
Przemmo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: 02-10-06, 22:25

Postautor: Przemmo » 29-03-13, 16:24

silnik w aucie, chodzi wszystko super, tylko:
1) potrzeban chłodnica wody do intercoolera,
2) czy pompa paliwa z st202 da rade w 205? Muszę sprawdzić ciśnienia w listwie i regulatora,
3) "Fuel Pump Relay" w st202 nie istnieje?
4) po wymianie silnika świeci mi się kontrolka oleju, dlaczego?

Czy kogoś to co pisze interesuje, czy muszę jakąś opłatę uiścić na tym forum, żeby ktoś z "wiedzących" zechciał się udzielić na własnym forum?

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 29-03-13, 16:50

Przemmo pisze:1) potrzeban chłodnica wody do intercoolera,

ale co to jest? chodzi Ci o cooler wodny? czy chłodnice silnika?
Przemmo pisze:4) po wymianie silnika świeci mi się kontrolka oleju, dlaczego?

jaka kontrolka? poziom czy ciśnienie?
Przemmo pisze:Czy kogoś to co pisze interesuje, czy muszę jakąś opłatę uiścić na tym forum, żeby ktoś z "wiedzących" zechciał się udzielić na własnym forum?

ale że o co Ci chodzi? jeśli o wcześniejszy post, to jest dział "ogłoszenia" i jeśli nikt nie zasypuje Cię ofertami na pw, to chyba znaczy że te graty to raczej nie są ogólnodostępne, tylko trzeba się naszukać
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally

Awatar użytkownika
Przemmo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: 02-10-06, 22:25

Postautor: Przemmo » 29-03-13, 17:15

chodzi mi o chłodniczkę wody intercoolera:
Obrazek

poziom oleju podobno jest za niski. Dodam, że wiązka silnika jest od st205, wiązka kabinowa od st202.

o nic mi nie chodzi. ważne, że auto jeździ.

Awatar użytkownika
JaQb_CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1943
Rejestracja: 07-09-09, 19:21

Postautor: JaQb_CK » 29-03-13, 18:18

Możesz mieć uszkodzony czujnik. To dosyć częsta usterka :wink:
Jeżeli zdejmowałeś miskę olejową bez uprzedniego wykręcenia tego czujnika to raczej będzie uszkodzony :wink:
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A

Awatar użytkownika
RedSun
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3976
Rejestracja: 24-04-09, 21:33

Postautor: RedSun » 29-03-13, 20:42

Przemmo pisze:2) czy pompa paliwa z st202 da rade w 205? Muszę sprawdzić ciśnienia w listwie i regulatora,


no jak na mój chłopski rozum to ta z turbawki musi jednak więcej lać

Awatar użytkownika
Cyberx162
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: 18-01-12, 00:36

Postautor: Cyberx162 » 29-03-13, 20:46

Przemmo pisze:2) czy pompa paliwa z st202 da rade w 205? Muszę sprawdzić ciśnienia w listwie i regulatora,



Jak pamiętam to ta pompa daje za małe ciśnienie do 205, trzeba coś mocniejszego było to gdzieś poruszane w jakimś temacie.

Awatar użytkownika
g.mario
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3013
Rejestracja: 28-11-08, 23:02

Postautor: g.mario » 29-03-13, 20:50

pompy na bank są inne :wink:

Awatar użytkownika
Cyberx162
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: 18-01-12, 00:36

Postautor: Cyberx162 » 29-03-13, 21:12

Mam w planach podobny swap, ciekawe jak tym się lata 8)
Ale przypuszczam że kiere trzeba pewnie trzymać przy takiej mocy :lol:

Awatar użytkownika
Przemmo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: 02-10-06, 22:25

Postautor: Przemmo » 30-03-13, 09:23

Cyberx162 pisze:Mam w planach podobny swap, ciekawe jak tym się lata 8)
Ale przypuszczam że kiere trzeba pewnie trzymać przy takiej mocy :lol:


tylko jeśli podłączysz silnik do kiery :wink:

a tak serio to wczoraj subaru wrx (właściwie to nie jestem pewien czy wrx czy sti, wyglądało jak sti) zostało w tyle. Więc silnik sprawdzony, działa.

Awatar użytkownika
Przemmo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: 02-10-06, 22:25

Postautor: Przemmo » 01-04-13, 18:02

Problemy jakie się pojawiły do tego momentu (po przełożeniu silnika 3s-gte 3rd gen):
1) maska się nie domyka (za wysoko jest intercooler i puszka filtra powietrza),

2) brakuje puszki przekaźników, która powinna być zamontowana na chłodnicy, jest w niej Fuel Pump Relay oraz Intercooler Pump Relay. Nie widzę też jakoś wiązki elektrycznej do tej puszki- powinna odchodzić od wiązki ogólnej a nie silnika, efekt jest taki, że pompa paliwa nie pracuje bo nie jest włączana. Doraźnie można zewrzeć piny FP i B+ w złączu diagnostycznym. Jednak omijamy wtedy rezystor pompy paliwa i pracuje ona ciągle na max. Nie zaszkodzi jej to wcale- w st202 tak właśnie ma pracować,

3) brakuje chłodnicy wody intercoolera- będę próbował chyba z chłodnicą od seicento,

póki co to wszystko, jak sobie coś przypomnę to poinformuję :wink:

Awatar użytkownika
adrianh92
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2192
Rejestracja: 26-03-11, 18:18

Postautor: adrianh92 » 06-03-14, 18:04

jak widać autko ma się dobrze
Obrazek
ST202 Milka - SOLD
ST185 WB 3S-GTE rev.3 - SOLD
ST205 JDM 98' CASTROL
IMPREZA WRX 04' - SOLD