Wiciowa AT200 OEM+

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
Wiciu_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 649
Rejestracja: 25-03-11, 21:15

Postautor: Wiciu_S » 10-01-15, 22:10

Bokken pisze:Wiciu skąd wyrwałeś gajgi ze spryskiwaczami reflektorów? :lol:


he?! :-D
co do zielonego, to... zielony jest zegarek, co doprowadza mnie do szału :evil:

Bakuu0, dzięki za pomysła :wink:

Awatar użytkownika
Wiciu_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 649
Rejestracja: 25-03-11, 21:15

Postautor: Wiciu_S » 27-01-15, 21:08

Mam nadzieję, że nikomu nie będzie przeszkadzał post pod postem, ale... Musiałem :-D

Jako, że wolny wtorek nie może się zmarnować, zagłosowałem na kota Makabry i ruszyłem do garażu :wink: a oto efekt 10h pracy 8)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Na dzień dzisiejszy całe orurowanie do IC jest połapane punktowo, jak będę miał chwile, to pospawam to na tip top ;-) Widać już światełko w tunelu, ale mam nadzieję, że to nie pociąg :-D Ogólnie brakuje mi jeszcze BOV'a, pompy paliwa, wtrysków i to chyba tyle :wink: Przy dobrych wiatrach na początku marca strojenie 8)

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 27-01-15, 22:39

Ty to jesteś pokręcony :-D :-D :-D - pozytywnie rzecz jasna :P
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
adrianh92
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2192
Rejestracja: 26-03-11, 18:18

Postautor: adrianh92 » 27-01-15, 23:53

Wiciu_S pisze: To jest autko do zabawy tylko, dlatego zostało 1.8 i nie będzie kompresorów, turbo czy nitro :-D To ma ładnie wyglądać i być niezawodne :P Na co dzień mam vectre w dieslu, bo jakoś muszę psa wozić :-D

:mrgreen:
ST202 Milka - SOLD
ST185 WB 3S-GTE rev.3 - SOLD
ST205 JDM 98' CASTROL
IMPREZA WRX 04' - SOLD

Awatar użytkownika
Markus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 232
Rejestracja: 20-10-12, 23:21

Postautor: Markus » 28-01-15, 01:05

Wiciu_S, Bardzo fajny dolot. Jakie doładowanie planujesz?

Awatar użytkownika
Wiciu_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 649
Rejestracja: 25-03-11, 21:15

Postautor: Wiciu_S » 28-01-15, 10:25

bartek_asik, oj tam oj tam :D
adrianh92, mówią, że tylko świnia zdania nie zmienia :-D
Markus, jedna mapa jakieś 0.3 a druga 0.5 może 0.6 :wink:

Awatar użytkownika
Markus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 232
Rejestracja: 20-10-12, 23:21

Postautor: Markus » 28-01-15, 14:27

Wiciu_S Nie baw sie w takie doładowania dawaj 0.7-0.8b i nic się nie stanie ;-) Ewentualnie druga mapa jakaś mniejsza. Jakie ebc chcesz zastosować? Jakieś seryjne czy aftermarketowe?

Awatar użytkownika
Wiciu_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 649
Rejestracja: 25-03-11, 21:15

Postautor: Wiciu_S » 28-01-15, 14:59

Mam zawór MAC i będzie podpięty pod DET'a :wink: silnik jest w bardzo dobrej kondycji, ale boję się żeby takie 0.7-0.8 go nie zabiło :-D wyjdzie w praniu :wink:

Awatar użytkownika
Wiciu_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 649
Rejestracja: 25-03-11, 21:15

Postautor: Wiciu_S » 25-08-15, 21:28

Dawno się nic nie działo, bo auto stało zapomniane w koncie i wrastało w ziemię...taka sytuacja :roll: Po ponad 2 miesiącach postanowiłem je wyrwać z krzaków i rozebrać silnik. Brak ciśnienia na 2 cylindrze okazał się być spowodowany upalonym zaworem. Ogólnie głowica była poskładana z tego co było pod ręką chyba, do tego najprawdopodobniej jeździła na gazie o czym też mnie nie poinformowano przy sprzedaży...bywa :cry: Ogólnie głowica trafiła w ręce speców z Przeźmierowa, mam nadzieje, że ją odratują :-)

Na szczęście upalił się zawór wydechowy i poleciał gdzieś w wydech, cylinder gładki i nie uszkodzony :-D
Obrazek

W tej chwili mam już zamówione szpilki głowicy i śruby do koła zamachowego ARP :twisted: przy okazji wyprucia silnika z komory zmienię skrzynie biegów, bo w mojej ciężko wchodzi 3 bieg, pewnie wleci nowe sprzęgło i parę innych dupereli 8)

ghost1077
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: 09-10-10, 00:52

Postautor: ghost1077 » 25-08-15, 21:37

jakiś porting albo wiekszy zawór będzie robiony? No i kiedy planujesz odpalic? :-)

Awatar użytkownika
Wiciu_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 649
Rejestracja: 25-03-11, 21:15

Postautor: Wiciu_S » 25-08-15, 21:43

Zawory zostają fabryczne, głowica zostaje fabryczna :wink: Dam tylko przekładkę pod głowicę, żeby odprężyć silnik. Mam nadzieję, że max miesiąc i będzie hulać :twisted:

Znacie kogoś godnego polecenie, kto wytnie np z kwasówki przekładkę?

Awatar użytkownika
Suseł
Miłośnik
Miłośnik
Posty: 2591
Rejestracja: 01-01-08, 19:36

Postautor: Suseł » 25-08-15, 22:11

Wiciu_S, odezwij się do Piotrka w sprawie przekładki ;) Pracuje z laserem więc powinien pomóc :-D
"If in doubt, flat out."
Colin McRae 1968-2007

Celica TA40A 1979 - sold
Celica TA40B 1980 - sold

Merc CL500 - for sale
Merc A150 - daily

Awatar użytkownika
Wiciu_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 649
Rejestracja: 25-03-11, 21:15

Postautor: Wiciu_S » 25-08-15, 22:14

Suseł, dzięki wielkie za info, tylko powiedz mi, do którego Piotrka :oops: :-D

Awatar użytkownika
Suseł
Miłośnik
Miłośnik
Posty: 2591
Rejestracja: 01-01-08, 19:36

Postautor: Suseł » 25-08-15, 22:16

Do tego :D

Jeśli się nie uda przez forum to tutaj masz inne formy kontaktu do niego.
"If in doubt, flat out."
Colin McRae 1968-2007

Celica TA40A 1979 - sold
Celica TA40B 1980 - sold

Merc CL500 - for sale
Merc A150 - daily

Awatar użytkownika
Wiciu_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 649
Rejestracja: 25-03-11, 21:15

Postautor: Wiciu_S » 25-08-15, 22:24

jeszcze raz dzięki :-D

A ma ktoś pomysł jakiej grubości dać przekładkę? Głowica będzie miała teraz 2 szlif, a chciał bym żeby było ok 9:1 może ciut mniej :wink: Poza tym czy roznitować uszczelkę i dać blachę w środek?