Wiciowa AT200 OEM+

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
Wiciu_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 649
Rejestracja: 25-03-11, 21:15

Postautor: Wiciu_S » 26-06-13, 22:42

Matus, trzeba niestety ciąć ten złom i spawać inaczej, dodatkowe haki też muszą być :wink: Jutro jadę do miejscowego tłumikarza i podpytam, czy jest w stanie ogarnąć kwasiaka :-) Chociaż mam pewne obiekcje co do gościa, bo wygląda jak neandertalczyk :-D :-D :-D :-D

Awatar użytkownika
Wiciu_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 649
Rejestracja: 25-03-11, 21:15

Postautor: Wiciu_S » 26-07-13, 23:26

Mały update :-D Wydech ogarnięty :P (to nic, że trwało to miesiąc :roll: ) Czekam na nową lambdę bo moja się złamała... Poza tym coś jest nie teges z zapłonem, bo strzela w wydech na wolnych obrotach, ale to już szczegół :-D Pozostało umyć auto, poodkurzać je w końcu w środku i będzie git majonez 8) W najbliższych dniach wrzucę fotki :wink: Czekam jeszcze na bandaż, żeby owinąć wydech pod zbiornikiem, ze względu na to, że nowy idzie inaczej niż fabryczny i wszystkie osłony termiczne wyleciały na złomowisko :-D

Awatar użytkownika
Margo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4242
Rejestracja: 15-07-09, 08:39

Postautor: Margo » 30-07-13, 15:32

wrzucaj Pan nowości :)
VI Biała SS-III Beams Red Top
viewtopic.php?t=22089
----------------------

grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą

Awatar użytkownika
Wiciu_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 649
Rejestracja: 25-03-11, 21:15

Postautor: Wiciu_S » 30-07-13, 17:42

Wydech skończony :-D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nowa sonda też już jest i tutaj wielkie dzięki dla Tomciusia za to, że mimo wyjazdu na zlot przygotował i wysłał mi paczkę :wink:

Ogólnie nadal nie wiem co boli zapłon, bo na wolnych obrotach strzela w wydech no i nadal są za wysokie obroty miedzy 1000-1100rpm :roll:

Poza tym auto jeździ i straszy ludzi, każdemu na ulicy się łepetyna obraca :-D

wwwrobert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 651
Rejestracja: 06-07-11, 21:29

Postautor: wwwrobert » 30-07-13, 20:43

Wiciu_S pisze:Poza tym auto jeździ i straszy ludzi


Aż tak głośno jest?

Wiciu_S pisze:Ogólnie nadal nie wiem co boli zapłon


A ustawiałeś zapłon? Dobrze przewody WN podłączyłeś? Rozrząd dobrze ustawiony?

Awatar użytkownika
Wiciu_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 649
Rejestracja: 25-03-11, 21:15

Postautor: Wiciu_S » 30-07-13, 20:52

wwwrobert, z zapłonem muszę pojechać do speca bo sam tego nie ogarnę w garażu :P Przewody WN są dobrze podłączone, rozrząd też jest ok :wink:

Awatar użytkownika
Rzeski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6524
Rejestracja: 10-07-07, 10:37

Postautor: Rzeski » 31-07-13, 09:25

troche poszalales z wydechem uwazaj zeby go nie zerwac przy spowalniaczach i na przelomach drogi tudziez oraz koleinach

a nie przelewa Ci ?
WROCLOVE BRADA

Awatar użytkownika
Wiciu_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 649
Rejestracja: 25-03-11, 21:15

Postautor: Wiciu_S » 31-07-13, 17:35

Rzeski, wydech wisi pod autem na takiej wysokości, że chowa się i nie wystaje poniżej podłużnic auta :wink: Co do przelewania, to ja mogę sobie sam wymienić silnik albo coś, ale jeśli chodzi o regulację itp to ja wysiadam :-D

Awatar użytkownika
Wiciu_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 649
Rejestracja: 25-03-11, 21:15

Postautor: Wiciu_S » 09-07-14, 21:22

Dawno nic się nie działo, ale nie znaczy to, że temat umarł. Wręcz rzec by można, że ma się ku lepszemu :wink:

Jak już co niektórzy wiedzą, auto ma dostać turbo, ale jak to zwykle bywa jest pierdyliard problemów z realizacja planów. Największy z nich to jak zwykle brak kasy :-D Po rozmowie z miłym panem fachowcem postanowiłem, że auto będzie strojone na EMU a nie jak do tej pory planowałem DET3. W związku z tym koszta idą do góry razy 3? Tak więc na ten rok plan jest taki, żeby uzbierać wszystkie potrzebne graty, a złożenie wszystkiego z kompem i strojeniem zostaje na 2015 :roll:

Poniżej parę fotek z tego co już udało się zrobić 8)

Wyspawałem nowe mocowania chłodnicy:
Obrazek
Obrazek

do tego wjechała chłodnica tjuningowa 40mm z civica z płaskim wentylatorem:
Obrazek

oraz węże SAMCO SPORT:
Obrazek

całość już w aucie :wink:
Obrazek
Obrazek


Dziś dodatkowo uporałem się z przeniesieniem filtra oleju i przeniosłem chłodnice oleju. Zabieg miał na celu uzyskanie więcej miejsca na intercooler :twisted:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

W międzyczasie wyspawałem kolektor pod turbinę top mount:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

szybka przymiarka :-D
Obrazek

Plan na ten rok, kupić wszystkie brakujące graty, skończyć spawać downpipe oraz orurowanie do intercoolera. Czas pokaże co z tego wyjdzie :wink:

Szin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: 08-04-11, 22:17

Postautor: Szin » 09-07-14, 21:33

Bardzo ładna robota! Ta chłodnica z civica wydajniejsza niż toyoto'wska? czy zastosowałeś ją ze względu, że jest krótsza?
93' ST182 - SOLD
97' AT200

Awatar użytkownika
Wiciu_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 649
Rejestracja: 25-03-11, 21:15

Postautor: Wiciu_S » 09-07-14, 21:39

chłodnica jest o polowe węższa ale prawie 3 razy grubsza :wink: Hondziorze montują je do uturbionych silników więc i tu da radę :P

Awatar użytkownika
Margo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4242
Rejestracja: 15-07-09, 08:39

Postautor: Margo » 09-07-14, 21:40

Wiciu_S pisze:Po rozmowie z miłym panem fachowcem postanowiłem, że auto będzie strojone na EMU a nie jak do tej pory planowałem DET3. W związku z tym koszta idą do góry razy 3?


a co ci powiedział, że decydujesz się na 3 x większe koszta, co uzyskujesz ?
VI Biała SS-III Beams Red Top

viewtopic.php?t=22089

----------------------



grzeczne dziewczynki idą do nieba,

niegrzeczne tam gdzie chcą

Awatar użytkownika
Wiciu_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 649
Rejestracja: 25-03-11, 21:15

Postautor: Wiciu_S » 09-07-14, 21:44

Ogólnie odradził użycie DET3 ze względu na problemy jakie się pojawiają przy jego używaniu. Cena wychodzi kosmiczna, gdyż DET3 kosztuje jakieś 700zł a EMU ok 2000, do tego dochodzi wykonanie nowej wiązki ok 1000zł + strojenie.

ghost1077
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: 09-10-10, 00:52

Postautor: ghost1077 » 09-07-14, 21:45

Margo pisze:
Wiciu_S pisze:Po rozmowie z miłym panem fachowcem postanowiłem, że auto będzie strojone na EMU a nie jak do tej pory planowałem DET3. W związku z tym koszta idą do góry razy 3?


a co ci powiedział, że decydujesz się na 3 x większe koszta, co uzyskujesz ?

Uzyskuje bardzo duzo mozliwosci. EMU jest swietne.W mocnej osce mozna zrobic kontrole trakcji np...

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 09-07-14, 22:02

1000 pln za wiązkę??? wtf!?

p.s. kolektor wyszedł obłędnie (widziane na żywo) pomyśl o dorabianiu $$ w ten sposób to szybciej zrealizujesz plany w uturbianiu :P
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
Wiciu_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 649
Rejestracja: 25-03-11, 21:15

Postautor: Wiciu_S » 09-07-14, 22:04

bartek_asik, może być taka nie palna za 2,5K ;)

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 09-07-14, 22:06

o.k 1000 pln za wykonanie całkowicie nowej, z zarobieniem pinów, ułożeniem na silniku, taśmowaniem, mocowaniami itp. czy dopięcie się do kompa ori? (chyba, że w przypadku EMU nie używa się ori sterownika i wiązki - tego nie wiem :P)
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
Wiciu_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 649
Rejestracja: 25-03-11, 21:15

Postautor: Wiciu_S » 09-07-14, 22:07

wykonanie od nowa całej wiązki :wink: ori kabelki lądują w koszu :lol:

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 09-07-14, 22:10

aa no chyba że, mam nadzieję, że ktoś ogarnięty się za to weźmie bo już nie raz przerabiałem "nowe " wiązki od wielu marek robionych przez specialne firmy :lol: Robienie nowej wiązki to fajna sprawa - pamiętaj, że w przypadku kiedy będą wykorzystywać twoje ori złącza powinni się wyposażyć w nowe ori piny ;) dolutowane kabelki do odciętej wtyczki to już nie "nowa wiązka" ;)
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
Wiciu_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 649
Rejestracja: 25-03-11, 21:15

Postautor: Wiciu_S » 09-07-14, 22:14

bartek_asik, firma raczej z dobra renomą, więc nie powinno być szopek ;)